Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автомат чи механіка. Що краще? Розберемо основні плюси і мінуси

  1. Механіка (механічна коробка передач)
  2. Автомат (автоматична коробка передач)
  3. Про ціну
  4. про ресурс
  5. ГОЛОСУВАННЯ

Наша сеть партнеров Banwar

Дуже багато суперечок з цього питання «автомат чи механіка». Багато на дух не переносять автоматичну трансмісію - доводячи, що немає нічого кращого механіки (механічної коробки передач). Багато навпаки кажуть як це зручно і я вже ніколи не повернуся на механічну коробку. Кожен прав в своєму, тут як то кажуть на смак і колір. Але все ж, якщо відкинути всі забобони і подумати що краще? Давайте подумаємо ...

Давайте подумаємо


ЗМІСТ СТАТТІ

Для початку, звідки взявся такий спір. Наприклад, у мене багато друзів, які вважають що автоматична коробка передач, це доля дівчат і «чайників» що мовляв - думати не потрібно, за тебе все включать. А ось механічний варіант трансмісії - це так, для справжніх мужиків. Особисто я вважаю, кожен варіант має своє право на існування. Наприклад «ручка» (МКПП) краще при поганих дорожніх умовах, наприклад на бездоріжжі - засніжених дорогах. А ось АКПП, краще на рівних дорогах міста, де ви часто стоїте в пробках, «штовхаєтеся» якщо хочете - комфорт від такої трансмісії просто зашкалює, знову ж новоспечені водії, легше і краще засвоюють саме АКПП, відчувають себе більш впевнено за кермом, а це значить, не створять зайвих аварійних ситуацій. Однак хочеться поговорити, більш докладно. Постараюся розповісти про кожен тип трансмісії окремо. Отже, першим в питанні - розповім, мабуть про механіку, тому як сам починав з неї.

Механіка (механічна коробка передач)

Механіка (механічна коробка передач)

Механічна трансмісія автомобіля. На даний момент досить технічно розвинена. Ми вже давно не пам'ятаємо механіки на 4 - ре передачі, а тим більше на три. А адже на зорі появи механічної трансмісії їх було всього дві, потім технологічний прорив додав ще одну і в 50 - 60 роки минулого століття механіка була вже на три передачі. Зараз інші швидкості, та й технології зробили крок вперед, тому мінімальна кількість - у механіки це - п'ять. Але вже зараз з'являються коробки на шість швидкостей, і я думаю, що це не межа (ось тут думали - що краще 5 або 6 передач ). Так чому ж механіка краще, ніж автомат? Давайте по пунктах.

Плюси механічної коробки

1) Розгінна динаміка автомобіля з рядовий механікою краще, ніж у автомата. З нею ви можете розкручувати двигун, до «червоної зони», а ось автомат почне перемикати передачі при певних оборотах (якщо звичайно ви їдете нема на ручному режимі), тому динаміка розгону на кілька секунд швидше, ніж у автомата.

2) При певному майстерності водіння і швидкому перемиканні швидкостей , А також при майстерності пускати автомобіль накатом, можна домогтися пристойною економії палива, у опонента зробити таке буде важко. Автоматичну коробку - взагалі не рекомендується включати на нейтральну швидкість при русі .

3) Потребує менше масла, ніж опонент. В автоматичну трансмісію потрібно лити від 6 до 10 літрів, трансмісійного масла. У механічну близько 3 літрів.

4) Взимку автомобіль легше завести. По-перше, в коробці менше масла, по-друге, при натисканні на педаль зчеплення, ви як би відключаєте коробку передач від двигуна, відповідно навантаження при пуску двигуна знижується.

5) Ремонт. Механічний варіант - відремонтувати значно дешевше, та й зробити можуть практично будь-які, навіть не офіційні компанії.

6) Останнє, зимове водіння. На автомобілі з механікою можна спокійно буксувати в снігу, на автоматі це не бажано, масло трансмісії може перегрітися.

мінуси механіки

1) Отже, перший мінус - це зручність водіння. Початківці водії дуже довго звикають до механіки. Особливо у них погано виходить « зрушення з місця на автомобілі " , а також рух з місця в підйом .

2) Зчеплення. Початківці водії на автомобілях з механічною коробкою, можуть запросто спалити зчеплення автомобіля, через недосвідченість. А це вже дорогий ремонт, у конкурента такого не станеться за принципом.

3) ресурс двигуна . Ресурс двигуна значно нижче. Все тому що автомат не дасть вам «гвалтувати» двигун, розкручувати його до межі.

На цьому, все про механіку, далі в нашій статті йде автоматична коробка передач.

Автомат (автоматична коробка передач)

Автомат (автоматична коробка передач)

Це дуже різні трансмісії. Існує дуже багато, на даний момент відомі типи - робот , Варіатор і автомат. Потрібно сказати, що виробники автомобілів також еволюціонували з автоматичними трансмісіями. По-перше, кількість передач також зросла, від трьох, до шести, скоро повинні з'явитися і восьми ступінчасті версії. По-друге - стають більш досконалими, немає вже великих затримок в розгоні автомобіля, та й економічність палива у автомобілів з автоматами зростає. Також у них є і мінуси.

Мінуси автоматичної коробки

1) Класичний варіант розганяється повільніше, ніж механіка

2) Має всього 4-ри швидкості (класичний варіант), а механіка вже п'ять.

3) Знову ж класичний варіант, витрачає більше палива

4) Більше масла в будові

5) Взимку заводиться складніше

6) Вартість автомобіля дорожче, на 30 - 40 тисяч рублів

6) Вартість ремонту дорожче.

плюси автомата

Ось про плюси я хочу поговорити по докладніше, тому як автомати різні і не варто їх так би мовити валити в одну купу.

1) Розгін різний. Так класичний гідротрансформаторний автомат на 4 -ре швидкості повільніше, ніж механіка. Але зараз існують варіатори і типи на 6 і 7 - ть ступенів з двома дисками зчеплення, вони вже не поступаються за ефективністю, а іноді її перевершують. Наприклад, варіатор перевершує механіку, також як і автоматична коробка DSG від Volkswagen .

2) Класичний (4 - ре передачі) витрачає більше палива, але якщо взяти сучасні автомати або варіатори (На 6 ть або безступінчаті трансмісії), то у них вже споживання палива набагато нижче, іноді, навіть нижче ніж на механіці.

3) Зручність водіння автомобіля набагато вище. Навіть недосвідчений водій зможе спокійно без нервів і ривків рушити з місця, не створюючи аварійної ситуації.

4) Ресурс двигуна і вузлів трансмісії, набагато вище - контролює обороти і не дасть перегріти двигун.

Про ціну

До речі зараз АКПП в продажах зростає швидше ніж МКПП, це логічно - адже перша для міста комфортніше. Люди навіть готові переплачувати 40 - 50000 рублів, за автоматизовану версію. А ось ті у кого грошей немає зовсім, тобто нашкребли все що могли - купили механічну коробку, починають поливати опонента брудом, то не те, так не так - та й ресурс нижче! Не смішіть мене, АКПП особливо на 4 передачі - дуже практична трансмісія, я б навіть сказав по ресурсу вона може перетягти МКПП (тут багато від манери їзди і обслуговування залежить). Так що переплата тут йде за комфорт, та й конструкція складніша - так що від цього не куди дітися.

про ресурс

Зараз ходить багато суперечок про те, що нібито МКПП взагалі не вбиває, а ось АКПП, потрібно ремонтувати - міняти мало не через 100 000 кілометрів. Частка правди в цій інформації є.

1) Якщо чесно, то механіка гущавину потребує технічного обслуговування, змінити диск «феродо» (зчеплення), поміняти масло, раз в 30 - 40 000 кілометрів ви один фіг, туди залізете. Тому і ходять вони довше, масло то поміняно! Однак частіше змінюється і диск зчеплення, особливо у новачків, адже він реально швидко зношується, особливо якщо ви рушаєте не так добре.

Однак частіше змінюється і диск зчеплення, особливо у новачків, адже він реально швидко зношується, особливо якщо ви рушаєте не так добре

2) Автомат в свою чергу, до 70 - 80 000 вам не доставить взагалі ніякої проблеми (я зараз говорю про звичайний гідротрансформаторний, все ж роботи і варіатори, трохи не "сюди»). Дале просто змінює масло і знову на 70 - 80 тисяч. Так чому ж можуть зламати через 100 000 км? ТАК все просто, деякі виробники починають запевняти що їх АКПП не обслуговуються, розраховані на всю експлуатацію автомобіля! Може десь в Європі, по хороших дорогах, без снігу, без нормальної зими (завжди в плюсовій зоні) - це і прокотить! Але не у нас, навіть якщо виробник запевняє що масло міняти не потрібно - міняти треба, при тих же 70 - 80 тисяч. А я б порадив при 50 - 60, чим частіше тим краще. Якщо змініть то поломки практично виключені, тобто катаємося, і радіємо. Навіть диск феродо, не потрібно міняти. Але якщо ви не міняєте масло, то вже при 100 - 120 тисячах, можуть почати проявляти проблеми, буксування, поштовхи і т.д. Говорить про те, що неякісне масло - просто вбило вашу АКПП.

Так що запам'ятовуємо - міняти масло потрібно, хоч в механіці (правда там це обов'язково), хоч на автоматі (навіть якщо виробник не вказує). Від цих замін, безпосередньо залежить ресурс трансмісії.

Як бачите питання - автомат чи механіка, дуже не простий і не однозначний. Кому потрібен комфорт і швидке навчання водінню, що дарує автоматична трансмісія. Кому потрібна «ручка» - потрібно розкручувати двигун до межі, щоб відчувати швидкість і драйв, це дарує механічна трансмісія. У будь-якому випадки обидві трансмісії мають права на життя.

Зараз відео версія статті.

ГОЛОСУВАННЯ

А ось тепер закінчую, думаю було цікаво.

(56(56

голосів, середній: 4,75 з 5)

Але все ж, якщо відкинути всі забобони і подумати що краще?
Так чому ж механіка краще, ніж автомат?
Так чому ж можуть зламати через 100 000 км?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов