Наша сеть партнеров Banwar
Suzuki Jimny дійсно унікальний автомобіль. Вперше японці представили крихітний позашляховик в 1970 році. І до 2018 року світ побачив всього три покоління моделі, остання з яких випускалася 20 років!
Всю свою історію Suzuki Jimny гнув одну лінію - сьогодення і безкомпромісного позашляховика. У всіх поколіннях це був компактний рамний автомобіль з нерозрізними мостами і роздавальної коробкою. І ось ми знайомимося з четвертої генерацією Suzuki Jimny - чи залишився він вірний своїй концепції?
розміри Jimny
Створюючи новий Jimny, в Suzuki не піддалися спокусі збільшити розміри позашляховика. Колісна база залишилася незмінною і складає 2250 мм, але новий Jimny став ще компактніше.
Так довжина автомобіля зменшилася на 50 мм (3645 мм), хоча Jimny став ширше на 45 мм (1 645 мм) і вище на 50 мм (1720 мм). Ці мінімальні метаморфози дозволили зробити дитину трохи просторіше в салоні. Адже довжина автомобіля стала менше в тому числі і за рахунок менш глибоких бамперів і, відповідно, зменшилися звисів кузова.
Відзначимо і дизайн новинки, який виконаний в стилі другого покоління моделі, більш відомого у нас як Suzuki Samurai.
інтер'єр
Почавши свій шлях на конвеєрі в 1998 році, Jimny третього покоління навіть після фінального оновлення не міг похвалитися сучасним інтер'єром. Відсутність клімат-контролю, мультимедійної системи з кольоровим екраном, дзеркала в протисонячному козирку ... Були і незвичайні рішення, такі як одночасне включення обігріву передніх крісел, адже кнопка на обидва крісла лише одна!
Інтер'єр новинки виконаний в дусі часу. Сучасна торпедо, блок зручного клімат-контролю, мультимедіа з кольоровим сенсорним екраном. Передні сидіння стали комфортніше і з трохи більш розвиненою бічною підтримкою. До речі, чохли крісел знімні, що для позашляховика дуже практично. З'явилося роздільне включення обігріву крісел і тепер кожен протисонячний козирок з дзеркалом.
Великі метаморфози зазнав і багажник. Його обсяг у похідному стані став ще менше - 85 л, а адже в третьому поколінні він вміщував 113 літрів. Але при складених сидіннях заднього ряду його обсяг зріс на 53 л і тепер становить 377 л.
А головне, що при складених спинках тепер утворюється рівна вантажна площадка.
Suzuki Jimny поза дорогами
А тепер найцікавіше! У Suzuki залишилися вірні філософії моделі - Jimny став ще прохідні! адже саме для подолання позашляхових перешкод в першу чергу і створювався даний автомобіль.
Джимни отримав нову посилену раму, яку тепер фарбують антикорозійною фарбою в колір кузова! Посилено мости і елементи ходової частини.
Це як і раніше рамний автомобіль, з нерозрізними мостами спереду і ззаду, підключення передньої осі, як і у попередників, жорстке без центрального диференціала. Тобто користуватися повним приводом можна лише поза дорогами і на слизькому покритті. А ось блокування заднього диференціала і раніше немає. Що ж, як для справжніх позашляховиків для Jimny різні компанії позашляхового тюнінга випускають як задні, так і передні блокування. Їх функцію виконує електроніка, пригальмовуючи вивішене колесо, тим самим крутний момент передається на колесо має контакт з дорогою.
Роздавальна коробка в четвертому Jimny також присутній, але в ній змінили управління, вірніше повернулися до витоків. Тепер включення зниженої передачі здійснюється важелем, як на «Джимни» минулого покоління перших років випуску. Це надійніше подальшого переходу на управління кнопками. Адже однією з хвороб рестайлінгових Jimny третьої генерації, був обрив на бездоріжжі керуючої проводки раздатки. Новинці з механічним приводом демультиплікатора це не загрожує.
Однією з найважливіших характеристик для позашляховика, безумовно, є кліренс. І ми картали третю генерацію за 190 мм дорожній просвіт, адже для бруківці машини цього замало. У новинці кліренс збільшений до 210 мм, а це вже серйозний показник для стандартного позашляховика. До речі мости стали вище над землею, і за рахунок переходу на трохи більше високопрофільні покришки. Так, діаметр колісного диска залишився колишнім - 15 дюймів, а ось замість шин 205/70 тепер встановлені покришки 195/80, що збільшило зовнішній радіус шини на 24 мм.
Окремий респект інженерам Suzuki за збережену високу геометричну прохідність нового «Джимни». І без того значні кути в'їзду і з'їзду, стали ще більшими. Кут в'їзду на третьому поколінні становив 34 градуси, на новому автомобілі 37 градусів. Кут з'їзду, в свою чергу, дорівнював значним 46 градусам, а в новинці він збільшений до 49. На цілих 45 мм збільшилася і колія автомобіля.
Одне з головних змін новинки - новий двигун. Він залишився бензиновим атмосферним, але став потужнішим і економічніше. Тепер під капотом Jimny 1,5-літровий мотор потужністю 102 л. с. (+17 л. С.) І крутним моментом в 130 Нм (110 Нм). Автомобіль став помітно жвавіше і як і раніше любить обороти. В ході тесту при спокійній їзді в змішаному циклі витрата палива становило лише 6 л на 100 км, при активному драйві витрата так і не перевалив позначку в 9 л на сотню.
Підвіска стала помітно м'якше, але при активному водінні з'явився відчутний крен в поворотах. А завдяки застосуванню електропідсилювача керма і рульового демпфера, управляється новий «Джимни» на порядок краще. Мабуть не вистачає лише гостроти керма, від упору до упору бублик робить майже 4 обороту.
Більше про новий Suzuki Jimny ми розповімо вже найближчим часом.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
І ось ми знайомимося з четвертої генерацією Suzuki Jimny - чи залишився він вірний своїй концепції?