Наша сеть партнеров Banwar
Автомобілі - Volvo - Volvo C30
Стилістичні зміни Volvo C30 2010 модельного року відзначаються насамперед на передку: контур светоблоков, «стільниковий» фактура фальшрадіатора ... У салоні все в дусі шведської марки: кругом якісні оздоблювальні матеріали. На вибір пропонуються 27 варіантів оббивки, плюс фірмове увага до дрібниць: «бардачки» і скриньки для дрібниць, підстаканники і т.п.
Volvo C30 спирається на ту ж саму «глобальну» платформу, що і фордовский Focus II. А також відповідне покоління Mazda3. Передньопривідна легковик з розгорнутою «лінійкою» рядних двигунів: 4- і 5-циліндрових. Бензинових і на важкому паливі.
Серед двигунів C30 не тільки агрегати Volvo, але і Ford Motor. Так, в списку значаться фордовские 16-клапанники Duratec на бензині - 1,6 і 2-літровий. Максимальною потужністю 101 і 146 к.с. відповідно - при 6 тис. оборотів. Плюс 5-циліндровий B5244 із серії модульних двигуни Volvo: він розвиває до 170 сил (при тих же оборотах). Особлива стаття - бензинова «п'ятірка» Volvo B5254T7, яка з турбонаддувом (проміжне охолодження повітря, що нагнітається) видає до 230 к.с. при невисоких 5 тис. оборотів. Ну а ряд турбодизелів починається від 1,56-літрового фордовского TDCi Duratorq максимальною потужністю 109 к.с .; він оснащений пристроєм Start / Stop, яке глушить двигун при кожному зручному випадку. Є також 2-літровий Duratorq, який розвиває до 136 сил при 4 тис. Обертів. І 2,4-літровий Volvo D5244T максимальною потужністю 180 к.с .; багатий вибір.
Двигуни стикуються з ручною 5- або 6-ступінчастою КПП. А головний прикол оновленого Volvo C30 - «роботизована» 6-ступінчаста Powershift від Getrag: 2 зчеплення, перемикання під тягою. На жаль, нова КПП йде тільки з 2-літровим турбодизелем Duratorq (на азіатських ринках також і з бензиновим Duratec). Тоді як з потужними 5-циліндровими двигунами в якості опції пропонується 5-швидкісний гідромеханічний "автомат" Geartronic; типове рішення.
Ходова у Volvo C30 один в один з фордовским «фокусом». Тобто, дуже пристойна - хіба що настройки свої. Спереду стійки McPherson, а ззаду подвійні поперечні важелі ( «просторова» схема). Гвинтові пружини, поперечні стабілізатори. «Хетчбек» комплектується гумою розміром від 195 / 65R15 (з 1,6-літровим Duratec) до 205 / 50R на 17-дюймових легкосплавних колесах. У Volvo C30 рейковий рульовий механізм з електросервоусілітелем, "бублик" робить 2,9 обороту від упору до упору. дискові гальма діаметром 278 мм спереду (вентильовані) і 280 мм ззаду. Причому в виконаннях з потужними 5-циліндровими турбомоторами спереду ставлять 300-міліметрові диски; в «штаті» ABS і фірмова DSTC (програма динамічної стабілізації).
Довжина 3-дверного «хетчбека» - 4266 мм, ширина - 1871 році, висота - 1447; колісна база - 2640 мм, колія - 1548/1544. У Volvo C30 непогана аеродинаміка: коефіцієнт опору повітря - 0,31. І при лобовій площі 2,18 м2, аеродинамічний фактор дорівнює 0,68. Суха вага легковика - від 1285 кг (споряджений на 60-70 кіло більше); нормально для "гольф" -класу. Динаміка «бюджетного» C30 зі скромним Duratec в 101 к.с. і 5-ступінчастою «ручкою» не вражає: «сотню» з місця автомобіль набирає за 11,8 сек., Оголошена максимальна швидкість - 185 км / ч. Бензину такий «хетчбек» спалює в середньому (EU5) 7 л на 100 км шляху; не сказати, що особливо економічний. А ось у виконанні T5 - з потужною «п'ятіркою» B5254T7 і 6-ступінчастою ручною КПП - прийомистість у компакт-Volvo незрівнянна: з місця до 100 км / год за 6,7 сек .; максимальна швидкість - 240 км / ч. Причому середня витрата бензину не так вже й великий - 8,7 л на 100 км шляху.
З 2-літровим турбодизелем Duratorq і «роботизованою» КПП Powershift Volvo C30 здатний розігнатися з місця до 100 км / год за 9,5 сек .; максимальна швидкість - 205 км / ч. Непогано - і важкого палива C30 в такій конфігурації спалює в середньому менше 6 л на "сотню".