Наша сеть партнеров Banwar
Анастасія Сухинина
Багато з автомобілістів стикалися з тим, що під час їзди машину веде вбік - тягне вліво або вправо. Це досить поширена проблема, від якої, на жаль, ніхто не застрахований.
Якщо машину веде вбік, з такою несправністю їхати небезпечно, збільшується ризик потрапити в занос. Вести машину стає складніше, швидко втомлюються кисті рук, які постійно знаходяться в напрузі. та й з'являється страх водіння, адже змінюється коректність відгуку автомобіля на управління.
Не варто забувати і про те, що, крім усього іншого, з такою несправністю дуже швидко і нерівномірно зношуються покришки. міняти гуму доведеться мало не кожен сезон.
У недобросовісних СТО вас можуть спробувати налякати і обдурити: розповісти купу страшилок про вашу поломки і сказати, що змінювати треба все, аж до керма. Тому, радимо ознайомитися з основними причинами того, що машину веде вбік.
Нерівномірний тиск в шинах. Перевірити можна або самостійно монометром, або на найближчому шиномонтажі. Для більшості легкових машин тиск повинен бути в межах від 1,9 до 2,3 атмосфер. Важливо, щоб тиск у всіх шинах було однакове.
Нерівномірний знос шин. Якщо уважно розглянути передні колеса, можна діагностувати проблему неозброєним оком. Таке буває, якщо ви купили б / у гуму або б / у авто.Рекомендуется зробити регулювання розвалу-сходження коліс.
Різні покришки на передніх колесах. Наприклад, з різним малюнком або глибиною протектора. Вирішити проблему допоможе заміна гуми.
Невірні кути установки коліс. Зробіть регулювання розвалу-схржденія. Часто саме ця причина є винною в відведення керма.
Барахлить гальма. Зробіть діагностику гальм, можливо, що один з гальмівних циліндрів не до кінця розтискається, злегка пригальмовує, і машину веде в цьому ж напрямку.
Якщо попередні 5 пунктів не принесли результату, то, ймовірно, проблема серйозніша. Необхідно провести повну професійну діагностику ходової.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як запобігти злому автомобіля.