- Зовнішній тюнінг Газелі старого зразка, Бізнес і Next своїми руками
- Тюнінг салону старої Газелі
- Поліпшення кабіни Газелі Бізнес
- Установка альтернативних фар і іншої оптики
- Технічний апгрейд: двигун, підвіска і т.д.
Наша сеть партнеров Banwar
Газель, будь то суцільнометалевий фургон, бортовий вантажівка або пасажирська версія, відмінно пристосована до вітчизняних доріг і складних умов експлуатації. Проте, багато в її конструкції морально застаріло, та й заводська комплектація навіть у найкращому разі не дає належного рівня комфорту. Все це неминуче штовхає власників до тюнінгу автомобіля.
До тюнингу газелі вдаються через те, що багато в її конструкції морально застаріло
Зовнішній тюнінг Газелі старого зразка, Бізнес і Next своїми руками
Великим попитом серед «газелістов» користуються альтернативні бампери. Вони виготовляються з пластика, легко монтуються на наявні кріплення і можуть передбачати прорізи під протитуманні фари, денні ходові вогні. Пластик можна замовити як безбарвним (під фарбування), так і фарбованим в тон кузова, згідно заводському індексом забарвлення. Також популярні і пластикові накладки на кузов, декоративні пороги.
При частому заїзді на ділянки бездоріжжя доречно вибрати захисні дуги зі сталевої труби, покритої хромовий напиленням, або кенгурятник, як у позашляховиків. В асортименті є варіації на тему 4 × 4. При цьому не важливо, оснащена ваша Газель системою повного приводу. Як економ-варіанту можуть підійти сталеві дуги для захисту кутів автомобіля, які монтуються в зону бампера.
Підніжки і різного роду пороги теж заслуговують на велику увагу. Такий апгрейд дуже актуальне, адже завод не комплектує машини бічними порогами, хоча висота посадки досить велика.
Як правило, це каркасні конструкції із сталевої труби і платформи з листового металу, що дозволяють перенести на них вагу тіла людини при вході або виході з салону. Також дана ніша товарів представлена підніжкою для задніх дверей - для полегшення навантаження, розвантаження багажу.
Відеоролик про новий тюнінгу старої газелі
З метою поліпшення аеродинамічних характеристик Газелі її оснащують дефлекторами на бічні вікна, капот, обтічником на дах кабіни. За заявами виробників подібних елементів, такий тюнінг здатний давати надбавку в паливній економічності до 20%. Дані заходи покращують і акустичний ефект при їзді на крейсерській швидкості.
Серед іншої продукції для тюнінгу екстер'єру Газелі потрібно відзначити:
- поліпшені бічні дзеркала: з хромованими корпусами, повторювачами поворотів, функцією електроприводу і підігріву;
- пластикові фартухи і альтернативні решітки радіатора;
- пластикові капоти зі спортивним дизайном і додатковими повітроводами;
- чохли на капот;
- пластмасові ковпаки на колеса;
- вії (декоративні накладки на фари головного світла);
- крила (елемент кузова) з пластика;
- інструментальні ящики для бортових версій;
- підкрилки;
- фаркопи, багажники на дах (в т.ч. зі сходами) і т.д.
Тюнінг салону старої Газелі
Багато нарікань серед професійних водіїв викликає кермо Газелі старого зразка. Самим бюджетним варіантом вирішення даної проблеми можна вважати покупку приємною на дотик обплетення. Але в корені змінити ситуацію здатна лише заміна керма.
Водії-професіонали часто «лають» кермо старої Газелі
Є варіанти типу «спорт» або «Subaru», є зменшені варіанти рульового колеса. Друга за частотою дотику деталь інтер'єру - важіль КПП - аналогічно передбачає безліч версій в розрізі тюнінгу.
Брак підлокітників в першому поколінні Газелі - ще один бич даного автомобіля. На щастя, тюнінг дозволяє встановити зручні дверні підлокітники і підлокітники на сидінні. Поряд з цим реально замінити повністю сидіння новими - більш зручними і відразу з підлокітниками. Між сидіннями можна розмістити підлокітник-бар. Зручності додадуть також органайзери, полки і консоль на КПП. Механічні склопідйомники можна самостійно замінити електричними аналогами. Попутно поліпшенню підлягає і обшивка дверей. Великий вибір є в категорії панелей і накладок, елементарно замінюється щиток приладів Газелі.
Поліпшення кабіни Газелі Бізнес
Для версії Бізнес передбачені зручні керма «Елегант» з вставками під дерево і сигналом. Більш ніж достатньо в магазинах і підстельових полиць, консолей під документи, акустичне обладнання або радіостанцію. Для Газелі Бізнес пропонується поліпшена обшивка дверей з містким кишенею, прорізом для динаміка, а також блоком управління бічним дзеркалом і склопідіймачем.
Також салон Газелі Бізнес можна поліпшити шляхом покупки і установки:
- сучасного блоку управління обігрівачем, блоку управління електропакетом (склопідйомники, регулювання дзеркал);
- панелі приладів під двигуни Cummins і УМЗ;
- сонцезахисних шторок, козирків;
- килимків (поліуретан, текстиль);
- дивана-полки на 2 спальних місця;
- столика на передню панель;
- чохлів на сидіння та ін.
Установка альтернативних фар і іншої оптики
При тюнінгу передніх фар багато хто віддає перевагу установці ксенонових ламп, так як це робить пучок світла набагато яскравіше. До лампам необхідно придбати блоки розпалювання ксенону. Серед додаткової оптики - протитуманні фари, денні ходові і габаритні вогні на світлодіодах. Смужки світлодіодних ДГЗ можна розмістити прямо в блок-фарі. Часто роблять тюнінг задніх ліхтарів, встановлюючи альтернативну оптику, в тому числі світлодіодну.
Технічний апгрейд: двигун, підвіска і т.д.
Задня підвіска Газелі - ресора, і щоб вона ходила під навантаженням довше, її підсилюють шляхом додавання листів металу. Звичайно, жорсткість підвищується, а й просідання приходить набагато пізніше. Така машина не боятиметься перевантаження. Підсилюють і підресорник.
Для посилення задньої підвіски Газелі додають листи металу
Популярністю користуються газові амортизатори, що встановлюються замість стандартних масляних. Коштують вони дорожче, але і ресурс мають удвічі більше. Особливо актуальна така заміна в передній підвісці, де пасажири потребують кращої, ніж у «масла», плавності ходу. Щоб трохи підняти Газель, автомобілісти використовують проставки в пружини.
Окремою темою є установка пневмоподвески на Газель. Такий апгрейд істотно покращує ходові якості машини, дозволяє регулювати жорсткість підвіски і кліренс шасі в широкому діапазоні.
Для підвищення ефективності силових агрегатів, що встановлюються під капот Газелі, ряд водіїв вдається до чіп-тюнінгу, тобто перепрошивке ЕБУ з впровадженням нових налаштувань - збільшують віддачу або економічність мотора. У той же час деякі прагнуть до форсировке двигунів (більшою мірою це стосується старих карбюраторних агрегатів) шляхом збільшення діаметра поршнів, перешлифовки головки блоку циліндрів, установки вихлопної системи від газону і т.д.