Наша сеть партнеров Banwar
Ягня У вовчій шкурі
ТЕХНІКА
ЕКОНОМІЯ
Ягня У вовчій шкурі
Так, мабуть, можливо охарактеризувати трилітрову версію
Фольксвагена-Лупо *.
Олексій ВОРОБЙОВ-ОБУХІВ
Я вважала за краще б більш стрімку машину, - сказала Урсула Піех, 1-ша леді імперії Фольксваген, дивлячись на Лупо. Ти ж ще на ньому не їздила, - парирував Фердинанд - глава концерну. Даний діалог на Паризькому автосалоні проходив в присутності журналістів і потрапив в пресу. Звернення йшла про Лупо TDI.
Чим все-таки відрізняється ця версія від стандартної?
Незважаючи на зовнішню схожість з повсякденним вовченям, під шкурою ховається щось нове. Ну і шкура в дійсності зовсім друга: для зменшення апетиту Лупо схуд на 180 кг! Для цього було потрібно виконати з алюмінію блок циліндрів двигуна, капот, двері, крила і каркаси сидінь, поставити більш вузькі скла. У ходової частини багато експлуатація та Ремонт зі сталі крім цього були поміняні на легкосплавні магнієві і алюмінієві. на даний момент машина почала важити всього 800 кг.
Стільки ж тягнув колись Гольф I, але в тому місці не було практично ніякого додаткового обладнання, обов'язкового в вітчизняні деньки. А у Лупо TDI - і дві надувні подушки, і сукупність Abs, і автоматична коробка.
Але по-справжньому економним він став завдяки новому 1,2-літрового турбодизеля з конкретним двофазним уприскуванням на базі насос-форсунок останнього покоління, розвиваючих тиск до 2000 атм (див. ЗР, 1999, № 1). Нелегко дати згоду з фрау Піех, що Лупо TDI бракує жвавості: 61 л. с. і крутний момент 140 Н.м (як у стосильного 1,6-літрового бензинового побратима!) його до 165 км / год!
Однак немає емоції який-небудь ущербності. Хіба що в споживанні пального - вистачає 2,99 л / 100 км в європейському стандартному циклі!
Неординарна і п'ятиступінчаста автоматична коробка. Її важіль перемикання може рухатися по двох напрямних прорізах. Праворуч - стовідсотково мимовільний режим, при ньому движок штучно придушено до 80% потужності, але реалізується вельми економний стиль їзди.
Зліва - квазіавтоматіческая сукупність Привід (до речі, коробка відрізняється від стандартної значно найдрібніших вагою): короткі поштовхи важеля вперед або назад призводять до перемикання на один щабель вгору або вниз. Тут вже мотор працює в повну силу і дозволяє через 13,9 с після закінчення старту зібрати 100 км / ч. В якості компенсації за підвищений апетит реалізується спосіб старт-стоп, в той час, коли на стоянках біля світлофора движок автоматом глухне.
Дійсно, на відміну від несправних російських авто, мають таку ж звичку, для продовження поїздки досить легко натиснути на газ ... Працює все це справно, не дивлячись на те, що якась затримка думається незвичній.
Але чи вийшов ягня (за апетитом) справді економічним? У разі якщо забрати за базу співвідношення вартостей стандартної і економною припущень Лупо в Німеччині і враховувати досягається виграш у кількості та вартості пального, то виявиться, що окупити себе Лупо TDI зуміє через ... 235 тис. Км пробігу. Стільки він, можливо, і пройде, але чи вистачить у власника терпіння чекати, поки в гаманці задзвенять зекономлені монети?
А все-таки інтригуюче: залив у бак 34 літри солярки - і можеш забути про заправку цілих 1000 км!
Королівство легких сплавів: блок циліндрів ...
... важелі і опора підвіски ...
... а також каркас бублика.
Салон Лупо.
Випадкові статті:
Проходження Відьмак 3: Дика Полювання - Частина 76: У Вовчої Шкуру
Статті по темі:
В овечій шкурі
В овечій шкурі Тести Один на один в овечій шкурі Під капотами звичайних на вигляд дев'яток і дюжина зможуть ховатися мотори вельми завидною потужності. І ...
Нова Мазда3 1 перші в світі живі фото
Ну, в результаті. Дочекалися. Муки закінчені. Мазда зробила те, чого всі очікували від неї вже практично 18 місяців. Вона, представила нове покоління ...
На уральському хребті
НА Уральським хребтом ВАНТАЖІВКИ: «УРАЛ-636142» і «УРАЛ-55571-44» Ну і мода змінюється. Часто легше застосувати іншу конструкцію, ніж йти еволюційним ...
Але чи вийшов ягня (за апетитом) справді економічним?
Стільки він, можливо, і пройде, але чи вистачить у власника терпіння чекати, поки в гаманці задзвенять зекономлені монети?