- Розберемося з паливною системою Нагадаємо, що ця система є для живлення двигуна з певним тиском....
- Велика витрата. Шукаємо винуватців.
- Ось симптоми хвороби:
- Що таке РДТ
- несправності
- Більш продуктивно заміряти тиск у паливній системі за допомогою манометра
- Причина несправності РДТ
- висновок
Розберемося з паливною системою
Наша сеть партнеров Banwar
Нагадаємо, що ця система є для живлення двигуна з певним тиском.
Складається вона з наступних частин:
- Паливний насос;
- Насос електронного керуючого блоку;
- Регулятор тиску;
- паливопровід
- бак;
- Паливний фільтр;
- форсунки;
- Інерційний перемикач.
Після увімкнення паливного насоса, пальне виходить з бака, очищається у фільтрі , Далі надходить в регулятор, завдання якого безупинно, і головне, правильно тримати ефективний напір в системі.
Велика витрата. Шукаємо винуватців.
Один з найважливіших параметрів нормальної працездатності двигуна є тиск в системі подачі пального. Недостатній напір негативно впливає на поведінку машини, і якщо після перевірки насоса і цілісності паливопроводу у вас не залишилося підозрюваних, зверніть увагу на регулятор. Чи давно ви звертали увагу на нього при діагностиці своєї машини ?
Потрібен час від часу проводити діагностику регулятора тиску палива
Ось симптоми хвороби:
- двигун працює нерівномірно;
- мотор заглух на холостому ходу;
- на холостому ходу різко підвищується або сильно падає частота обертання коленвала;
- мотор втрачає потужність;
- автомобіль погано прискорюється при перемиканні передач ;
- Мало реакція на педаль газу;
- часті ривки, захлебиванія двигуна при русі;
- різко підвищився витрата;
- СО і СН вище норми.
Що таке РДТ
Його функція - підтримання тиску в форсунках при різних робочих режимах. Регулятор - це мембранний клапан, на одну сторону мембрани тисне паливо, по іншу сторону - пружина впускного колектора, як тільки двигун виходить з навантаження, клапан відкривається і незатребувана паливо йде назад в бак, тобто регулятор створює постійний тиск палива.
несправності
- Клапан не тримає тиск - пружина клапана просіла, перестала створювати зусилля. У цьому випадку, він повертає бензин назад в бак - двигун тому і не заводиться легко, з півоберта.
- Хід палива утруднений, паливо починає литися з усіх щілин.
- повна закупорка
- Підклинювання - тиск не рівномірно змінюватися - це призводить до сплесків, смикання, особливо при розгоні.
діагностика проблем
Щоб знати напевно, що проблема витрати в «зворотному клапані», необхідно вміти перевіряти регулятор тиску.
При наявності вміння, перевірку РДТ можна зробити вдома, в іншому випадку - потрібно їхати на СТО
Існує старовинний метод: пережим або від'єднання «перепускного клапана», після чого спостереження за силою струменя. Цей спосіб відомий ще з перших вазовских машин. Як застаріли карбюратори, так став неактуальним і цей спосіб. Наша мета - знати напевно, чи працездатний клапан - а товщина і сила струменя нам не допоможе в цьому.
Більш продуктивно заміряти тиск у паливній системі за допомогою манометра
Заміри тиску палива в моторі на холостому ходу.
Для перевірки саме роботи РДТ, манометр необхідно підключити між паливним шлангом і штуцером: необхідно від'єднати вакуумний шланг. Тиск в системі зростає на 0,3-0,7Бар.
Приклад роботи Регулятора тиску палива:
Якщо немає зростання - спробуйте замінити вакуумний шланг, і повторити завмер.
Якщо і після цього тиск не збільшується - проблема в точно регуляторі, його необхідно замінити . Для довідки: На корпусі клапана вибиті номінальні свідчення, порівняйте їх з отриманими, в ході цього тесту.
Причина несправності РДТ
- Тривалий простій автомобіля.
- Погане паливо, розбавлене водою.
- Через несправний клапана страждають свічки , На електроді з'являється чорно-оксамитовий наліт.
висновок
При виході з ладу «зворотного клапана» його слід замінити - витрати палива повинен скоротитися, адже тиск в паливній системі стабілізується.
Вміти розбиратися в паливній системі власного автомобіля знадобляться при поломці або проблеми, як-то підвищена витрата, адже підвищена витрата палива серйозна проблема, і вирішується вона комплексно, в цьому матеріалі ми розповіли про проблеми регулятора тиску палива, як про один з можливих винуватців підвищення. Знання дозволять Вам вибрати найбільш ефективний шлях вирішення труднощі. А той факт, що Ви будете відчувати себе впевнено при спілкуванні з майстрами сервісу, дозволить заощадити певну суму.
Ми поділилися своїм досвідом, поділіться і Ви своїм - напишіть коментар.