Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автономний акумуляторний паяльник

  1. Теги:
  2. оцінити статтю

Наша сеть партнеров Banwar

Ви напевно зустрічали на аліекспрессе USB-паяльник (Або ж паяльник на 3хАА батарейках), що працює від 5 вольт, так само напевно бачили величезну кількість відео на ютуб по переробці таких паяльників на літій-іонні акумулятори. Проте я хочу поділитися своїм досвідом по переробці двох таких паяльників, тому, що мої переробки відрізняються від всіх інших переробок підвищенням потужності паяльника в 4 рази. Але про все по порядку.

Витративши декілька комплектів лужних батарей (одного комплекту вистачає приблизно на 30 хвилин) я задумався про переробку паяльника на літій-іонні акумулятори, що незабаром було виконано. Встановив 2 акумулятора 18650 паралельно, так само встановив драйвер зарядки li-ion акумуляторів. Далі я провів деякі підрахунки і вимірювання і вийшло наступне:

  • опір жала паяльника 3.1 ома, при нагріванні воно змінюється, але в обчисленнях я це не враховував
  • напруга від 3хАА батарейок 4,5 вольта (падіння напруги при роботі я не брав до уваги), напруга акумуляторів 3,6-4,2 (падіння напруги я так само не брав до уваги)
  • розрахункова потужність при роботі від батарей (4,5 / 3,1) * 4,5 = 6,5 ват (хоч іноді на упаковці паяльника вказана потужність 9 ват), при роботі від акумуляторів від (3,6 / 3,1) * 3,6 = 4,2 до (4,2 / 3.1) * 4,2 = 5,7 ват (тут я не прийняв до уваги внутрішній опір батарейок і акумуляторів, але розрахунки теоретичні, покликані показати як змінилися параметри паяльника)

Як бачите, параметри паяльника після переробки змінилися не суттєво, нагрів і раніше займав близько 15 секунд. У такому вигляді паяльник пропрацював більше року. Потім я купив абсолютно такий же ще один, і ось з ним я вирішив поекспериментувати. Погодьтеся, паяльник потужністю 6 ват слабенький для більшості завдань. Тому другий паяльник я вирішив живити від 2 акумуляторів з'єднаних послідовно. Ось теоретичні розрахунки потужності:

  • опір жала як і раніше 3,1 ома
  • напруга тепер в 2 рази вище, від 7,2 до 8,4 вольт
  • розрахункова потужність від (7,2 / 3,1) * 7,2 = 16,8 до (8,4 / 3,1) * 8,4 = 22,8 ват (потужність зросла в 4 рази)

При цьому переді мною постало питання про зарядку послідовно підключених акумуляторів за допомогою все того ж драйвера зарядки. У підсумку народилася ось така схема послідовно-паралельного перемикання акумуляторів:

Далі я перевірив цю схему в обох режимах з зарядженим і вирядженим акумуляторами

Як бачите, протеус показав інші розрахункові значення, він то врахував падіння напруги. На схемі не вказано драйвер заряду акумуляторів, але і так зрозуміло, що заряджати акумулятори треба в паралельному режимі.

Тепер конкретно про переробку паяльників. Якщо в первинному варіанті я робив не знімні акумулятори, то після вирішив відмовитися від такої ідеї. У підсумку були придбані 2 "холдера" для акумуляторів 18650. Один з них був призначений для послідовного підключення акумуляторів спочатку, тому я вирішив взагалі не морочитися з паралельно-послідовним підключенням акумуляторів, і зробив чисто 8-вольта паяльник. Заряджаю акумулятори окремим заводським зарядним пристроєм, призначеним для 2 акумуляторів 18650.

Заряджаю акумулятори окремим заводським зарядним пристроєм, призначеним для 2 акумуляторів 18650

У другому паяльнику я втілив паралельно-послідовну схему на тумблері типу ON-OFF-ON. Тумблер лягає між вказівним і безіменним пальцями і зовсім не заважає при роботі. Холдер для акумуляторів призначався для встановлення на плату, з обох сторін у нього стоять однакові пружні пластини, тому акумулятори можна ставити в будь-якому положенні, що трохи напружує і змушує згадати що куди підключено при кожній зміні акумуляторів. Можна помітити, що цей паяльник більше попереднього, як раз через тумблера. На фото паяльники здаються кривими, це так і є.

На фото паяльники здаються кривими, це так і є

В обох випадках холдер приклеєний до передньої частини паяльника за допомогою термоклея, який не дуже добре тримається на глянцевому поверхні холдера і періодично відвалюється. Тому я знову ж періодично підмотую паяльники ізолентою, а в крайніх випадках розбираю і переклеювати.

Ну і на завершення:

  • паяльник став нагріватися за 5 секунд +
  • при цьому теплоємність жала залишається маленькою, він швидко змінює температуру -
  • паяльник здатний нагрітися до слабкого вишневого світіння (приблизно 600-650 градусів) +
  • при цьому жало може швидко обгоріти, тому періодично прибираємо палець з кнопки -
  • я цим паяльником споював 3 дроти 1,5 мм2 кожен, при цьому доводилося прогрівати цю скрутку 10-15 секунд +

У цих паяльників великий запас потужності, який чомусь не використовують при виробництві.

PS Конструктивна критика вітається, при цьому претензії щодо зовнішнього вигляду паяльників не приймаються.

Теги:

винагородити Я зібрав 0 0

x

оцінити статтю

  • Технічна грамотність
  • актуальність матеріалу
  • виклад матеріалу
  • корисність пристрої
  • повторюваність пристрої
  • Орфографія

0

оцінити Скинути

Середній бал статті: 0 Проголосувало: 0 чол.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов