Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автобус «ГАЗель NEXT»: іміджмейкер

Наша сеть партнеров Banwar

Давно застарілі себе «ГАЗелі» -маршруткі встигли неабияк зіпсувати імідж Горьковського автозаводу. Виправити справа покликаний новий каркасно-панельний автобус на шасі «ГАЗелі NEXT», що відповідає нормам безпеки ООН. Щоб познайомитися з ним, ми вирушили на трасу «Нижегородське кільце»

текст: Сергій Жуков / фото: Сергій Жуков і ВАТ «ГАЗ» / 20.05.2015

Історія питання

Історія питання

Вадим Сорокін - президент «Групи ГАЗ»

Перш ніж приступити до знайомства з автобусом, варто привести животрепетне розповідь про історію появи машини. А повідав його ні хто інший, як президент «Групи ГАЗ» Вадим Сорокін:

- На початку 2010 року в передачі «Срібний дощ» «Група ГАЗ», і Горьковський автозавод зокрема, були піддані критиці за якість випущених автомобілів. Керівництво компанії було з цим незгодна. Адже на той час завод запустив у виробництво «ГАЗель БІЗНЕС», в якій було усунуто більшість хронічних недоліків попередниці. Суттєвою модернізації було піддано виробництво і сам технологічний процес складання.

Ми вирішили відповісти на цей випад. Редактор програми погодився надати нам мікрофон в прямому ефірі для оголошення нашої позиції з цього питання, а заодно і відповісти на запитання радіослухачів.

На ту зустріч від нас тоді поїхав Леонід Долгов, а також представник дилера з Ставропілля. Не можу стверджувати, що нам вдалося переконати тих людей, які виступали з критичними зауваженнями, але найцікавіше, що після цієї передачі ми отримали 60 сторінок SMS-повідомлень.

Не можу стверджувати, що нам вдалося переконати тих людей, які виступали з критичними зауваженнями, але найцікавіше, що після цієї передачі ми отримали 60 сторінок SMS-повідомлень

Причому 80% усіх активних повідомлень прийшло не від водіїв і експлуатаційників, а від звичайних громадян. Велика частина з цієї категорії, близько 90%, припала на частку жінок. Мене тоді це страшно потішило і в той же час здивувало. Потім вже прийшло усвідомлення того, що це звичайні користувачі маршруток.

Виявилося, що ставлення до «ГАЗелі» формують не водії і, можливо, експедитори, а звичайні громадяни. Причому не за допомогою вантажної техніки, яку випускає наш завод, а за допомогою звичайних маршруток, на які ми ніколи не робили ставок. Тим більше що самі ми цих машин не робили, віддаючи суцільнометалеві фургони «передельщікам», які на їх базі вже виготовляли ці самі маршрутки.

Для ГАЗу маршрутка виявилася мало не іміджевим товаром. Тоді ми постаралися досить швидко переламати хід подій. Люди скаржилися на незручні сидіння - ми поміняли їх на виробництва компанії «СОК», слизький лінолеум поміняли на абразивний, поправили ще дещо. Але виявилося, що конструктив не зміниш - зсувні двері ненадійна, низька стеля не дозволяв встати в повний зріст, дихати було важко вхід / вихід пасажирів.

Але виявилося, що конструктив не зміниш - зсувні двері ненадійна, низька стеля не дозволяв встати в повний зріст, дихати було важко вхід / вихід пасажирів

Водійське місце обладнане гучним зв'язком

Саме тоді і з'явилися перші моделі каркасно-панельних виконань на базі стандартної «ГАЗелі». Дилери подивилися і сказали: так, це хороша модифікація, але нам потрібні стоячі місця. На жаль, в рамках існуючої «ГАЗелі» ми не могли вирішити цю проблему: не дозволяла балка переднього моста, до всього іншого значно погіршувалася стійкість автомобіля в цілому.

До цього часу вже повним ходом йшли роботи по «ГАЗелі NEXT», і ми попросили дилерів трохи почекати. З появою нової машини нами було обіцяно поява каркасно-панельного мікроавтобуса, який би повною мірою відповідав запитам експлуатаційників.

З появою нової машини нами було обіцяно поява каркасно-панельного мікроавтобуса, який би повною мірою відповідав запитам експлуатаційників

Моторний відсік нічим не відрізняється від звичайної «Газелі NEXT»

виправдали надій

Непомітно ми підійшли до розповіді про саму машину. Наріжним каменем каркасно-панельного автобуса ГАЗом були поставлені всі ті ж критерії, що й для среднетоннажного «газон NEXT»: комфорт, функціональність, безпеку і низька вартість володіння.

Автобус тепер повністю відповідає вимогам Правил ООН з безпеки, що пред'являються до автобусів, в т. Ч. По міцності конструкції пасажирського салону і кріплення сидінь, по плануванню і травмобезопасности внутрішнього обладнання. Каркасний принцип забезпечив високий ступінь свободи при проектуванні кузова. Зокрема, в плані вибору планування салону.

До всього іншого платформа NEXT забезпечує хорошу керованість, стійкість на дорозі, ефективне гальмування. Досягається це за рахунок незалежної передньої підвіски, рейкового рульового управління, посиленого заднього моста, рамної конструкції. В результаті вийшло практично ідеальне шасі для створення на ньому панельно-каркасного мікроавтобуса.

Каркас кузова проходить катафорезної грунтовки, бічні панелі виконані з оцинкованої сталі, решта доповнено пластиковими панелями.

Салон автобуса має практично прямокутну форму, дозволяючи більшої частини пасажирів пересуватися по проходу в повний зріст (1900 мм).

Салон автобуса має практично прямокутну форму, дозволяючи більшої частини пасажирів пересуватися по проходу в повний зріст (1900 мм)

Просторий і світлий, він оснащений зручним входом / виходом (ширина дверного отвору складає 550 мм). Одностулкові притулившись-поворотна двері обладнана електроприводом з автоматичним управлінням, запасний вихід - поворотна двері на петлях в задньому звисі кузова.

Комфортні умови пасажирам в салоні забезпечують основний обігрівач і додатковий рідинний (5 кВт). В якості опції - незалежний паливний обігрівач (5 кВт) в задній частині автобуса.

Виконана виброизоляция кузовних панелей, ТЕРМОШУМОІЗОЛЯЦІЯ салону, еластичне кріплення кузова до рами.

В якості силового агрегату передбачений дизель Cummins ISF2.8s4R129, який підданий доопрацювання: змінена камера згоряння, доопрацьований турбокомпресор, змінені настройки, пристосовуватися роботу мотора під міські перевезення. Двигун відповідає нормам Євро-4. Система випуску відпрацьованих газів - з фільтром сажі і збільшеною довжиною випускної труби.

Найближчим часом буде закінчена адаптація бензинового двигуна, з'являться модифікації для роботи на стиснутому і зрідженому газі.

Мікроавтобус оснастили новою, посиленою коробкою передач, розрахованої на передачу крутного моменту 330 Нм. У ній застосовано нетрадиційне рішення. У місці з'єднання двох корпусів встановлена ​​проставка, що служить проміжною опорою вторинного і проміжного валів. Вона забезпечує більшу жорсткість конструкції.

Таке рішення дозволило розмістити вто ковий вал в двох підшипниках, тим самим знявши навантаження з підшипників вторинного вала, виключаючи будь-яку деформацію валів при підвищених навантаженнях. На задній стінці коробки передач зник хвостовик, він поступився місцем стандартному фланцевому з'єднанню. Що ж, конструктори не святі, їм, як і всім людям, притаманні помилки. Разом з тим недопрацювання минулих років вдалося виправити тільки зараз. Її бич - неможливість гарантованого ущільнення з'єднання, що має два ступені свободи.

У зв'язку з постійним перевантаженням в маршрутках (в деяких випадках зафіксована перевезення до 48 чол.) На каркасно-панельний мікроавтобус встановлений задній міст із збільшеною несучу здатність і посиленими гальмами. Застосована посилена 4-листова задня підвіска без підресорник, але зі стабілізатором поперечної стійкості. Для мікроавтобуса адаптована ABS фірми Bosch.

Одна з модифікацій «ГАЗелі NEXT». Її призначення перевезення дітей або школярів

На даний момент випускається дві модифікації мікроавтобуса ГАЗ-А63R42 - автобус класу B для міжміських перевезень (18 + 1 місце, сидіння обладнані поручнями на спинках, крім заднього ряду; наявність двоточкових ременів безпеки, оббивка сидінь салону - тканинна); і ГАЗ-А64R42 - автобус класу А для міських перевезень (18 + 1 + 1 місце, сидіння обладнані поручнями на спинках, крім заднього ряду; без ременів безпеки, оббивка сидінь салону - вініл з шкірою або тканину, наявність місця для осіб пріоритетною категорії зі вільним доступом і збільшеним простором, наявність додаткового поручня салону для зручності проходу пасажирів по салону на міських маршрутах).

У перспективі передбачається виробляти модифікації для обслуговування пасажирів бізнес-класу в аеропортах, автобуси для перевезення дітей / школярів, а також туристичні автобуси для обслуговування санаторіїв.

Безпосереднє знайомство з автобусом проходило все в тому ж автомобільному спортивному комплексі «Нижегородське кільце». Для того щоб відчути габарити і керованість, були споруджені габаритні коридори і імітація засніженій дороги. Відразу зазначу, що габарити машини б «схоплені», що називається, з льоту. Жодної вішки збито не було, і «заїзд в гараж» заднім ходом також не написав ніяких труднощів. Оглядовість з місця водія дозволяла себе почувати як риба в воді. Передбачувано поводилася машина і на спецмайданчику. У керованому заносі вона адекватно реагувала на повороти керма і положення педалі газу.

У керованому заносі вона адекватно реагувала на повороти керма і положення педалі газу

Наступний етап - «робота на маршруті». Уздовж всієї гоночної траси були розставлені зупинки. Завданням водіїв було грамотно під'їхати до зупинки, висадити і прийняти на борт пасажирів. Без проблем все впоралися і з цим завданням.

І все ж одна деталь не вислизнула від моєї уваги. Минулого разу, при знайомстві з бортовою «Газеллю NEXT», були відзначені негативні моменти в роботі коробки передач. З установкою ж модернізованої КП велика частина негативу зникла. Хоча, на мою думку, яке виявилося солідарним з більшою частиною беруть участь в тестових заїздах, для машин такого класу все ж куди доречніше джойстикового рішення управління коробкою.

Що ми маємо в підсумку? ГАЗ отримав продукт, який на 20-40% дешевше, ніж у конкурентів (за даними на початок 2014 року). Однак позначився і маркетинговий прорахунок. Спочатку передбачалося, що максимальна потреба в каркасно-панельних мікроавтобусах складе близько 3 тис.шт. на рік. Насправді ж замовлень було набрано на 6 тис. Од. При цьому потрібен переклад виробництва на «семиденку».

При цьому потрібен переклад виробництва на «семиденку»

Імітація роботи на маршруті: під'їзд до зупинки, висадка / посадка пасажирів і від'їзд від зупинки

Якщо частина проблем ГАЗ може вирішити самостійно, то ось із суміжниками справи йдуть куди гірше. Так, сильно стримують постачальники пластмасових деталей, зокрема з Санкт-Петербурга, через що довелося частину виробництва перевести в Дзержинськ. У всякому разі, проблеми можна вирішити, хоча і не так швидко, як хотілося б.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

ЗРУЧНО. На торпедо з'явилася кнопка автоматичного управління вхідними дверима.

Продумайте. У міській модифікації є достатня кількість поручнів.

  • Просторий і світлий салон з непоганим комфортом для пасажирів, гідна керованість
  • Рішення з управління КП
Технічні характеристикиКількість місць для сидіння

18 + 1 + 1 Споряджена маса, кг 2960 Повна маса, кг 4252 Габарити (довжина / ширина / висота), мм 6088/2206/2720 Колісна база, мм 3745 Двигун: модель Cummins ISF2.8s4R129 тип дизельний, 4-циліндровий, рядний, з турбонаддувом і охолоджувачем, Євро-4 робочий об'єм, см3 2800 Продуктивність, к.с. 120/3200 крутний момент, Нм 295 / 1600-2700 Коробка передач механічна, 5-ступінчаста Підвіска: передня незалежна, на поперечних важелях задня залежна, ресорна Ціна Базова / тестованого автомобіля 1 130 000 руб. Сервіс Заводська гарантія для маршруток: 2 роки або 100 тис. Км; для інших виконань: 3 роки або 100 тис. км Конкуренти з великим припущенням - FeniksBus, FoxBus, «Німан»

У просторому і світлому салоні розміщено 18 крісел. У проході можна пересуватися в повний зріст

Що ми маємо в підсумку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов