Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автомобіль Тигр фото

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобіль Тигр фото. Повнопривідні автомобілі з'явилися на світло в значній мірі завдяки запитам людей військових, саме вони були зацікавлені в машинах, здатних переміщатися по будь-яких дорогах. Кращі за прохідності і функціональності зразки і зараз служать в армії. Хоча і автомобілі в цивільній одежинці далеко зробили крок вперед. Флагманом Російської Армії за частиною компактних позашляховиків є автомобіль Тигр фото або ГАЗ-2331ХХ. Автомобіль Тигр фото

Автомобіль Тигр фото армійські автомобілі мають броньовані корпусу, звідси і вага в 7500 т, але можна замовити цивільний варіант зі звичайним кузовом близько 100000 зелених

Навряд чи ми помилимося, якщо скажемо, що обиватель сприймає «Тигр» як наша відповідь «Хаммеру». Насправді, як відомо, це відповідь не зовсім наш - альтернативу відомому американському військовому позашляховику задумав створити король Йорданії Абдула II. Історія з розміщенням замовлення в Росії добре відома. Дійсно, щось спільне є між Hummer Н1 і «Тигром», незважаючи на істотні відмінності в зовнішності і конструкції цих автомобілів. Мабуть, родинні асоціації виникають через неприхованої агресії в зовнішності машин, і тут, мабуть, американський зразок навіть буде попереду - напевно, через свою хижої приземистости. Втім, це все відчуття суб'єктивні. Якщо ж міркувати об'єктивно, то наша машина більш сучасна - її розробка велася на початку 2000-х років, в той час як перші Hummer з'явилися помітно раніше.
На постачання «Тигри» прийняті порівняно недавно - в 2007 році. Знайдемо ми їх і в підрозділах МО, і в структурах МВС. Машини, що носять різні цифрові індекси, маючи єдину суть, трохи різняться по кузову. Зокрема, можливі варіанти з відкриваються вікнами, як у нашому випадку, але є глухі корпусу, в бортах яких передбачені лише бійниці. Важливіше відмінності по класу бронювання.

Двері важка але відкривається і закривається легко, упор засувку треба відводити рукою

Переважна більшість а втомобилем Тигр фото, оснащується важкими броньованими кузовами, і ступінь захисту екіпажу може бути різною в залежності від конкретного призначення машини. Але оскільки все у наш час продається, адже все кругом хочуть заробити, то існують варіанти і неброньовані, так би мовити, для цивільного застосування. Вони випускаються в одиничних екземплярах по ексклюзивним замовленням. Придбати таку машину може далеко не кожен любитель пройняти по бездоріжжю - ціна починається приблизно від $ 100 000. Втім, деякі наші сучасники, чиї імена на слуху, такі машини в своєму автопарку мають. Але зосередимося на технічну сторону питання.

Автомобіль Тигр ГАЗ 233111 фото технічні характеристики

Переважна більшість виготовляється саме з таким типом кузовів - з трьома дверима. Третя, велика подвійна орні двері для висадки / посадки екіпажу, знаходиться позаду. До речі, броньовані корпусу поставляють на Арзамаський машинобудівний завод, з Викса, з заводу, який так і називається - «Завод корпусів». На правій стулці дверей висить повнорозмірна запаска. Колесо з покришкою КІ-115АМ розмірністю 12.00 R18 (такі ж, наприклад, ми знайдемо на ГАЗ-33081 «Садко») важить немало, тому передбачена ручна лебідка для його зняття і установки. «А двері не провіснет?» - продовжує питання в'їдливого читача. Ми не зовсім точні: запаска кріпиться не безпосередньо на двері, а на хвіртку, зварену з потужною труби. І петлі хвіртки знаходяться на закраине кузова, а щоб ця складно-зчленована конструкція працювала, хвіртка спирається на двері через ролик. Просунуті джипери напевно знайомі з таким типом хвірток, це високотехнологічний тюнінг, а тут же це заводська конструкція.

Автомобіль Тигр фото дуже оригінально розташований шанцевий інструмент, зловмисники можуть винести

Щоб завершити тему коліс, відзначимо, що, за словами військових, це єдиний елемент конструкції «Тигра», який потребує модернізації. Шини - ахіллесова п'ята колісної техніки наших збройних сил, і це визнають усі зацікавлені сторони. Практично вся техніка їздить на звичайних цивільних шинах, які в сучасних умовах не задовольняють військових ні за індексами допустимого навантаження, ні по надійності в важких дорожніх умовах. Справа доходить до використання імпортних зразків на досвідчених примірниках ВАТ, що не відповідає основному принципу: вітчизняної військової техніки - вітчизняні комплектуючі. Що особливо актуально в умовах нинішньої економічної блокади. Дивись "", якщо викинути всі імпортні комплектуючі вийде зовсім інший бронеавтомобіль. Хоча це питання лежить не в сфері проектування, а безпосередньо відноситься до можливостей нашої промисловості і не тільки військової. На фото внизу стандартні колеса новітнього російського броньовика Тайфунёнок, ставлення до тигру ніякого не мають.

Шини Michelin звичайно ж пулестойкие, вартість не знаю, чи є вітчизняний аналог, не знаю. Timoney емблема ірландської фірми, маточини і міст напевно фірмові

Зокрема, нинішні колеса а втомобилем Тигр фото обмежують використання позашляховика під монтаж обладнання за умовами вантажопідйомності. Крім того, вони не пулестойкие, не мають протимінної вставки. В умовах ведення бойових дій він може втратити рухливість тільки через коліс, а адже броньована машина, здатна захистити свій екіпаж, повинна вміти покинути поле бою своїм ходом. Звичайно, є система централізованої підкачки коліс, але при значних пошкодженнях шин, коли пробито кілька коліс, вона безсила. Питання спеціальних коліс, що відповідають призначенню машини, зараз активно опрацьовується, і є надія, що вже протягом цього року «Тигр» отримає нові колеса, відповімо питанням на питання "чиї колеса, наші або все таки імпортні".

Передня панель складається з трьох секцій і вся вона з металу, місця достатньо є де розгорнуться

Хоча кузов тут дуже міцний, він не несе - справжній позашляховик повинен бути рамним. Підвіска всіх коліс незалежна, на поперечних важелях, торсіонна, що укупі з бортовими редукторами забезпечує машині значний дорожній просвіт в 400 мм. Заглянувши під автомобіль, бачимо, що нижче рами ніякі елементи не виступають - кут рампи тут відмінний. Передній і задні звіси теж мінімальні.
Пробуємо відкрити капот. Він дуже важкий, оскільки також виготовлений з бронелиста, але чотири газових амортизатора з боків непогано компенсують велику вагу. Втім, це дрібниці. Що вражає, так це двигун.

Дизель ЯМЗ-5347-10 насилу поміщається під капотом Тигра, зате з ним машина не їздить - літає

Дизель ЯМЗ-5347-10 підноситься над зрізом моторного відсіку, немов якийсь велетень. До речі, продукція ярославського «Автодизеля» з'явилася під капотом а втомобилем Тигр фото порівняно недавно, раніше застосовувалися дизелі Cummins. Взагалі тема вітчизняних двигунів проблемна, вже дуже вузьке вибір агрегатів, ось і новий Уазик переслідує проблема вибору сучасного агрегату. Поруч - величезна акумуляторна батарея на 100 А-ч. Кожух повітряного фільтра, що знаходиться з іншого боку, з'єднаний зі шноркелем, і при найближчому розгляді все з'єднання повітряного тракту виглядають дуже добротними. Згідно ТТХ машина здатна брати броди глибиною до 1,2 метра, але думається, що вона безболісно перенесе і більш серйозні запливи. Кажуть, що і вода в салон особливо не надходить, настільки добре все підігнано, щільно прилягають двері. Взагалі, водозахищеність «Тигра» істотно краще, ніж у більшості наших АМН, що поділяють платформи з цивільними зразками.

торсіонна незалежна підвіска всіх коліс автомобіль Тигр фото

Але пірнати ми не будемо - як-небудь іншим разом. Просто прокотимося, щоб отримати уявлення про машину. Звичайно, грунт підмерз, сильної бруду, що доводилося спостерігати тут під час моїх колишніх візитів на полігон, немає. Але все одно можливості броньовика вражають: водій направляє позашляховик в круті підйоми, спускається з них, з ходу штурмує капоніри, ламає лід на калюжі - автомобіль провалюється в рідку бруд по бампер, але впевнено вибирається з засідки. До речі, крім міжосьового диференціала тут можна примусово заблокувати і міжколісні «діфи», знову-таки за допомогою електропневматичного приводу.
Ніяка «Тойота», «Ніссан» преміум-класу, які стоять приблизно стільки ж, скільки цивільний «Тигр», не поїдуть так по пересіченій місцевості! Торсіонна підвіска, виконана за аналогією з тією, що на БТР, творить чудеса. По розбитій важкою технікою грунтовці, по коліях ми летіли щодуху, практично не відчуваючи, який кошмар твориться під колесами. До речі, на сучасних тигрячих модифікаціях варто по два амортизатора в задній підвісці (раніше було по одному), так що енергоємність підвіски збільшена. Рульове управління теж сподобалося: гідропідсилювач працює на славу, а й зворотний зв'язок присутній. Мені і секунди не потрібно на звикання до автомобіля. При такій зовнішньої суворості «Тигр» виявився дуже дружелюбним і до водія, і до екіпажу. Зізнатися, у випадку з вітчизняної військової технікою це, мабуть, для мене перша можливість приємно здивуватися. Зазвичай вражають прохідність, надійність конструкції, але не її пристосованість до людини, а тут - повна гармонія вигляду і змісту.

«А двері не провіснет?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов