Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

AUTO.RIA - Автомат мені! Розбираємо «по шестерням» і порівнюємо з МКПП коробку-автомат

Наша сеть партнеров Banwar

Коробка-автомат чи не найпопулярніша опція, яку покупець замовляє при покупці автомобіля. Так чи хороша АКПП і чи варто списувати з рахунків стару добру «механіку»?

Минуло багато років і міф про те, що автоматична КПП створювалася тільки для представниць слабкої статі, давно канув у небуття. Будь-який автомобіль, будь-якого класу, від мікролітражки до представницького лімузина доступний з АКПП. Все на догоду клієнта. Особисто мені, як затятому захисникові і прихильникові механіки досить непросто визнавати, що в декількох дисциплінах «автомат» кладе на лопатки «ручку». Не розумію, як можна віддати перевагу пристрою, самостійно вирішального, коли і на яку передачу вам переключитися. Як можна за власним бажанням віддати контроль над тягою і інтенсивністю розгону розумному роботу? Але я злукавлю, якщо скажу, що не їздив би на «автоматі». Ще як їздив би і ось чому!

Чим гарний «автомат?

  • Ось чого не віднімеш у АКПП, так це комфорту, причому з великої літери «К». Неможливо переоцінити зручність користування автоматом в міському русі, особливо в години пік, коли потрібно постійно перемикатися.
  • Автомат хороший для недосвідчених водіїв, які тільки отримали водійське посвідчення і тільки виїхали на вулиці, а така складна зв'язка, як педаль зчеплення-обороти двигуна-важіль КПП їх занадто відволікає і стомлює.
  • Водій на машині з АКПП має більше часу для маневру. Крім того не потрібно відволікатися на перемикання, і умови праці у нього легше. Хоча не варто вивільнене час направляти на колупання в телефоні.
  • Швидкість перемикання у АКПП вище, ніж у механіки, і немає ризику перевантажити двигун.

Швидкість перемикання у АКПП вище, ніж у механіки, і немає ризику перевантажити двигун

Неприємні сюрпризи автоматичною КПП

  • Купуючи автомобіль з АКПП спочатку дорожче аналогічного з механікою, потрібно бути готовим до більшого витраті палива. Різниця в бік збільшення витрат може становити від 10-15% до 30-40%. Відразу обмовлюся, що існують автоматичні коробки, які забезпечують рівний з механікою, а то і менший, витрата. Такі, наприклад, мають автомобілі сімейства Volkswagen Group з подвійним зчепленням і дуже швидким перемиканням (DSG).
  • Новиною може виявитися і те, що багато автомобілів з автоматів не мають можливості буксирування - тільки евакуатор або часткова навантаження, що теж не завжди є без спеціальної техніки.
  • Крім того, експлуатація такої складної системи, як автоматична КПП, вимагає більш обережного використання. А її виробництво і технічне обслуговування набагато дорожче.

А її виробництво і технічне обслуговування набагато дорожче

  • У складних дорожніх і погодних умовах АКПП вимагає особливих навичок водіння і граничної уваги. Наприклад, в снігопад, застрягши на машині з автоматом, вибратися зі снігової каші може не вийти. А на великих швидкостях на слизькій дорозі потрібно працювати газом дуже обережно. Адже щоб уникнути занесення, проходячи складний поворот на малому газу, водій зовсім не очікує того, що автомат може переключитися на нижню передачу, тим самим змінивши крутний момент на ведучі колеса.
  • До речі сервісмени вельми настійно не рекомендують використовувати причіп на машинах, обладнаних АКПП, особливо малолітражки. Буксирування причепа сильно прискорює знос АКПП. А ресурс АКПП спочатку менше, ніж у механіки.
  • На автоматі неможливо гальмувати двигуном в режимі «драйв», а прийомистість автомобіля нижче. При цьому вага АКПП значно більше, ніж механічною КПП.

При цьому вага   АКПП   значно більше, ніж механічною КПП

Керуй «автоматом» правильно

Обзавідуются власники механіки - у автомата всього дві педалі, зчеплення відсутня як клас, а ліва нога може відпочивати на спеціальній підставці. Але і з цими двома педалями бувають казуси. Деякі користуються лівою ногою для натискання на гальмо, а лівої на газ. Натискати на дві педалі одночасно заборонено. А за допомогою педалі гальма виконуються всі основні маніпуляції з коробкою передач, крім зупинки автомобіля безумовно. Це і включення запалювання і перемикання режимів роботи.

Кожна коробка, будь-то АКПП, механіка або варіатор мають на своїй консолі позначення режимів роботи. І ми точно знаємо, що з цифрами і буквами на коробці знайомі не всі.

D або А - безпосередньо «драйв», включили і поїхали.
Р - парковка, включається тільки після повної зупинки автомобіля. Режим, на якому слід залишати машину на стоянці.
N - звичайнісінька нейтральна передача, її можна включити при русі з гірки, для того, щоб штовхнути машину або щоб завести двигун.
L або В - перша передача, обмеження перемикання 1й передачею. Вона необхідно при русі на ожеледі або на крутих спусках / підйомах. У може означати блокування диференціала, яку при русі включати не можна. уважно вивчайте інструкцію .
R - задня передача. Її також можна включати тільки після повної зупинки автомобіля.
2, 2L, 3, D3, 4, D4 - обмеження перемикання передач не вище 2-ї, 3-ї або 4-ї відповідно. Такі режими потрібні при їзді по сильно петляє горбистій місцевості.
Ще є кнопки:
М - ручний режим перемикання.
S - спортивний режим з більш пізніми перемиканнями.
W - для зимових доріг і на мокрому покритті.
Е - економічний режим роботи автомата, коли передачі перемикаються раніше і обмежується подача палива в циліндри.

Чи варто переплачувати за АКПП?

Тут в силу вступає не тільки правило особистих переваг, але ще і готовність доплатити за дорогу опцію. Незаперечною перевагою автомата є зручність і простота використання. А ще безпеку, оскільки за фактом передача включена завжди і в разі необхідності можна прискоритися миттєво, не витрачаючи час на оцінку ситуації, вижимання зчеплення і перемикання передачі. Наприклад, коли на світлофорі ззаду на вас насувається ТЗ, які не встигає витормозіться. Вам просто варто прибрати ногу з педалі гальма і втиснути педаль газу. На крутих схилах також не рекомендують, а часом і забороняють, рух з вимкненим зчепленням, тому і тут автомат доведеться вам до душі.

Бажаючим ж заощадити не тільки при покупці, але і в експлуатації, на тому ж обслуговуванні і паливі, рекомендуємо не гнатися за роботами і автоматами. А зупинити свій вибір на звичайній механіці. До заощадженим гривням в бонус ви отримаєте кращу розгінну динаміку і контроль над тягою.

Цікавий факт . Спортивних і гоночних автомобілів з автоматом не існує. Все ралійні машини обладнані коробками, хоч і напівавтоматичними, але вимагають втручання гонщика. Звичайно, у Ferrari і Lamborghini безліч моделей з автоматами, це так, але машини ці призначені для повсякденної їзди або максимум - трек-днів. Але і у таких машин є режими ручного перемикання, коли драйвер примусово знижує передачу або тримає обороти.

У деяких країнах, наприклад, Ізраїлі або ОАЕ, продати машину на механіці практично не представляється можливим. В автосалонах цих країн ви не побачите нічого, крім автомобілів з автоматичними КПП. Тому, пригнавши транспорт на МКПП з іншої країни, власник фактично приречений їздити на механіці вічно. На щастя, Україна така доля не чекає. І, хай вибачать мене аматори всіх автоматів, роботів і воротарів, нехай механіка живе вічно ! Але все ж варто визнати той факт, що майбутнє за інноваційними технологіями, і не за горами той день, коли автоматичні або роботизовані коробки перемикання передач практично витіснять своїх предків.

Так чи хороша АКПП і чи варто списувати з рахунків стару добру «механіку»?
Як можна за власним бажанням віддати контроль над тягою і інтенсивністю розгону розумному роботу?
Чим гарний «автомат?
Чи варто переплачувати за АКПП?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов