Наша сеть партнеров Banwar
Коли мова заходить про Peugeot 308 другого покоління, мені непосильно бути неупередженою. Я зізнаюся в цьому в першому ж реченні, щоб хоч якось скрасити не цілком професійний підхід до написання тексту. Не буду приховувати, що Peugeot 308 потрапив в мій wish list з моменту знайомства, в квітні 2014 року. З тих пір ми ще неодноразово зустрічалися, і моя думка не змінилася. Хороша машина, в будь-якому кузові. Я поясню, чому.
По-перше, це красиво
Елегантний універсал - для мене таке словосполучення було однозначним оксюмороном, до зустрічі з Peugeot 308 SW. В тому сенсі, що будь-який універсал - це ж автомобіль, що підходить тільки літньому сусідові, який в обмін на пиріжки з капустою можна позичити для поїздки в Leroy Merlin в розпал ремонту. Практичність в чистому вигляді, тут не до естетики. Але потім трапився Peugeot 308 з його рельєфним кузовом, профільованими боками і чудно вигнутими фарами зі світлодіодними лампами. Ефектніше Пежо 308 в кузові універсал виглядає тільки Mazda6 в кузові універсал . Суб'єктивно. Але це інша ліга - і за класом, і за ціною.
Частка універсалів в сегменті C на європейському ринку складає близько 10%, і тут на універсал від Пежо роблять великі ставки - за підсумками цього року його продажу повинні скласти не менше третини від продажів хетчбека 308. В Україні до такого типу кузова відносяться прохолодніше, але автомобіль заслуговує найпильнішої уваги за «породистий стиль» і функціональність, як кажуть в Peugeot .
Універсал Peugeot 308 SW, мало схожий на попередника, став довшим його на 8 см і нижче на 6 см.
Цінителі прекрасного залишаться задоволені і внутрішнім оздобленням універсалу. У салоні використані м'які матеріали обробки, чорні глянсові вставки і металеві вставки «під хром». Сидіння сприяють правильну поставу, навіть після кількох годин за кермом відчуваєш себе комфортно. Обтягнутий шкірою кермо - компактний, як у Peugeot 208, регулюється і по вильоту, і по висоті.
На центральній консолі, як і у хетчбека, всього 5 кнопок і одна крутилка-регулятор аудіосистеми. Управління кліматом, системою мультимедіа, навігацією, настройками тепер здійснюється через великий центральний сенсорний дисплей діагоналлю 9,7 дюймів. На жаль, не дивлячись, відрегулювати потрібну функцію не вдасться, доведеться відволікатися від дороги. Ще з незручностей - всього один підсклянник і відсутність вентиляційних отворів кондиціонера для тих, хто сидить позаду пасажирів. У центральному тунелі їх місце тепер займає вхід 220 В.
Gallery: 308Екс | 14 фото | Delete
практичність
У Peugeot підкреслюють, що універсал 308 SW створений для тих, хто цінує функціональність без шкоди для комфорту, ходових характеристик і стилю. І цю філософію інженерам компанії в універсалі 308 вдалося втілити чудово.
Будучи за кермом Peugeot 308 SW, що не усвідомлюєш, що керуєш автомобілем з колісною базою в 2730 мм (+110 мм до хетчбеку) і загальною довжиною в 4585 мм (+332 мм). Завдяки вузьким стійок і хорошою оглядовості дуже добре відчуваєш габарити автомобіля, до яких звикаєш з першої короткої поїздки. Проте, для більшої безпеки і захисту корпусу було вирішено збільшити задній бампер в порівнянні з хетчбеком. Забратися на заднє сидіння універсала простіше, ніж в хетчбек - другий ряд відсунутий на 29 мм назад, крім того, ширше відкриваються двері.
Gallery: 308Інт | 23 фото | Delete
Покращення динаміки і економії палива Пежо 308 вдалося домогтися не тільки завдяки серйозній дієті, за рахунок якої автомобіль скинув близько 140 кг. У 308 нове шасі, модульна платформа EMP2, яка крім легкої ваги може похвалитися небаченою універсальністю, що зручно для використання на інших моделях концерну. Зсув центру ваги автомобіля на 20 мм і збільшення колісної бази забезпечують оптимальний розподіл маси. Тим не менш, при різких маневрах автомобіль трохи кренить. А управляти Peugeot 308 одне задоволення - маленький кермо, його балансування і інформативність цього дуже сприяють. Підвіска пружна, кому-то може здатися жестковатой, але особливого дискомфорту на київських вулицях не доставляє.
Обсяг багажника Пежо 308 SW становить 563 літри над підлогою, під яким захована повноцінна запаска. це найкращий показник в класі. При складених задніх сидіннях, які складаються простим натисканням двох кнопок з боків багажного відсіку, утворюючи абсолютно рівну підлогу, він зростає до 1613 л. Багажник функціональний - тут є додаткові відсіки для зберігання, спеціальні гачки для фіксації вантажу і перевезення великогабаритного багажу.
Велику панорамний дах площею 1,69 м2 при необхідності можна закрити шторкою з електроприводом.
економічність
В Україні Peugeot 308 SW продається з трьома двигунами: бензиновими на 115 і 150 к.с. і одним дизельним на 92 к.с., який на відміну від бензинових версій доступний виключно з механічною коробкою передач.
Тестовий автомобіль укомплектований 150-сильним мотором об'ємом 1,6 літра, який дуже жваво розганяє універсал, підхоплюючи з 1400 об / хв і до самої відсічки. До 100 км / год він розганяється за 8,8 секунди. Середня витрата палива в міському режимі при досить агресивній манері їзди склав у мене до 7,5 чи на сотню, при цьому на трасі не перевищив 5,5 л.
Новий Peugeot 308 SW демонструє чудові показники аеродинамічного опору: Сx - 0,28 і SCx - 0,64 м2, що є кращим результатом в сегменті універсалів.
Технічні характеристики Peugeot 308 SW
Новий Peugeot 308 SW увібрав в себе все краще, що є в настільки улюбленому мною хетчбек : Стильний дизайн, комфортний салон з прекрасною обробкою, легку і живу керованість, економічні двигуни. Додайте до цього великий функціональний багажник і ціни по зафіксованим курсом на рівні 19 гривень за долар і, можливо, погодьтеся, що новинка від Peugeot - одне з кращих пропозицій на ринку.