Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автомобільна поїздка до Пермі на Пікнік Афіші

  1. Росія, Москва - Перм - Москва. 10-14 червня 2010 року
  2. Володимир - Нижній Новгород
  3. Нижній Новгород - Лисково
  4. 11 червня
  5. Чебоксари - Казань
  6. Казань - Єлабуга
  7. Єлабуга - Іжевськ
  8. Іжевськ - Воткинськ
  9. Воткинськ - Чайковський
  10. Чайковський - Перм

Наша сеть партнеров Banwar

Пройшов рік з поїздки, звіт я публікував вже в лютому 2011-го, але, можливо, хтось його не бачив. Оскільки я вирішив всі свої розповіді про подорожі перенести в ЖЖ, прошу тих, хто вже читав, не ображатися =)
Публікую в тому вигляді, в якому вона була написана раніше.
Крім того, прошу враховувати, що коментарі річної давнини про якість дороги можуть сильно відставати від реальності. Рік тому дорога на Пітер була майже прекрасної і за 8 годин можна було спокійно доїхати без серйозного порушення швидкісного режиму і їзди по узбіччю. В цьому році я витратив на дорогу більше 10 годин, а покриті на тих ділянках, які в минулому році не ремонтували, стало просто жахливим = (

Росія, Москва - Перм - Москва. 10-14 червня 2010 року

10 червня

Оскільки мені вже кілька набридло писати тільки про Таїланд я вирішив відволіктися на одну давню поїздку - в червні 2010 року мені довелося з'їздити до Пермі на машині. Там проходила зменшена версія Пікніка Афіші, куди нас з Triominos.ru запросили робити майданчик настільних ігор .
Карту з основними опорними точками можна побачити нижче, а більш-менш відповідає дійсності маршрут можна знайти за цим посиланням: http://www.ati.su/Trace/default.aspx?EntityType=Trace&City1=1273&City5=182&Cities=5_61;5_1025;5_2533
Подорож почалася з пригоди. Як водиться, графік відправки був порушений повністю ще з самого ранку - ми планували виїхати з Москви близько полудня, проте поточні справи завадили. А потім, близько першої години дня, мені в переднє праве крило і двері в'їхала дівчина на червоному Hyundai Getz. 20 хвилин очікування співробітника ДПС, ще 30 хвилин оформлення, і наше відставання від графіка стало зовсім сумним. У підсумку ми виїхали з міста близько сьомої вечора - в самий пробковий час. Окремим сюрпризом після аварії стало те, що праві передні двері практично перестала відкриватися, так що пасажирові довелося переміститися на заднє сидіння, що сильно зменшило «житлової обсяг», оскільки на складене заднє сидіння можна укласти набагато більше вантажу, ніж на переднє.

Москва - Володимир

160 км

По дорозі ми зібрали стандартні пробки в Покрові і інших містах на маршруті до Володимира. Нічого незвичайного тут не було. Дорога хороша і широка. Володимир вирішили обходити по південній об'їзду - там спочатку двухполосная дорога, потім - чотири смуги і повно даішників.
Треба пам'ятати, що у Володимирській області співробітники ДПС суворіше ніж в Москві і околицях. За перевищення 20+ зупиняють.

Володимир - Нижній Новгород

245 км

Взагалі, до Нижнього і трохи далі дорога дуже непогана. Потім знову починається двухполосная траса, але це вже ближче до Чувашії. У Нижній ми в'їхали близько опівночі, спішно пролетіли його наскрізь і почали замислюватися про те, щоб заночувати.

Нижній Новгород - Лисково

100 км

У мене була шалена думка добити до Чувашії, проте ближче до першої години ночі стало ясно, що пора лягати. Тут мене ще й даішники зловили за Лисково і запропонували взяти квитанцію на 300 рублів за перевищення - я прогавив знак населеного пункту. Від'їхавши на пару кілометрів, ми знайшли мотель, де за 300 рублів з людини отримали чудові кімнати в стилі «переспати і поспати» - крім ліжка і великого дзеркала в кімнатах нічого не було.

11 червня

Лисково - Чебоксари

150 км

Встали вранці і спокійно рушили в напрямку кордону з Чувашії. Тут мене зловили вдруге - за неправильний обгін. Сталося це в характерному місці - перед закритим поворотом в невеликому ліску між селищами сім'я і Белавка. Після приємною і грунтовної бесіди зі співробітником ДПС, ми продовжили наш шлях. 500 кілометрів, а вже дві зустрічі.
Незадовго до кордону з Чувашії починався ремонт з розширенням дороги - не знаю докуда вони дісталися до поточного моменту, можливо це була лише підготовка до того розширенню, над яким активно працювали на території Чувашії. Форсувавши річку Сура, ми досить швидко виявили непогану харчевню, де за якусь пару сотень рублів отримали сніданок в дусі обіду - з борщем =)
Подальша дорога до Чебоксар пройшла без пригод. Там, до речі, теж йшов активний ремонт і десь вже навіть можна було їхати на всі чотири смуги.

Чебоксари - Казань


160 км

Землі Чувашії змінилися територією Татарстану. Не доїжджаючи до Казані, ми вирішили заїхати на острів Свияжск - він мав стратегічне значення за часів захоплення Казані Іваном Грозним. Зараз там діючий монастир з парою церков. Йде активний ремонт і за чутками з острова збираються робити туристичний атракціон з пристанню для теплоходів (набережні під крутими берегами, дійсно, намивали).

На під'їздах до мосту через Волгу дорога знову стає четирёхполосной і після Волги починається об'їзна дорога навколо Казані. При цьому GPS наполегливо намагався вести нас через місто і я якось мало не повірив йому.

Відразу після об'їзду Казані ми зупинилися на обід. Цього разу не дуже вдало. Їли якийсь шашлик. Грошей витратили майже як в Москві, а смачною їжа була.
На всьому шляху кордону Нижегородської області до перетину Волги перед Казанню засідок ДПС ми практично не зустрічали - не знаю, наскільки це типово.

Казань - Єлабуга

210 км

Всі засідки на території Татарстану були вчасно виявлені і подолані без проблем. Регулярно зустрічалися машини ДПС на взгорках або на поворотах, закритих будівлями або лісовими зонами. Дуже багато будівництва там, до речі кажучи, було влітку - цікаво, чи багато вузьких двосмугових ділянок залишилося до даного моменту?
У Елабугу ми потрапили випадково. І знову-таки через GPS'а - при установки занадто далеких точок призначення він починав плутатися в показаннях і мені регулярно доводилося міняти проміжні точки. Але я не врахував, що Єлабуга знаходиться трохи в стороні від М7. Зате тепер знаю, що в Єлабузі дуже спритний інтернет 3G =)

Єлабуга - Іжевськ

200 км

В сторону Удмуртії ми поїхали по знакам і не без деяких проблем вибралися назад на М7. Чим ближче до кордону, тим гірше ставала дорога. Хоч і траплялися регулярно ділянки, відремонтовані відносно недавно. Однак в Удмуртії все відразу стало сильно гірше. По-перше, виправдалися прогнози щодо даішників - Кіма зупинили за 83 в першому ж населеному пункті, Старої Юмье, де було встановлено обмеження 40. Це, до речі, спільна біда дороги до Іжевська - постійні обмеження до 50-40-30, що в населених пунктах, що за містом. Дорога досить убита, звичайно, але це не привід змушувати машини рухатимуться зі швидкістю пішохода.

Іжевськ - Воткинськ

Пройшов рік з поїздки, звіт я публікував вже в лютому 2011-го, але, можливо, хтось його не бачив

60 км

В Іжевську ми знову трохи поплутали по об'їзній - даішники нам так і не змогли дати чітких інструкцій як краще їхати на Перм. У підсумку поїхали крізь місто вирішивши спробувати прорватися по дорозі на Воткинськ. Нас попереджали, що по дорозі від Іжевська до Краснокамска багато неприємних моментів і багато ремонту. З іншого боку говорили і про те, що дороги на дорозі від Іжевська до Воткинска однієї ділянки просто немає. У підсумку ми вирішили, що десяток кілометрів бездоріжжя краще, ніж постійний ремонт протягом пари сотень кілометрів.

Не знаю, чи правильне ми прийняли рішення - дороги там дійсно немає. Близько восьми кілометрів їзди по недоробленої піщаній подушці. Ми зустріли близько п'яти «цегли» повз яких спритно снували місцеві жителі. Взагалі, при тому, що дорога ніби як будується і перекрита, рух по ній досить активне. Ми навіть зустріли один автобус-ПАЗик.

Подолавши цю ділянку з середньою швидкістю 30 км / год і об'їхавши Воткинськ (таке відчуття, що об'їзну не ремонтували з часів Радянського Союзу) ми стали наближатися до воткинск ГЕС. Справа йшла до півночі і на територію Пермського Краї ми в'їхали вже вночі.

Фотографії вже з дороги назад, оскільки по дорозі до Пермі ми сильно поспішали (різниця в часі ще додатково скорочувала час, відведений на сон).

Воткинськ - Чайковський

50 км

GPS і знаки не дали нам збитися зі шляху - один з найспокійніших відрізків без пошуків вірного повороту і інших проблем. Під'їзд до воткинск ГЕС пролягає через територію Нечінского національного парку де, якщо їхати не пізно вночі, можна виявити чимало цікавих як природних, так і історичних об'єктів.
Ми ж проскочили його, лише помітивши попереджувальні знаки.

Воткинск ГЕС я чекав з нетерпінням - все таки вона є однією з найбільших в Росії. Однак, нічого безумно видатного дозвільний проїжджаючий тут не знайде. Висота греблі: 44,5 м, довжина: 191 м. Хоча, з в будь-якому випадку, з неї відкривається досить гарний вигляд на Воткінське водосховище. Фото зверху зроблена вже з Пермського краю з прицілом на Удмуртії. І сильно на північ від Чайковського.

Інша місцева визначна пам'ятка - в місті Воткинськ в 1840 році народився великий російський композитор П.І. Чайковський. Місто ж Чайковський був спочатку створений як робітниче селище будівельників воткинск ГЕС - вони і вибрали в якості назви населеного пункту прізвище композитора.

Чайковський - Перм

270 км

Поплутавши трохи по місту ми вибралися на об'їзну дорогу. Втратили на своїх маневрах хвилин 20 і потім стали швидко надолужувати згаяне.
Дороги в Пермському краї набагато краще ніж в Удмуртії, та й взагалі, досить непогані, якщо порівнювати з будь-яким з ділянок шляху. Оскільки це не найбільш значущі російські траси, то чекати 4-смугового руху не доводиться практично до самої Пермі, проте це ні разу не було проблемою: регулярні можливості для обгону і досить вільний рух були відмінними рисами цієї ділянки нашого маршруту.
Одну засідку ДПС ми зустріли перед проїздом через населений пункт Фоки. А відразу після нього на екрані свого GPS я побачив дуже цікаву пам'ятку у якій ми, звичайно, зупинилися - місце приземлення корабля-супутника Восток-5. 25 березня 1961 року цей супутник побував в космосі з манекеном і собакою Зірочка на борту (координати: 56 ° 42'59 "N 54 ° 22'26" E) - цей запуск передував запуску корабля з першою людиною на борту.
Незадовго до стели я бачив знак із зазначенням на розкопки поселення скільки-то-там-тисячолітньої давності, але зараз нічого не можу знайти в мережі з цього приводу - ймовірно знайду пізніше. Туди ми не заїхали, оскільки на дворі вже була глибока ніч.
Взагалі, GPS показував чимало цікавого по шляху до Пермі і мені це нагадало якусь комп'ютерну гру на кшталт квесту або RPG. Рухаєшся по карті, збираєш плюшки і POI - шкода тільки, що в цей раз не вдалося особливо подивитися навколо.
До речі кажучи, в Пермському краї є ще одне дуже важливе «космічне» місце. У 30 км на південний захід від м Березники в тому 1965 року приземлився корабель Схід-2 з космонавтами Леоновим і білявий на борту.
Їдемо далі. Деяка кількість засідок ДПС, які ми успішно минули по дорозі до Пермі, але на пару з яких ми нарвалися на зворотному шляху. Обидві взяли мене зі швидкістю 73, але в одному випадку це відбулося при обмеженні 60, а в іншому - 40. Тут я вперше заробив штраф в 100 рублів за перевищення швидкості =)
В районі 3 ночі за місцевим часом ми вже були ближче до Пермі ніж до Чайковському і тут нас застав досить щільний туман. Треба сказати, що ті місця, які здавалися досить стрёмнимі і похмурими вночі, та ще й в тумані, на зворотному шляху виявлялися досить милими і мальовничими полями та лісами.
У підсумку до Пермі ми приїхали близько 4 ранку за місцевим часом, розмістилися в готелі Центральна - вона, до речі, бачила чимало відомих людей, в тому числі під час евакуації - і 12 червня цілком успішно провели запланований захід.






13-14 червня

Дорога назад почався близько 10:30 ранку за місцевим часом. Спочатку ми планували заночувати десь в районі Нижнього Новгорода або Володимира, проте реальність внесла свої корективи.
Першим сюрпризом був ураган, який пронісся по території Нижегородської, Володимирській, Московській і інших областей. Якщо в Нижньому Новгороді нам дістався тільки дощ, то по дорозі до Володимира ми пару разів мало не зловили дерева, які лежали поперек М7. Ймовірно ураган і став причиною того, що всі водії поховалися по мотелів і ні в одній з п'яти готелів, у яких ми зупинялися, не знайшлося вільних місць. У підсумку з поперемінним сном ми вирішили добити до Москви.
Цікаво, що приблизно від Казані в потоці було близько п'яти машин, з якими ми перетиналися до самої Москви. А з одним із супутників ми розлучилися вже тільки на вул. Солянка в Москві =)
У Москву ми в'їхали о п'ятій ранку.

Aspx?
Дуже багато будівництва там, до речі кажучи, було влітку - цікаво, чи багато вузьких двосмугових ділянок залишилося до даного моменту?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов