Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автомобілі з екстремально низькою витратою палива

  1. 2005 - Aptera 2е
  2. 2006 - Loremo LS
  3. 2013 - InEco
  4. 2016 - Riversimple Rasa
  5. Бензин-гейт і електро-гейт: як занижують витрата Mitsubishi і Tesla, і що з цього вийде
  6. 2013 - Volkwagen XL1

Наша сеть партнеров Banwar

Економія палива в останні роки стала, мабуть, такою ж приводом для скандалів, ніж скорочення шкідливих викидів. У хід ідуть усі хитрощі - гібридні електроприводи, даунсайзінг, системи відключення циліндрів. І все це ... майже не працює. Причина проста: сучасні автомобілі стають все більше і більше.

З рівним сучасний Гольф сьомого покоління і, скажімо, той же Гольф першого покоління : Дідусь важить майже в два рази менше свого онука. Адже онук отримав безліч електроніки, додаткового оснащення і інших благ цивілізації, недоступних в 1970-х роках. При цьому їх мотори мають схожий літраж - ось тільки агрегат сучасного Гольфа забезпечений турбонаддувом, просунутим уприскуванням, системою зміни фаз газорозподілу і іншими «примочками», що, на відміну від карбюраторного «родича», істотно позначається на економії.

Але все ж багатьом показники витрати в 4-5 літрів на хетчбеках гольф-класу здалися недостатньо скромними. І якщо раніше ми вже торкалися незвичайних рад в автомобільній дієтології, то герої нашого сьогоднішнього огляду і зовсім здаються в порівнянні з ними хворими на анорексію. Але в даному випадку кардинальне зниження маси йде тільки на користь. Обмовимося відразу: мова в нашій розповіді піде про машинах, які були спеціально спроектовані максимально легкими, а ось джерела живлення у них можуть бути самими що ні на є різноманітними.

2005 - Aptera 2е

Одними з піонерів створення надекономічних автомобілів власної конструкції стали, як не дивно це звучить, інженери зі Сполучених Штатів. Компанія Aptera Motors виникла на теренах Америки в 2005 році, де представила на автосалоні в Детройті прототип серійного надекономічного легкового автомобіля.

Компанія Aptera Motors виникла на теренах Америки в 2005 році, де представила на автосалоні в Детройті прототип серійного надекономічного легкового автомобіля

На фото: Aptera 2e'2010

Триколісна машинка, більше схожа на фюзеляж літака без крил, мала грамотно продуману аеродинаміку. Її коефіцієнт лобового опору Cx дорівнював 0,11 - правда, в передсерійних версіях він збільшився: в концепті роль дзеркал заднього виду грали камери, а для омологації довелося ставити менш аеродинамічні «лопухи». Зате, на відміну від інших «сирих» конструкцій, Aptera була готова до серійного виробництва і навіть відповідала всім нормам з безпеки.

Зібрано машинка цілком по-літакового: легкий і міцний алюмінієвий монокок, на якому закріплені композитні панелі корпусу. Після масових випробувань на суд публіки в 2007 році представили відразу дві модифікації: 2h, оснащену гібридною силовою установкою, і 2е - повністю електричну. Тоді ж на обидва автомобілі було розпочато прийом замовлень. Правда, навіть незважаючи на заяви про початок випуску машини мало не на наступний день після показу, виробництво постійно переносилося ...

Витрати палива

Надавши кілька прототипів в дослідну експлуатацію, інженери спішно доводили машину відповідно до зазначених зауважень. На незалежних тестах електрична версія показала витрата енергії, еквівалентний 1,4 літра бензину на сотню кілометрів. А згідно заводським даними, середня витрата палива для гібрида був і того менше: всього лише 0,8 літра при злагодженій роботі електромотора і крихітного дизелька. При цьому 4,4-метровий автомобіль залишався досить легким (близько 820 кг), що дозволяло електромобілю розганятися до 100 км / год за 10 секунд і пробігати на одній зарядці до 190 км.

Вибухнув в 2010 році криза поставила хрест на планах марки - вона збанкрутувала і була ліквідована, а активи, що залишилися - розділені на дві компанії. Частина дісталася китайцям з автобудівельній компанії Jonway, яка планує розпочати випуск електромобіля 2е під маркою Zaptera для китайського ринку. Друге відлуння - машина від американської компанії Aptera USA, яка має намір відродити вже гібридну модифікацію 2g.

В американському варіанті замість крихітного дизеля в парі з електромотором буде працювати турбодвигун, а заявлена ​​витрата палива не перевищує двох літрів. Кожен з автомобілів збирається виключно вручну, а орієнтовна ціна становить менше 30 000 доларів. Трохи пізніше стартував продаж власного електромобіля (як і китайська Zaptera, він отримав ім'я 2е). В результаті компанії вдалося зібрати портфель замовлень відразу на 4 000 (!) Своїх трициклів. Головними замовниками стали, звичайно, схиблені на екології каліфорнійці. А ще в планах американців - розробка надекономічних вантажівок і мотоциклів.

2006 - Loremo LS

Приблизно на той же час припав і пік активності німецької фірми Loremo, яка показала свій автомобіль на Франкфуртському автосалоні. LS має середньомоторну компоновку і може перевозити до чотирьох пасажирів. Обидві двері відкидаються вгору, полегшуючи доступ в салон. Передня піднімається на петлях разом з вітровим склом, панеллю приладів і частиною керма, а через задню пасажири можуть сісти тільки на другий ряд - причому сидіння розгорнуті проти ходу, так що їхати доведеться, дивлячись на що наближаються ззаду автомобілі. Треба сказати, при габаритах машинки 3 840 x 1 360 х 1 100 мм це дуже захоплюючий атракціон.

1/2

На фото: Loremo LS`2006

2/2

На фото: Loremo LS`2006

Під капотом - крихітний двоциліндровий турбодизель потужністю 20 л. с., який розганяє 450-кілограмовий автомобільчик до «сотні» за довгі 20 секунд і при цьому витрачає 1,5 літра солярки на 100 км без допомоги будь-яких гібридних технологій. 20-літрового паливного бака машинці вистачає на 1 300 кілометрів! А як же вдалося домогтися такої невеликої маси?

А як же вдалося домогтися такої невеликої маси

При розробці автомобіля конструктори вирішили позбутися «зайвих» благ цивілізації, залишивши лише подушки безпеки, супутникову навігацію і кондиціонер. В основі конструкції - монокок з високоміцної сталі і алюмінієвих сплавів, а зовнішні панелі кузова відформовані з композитних матеріалів. Не один місяць розробки витратили, продуваючи прототипи в аеродинамічній трубі Штутгартського політехнічного університету. Результат не забарився: коефіцієнт аеродинамічного опору (Сх) дорівнює 0,2, а максимальна швидкість Loremo досягає 160 км / ч.

За планами, стартова ціна на LS в Німеччині обіцяла зупинитися на позначці в 10 990 євро, але до серії справу так і не дійшла. Хрест на унікальній машині поставив вже відому кризу 2008 року.

Витрати палива

Звичайно, пізніше в компанії намагалися створити нові версії своєї машини. Наприклад, майже відразу була анонсована «заряджена» версія з багатообіцяючим індексом GT, під капот якої планували встановити вже трициліндровий турбодизель потужністю аж 50 л. с. З огляду на, що маса «суперкара» зросла всього на 20 кг, динамічні показники GT були помітно краще: розгін до паспортної «сотні» скоротився вдвічі - до 9 секунд, а максимальна швидкість була зафіксована на позначці 220 км / ч. Однак збільшився і витрата палива: на 100 км шляху потрібно вже не півтора, а 2,7 літра солярки.

Подібний автомобіль планували продавати на ринку за ціною 14 990 євро, але публіка прийняла прототип прохолодно, і до серії Loremo так і не дістався.

2013 - InEco

Власний економічний електромобіль побудували і фахівці Дрезденського технічного університету. Вони поставили перед собою завдання розробити автомобіль, який вмістить в себе чотирьох людей і буде поєднувати в собі спортивну керованість і екологічність. Німецькі вчені, однак, відразу відзначили, що їх InEco не призначений для переміщень на великі відстані.

Німецькі вчені, однак, відразу відзначили, що їх InEco не призначений для переміщень на великі відстані

На фото: IneCo (офіційно з сайту Technische Universität Dresden)

У розробці машини взяли участь відомі німецькі гіганти - наприклад, ThyssenKrupp AG і Leichtbau-Zentrun Sachsen GmbH.

Завдяки продуманій формі кузова, що має невеликий коефіцієнт аеродинамічного опору, витрата електроенергії в InEco еквівалентний споживання 2,5 літра бензину. І це - показники машини довжиною 4,2 метра, тобто яка всього лише на 37 мм коротше нової Ауді А3!

Витрати палива

Однак запас ходу від літій-іонних батарей ємністю 15 кВт * год все одно становить всього 120 км. Батареї живлять асинхронний електродвигун потужністю 120 л. с., який приводить в рух задні колеса. При цьому маса електромобіля не перевищує 900 кг, а по осях розподіляється в співвідношенні 46:54 для передньої і задньої осі відповідно.

Невелика вага - заслуга углепластикового монокока, посиленого сталевими трубами, на який навішуються зовнішні панелі з композитних матеріалів. Завдяки гарним показникам співвідношення потужності до маси, InEco радує відмінною динамікою: до 100 км / год він розганяється всього за 7,5 секунди, а от максимальну швидкість в цілях безпеки поки довелося обмежити на позначці в 160 км / ч.

Завдяки гарним показникам співвідношення потужності до маси, InEco радує відмінною динамікою: до 100 км / год він розганяється всього за 7,5 секунди, а от максимальну швидкість в цілях безпеки поки довелося обмежити на позначці в 160 км / ч

Прем'єра електромобіля відбулася на міжнародному автосалоні у Франкфурті, де творці запевняли про готовність хетчбека встати на конвеєр - але на ділі до серійного виробництва не дійшла. InEco так і залишився випробувальним «мулом», на якому відпрацювали перспективні технології, згодом увійшли в основу безлічі сучасних німецьких електромобілів.

2016 - Riversimple Rasa

Засновник англійської компанії Riversimple Хьюго Споуерс відомий як реставратор класичних машин. Але давня мрія побудувати максимально легкий і в той же час енергоефективний автомобіль поклала початок фірмі, яка зайнялася розробкою водневих електромобілів на паливних елементах.

Але давня мрія побудувати максимально легкий і в той же час енергоефективний автомобіль поклала початок фірмі, яка зайнялася розробкою водневих електромобілів на паливних елементах

На фото: Riversimple Rasa`2016

У назві фірми, як пояснюють творці, є натяк на річку і воду - символи мобільності і сили, що дає енергію автомобілю, а слово simple (простий) відображає філософію марки - розробку машин з мінімально можливою кількістю деталей.

статті

Бензин-гейт і електро-гейт: як занижують витрата Mitsubishi і Tesla, і що з цього вийде

Застій - такий застій Все досить очевидно. Термін служби автомобілів знижується, і це не теорія змови. Цілком нормальний ще років 10-15 тому пробіг звичайного, не ультрабюджетного автомобіля в 500 ...

05.05.2016

«Першою ластівкою» компанії став двомісний Riversimple Urban Car (RUC), побудований в 2009 році. Самі конструктори позиціонували його як єдиний в світі доступний автомобіль на паливних елементах, в яких в результаті хімічної реакції між воднем і киснем виробляється електричний струм. Електрика живить чотири мотор-колеса, які і призводять машину в рух. Як і багато інших електромобілі, RUC оснащений системою рекуперації, що повертає частину корисної енергії в накопичувачі при гальмуванні. Зазвичай їх роль грають акумулятори, але англійці застосували більш просунуті суперконденсатори.

Динаміку автомобіля не можна назвати вражаючою, адже максимальна швидкість 350-кілограмового електромобіля - всього 80 км / ч, а запас ходу - скромні для паливних елементів 386 км. Перший RUC побудували за рахунок урядових субсидій і вкладень інвесторів, після чого планувалося почати серійне виробництво до 10 тисяч міських електромобілів на підприємстві в Сільверстоуні і здавати їх в лізинг, але фінансові труднощі поставили хрест на цьому задумі.

Перший RUC побудували за рахунок урядових субсидій і вкладень інвесторів, після чого планувалося почати серійне виробництво до 10 тисяч міських електромобілів на підприємстві в Сільверстоуні і здавати їх в лізинг, але фінансові труднощі поставили хрест на цьому задумі

Витрати палива

Але від своєї мрії Споуерс не відмовився і в 2016 році представив нову модель своєї марки, що отримала ім'я Rasa. Воно запозичене зі знаменитого латинського виразу Tabula Rasa ( «чиста дошка») і натякає, що новий автомобіль був побудований з нуля.

Спеціально для машини розробили углепластіковий монокок вагою всього 39 кг, на який кріпляться алюмінієві підрамники незалежних підвісок і зовнішні панелі кузова з композитних матеріалів. В результаті споряджена маса триметрової Rasa склала 580 кг. Електрохімічний генератор живить чотири мотор-колеса, кожне з яких розвиває 14 кВт потужності і 160 Нм. Водень для паливних елементів зберігається під тиском в 350 атмосфер в балоні з композитних матеріалів. Його запасу в 1,5 кг вистачає на 483 км шляху.

Як і на попереднику, в машині застосовується система рекуперації зі 120 літієвими конденсаторами. Вони дозволяють запасати при гальмуванні до 1,9 МДж енергії, а при необхідності віддавати назад, забезпечуючи додаткову тягу мотору. В результаті розгін до званої виробниками «круїзної» швидкості в 88 км / год займає у міській машинки всього 9 секунд. Точна максимальна швидкість невідома, але за словами творців авто, воно може розганятися понад 100 км / ч. Витрата водню на кожну "сотню" - лише 0,31 кг, що еквівалентно 1,13 літрам бензину на ту ж дистанцію.

Дослідна партія з 20 електромобілів вже надійшла в підзвітну експлуатацію, за підсумками якої будуть виявлені недоліки і прийнято рішення про початок серійного випуску. За планами, Rasa повинна вийти на ринки в 2018 році, а вже зараз компанія заявила про розширення власної виробничої гами - в Мережі з'явилися ескізи чотиримісного седана і развозного фургона.

2013 - Volkwagen XL1

Наостанок зупинимося на єдиному в нашому огляді серійному надекономічного автомобілі, що пройшов довгий шлях до дрібносерійного виробництва. Ідеєю надекономічний машини в концерні Volkswagen задумалися ще в 2002 році, коли за наказом Фердинанда Піха був побудований крихітний автомобільчик Volkswagen 1-litre, в якому водій і пасажир сиділи один за одним тандемом, а в рух машину вагою 290 кг приводив одноциліндровий дизель робочим об'ємом 300 см³ і потужністю 8,5 л. с. На ньому Піх доїхав з Вольфсбурга до Гамбурга на щорічну нараду акціонерів концерну, але потім ідею відклали в довгий ящик. Лише через кілька років концерн представив концептуальний автомобіль Volkswagen L1.

1/2

На фото: Volkwagen XL1`2013

2/2

На фото: Volkwagen XL1`2013

Сталося це на автосалоні у Франкфурті 2009 року. Як і попередник, L1 мав два посадкових місця, розташованих тандемом, а крихітний двоциліндровий турбодизель робочим об'ємом 0,8 літра доповнили електромотором. У парі з силовою установкою працювала семімступенчатая роботизована трансмісія DSG з двома зчепленнями, через яку крутний момент передавався на задні колеса.

У 2011 році на автосалоні в Катарі був представлений передсерійний прототип автомобіля, який отримав індекс XL1. Головною відмінністю стало більш звичне розміщення крісел пасажира і водія пліч-о-пліч, а електромотор отримав можливість підзарядки від мережі за допомогою кабелю. Дрібносерійне виробництво почалося в 2013 році на заводі в Оснабрюці. Раніше він належав відомій своїми кабріолетами фірмі Karmann, а по сусідству з XL1 збираються Porsche Boxster.

Технології тут теж «суперкаровские»: в основі кузова лежить углепластіковий монокок, який важить всього 89 кілограмів. Способи виготовлення елементів - сучасні: якщо зазвичай углепластіковиє деталі робляться за технологією Prepreg (Pre-impregnated - попередньо просочений), в якій за матрицями викладаються просочені смолою листи, пізніше поміщаються в автоклав, то технологія aRTM (advance Resin-Technology Moulding) має на увазі створення форми для великих елементів із заздалегідь підготовленим углеволокном, в яку під тиском нагнітають смолу. Причому технології виробництва не дозволяють знизити вартість конструкції - кожен монокок, що виготовляється в Австрії на фірмі СТС, обходиться в 30 000 євро! А за день завод може призвести до чотирьох несучих систем - це рівно в два рази більше деталей, ніж якщо виготовляти їх з «препрегів».

З Австрії углепластіковий кузов їде в Оснабрюк, де до нього болтами спереду і ззаду кріпляться алюмінієві підрамники для силового агрегату і підвіски. На кузов навішуються зовнішні панелі з того ж вуглепластика, а майже всі традиційні скла замінені більш легким полікарбонатом. Весь кузов в зборі важить всього 228 кг, а споряджена маса всієї машини не перевищує 800 кг - майже як у крихітного Smart!

Весь кузов в зборі важить всього 228 кг, а споряджена маса всієї машини не перевищує 800 кг - майже як у крихітного Smart

Витрати палива

Для зниження маси машини використовували будь-які хитрощі: передня консоль зроблена з целюлози і важить всього 3,4 кілограма, ще по 6 кг - кожне з вуглепластикових сидінь Sparco. А все інтер'єрні деталі в сумі мають вагу близько 78 кг! Елементи ходової частини - це ще 156 кг, на цей вага тягнуть алюмінієві важелі, амортизатори, маточини і гальмівні супорти, склопластикові стабілізатори, колісні диски з магнієвих сплавів і вуглець-керамічні гальмівні диски. Ще 105 кг зарезервовані за електроприводом, головним обважнення якого стала 70-кілограмова літій-іонна тягова батарея ємністю 5,5 кВт * год, яка живить стартер-генератор потужністю в 27 л. с. Вбудований замість звичайного маховика, він допомагає двоциліндровий 48-сильному турбодизелю об'ємом 0,8 літра при розгоні. Але навіть його допомоги не вистачає - спурт з місця до паспортної «сотні» займає у XL1 зовсім «несуперкаровскіе» 13 секунд. Не допомагає навіть фірмовий «робот» DSG, який полегшили на 10 кг за допомогою магнієвого картера, пустотілих валів і шестерень з вирізами. Максимальна швидкість теж не блищить - всього 160 км / ч при кузові з коефіцієнтом лобового опору Сх = 0,189.

Для Поліпшення аеродінамікі йшлі на будь-які хитрощі: годуй заужена для більш досконале розподілу повітряного потоку, колісні арки прікріті щитками, и даже дзеркала заднього виду замінені відеокамерамі. Свою лепту вносять и вузькі шини шириною Всього 155 мм, что володіють меншим опором кочення. У підсумку конструктори домоглися витрати палива в 0,9 літра на 100 км в змішаному циклі! А десятилітрового бака вистачить Volkswagen XL1 на 500 км. Все це вражає не менше ціни: за міський автомобіль доведеться викласти 110 000 євро! За таку суму можна купити кілька Audi TT або Porsche 911. Втім, німці розуміють, що покупців на таку іграшку не буде достатньо багато, тому обмежилися випуском 250 автомобілів, значну частину яких передали в лізинг.

Як видно, тільки концерн, що володіє фінансуванням, може створити побудовану за останнім словом техніки іграшку, обсяги продажів якої цікавлять керівництво в останню чергу - адже головне довести світові тріумф своїх інженерів і загальний внесок в світовий розвиток технологій.

А як же вдалося домогтися такої невеликої маси?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов