Наша сеть партнеров Banwar
27 січня в Києві відбулася презентація електромобілів, які стануть частиною експерименту щодо впровадження служби електротаксі в Україні.
Запуск такої служби - соціальна ініціатива, покликана поширити ідею серед широких мас. На жаль, високі мита на ввезення електромобілів в Україні поки не дозволяють проекту розвинутися повною мірою. Організатори сподіваються привернути увагу чиновників, мотивувати їх внести зміни в закони.
Першими електромобілями, які будуть використані для автопарку таксі стануть седани Renault Fluence ZE Просторий салон, великий багажник і оптимальна вартість обслуговування - значні плюси моделі. Ємність батареї у таких електрокарів становить від 22 до 26 кВт * год. Запас ходу, заявлений виробником - 185 км в змішаному циклі. Машина адаптована для холодного клімату.
Автор проекту Shooter.UA Костянтин Євтушенко призводить розрахункові показники вартості проїзду в електротаксі. Витратна різниця у витратах на проїзд 10 км шляху на таких автомобілях в 18 разів менше аналогічного бензинового таксі і становить всього 1 гривню. Однак на величину тарифу сильно впливає вартість автомобіля, збільшена на 40% через оподаткування.
Першим етапом експерименту стане запуск електротаксі у Львові. Якщо все пройде успішно, електрокари будуть працювати за викликом в Києві і інших містах України.
Сьогодні весь цивілізований світ почав перехід на електротранспорт. Це особливо актуально у великих містах, де рівень забруднення вихлопними газами досить високий. Електромобілі вже добре зарекомендували себе, працюючи в муніципальних службах таксі багатьох європейських міст. Відомі автомобільні концерни навіть розробили спеціальні моделі таксі для таких міст, як Мадрид, Барселона, Лондон, Берлін. А мерія Нью-Йорка планує до 2020 року замінити третину парку таксі на електромобілі », - Костянтин Євтушенко, автор проекту
При підтримці Міністерства економічного розвитку і торгівлі України ініціатори проекту Shooter.UA розробили відповідні зміни до Податкового кодексу. І планують, що незабаром вони будуть підтримані Верховною Радою. Автор проекту впевнений, що введення нульового оподаткування покладе початок ери електротранспорту в Україні .
Крім того, вагома перевага перекладу служб таксі, доставки їжі та інших підприємств на електротранспорт - можливість зниження залежності від російського палива.
Нагадаємо, що з 24 грудня 2014 року у Львові вже їздить одна машина електротаксі. Експериментальні виїзди здійснюються з дозволу Адміністрації міського голови. В даний момент замовити для проїзду саме електротаксі неможливо. Клієнтам подають автомобіль на електриці за попередньою домовленістю з диспетчерськими службами. В недалекому майбутньому ініціатори планують відкрити свою власну службу, в якій працюватимуть тільки електромобілі. Презентовані автомобілі Renault Fluence ZE вже вирушили на службу до Львова. Всього на даному етапі експерименту по Львову буде їздити 5 електротаксі.