Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автомобільні гелеві акумулятори зарядка

  1. Зарядка гелевих акумуляторів за допомогою звичайних зарядних пристроїв
  2. Чому заряджати гелевий акумулятор простий зарядкою прямо не можна?
  3. Як працюють спеціальні зарядні пристрої для гелевих акумуляторів?
  4. Як зі звичайним зарядним пристроєм зарядити гелевий акумулятор?
  5. підводимо підсумки
  6. Як заряджати гелевий акумулятор. Зарядним пристроєм і від автомобіля
  7. Пару слів про будову
  8. Як потрібно заряджати
  9. Як впливає підвищена напруга?
  10. Режим збереження заряду
  11. Так чи можна застосовувати в авто чи ні?
  12. ПІДСУМОК

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Зарядка гелевих акумуляторів за допомогою звичайних зарядних пристроїв

Існує думка, що не обслуговуються гелеві акумулятори взагалі неможливо зарядити. Багато експертів підносять цей факт, як незаперечний доказ не надто вдалої покупки у вигляді гелевою батареї для вашої машини. Насправді, все йде інакше, адже зарядні пристрої для гелевих акумуляторів вже давно існують. У США, наприклад, практично весь автопром перейшов з шкідливих кислотних батарей на продукцію з більшою екологічною чистотою, великим терміном дії і прекрасним утриманням заряду. Саме такими є гелеві акумулятори, які сьогодні активно продовжують своє поширення в Росії. Звичайно, у таких пристроїв є маса переваг.

Устаткування гелевих акумуляторів досить довговічне, якщо не перевищувати навантажень і не використовувати батареї при гранично високих температурах. Зате російські морози на ці батареї не мають жодного впливу. За допомогою простих і відомих уже десятки років технологій виробники AGM-акумуляторів створили цілком придатні для використання в нашому кліматі пристрою. Звичайно, така техніка коштує на порядок дорожче простих кислотних свинцевих батарей, але вона і служить довше, і проблем доставляє набагато менше.

Чому заряджати гелевий акумулятор простий зарядкою прямо не можна?

Якщо у вас є або був такий акумулятор з сучасними технологіями, і ви пробували підключати стандартний зарядний пристрій безпосередньо до гелевою батареї, можете сміливо викидати свій що вийшов з ладу елемент живлення. Справа в тому, що при подачі певного рівня сили струму (який сприймається свинцевими акумуляторами) на гелеву батарею відбувається розплавлення гелю. Назад в звичайний стан гель вже ніколи не пройде, а почнуть руйнувати навіть при слабкому нагріванні залишився гель. Також існують такі проблеми:

  • при заряджанні на практично повністю зарядженій батареї гель не плавиться, але заряд акумулятора вистачатиме бере;
  • складно змусити батарею отримати заряд, навіть якщо у вас є настроюється пусковий пристрій;
  • наше зарядний обладнання розраховане на свинцеві батареї, а такі сили струму убивчі для гелю;
  • гелеві акумулятори мають певну специфіку процедури зарядки, яку необхідно знати;
  • в нашій країні дуже мало інформації про те, як користуватися такими акумуляторами, і чому вони вигідні;
  • батарею можна нагрівати, тому при повній зарядці необхідно вимкнути живлення негайно.

при заряджанні на практично повністю зарядженій батареї гель не плавиться, але заряд акумулятора вистачатиме бере;   складно змусити батарею отримати заряд, навіть якщо у вас є настроюється пусковий пристрій;   наше зарядний обладнання розраховане на свинцеві батареї, а такі сили струму убивчі для гелю;   гелеві акумулятори мають певну специфіку процедури зарядки, яку необхідно знати;   в нашій країні дуже мало інформації про те, як користуватися такими акумуляторами, і чому вони вигідні;   батарею можна нагрівати, тому при повній зарядці необхідно вимкнути живлення негайно

Якщо ваш гелевий акумулятор при зарядці почав грітися, швидше за все, доведеться міняти елемент живлення. Справа в тому, що акумулятор при нагріванні втрачає свої властивості, всередині утворюється рідина, яка дуже швидко з'їсть весь гель. Це і відбувається при підключенні гелевою батареї до звичайного зарядного пристрою - нагрівається внутрішнє середовище акумулятора, гель перетворюється в водичку, руйнування триває, як тільки ви встановлюєте батарею на її робоче місце і починаєте експлуатацію. Після такої зарядки акумулятор буде незмінно грітися, що вже свідчить про його смерті.

Як працюють спеціальні зарядні пристрої для гелевих акумуляторів?

Багато інтернет-магазини і приватні продавці стали пропонує спеціальні зарядки для гелевих акумуляторів. Це пристрої, які поки не ліцензовані для продажу в нашій країні, і в продажу не відкрито на полицях магазинів. Втім, і в деяких торгових точках вже можна знайти подібний товар. Така спеціальна зарядка має кілька відчутних відмінностей в роботі в порівнянні зі звичайним варіантом звичного для нас зарядного пристрою для свинцевих батарей. Принцип роботи такого обладнання досить простий, він включає наступні стадії зарядки гелевого акумулятора:

  • включення і завмер сили струму, яку видає акумулятор для вибору оптимальних режимів роботи;
  • початок зарядки на необхідних показниках сили струму, які визначилися автоматично;
  • через невеликий проміжок часу відбувається відключення, щоб не дати приладу нагрітися;
  • далі виконується очікування охолодження і знову включення вже на іншій силі струму для подальшої зарядки;
  • в проміжках між виключенням і включенням зарядного пристрою відбувається завмер сили струму від батареї;
  • якщо сила струму не змінюється, пристрій автоматично відключається і не виконує подальші цикли;
  • коли вимірювана сила струму доходить до необхідних показників, пристрій автоматично припиняє роботу.

включення і завмер сили струму, яку видає акумулятор для вибору оптимальних режимів роботи;   початок зарядки на необхідних показниках сили струму, які визначилися автоматично;   через невеликий проміжок часу відбувається відключення, щоб не дати приладу нагрітися;   далі виконується очікування охолодження і знову включення вже на іншій силі струму для подальшої зарядки;   в проміжках між виключенням і включенням зарядного пристрою відбувається завмер сили струму від батареї;   якщо сила струму не змінюється, пристрій автоматично відключається і не виконує подальші цикли;   коли вимірювана сила струму доходить до необхідних показників, пристрій автоматично припиняє роботу

Останній крок дуже важливий. Більшість зарядних пристроїв виконують свою роботу, поки їх не вимкнуть з мережі. У випадку ж з зарядним пристроєм для гелевих акумуляторів, все відбувається інакше. Якщо продовжувати заряджати батарею після того, як вона досягла оптимальної кондиції, гель почне плавитися. Ці наслідки ми вже розглядали вище. Тому для зарядки гелевих акумуляторів краще використовувати спеціальні настроюються зарядні пристрої, які можуть відновити навіть дуже сильно розряджений акумулятор. Але є й інший спосіб використовувати звичайну зарядку і отримати необхідний результат.

Як зі звичайним зарядним пристроєм зарядити гелевий акумулятор?

Для виконання даної процедури нам буде потрібно безпосередньо сів гелевий акумулятор, інша батарея (можна взяти гелеву, свинцеву, нову, стару, відпрацьовану - не важливо), а також звичайний зарядний пристрій. Досить підключити всі в правильному порядку, а також періодично перевіряти хід виконання процесу, щоб отримати необхідний результат. Цей спосіб зарядки неймовірно простий, і він насправді працює - ви можете самі переконатися в цьому у власному гаражі, виконавши необхідні процедури зарядки. Процедура, яку вам необхідно виконати в даному випадку, наступна:

  • підключіть зарядний пристрій до свинцевого акумулятора або будь-якого іншого пристрою, заданої в якості посередника;
  • використовуйте далі підключіть клеми акумуляторної батареї до гелевою батареї (плюс до плюса, а мінус до мінуса);
  • зачекайте дві хвилини і подивіться, чи відбувається віддача енергії від зарядки акумуляторів;
  • далі помацайте корпус гелевого акумулятора (якщо батарея вже вийшла з ладу, копус відчутно нагріється;
  • якщо корпус просто теплий, залиште батареї заряджатися десь на дві години;
  • після цього часу варто знову перевірити температуру гелевого акумулятора, а також перевірити його амперметром;
  • якщо є необхідність, виконайте зарядку ще протягом одного-двох годин, а потім відключіть всю систему від мережі і зніміть клеми.

підключіть зарядний пристрій до свинцевого акумулятора або будь-якого іншого пристрою, заданої в якості посередника;   використовуйте далі підключіть клеми акумуляторної батареї до гелевою батареї (плюс до плюса, а мінус до мінуса);   зачекайте дві хвилини і подивіться, чи відбувається віддача енергії від зарядки акумуляторів;   далі помацайте корпус гелевого акумулятора (якщо батарея вже вийшла з ладу, копус відчутно нагріється;   якщо корпус просто теплий, залиште батареї заряджатися десь на дві години;   після цього часу варто знову перевірити температуру гелевого акумулятора, а також перевірити його амперметром;   якщо є необхідність, виконайте зарядку ще протягом одного-двох годин, а потім відключіть всю систему від мережі і зніміть клеми

Ви зможете легко отримати необхідні можливості роботи батареї, якщо вона ще не вийшла з ладу, використовуючи просту зарядку і старий акумулятор будь-якого типу. В даному випадку старий АКБ виконує роль трансформатора, який приймає на себе все навантаження зарядки. На гелеву батарею йде тільки м'яка зарядка від роботи електроліту в старому акумуляторі. Ця система працює, що доведено певною кількістю відео та приватних експериментів. Тому можете користуватися цілком простою схемою відновлення гелевих акумуляторів і продовжувати використовувати зручне джерело живлення. Корисне відео з зарядкою гелевого АКБ пропонуємо подивитися нижче:

підводимо підсумки

Відмінні можливості простий зарядки гелевих АКБ за допомогою використання другої батареї будь-якого типу були вперше показані однією з найуспішніших у світі компаній, що виробляють гелеві джерела живлення. Це викликало певний фурор серед автомобілстов, багато хто зміг відновити багаторічний акумулятори, які вже довгі роки зберігалися в гаражах просто про всяк випадок. Гель довговічний і не псується від простого зберігання, тому ваш старий акумулятор такого типу теж може бути легко відновлено.

Настав час використовувати ресурс автомобільних запчастин і аксесуарів до кінця, так що навчитися зарядці гелевого акумулятора варто. Цей простий навик допоможе вам значно заощадити ресурс батареї і продовжити її експлуатацію. За допомогою простих варіантів зарядки можна повернути колишню роботу старому джерела енергії для автомобіля. А ви пробували заряджати гелевий акумулятор будь-якими доступними способами?

Як заряджати гелевий акумулятор. Зарядним пристроєм і від автомобіля

Нові технології крокують по світу. Напевно скоро старі свинцеві батареї зовсім зійдуть нанівець, їх замінять AGM або GEL акумулятори. Але так чи ідеальні ці новинки? Адже мінусів у них також достатньо особливо у «гель» версії - з них найголовніший це його зарядка. Якщо з зарядом AGM все більш-менш зрозуміло, то ось як справа йде з більш просунутим побратимом. Сьогодні вирішив написати статтю - як заряджати гелевий акумулятор, буде цікаво читайте ...

ЗМІСТ СТАТТІ

Знаю ця тема хвилює багатьох автомобілістів, які хочуть піти від свинцево-кислотних АКБ і поставити собі «нові технології» під капот (повторюся AGM або GEL - це не одне і теж). Також хочеться нагадати що гелевий акумулятор від слова «ГЕЛЬ» а не гелій (ГАЗ), потрібно засвоїти для розуміння щоб не плутали.

На самому початку згадаємо будова.

Пару слів про будову

Не хочу зараз размусолівать - давайте згадаємо основні аспекти:

  • У таких АКБ також 6 ізольованих банок (відсіків) як і в звичайних кислотних. Кожна банку видає близько 2,1 Вольта, загальну напругу 12,6 - 12,7В
  • У будові пластин застосовується очищений свинець, тому опір набагато нижче ніж у звичайних батарей. А це сприяє швидкому заряду і розряду. Тому пускові струми можуть доходити до 1000 Ач.
  • Замість рідкого електроліту, пластини запечатані в спеціальний гель, він є стримуючим елементом для електроліту (запечатує його всередині), а також виступає діелектриком (не дає пластин з різними полюсами замкнути). Ще один позитивний момент - гель на заводі заливають рідким, після він стає у вигляді жорсткої маси, вона обволікає пластини і не дає їм обсипатися - тому такі АКБ стійкі до глибоких розрядів.
  • Батарею можна ставити хоч набік хоч догори ногами (головне - не замкнути клеми), електроліт НЕ витече, всередині АКБ є своя атмосфера (вона запечатана), корпус руйнувати не бажано. З цієї ж причини википання електроліту неможливо!
  • Не так сильно боїться холоду, звичайно у нього є нижня межа, але вона в межах - 50 градусів, що в середній смузі зустріти складно.

Не так сильно боїться холоду, звичайно у нього є нижня межа, але вона в межах - 50 градусів, що в середній смузі зустріти складно

Загалом просто чудо акумулятор, видає великі струми, які не розряджається в мороз, доливати електроліт не потрібно і т.д. Але в чому його «Ахіллесова п'ята», де слабкі місця?

Як потрібно заряджати

Мінуси криються вже в вартості - варто в 3 - 4 рази дорожче ніж стандартний акумулятор. Але це не єдиний і не такий страшний негативний момент. Можна закрити очі на ціну і користуватися такою батареєю, адже у нього термін служби (при правильній експлуатації) мінімум в 3 - 4 рази більше.

Найбільший негативний момент - це зарядка гелевого акумулятора! Він дуже вимогливий до напруги, якщо перевищити допустимий поріг то просто за лічені години його можна «вбити».

Сила струму. Струм як на будь-якому іншому АКБ, тобто повинен коливатися в межах від 10 до 30%. Якщо вам потрібно правильно зарядити і не нашкодити батареї то ставте 10% від ємності. Наприклад - від 60 Ач - це 6А. якщо потрібно підзарядити але терміново - то до 30%, а це 18A, від нашого прикладу. Тут думаю все зрозуміло. Але ось напруга, тут то що?

Напруга. Все складніше, гелевий варіант не терпить навіть найменших перевищень напруги. Нормальним вважається - 14,5 - 15,0Вольта. Якщо ви перевищуєте заряд навіть на десяті частки Вольта, всередині запускаються процеси руйнування, які його просто виведуть з ладу, причому дуже швидко.

Як впливає підвищена напруга?

Дуже просто - ми з вами знаємо, що всередині знаходиться - ГЕЛЬ. Це пружне, але тверда речовина, чимось схоже на гуму (тільки білого кольору). При нормальних температурах, і нормальних показниках заряду цей гель знаходиться в однаковому стані. Але ось тільки ви перевищуєте поріг, скажімо подаєте - 15,5 - 16,0В, то гель починає плавиться - тане як масло і чим довше ви його перезаряджати, тим більше його зруйнується.

  • До зниження ємності, гелева маса після того як розплавиться не відновлюється, вона не твердне назад.
  • Якщо зовсім розплавити гель, то можливо перемкнути платини, адже він ще й діелектрик.

Ось і все після цього, можна викидати ваш чудо АКБ! Так просто його вивести з ладу. Справедливості заради - варто відзначити що при низьких температурах відбувається майже те ж саме, гель замерзає стає - крихким і ламким, тому вкрай низькі температури (за - 50 градусів Цельсія), також не бажані.

Режим збереження заряду

Є ще одна особливість - заряджати для збереження заряду. На багатьох гелевих акумуляторах він називається - Standby USE (очікує використання). Так як акумулятор може зберігатися роками без підзарядки, його зрідка потрібно заряджати. Як пишуть виробники - досить раз на рік. Так ось заряджати потрібно спеціальним напругою - від 13,5 до 13,8.

При такому режимі - акумулятор без шкоди для себе набере енергію і ви можете ще на довгий час залишити його на «збереження».

Так чи можна застосовувати в авто чи ні?

Після прочитаного повисає справедливе запитання - а чи можна і найголовніше варто застосовувати для запуску двигуна автомобіля? Знаєте хлопці, питання не однозначний - з одного боку високі струми запуску, швидка зарядка, немає випаровування електроліту одні плюси. АЛЕ - вам потрібно постійно стежити за реле-регулятора генератора (пристрій яке регулює напругу і не дає перезаряда АКБ) - якщо воно вийде з ладу, гелевий АКБ буквально за день «угробите». Якщо на іномарках якість реле більш-менш (хоча всяке буває), то ось на наших ВАЗ, особливо на класичному приводі вони дуже часто виходять з ладу. ТАК і ставити гелевий акумулятор на класику - потрібно зуміти, часто батарея буде стояти половину від вартості авто.

Якщо вже дуже «хочеться, але колеться» - як то кажуть в народі. Варто подивитися на спеціальні клеми, знаєте є такі в яких встановлені свої реле-регулятора, тобто виходить подвійний захист, на генераторі і на самій клеми (якщо один вийде з ладу, врятує другий). Правда коштують такі клеми дуже не дешево, та й знайти їх складно.

Правда коштують такі клеми дуже не дешево, та й знайти їх складно

ПІДСУМОК

Що залишається в підсумку, а саме - як заряджати гелевий акумулятор:

Якщо процес відбувається вдома, тоді точним напругою не вище 15В (а краще 14,4), струмом від 10 до 30% від ємності.

Якщо в машині, то стандартного генератора буде «за очі», головне щоб реле не пустило перезаряд, інакше швидкий вихід і ладу, купіть клеми з реле-регулятором (як додатковий захист).

Зараз невелике відео, дивимося.

НА цьому закінчую, щиро ваш АВТОБЛОГГЕР.

Як працюють спеціальні зарядні пристрої для гелевих акумуляторів?
Як зі звичайним зарядним пристроєм зарядити гелевий акумулятор?
Чому заряджати гелевий акумулятор простий зарядкою прямо не можна?
Як працюють спеціальні зарядні пристрої для гелевих акумуляторів?
Як зі звичайним зарядним пристроєм зарядити гелевий акумулятор?
А ви пробували заряджати гелевий акумулятор будь-якими доступними способами?
Але так чи ідеальні ці новинки?
Але в чому його «Ахіллесова п'ята», де слабкі місця?
Але ось напруга, тут то що?
Як впливає підвищена напруга?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов