- Основні відмінності від прототипу ГАЗ-24
- двигуни
- Характерні несправності двигунів
- Відгуки власників ГАЗ-2410
Наша сеть партнеров Banwar
ГАЗ-2410 «Волга» випускався на Горьківському автомобільному заводі з кінця 1985 по 1992 рік. За цей період з конвеєра зійшов 417 481 автомобіль. Потім завод перейшов на випуск ГАЗ-31029 . Іноді виникає питання про правильність індексу моделі, тобто ГАЗ-2410 або ГАЗ-24-10? У технічному паспорті використовують перший варіант, а на табличці під капотом і в заводській інструкції вказано другий. 24-10 є офіційним індексом, його і слід вживати, згідно з галузевою нормалі 2410 - автомобіль іншого класу.
Зовнішній вигляд класичної Волги ГАЗ 2410
Трохи раніше почався випуск моделі ГАЗ-3102 , Прототипом теж була ГАЗ-24 . Спочатку передбачалося, що ця модель буде масовою. Для неї був розроблений новий кузов з більш сучасним дизайном, змінені багато вузлів. Але масового випуску не було, проводилися тільки невеликі серії. Причинами послужили амбіції високих чиновників, для яких призначалася модель, які не бажали, щоб така ж машина працювала як таксі. В результаті масово почали випускати ГАЗ-24-10, що була гібридом ГАЗ-24 і ГАЗ-3102.
Від прототипу нова модель успадкувала кузов (за винятком окремих деталей) і деякі інші елементи, від 3102 - двигун ЗМЗ-402 і більшість вузлів трансмісії. Деякі зміни окремих вузлів і деталей розробили спеціально для нової моделі.
ГАЗ-24-10 - чотирьохдверний седан з досить просторим салоном і містким багажником.
Волга ГАЗ 2410 вид ззаду
Випускалися також модифікації 24-11 (таксі), 24-12 (універсал), 24-13 (медична) та інші. Виходили невеликими партіями ГАЗ-24-34 з посиленим двигуном V8 , Що використовувалися в спецслужбах. Велика частина машин призначалася для установ в якості персонального транспорту для середніх чиновників, а також в таксі. Невелика частка автомобілів продавалася населенню.
Основні технічні характеристики ГАЗ-24-10 «Волга»:
Основні відмінності від прототипу ГАЗ-24
Незважаючи на загальне схожість кузовів, були деякі відмінності в екстер'єрі:
- Замість хромованих грат радіатора і ковпаків на колесах у ГАЗ-24-10 встановлено пластикові.
- Передні габаритні вогні суміщені з фарами.
- З'явилися повторювачі повороту на передніх крилах.
- Дверні ручки втоплені.
- З стекол дверей зникли кватирки (зловмисникам проникнути в салон стало складніше).
- Збільшилися і стали пластиковими корпуси зовнішніх дзеркал.
- Окремих катафотов не стало, вони вбудовані в задні ліхтарі.
- Зникли декоративні хромовані деталі.
- З задніх стійок видалені стоянкові вогні.
В іншому зовнішній вигляд ГАЗ-24-10 не відрізнявся від 24.
Інтер'єр став більш сучасним для тих років, частина елементів була майже копією аналогічних на ГАЗ-3102, але були відмінності.
Класичний дизайн інтер'єру салону Газ 24
Панель приладів виготовлялася з пластика (на 3102 - з пінополіуретану), помінялися місцями магнітола і повітроводи опалення, декоративна плівка під дерево прикрашала лише окремі елементи, а не всі торпедо. Відбулися також наступні зміни:
- Сидіння аналогічні 3101, регулювалися по висоті, у них з'явилися підголовники, ергономіка наблизилася до оптимальної (як вважали в той час), але для оббивки використовували дешеві матеріали замість велюру;
- Кермо такий же, як на ГАЗ-3101, в порівнянні з ГАЗ-24 зменшився його діаметр;
- Важіль ручного гальма почали встановлювати праворуч від водія (у ГАЗ-24 він перебував під панеллю приладів);
- На рульовій колонці з'явився важіль включення обмивання лобового скла;
- З'явився електричний обігрів заднього скла (замість обдування повітрям на ГАЗ-24).
В цілому салон наблизився до іноземних аналогам тих років, хоча комфорт був помітно нижче.
Гальмівна система двоконтурна, аналогічна 3102, з головним циліндром типу «тандем» і вакуумним підсилювачем. У задніх гальм з'явився регулятор тиску, на панелі приладів - аварійний сигналізатор. Підвищилася надійність: при виході з ладу одного контура, другий буде працювати. Але самі гальмівні механізми залишилися барабанного типу, на відміну від дискових на передніх колесах ГАЗ-3101.
КПП та ж, що у ГАЗ-24, у заднього моста передавальне відношення стало 3,9 замість 4,1. Модифікація підвіски (збільшилася відстань від важеля поворотного кулака до диска маточини) підвищила курсову стійкість авто і зробило можливим застосування широких коліс з шинами 205 / 70R14. Деякі дрібні зміни торкнулися і інших елементів машини, в основному електрообладнання.
двигуни
ГАЗ-24-10 комплектувався рядним чотирициліндровим мотором ЗМЗ-402 з карбюратором К-151 . Це доопрацьований двигун 24Д, який стояв на ГАЗ-24. Зміни торкнулися ГБЦ, насос системи охолодження з неї було знято і поміщений на блок. Сама головка зменшилася по висоті з 98 до 94,4 мм для створення більш високого ступеня стиснення і переходу на бензин з підвищеним октановим числом.
Система випуску отримала другу вихлопну трубу, дещо змінена система мастила. Основні технічні характеристики двигуна ЗМЗ-402:
- Ресурс, заявлений виробником, тис. Км - 200;
- Вага, кг - 181;
- Обсяг, літрів - 2,445;
- Потужність, кВт / л. с. - 73,5 / 100;
- Крутний момент, Н * м - 182;
- Марка бензину - А-92, АІ-93.
Частина машин комплектувалася мотором 4021.10 з карбюратором К-126ГМ. Ця модифікація відрізняється зниженою ступенем стиснення і працює на бензині А-76.
Встановлений на Газ 24 двигун 4021.10
Двигун мав знижену потужність (66,2 кВт, або 90 л. С.) І менший крутний момент (172 Н * м). Інші технічні характеристики не відрізняються від ЗМЗ-402. Конструкція обох модифікацій досить проста, складна електроніка в той час ще не ставилася. Двигуни невибагливі і надійні в експлуатації, мають високу ремонтопридатність, при хорошому обслуговуванні і правильної експлуатації реальний ресурс зростає до 250 тисяч кілометрів і більше.
Характерні несправності двигунів
Обидві модифікації мають кілька типових проблем. Одна з основних - текти масла з заднього ущільнення колінчастого вала. Там стоїть сальник (мотузка з графітової змазкою), який при високих оборотах двигуна (більше 2500) починає пропускати масло. Його доводиться замінювати. Інша проблема - перегрів. Причинами можуть бути повітряна пробка в системі охолодження, несправність термостата або помпи.
Через недоліки конструкції найсильніше гріється центральна частина головки блоку. Слід періодично перевіряти і підтягувати гайки кріплення ГБЦ. Нерідко виникають стуки в двигуні, причиною найчастіше служать збільшилися зазори клапанів, їх слід відрегулювати. При виникненні вібрацій мотора перевірте стан подушок в місцях опор, при зносі замініть.
Відгуки власників ГАЗ-2410
У Мережі можна знайти безліч відгуків про автомобілі, його достоїнства і недоліки. Більшість водіїв оцінюють машину досить високо, вказують на довгу експлуатацію без істотних проблем. Але є і відгуки з протилежними думками, багато що залежить від технічної грамотності власників та майстерності водіння. Відзначають просторий салон і місткий багажник, хорошу вантажопідйомність.
В одному з відгуків власник написав, що машина з чотирма пасажирами, повними багажниками (штатним і на даху) буксирувала причіп з катером. І ніяких проблем з тягою, авто добре йде, причому по горбистій місцевості. Пишуть також про легкість управління і м'якості підвіски. Один з водіїв відніс до позитивних якостей те, що співробітники ДПС машину не зупиняють, його за три роки загальмували лише один раз для перевірки документів, і перевіряючий відчув шок, побачивши технічний паспорт ще радянського зразка.
Цей же водій відніс до переваг те, що машину точно не поженуть. З недоліків вказують на погану курсову стійкість, ненадійність водяного насоса, підвищений шум в салоні, обриви троса газу, велика витрата бензину. Відзначають недостатній обігрів, взимку пасажири мерзнуть, особливо на задньому сидінні.
Схема з габаритними розмірами Волги газ 24
Не подобається водіям часта необхідність проведення технічного обслуговування, незручність мастила, яку доводиться проводити лежачи під машиною. Безліч різних неполадок згадується всього в одному або двох відгуках, тобто вони нетипові для ГАЗ-24-10.
Зустрічаються різні думки про забарвлення. Наприклад, один власник купив машину через 12 років після випуску ще із заводською фарбою, радий такій довговічності. А є протилежна думка: фарба швидко стирається, крізь неї проступають плями іржі. Ймовірно, це залежить від умов експлуатації. Авто може багато років простояти в теплому гаражі, а може їздити щодня в будь-яку погоду - збереження буде різна, звичайно.
Варіант фарбування ГАЗ-2410
У більшості відгуків вказується на легкість ремонту, багато хто робить його самостійно. Відзначають також доступність запчастин, іноді непросто дістати що-небудь для іномарки, а для «Волги» - будь ласка.
Деякі власники надсилають поради щодо поліпшення авто, діляться своїм досвідом. В першу чергу це стосується утеплення салону. Рекомендують, перш ніж вносити зміни в саму систему опалення, перевірити і усунути численні зазори в дверях, вікнах і передній частині салону, це відразу значно підвищить температуру.
Радять придбати чохли зі вставками з поролону на сидіння, вони підтримують збоку при поворотах. Для кращого освітлення дороги рекомендують використовувати галогенні лампи в фарах. З відгуків можна зробити висновки: за рівнем комфорту ГАЗ-24-10 значно поступається сучасним авто, особливо іномарок. Але для тих, кому потрібна «робоча конячка», особливо які проживають далеко від великих міст, ця машина цілком підходить.