Наша сеть партнеров Banwar
Спочатку були « валізи ». Поки решта світу старанно згладжував кути, шведи навіть не намагалися йти в ногу з модними трендами, а скоріше навмисно їх уникали. І дивлячись на седани 900-й серії, ловиш себе на думці, що не той автомобіль назвали «кубиком». Поряд з високою якістю і гідним рівнем комфорту, великі Volvo також давали клієнтам можливість підкреслити свою індивідуальність - як би суперечливо це не звучало. І багато такою можливістю скористалися.
Потім був перший S80 роботи Пітера Хорбері, з видавленою вперед гратами радіатора - нею і запам'ятався, оскільки ніхто не наважився повторити сміливий експеримент. Надихав мистецтвознавців на затяжні дискусії, але скандинавські коріння не оскаржувалися. Друге покоління S80 було, мабуть, самим конформистским і не мало яскраво виражених характерних ознак, - що, втім, не завадило йому прожити на конвеєрі довгих 10 років. І ось, нарешті, настав час для операції «наступник» - і шведи вирішили нагадати, що означає по-справжньому великий Volvo.
Майже п'ять метрів довжини, майже три метри колісної бази і даний при народженні статус самого розкішного автомобіля за всю історію марки. Такі факти, але хто буде читати з листа, коли поруч зупиниться ЦЕ? Вперше я побачив новий S90 на парковці перед офісом - і просто не зміг пройти повз. Ходив колами, оцінюючи помітний look з різних ракурсів, і жодного разу не був розчарований. Намагався заглянути в салон, спостерігав за грою світла на передній оптиці. І напросився робити тест.
Багатий внутрішній світ
Gallery: Volvo S90 | 7 фото | Delete
Про зовнішність більше ні слова, тому що описати це словами під силу хіба що Ремаркові - зауважимо лише, що нові дизайнери Volvo явно не схильні погоджуватися з тим, що скромність прикрашає. Навпаки, такими виразними шведські машини не були ніколи - ну або як мінімум з часів купе P1800. Ну а за якістю інтер'єру і рівню обробки S90 міг би скласти конкуренцію автомобілям представницького класу, поступаючись хіба що Bentley та Rolls Royce - і то, швидше за за рахунок позамежної помпезності останніх. Дуже хороша центральна консоль і торпедо, вставки з натурального шпону і алюмінієвий кожух динаміків. І, звичайно, не можна не відзначити вишуканий смак художника, який працював над салоном - він не залишив нам шансів щось всерйоз критикувати.
Хіба що новомодну приладову панель - а вірніше, кольоровий екран, її символізує. Можливо, Volvo просто не бажає бути запідозреним в консерватизмі, але традиційні шкали приладів були б тут дуже доречні! Та й в інформативності не втратили б, оскільки екранів і екранчиків тут як на вітрині відділу телевізорів: від "хедап-дисплея" - індикатора на лобовому склі - до величезного планшета по центру. А ось чесних «залізних» кнопок практично немає, і це скоріше недолік: щоб змінити температуру в салоні доводиться заглиблюватися в систему меню і робити масу зайвих рухів пальцем по екрану. Краще б замість блоку управління магнітолою зробили повноцінний клімат-контроль - треки, слава богу, зручніше гортати кнопками на кермі.
Зате коли справа доходить до налаштувань режимів їзди, планшет виявляється дуже і дуже до речі. Налаштувань дуже багато, можна змінювати характеристику продуктивності рульового управління і навіть гальмівної педалі. Систем безпеки і того більше, включаючи адаптивний круїз-контроль, електронного паркувальника і систему контролю рядності. І круговий огляд з камер, що значно спрощує паркування - хоча можна адже довіритися машині. До повноцінного автопілота залишилося зовсім небагато.
Що ж стосується традиційного вимірювання комфорту - тут у Volvo все відмінно. Передні крісла вишуканого виду на перевірку виявляються навіть краще, ніж виглядають - приймають тушку водія, як в колиску. Налаштування? Вони є, але мені довелося відрегулювати лише нахил спинки. Є і відважний підпір для водійських стегон, він не зашкодить в дальній поїздці. Задній диван також заслуговує самих утішних відгуків - м'який, але не безформний, з ідеальним нахилом спинки і широким підлокітником на місці третього пасажира. Удвох тут буде дуже затишно, аж до романтичного настрою - якщо, звичайно, компанія підібрана правильно.
Gallery: Volvo S90 Interior | 7 фото | Delete
Говорити про будь-якої обмеженості на будь-якому з посадочних місць - моветон. Volvo S90 виявляється трохи крупніше своїх прямих конкурентів, серед яких - немаленькі Audi A6 і Mercedes E-класу. Також досить ефективною виявилася шумоізоляція - переважний звук в салоні в русі на швидкості близько 80 км / год - це шум з вентиляційних дефлекторів. І підвіска практично безшумна.
Читайте тест-драйв кроссовера Volvo XC90
все нордічненько
Автомобіль на фото - не просто Volvo S90, але найбільш потужна модифікація T6. 320 кінських сил і 400 Ньютон-метрів, що знімаються за все з двох літрів робочого об'єму за допомогою турбонаддува. Повноприводна трансмісія з міжосьовий муфтою Haldex останнього покоління, скорострільний 8-діапазонний автомат, задня пневмопідвіска - коротше, весь готівковий арсенал для активного драйву. Ах так, ще й ультранізкопрофільние катки розмірності 255/35 R20 - наше щастя, що тест відбувся в самому початку грудня, коли снігу вже навалило, але асфальт залишався цілим. Пару тижнів тому ризик повернути машину в не зовсім первозданному вигляді зріс би багаторазово - все-таки тонкі шини в наших умовах те саме що гра в російську рулетку з повністю зарядженим барабаном револьвера.
Однак на осінньому асфальті шведський седан виявився несподівано комфортним і незважаючи на катки кінського розміру порадував переконливою плавністю ходу. Особливо в комфортному режимі, розпускати «пневматику». Стики і поперечні хвилі підвіска відпрацьовує непогано, а ями достатньої глибини ми все ж навмисно уникали. Благо, в тому ж комфортному режимі Volvo S90 ніяк не можна дорікнути в бесхарактерности.
Автомобіль слухняний керма і, незважаючи на значні крен, чітко пише траєкторію. За зчеплення з асфальтом борються не самі низькопрофільні колеса і на сухому асфальті піти назовні повороту буде дуже непросто. А якщо доведеться проїхати по засніженій доріжці - о, ви згадайте, що означає бути молодим душею!
Читайте тест-драйв кроссовера Volvo V40 Cross Country
На додавання газу в повороті S90, як і личить повнопривідному авто, всіма колесами ковзає на зовнішній радіус, а система стабілізації перед спрацьовуванням дає водієві час одуматися і заправитися назад. Її, втім, можна і зовсім відключити - управляти тягою на великому Volvo легко і азартно, а реакції машини передбачувані. Можливо, посуху він не продемонструє високу швидкість на гоночному кільці, але керувати ним таки страшенно приємно!
Альтернативна думка
Деяка невідповідність високих спортивних стандартам не можна вважати недоліком Volvo S90, оскільки шведи спочатку прагнули створити авто зі збалансованими характеристиками, цікаве широкому колу потенційних клієнтів. І їм це цілком вдалося: чудово налаштована підвіска, відмінні крісла і тиша в салоні, розбавляється чистим звуком з динаміків аудіосистеми Bowers & Wilkins - але є дещо, чого цьому автомобілю гостро бракує.
Тому що чотири циліндри - це катастрофічно мало для такої довжини капота. І багато консервативно налаштовані клієнти обов'язково захочуть хоча б V6 - і їх не переконаєш зачитуванням технічних характеристик. А краще V8 c характером молота, вбивається в вічну мерзлоту чергового вражину.
Тим більше, що стоїть тестовий зразок не так уже й мало - 2 млн. 251 тис. Гривень - так що могли б і вшанувати. Хоча б до тих пір, поки не настане епоха чистої енергетики і ваше чадо не запитає з подивом - тато, ти що, сам керував машиною? Скажи ще, що вона на вугіллі їздила!
Такі факти, але хто буде читати з листа, коли поруч зупиниться ЦЕ?Налаштування?
Хоча б до тих пір, поки не настане епоха чистої енергетики і ваше чадо не запитає з подивом - тато, ти що, сам керував машиною?