Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Авто Мото Спец

  1. Як працюють двигуни
  2. Дизельний двигун
  3. Порівняння бензинового і дизельного двигуна
  4. Шуми і вібрації
  5. Безпека
  6. Запасні частини
  7. паливо
  8. За і проти дизеля
  9. підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

який двигун буде краще - бензин або дизель? Подібним питанням задається безліч людей, які збираються придбати новий автомобіль або просто спраглих знайти істину в настільки спірному і неоднозначному питанні.

У великого відсотка автолюбителів слово «дизель» асоціюється з великовантажними машинами, сільськогосподарською технікою. Дані переконання тягнуться ще з Радянського Союзу, де практично всі машини на дизелі мали підвищений рівень шуму, низькі швидкісні характеристики і диміли як заводські труби. Але мало кому відомо про те, що дизелі тоді ставили і на легкові автомобілі, правда, виключно на експортні версії. Це були всілякі ВАЗи (2108, 2109, Нива), ГАЗ (Волга), Москвич 2141.

Це були всілякі ВАЗи (2108, 2109, Нива), ГАЗ (Волга), Москвич 2141

ВАЗ 2108

Як працюють двигуни

Бензиновий двигун

бензиновий двигун готову топливовоздушную суміш всмоктує під час руху поршня з мертвої верхньої точки в мертву нижню точку. Коли має місце безпосереднє уприскування, топливовоздушная суміш готується прям в циліндрі за допомогою форсунок, які розпилюють паливо в повітря, що всмоктується поршнем. На наступній стадії, коли поршень рухається з мертвої нижньої точки в мертву верхню точку, виходить стисла паливна суміш. В самому кінці циклу стиснення паливна суміш підпалюється за допомогою іскри, яка подається свічкою запалювання. Потім через підвищену температуру суміш згорає, розширюється в обсязі і виштовхує поршень вниз.

Потім через підвищену температуру суміш згорає, розширюється в обсязі і виштовхує поршень вниз

Автомобільний бензиновий двигун

Дизельний двигун

Конструкція дизельного двигуна практично така ж, як у бензинового. До основних відмінностей слід віднести метод подачі паливоповітряної суміші і спосіб займання цієї суміші.

Коли поршень йде від мертвої верхньої точки до мертвої нижній точці, він всмоктує в циліндр виключно повітря. А при зворотному русі відбувається стиснення. Через високого рівня стиснення двигуна повітря стає нагрітий до високої температури порядку 700-800 градусів. Цього цілком достатньо, щоб запалити дизельне паливо. Потім поршень наближається до мертвої верхній точці і в циліндр під високим тиском форсунками відбувається вприскування палива. Тиск уприскування сьогоднішніх двигунів становить близько 1500-2000 бар. Під час попадання палива в циліндр, воно запалюється за рахунок високого тиску і штовхає вниз поршень. Результатом такої схеми дії системи запалювання в двигунах дизельного типу просто немає. Свічки розжарювання у дизельних двигунів бути можуть, але призначені вони для розігрівання повітря для більш легкого запуску.

Дизельний двигун Duramax 4.5L V8

Порівняння бензинового і дизельного двигуна

Основні характеристики двигуна

При старті з місця бензиновий двигун в порівнянні з дизельним не такий гарний, тому що має меншу тягу при роботі на низьких оборотах. Тому при розгоні з нуля у новачків - водіїв автомобіль часто глухне, так як вони неправильно вибирають ступінь подачі палива. Дизельні мотори в цьому відношенні хороші, вони рушають з місця навіть при невеликому натисканні на педаль газу. Але деякі дизелі з наявністю турбоями можуть також мати цей недолік на низьких оборотах. У дизельного двигуна відносно вузький діапазон роботи. В середньому це близько 1000-4000 оборотів в хвилину. До і після зазначеного діапазону тяговитість мотора різко зменшується. Бензинові двигуни, навпаки, при зростанні оборотів збільшують власну потужність, і тому є більш пристосованими для типу їзди в рваному режимі, який зазвичай підходить для міста. У дизельних машинах необхідно більш часто використовувати перемикання швидкостей, щоб весь час підтримувати потрібні обороти.

Шуми і вібрації

Шум і вібрація - це одні з негативних чинників при роботі дизельного двигуна, що особливо відчутні при роботі мотора на знижених оборотах. Стук дизельного двигуна з'являється через різкий спад тиску в камері згоряння після того, як запалало паливо. Але розвиток сучасних систем управління і технологій не стоїть на місці. Тому практично вдалося усунути даний недолік. В даний час деколи складно визначити, який тип двигуна встановлений в автомобіль, навіть перебуваючи зовні.

Безпека

У фільмах по телевізору і в кіно кожен, напевно, бачив не один десяток сцен, в якій куля, потрапила в бензобак стає причиною грандіозного вибуху. Подібне може статися тільки в кіно і не більше того. Безсумнівно, деяка частка істини в цьому є присутнім. Бензин насправді відноситься до вибухонебезпечного виду палива, але небезпечні більшою мірою його пари, а не він сам. Тому зробити вибух машини з повним баком за допомогою звичайної кулі буде вельми непростим завданням. Парами бензину, точно так же, як і його вихлопом з легкістю можна отруїтися. Багато медичні експерти схиляються до того, що пари шкідливі і для чоловічого здоров'я. Дизель щодо цього безпечніше бензину. По-перше, паливо летюча, тобто так просто воно навряд чи буде випаровуватися, а, по-друге, для підпалювання дизельного палива необхідна дуже висока температура. Пари дизеля і вихлоп дизельного мотора є менш токсичними.

Запасні частини

Запасні частини двигуна

До мінусів дизельних двигунів часто відносять те, що такий автомобіль в принаймні не вигідний з точки зору придбання нових запчастин . При складанні і розбиранні двигуна можна переконатися в тому, що деталі бензинового і дизельного моторів практично збігаються, так як внутрішній устрій їх майже ідентично. Тому і вартість подібного роду робіт буде однаковою для обох типів двигунів. Щодо купівлі окремих деталей тут складно прийти до однозначної відповіді. Ціни на запчастини середньої якості до бензиновим і дизельним екземплярів деяких автомобілів практично ідентичні. А вже на марках більш високого класу на ремонт дизельного двигуна піде грошей в 1.5 -2 рази більше.

Серце дизельного двигуна це паливний насос високого тиску (ТНВД). Нагнітають паливо блоки ТНВД відносяться до прецизійним деталей і виробляються з мінімальними зазорами і високою точністю. Внутрішні частини насоса змащуються за допомогою палива. Тому включення насоса, коли в ньому відсутня паливо, зазвичай призводить до поломки. Паливо низької якості теж дуже швидко призводить даний вузол в непридатність, а його поломка призводить завжди до вельми серйозних витрат матеріальних засобів. Але навіть такий стан речей в сучасному двигунобудування не стає при цьому великим недоліком дизельних двигунів. Під час, коли карбюраторні двигуни були дуже поширені, ремонт бензинового движка обходився дійсно набагато дешевше дизельного і це було явним недоліком. Однак, складність паливної системи сучасного бензинового двигуна підвищує вартість ремонту такого мотора до рівня дизеля.

Однак, складність паливної системи сучасного бензинового двигуна підвищує вартість ремонту такого мотора до рівня дизеля

паливний насос високого тиску

У дизельних моторів необхідно бути дуже уважним з зубчастим ременем, який обертає розподільний вал. Якщо він обірветься, то через маленьку камери згоряння поршні зіткнуться з клапанами, і це буде дуже велика проблема. Відремонтувати двигун при такій поломці буде дуже дорого і важко.

зубчастий ремінь дизельного двигуна

Якщо торкатися міжсервісний інтервалів, то можна сказати, що тут виграє бензиновий мотор. Більшість виробників знижують технічне обслуговування при експлуатації межах нашої Батьківщини вдвічі, якщо порівнювати з бензиновими. З цієї причини власникам автомобілів з дизелем доведеться змиритися з тим фактом, що проїжджаючи кожні 7500 км, потрібно буде купувати нове масло і фільтри .

паливо

Стан російського палива не відрізняється високою якістю - це можна віднести як до бензину, так і до дизелю. Високий вміст сірки в дизелі різко збільшує ступінь зносу як паливних агрегатів, так і частин, що відносяться до самого двигуну за рахунок появи сірчистої корозії. Якщо збільшити вміст сірки з 0,2 до максимального 0,5% (за ГОСТом), то ресурс двигуна скоротиться приблизно на четверту частину. Ще підвищений вміст сірки є причиною відкладення нагару в великій кількості і швидшому окисленню олії. У зв'язку з цим термін зміни масла на багатьох машинах, які були продані в нашій країні, зменшено вдвічі, якщо порівнювати з країнами Європи, де вміст сірки в паливі складає максимум 0,05-0,1%.

Справи з бензином йдуть не кращим чином. В даний час навіть у великих містах можна заправити свій автомобіль етилованим бензином, забороненим дуже давно. Цей бензин з легкістю може вивести з ладу нейтралізатори каталізу і різноманітні електричні датчики, які встануть у нього на шляху. Як відіб'ється це на екологічності та якості роботи двигуна, не складно здогадатися. Різні написи типу «EURO-4», «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТАНДАРТ», сертифікати якості продукції - не запорука якісного бензину. Суть в тому, що перевірки екологічності за нашим законодавством можуть проводитися тільки один раз в два роки. Так що якість реалізованого палива може надовго залишитися на тому ж низькому рівні, що і зараз.

За і проти дизеля

Окремо хочеться коротко описати найважливіші переваги і недоліки дизельного двигуна в порівнянні з бензиновим.

До плюсів можна віднести:

  • Економічність. Дизельний двигун споживає на 30-40% менше, ніж бензиновий
  • Термін служби . Ходить такий двигун в два рази більше, ніж бензиновий
  • Ціна на паливо. Дизельне паливо трохи менше за вартістю
  • Відносна простота конструкції. Відсутність системи запалювання підвищує надійність
  • Екологічність. Рівень вуглекислого газу набагато менше, а дим і сажа є ознаками несправного мотора

До мінусів можна віднести:

  • Ненадійність. Неякісне паливо швидко призведе форсунки в непридатність
  • Обслуговування. Коштуватиме на 15-20% більше, ніж бензиновий двигун
  • Комфорт. Постукує на малих обертах і прогрівається довше
  • Практичність. Можуть виникнути проблеми в зимовий час, якщо заправлятися річним паливом
  • Зручність. В разі ручної коробки доводиться переключатися частіше

підсумки

Отже, який же все-таки краще вибрати двигун - бензин або дизель. Після ближчого ознайомлення з цією темою відповідь стає ще більш неоднозначний - дуже багато чинників впливає на це. До таких факторів можна віднести цілі, для яких ви використовуєте свій автомобіль, манера їзди, наявність якісного палива і т.д. Наприклад, якщо ви пересуваєтеся тільки по місту, де є хороше дизельне паливо, то вибір краще робити на користь дизеля. При рідкісних поїздках, тим більше якщо ви живете в суворому кліматі, де мороз не є рідкістю , Найкращим для вас буде бензиновий автомобіль. Але на що б не впав ваш вибір, обов'язково перед покупкою варто вивідати все, що пов'язано з технічним обслуговуванням і вартістю запасних частин конкретно для вашої моделі. При виборі дизеля потрібно обов'язково пам'ятати про можливі проблеми з ТНВД, так як його вартість гранично висока. Якщо ви не збираєтеся використовувати автомобіль протягом довгого часу, то краще не вибирати дизель, тому що заощадити в такому випадку вам навряд чи вдасться. Купівля дизеля може бути корисна, якщо ви плануєте пересуватися на далекі відстані. Загалом, необхідно зважити всі за і проти того і іншого варіанту, якщо ви вагаєтесь, вибравши те, що вам дійсно підходить більше.

Відео про дизелі і бензині

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов