Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

AUTO.RIA - Пежо 508 тест драйв і огляд Peugeot 508: Великі французькі авто завжди були комфортними і 508-й

Наша сеть партнеров Banwar

презентація

презентація

Довгий, низький виразний. Великі Peugeot завжди були нічого так, і 508-й після рестайлінгу продовжує цю славну традицію

Зовні оновлений французький седан змінився дуже сильно, перш за все в передній частині. Набагато виразніше стала грати радіатора і фари головного світла, що не може не радувати - колишній кузов був по-корейськи безликим. І залишається тільки поскаржитися, що під час робіт над задньою частиною Муза змінила дизайнерам з бухгалтерами - задні блок-фари залишилися практично без змін. Що характерно, в природі існує більше «просунута» модифікація з химерними ліхтарями, так що не виключено, що наш Peugeot VSOP. є в якомусь сенсі щаблем перед блискучим Х.О.

Салон змінився не настільки значно, але це його зовсім не псує. інтер'єр Пежо 508 в міру консервативний, оброблений якісними матеріалами та просто гарний. А роздільні шкали температури рідини і масла відсилають нас до часів, коли велика кількість приладів в автомобілі було бо гарна вона. Зараз, звичайно, це більше прикраса, але ефектне - відразу розумієш, що під тобою серйозна техніка.

Thinklink: Thinklink 41 Delete

Ергономіка спантеличила лише двічі. По-перше, оглядовість: середні стійки настільки широкі, що при проїзді кругових перехресть в мертвій зоні може загубитися навіть "Тисячолітній сокіл" з Зоряних Воєн . По-друге, кнопка запуску розташована зліва від керма, дуже близько до водійських дверей. Всі інші органи управління цілком собі на місці і в межах досяжності, посадка-висадка також не викликають труднощів. Передні крісла виключно зручні, з широкою спинкою і в той же час відчутною бічною підтримкою. Задній ряд просторий, хоча низька стеля може збентежити людей калібру київського мера. Зате простору до передніх крісел стільки, що в ноги навіть можна поставити сумку. Не дивно - незважаючи на зниження в званні, розміри 508-го ближче до колишнього флагману Peugeot 607 , Ніж до якогось там міфічного 505-му, нібито існував в античні часи. А на 607-му, до речі, їздив навіть президент Франції, так-то!

Аромат і смак

Пахне соляркою. Дволітровий турбодизель в модифікації BlueHDI розвиває 180 к.с. і цілих 400 Ньютон-метрів, що досягаються за 2000 об / хв. Це найбільш потужна версія 508-го на нашому ринку і з такої нагоди автомобіль обладнаний більш просунутою, ніж стандартний «Макферсон», передній двохважелем підвіскою. Такий собі комплімент від сомельє для цінителів міцних напоїв. Однак не варто думати, що з додаванням нового інгредієнта букет став надмірно різким і, прости-господи, спіртуозность, бо головна його характеристика - дивовижна м'якість.

Читайте тест-драйв Peugeot 308

На ходу великий седан викликає масу позитивних вражень. Свою лепту вносить затишок просторого салону, підкріплений чудовою шумоізоляцією і зручними кріслами. Двигуна не чутно за роботою кліматичної установки, приладова панель пестить око, а зверху, під лобовим склом, розташований висувний ІЛС - індикатор на лобовому склі, на який виводиться швидкість і навігаційна інформація. Все тут говорить про дорожнечу і прагненні йти в ногу з технологічним прогресом - хоча останнє не зовсім справедливо. З систем активної безпеки на 508-му присутні тільки парктроніки з камерою і датчик руху в сліпих зонах. Є, правда, помічники дещо іншого порядку: системи гасіння кренів і розподілу гальмівного зусилля в поворотах. Але вони швидше заточені для агресивної їзди по серпантинах, ніж для уникнення ДТП, хоча ці завдання частково перетинаються.

Сидіти на задньому ряду чи не краще, ніж спереду. Диван дуже зручний і можна вибрати температуру за бажанням

Дуже сподобалася робота підвіски, яка плавно несе кузов побитої дорогою. На ямах, звичайно, трясе, але дуже помірно - ходова розрахована на комфорт. Але і в поворотах магія діє: машина чітко слухається керма, а крен невеликі - тепер ми знаємо, чому. У разі явної передозування вона плавно зісковзує назовні повороту, як і повинно переднеприводному седану, і так само плавно виправляється. Чудовий баланс між керованістю і комфортом!

На жаль, того ж не можна сказати про роботу пари двигун-КПП, і проблема криється в надмірній затримці реакцій на натискання газу. Виглядає це так: ви тиснете педаль в підлогу і коробка без дозволу і в будь-якому режимі (а є і ручний) переходить на передачу вниз. Можна було б привести аналогію з левом, який готується до стрибка, але секундна затримка неприємна. Більш того, вона посилюється інерцією турбіни, якій потрібно багато часу на розкрутку. У підсумку, при русі в щільному міському потоці доводиться продумувати на крок вперед, а час між натисканням акселератора і припливом крутного моменту до коліс складає близько двох секунд. На око, так що може і менше, але пауза досить довга, щоб вона дратувала.

Багажник глибокий, але не похвалиться рекордним обсягом - 473 літра можна назвати середнім показником

Якщо ж їхати розважливо (хоча маючи 180 сил під капотом це ох як непросто), коробка порадує плавними перемиканнями, а затримки в роботі двигуна дадуть водієві час одуматися. Адже кого попало на такій машині возити не будуть! Та хоч би й власних дітей - все ж, пролита при різких маневрах сік погано поєднується зі шкіряним оздобленням. До того ж, якщо не топити люто, паспортний витрата в 5,2 л / 100 км по місту перестане бути недосяжним ідеалом. Французькі дизелі дуже, дуже економні і, до того ж, поки не спіймані по-крупному на шахрайстві з викидами шкідливих речовин.

післясмак

Нам здається, що цей автомобіль, будучи навіть в найбільш потужною модифікації, призначений перш за все для неагресивних водіїв. Хоча він вміє бути азартним, але м'який хід і всі зручності, включаючи 4-зонний клімат-контроль, налаштовують швидше на ліричний лад. І хочеться включити музику спокійніше - ніяких тобі AC / DC, або, тим більше, Ноганно. І неквапливо переміщатися по місту, як ніби на задньому сидінні знімають кліп Мілен Фармер.

нарешті, ціна Пежо . Великий, але при цьому економний седан Е-класу в повній комплектації, зі 180-сильним двигуном і двухричажка обійдеться трохи дорожче, ніж в 40 000 доларів. Базова 156-сильна версія буде коштувати близько 30 тис. Це все досить помірні цифри, хоча конкуренти не дрімають. І у покупця є вибір: взяти не настільки нафарширований електронікою, зате перевірений і витриманий автомобіль, або все-таки спокуситися на нову модель. І в даному випадку правильний вибір неочевидний.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов