Наша сеть партнеров Banwar
Нинішня версія легендарного позашляховика відрізняється від застарілої не тільки назвою, але і цілим рядом сучасних напрацювань.
Автолюбитель провів тест-драйв позашляховика і розповів, чим LADA 4X4 краще радянської «Ниви». Автомобіль, на відміну від свого попередника, оснащується пластиковими бамперами, литими колісними дисками, взутими в шини від Pirelli, і системами обігріву та електроприводу передніх дзеркал.
Салон LADA 4X4 Urban отримав регульовані сидіння, ліве розташування ключа запалювання, кондиціонер, підсвічування панелі управління, кнопки перемикання ближнього світла на дальній і підстаканники. Також автомобіліст зазначив жорсткість підвіску. Серед функцій є ABS, EBD, жорстке рульове колесо з підсилювачем і 12-вольта розетка в багажному відсіку.
Від старої «Ниви» LADA 4X4 ще відрізняється тим, що у останньої покращилася керованість, а також автомобіль характеризується м'яким ходом по бездоріжжю. Машина обзавелася двигуном, що видає 83 кінських сили, однак автомобіліст відмітив, що для подолання складного бездоріжжя цього недостатньо.
Позашляховик оснащений системою повного приводу із заниженою передачею і блокуванням диференціалу. На закінчення відзначається, що LADA 4X4 Urban відрізняється від радянської «Ниви» більш технологічним оснащенням і поліпшеними Вседорожний параметрами.
Дмитро Павличко