Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Авторські статті - Volvo FH'2013: флагман з майбутнього. Вантажі і новини вантажоперевезень автотранспортний вантажний портал transler - портал вантажоперевезень


Наша сеть партнеров Banwar

Олександр ТРОХАЧЁВ

Шведи дуже шанують традиції. Ось і зараз вони залишилися вірні собі і влаштували світову прем'єру Volvo FH 2013 модельного року в рідному для себе Гетеборзі. Незалежна підвіска передніх коліс, рейкове рульове управління, силовий привід I-Torque, система I-See, збільшена на кубометр кабіна, економічний двигун Євро-6, дизайн XXI століття - вони знайшли, чим зацікавити транспортний співтовариство. Після презентації тільки і розмов було - що про новий флагмані Volvo Trucks.

З ходу - про головне

Більшість російських перевізників цікавить одне і те ж питання: коли новий Volvo FH буде доступний для замовлення? Передбачаючи цей далеко не дозвільний інтерес, я звернувся до представництва Volvo Trucks в Росії за роз'ясненнями і ось що мені відповів прес-секретар компанії Олег Васильченко:

- Нова серія вантажних автомобілів Volvo FH буде доступна для замовлення російським клієнтам з весни 2013 року з постачанням до початку осені того ж року. Основні продажі на ринку РФ почнуться з 2014 р, коли автомобіль стане в серійне виробництво на заводі Volvo Group в Калузі. Що ж стосується ценобразованія по даному продукту, то вся інформація буде оприлюднена ближче до старту продажів.

Паралельно в представництві пояснили: основний пріоритет в продажах магістральних тягачів на майбутній рік в Росії складе класична серія Volvo FH. На початковому етапі виведення на ринок нової серії Volvo FH, швидше за все, мова піде про базовій комплектації сідельного тягача з колісною формулою 4х2. Він буде оснащений 13-літровим дизельним двигуном потужністю від 400 до 540 к.с. Але продавці з Volvo Trucks Russia готові бути гнучкими в даному питанні і підлаштовуватися під специфічні потреби клієнтів.

За запевненням прес-служби компанії, поза всяким сумнівом, з 2014 р будуть розроблені традиційні пакетні пропозиції на основі тягачів, вироблених в Калузі. Вони отримають набір додаткових послуг з спектра комплексного транспортного рішення Volvo, таких як сервісний контракт, транспортно-інформаційна система Dynafleet, програма навчання водіїв економічному і безпечного водіння, фірмовий одяг та аксесуари з колекції Volvo і т.д.

наступність

Перевізникам завжди подобався Volvo FH з моменту появи в 1993 р Оцінили його і фахівці, а журі європейського конкурсу International Truck of the Year з транспортних журналістів присудило титул «Вантажівка року-1 994» першого покоління, а пізніше і оновленої версії - «Вантажівка року- 2000 ».

До теперішнього часу в серію вийшли три базових покоління Volvo FH: в 1993, 2001 та 2008 рр. Модель зразка 2013 р стала засновницею четвертої генерації. Всього за час виробництва шведського флагмана в світі реалізовано понад 650 тис. Вантажівок з таким позначенням. Автомобіль став визнаним фаворитом збуту: в структурі продажів Volvo Trucks його частка перевищує 60%.

До створення флагманської «четвірки» шведи підійшли дуже скрупульозно. П'ять років праці, мільйони тестових кілометрів, фінансові витрати з шістьма нулями в бухгалтерській звітності - ось віхи створення FH'2013. В процесі розробки на питання фахівців відповіли майже 3000 водіїв - і все заради того, щоб зробити автомобіль бездоганним з ергономіки, комфорту, оглядовості, паливної економічності і іншим споживчим властивостям.

північний дизайн

Швеція - північна країна, але самі шведи аж ніяк не сіверяни з точки зору прояленія емоцій. Одні дивуються, звідки в екстер'єрі присутні «східні мотиви». Іншим невтямки, чому спробували «скопіювати четвертий Актрос». Є й треті, і четверті. А головний підсумок один: новий Volvo FH нікого не залишає байдужим. Може, цього й намагалися домогтися? Шеф-дизайнер Volvo Trucks Рікард Ореллі вважає так: «Здорово, якщо вантажні автомобілі виглядають переконливо, але вони не повинні лякати людей». Хто б сперечався ...

Між гратами радіатора і вітровим склом тепер знаходиться не метал, а пластик з фірмовою емблемою і горизонтальними хромованими планками. І де тепер розміщувати логотип перевізника? Шведи відповідають, не замислюючись: перевізники можуть використовувати прозоре вікно у верхній частині кабіни - там, де зазвичай зазначено виконання Globetrotter або Globetrotter XL. Непереконливо ... А ось на думку директора по дизайну Рікарда Ореллі і фахівця з зовнішній обробці Асока Джорджа така «прописка» емблеми врівноважує верхню і нижню частини кабіни.

Вертикальна стійка кабіни дозволила використовувати скла більшого розміру. Корисна площа вітрового скла збільшена на 17%, бічних - на 8%, а обсяг кабіни виріс на кубометр! Величезна решітка радіатора маскує щілину між верхньою та нижньою секціями кабіни, а також покращує охолодження високонавантаженого двигуна. Нові блок-фари отримали більш потужні джерела головного світла зі світлодіодами і функцією підсвічування поворотів. Двосекційні «противотуманки» вписані в чорне обрамлення, що візуально робить їх ще більшими.

Дуже вдалими вийшли дзеркала заднього виду: тонкі, на вузькому кронштейні, вони на 25% поліпшили огляд з місця водія.

скандинавські ескізи

Дизайнер інтер'єру Volvo FH Карина Бістрём визнається, що під час промальовування ескізів дизайнери черпали натхнення в скандинавських традиціях ... створення дерев'яних меблів 30-х років ХХ століття! Оздоблення деревом в інтер'єрі не використовується, але підхід дозволяє сприймати інтер'єр як майстерно зроблений замовлення з гарантією міцності і довгим терміном служби. У скандинавських традиціях витримана і колірна гамма: від світлих і ніжних відтінків в оббивці стелі і верхньої частини кабіни до більш темним і практичним фарбам в робочій зоні і на підлозі.

На колишньому Volvo FH можна було тільки піднімати або опускати рульове колесо, а тепер воно регулюється і по куту нахилу на величину до 40 градусів. Це дозволяє підганяти «баранку» під будь-якого водія. Діапазон подовжнього регулювання сидіння виріс на 4 см і склав 24 см (кращий показник в класі). Вертикальна амплітуда становить 10 см. Разом з новою формою сидіння, поліпшеною системою підтримки спини і ніг це дозволяє відчувати себе за кермом однаково комфортно і коротуну, і «уламку телевежі», так само як людині щільної статури або «суповий набір».

Панель приладів стала більш наближеною до легкових автомобілів. Підсвічування приладів - однорідна, з регулюванням яскравості. Символи на кнопках і перемикачах ясні і зрозумілі. Всі кнопки розташовані в порядку пріоритету: ближче ті, що важливіше. Управління телефоном, навігаційною системою і низкою функцій винесено на кермо. При бажанні неважко відключити індикацію непотрібних приладів, а під час зупинки - погасити весь екран. По всьому видно, що фахівець з ергономіки Пітер Йоханссон з колегами в своєму напрямку - дока. Втім, як і Ульф Андреассон, експерт з удосконалення кабіни.

Вертикальні стійки і нахил вітрового скла додали 10 см корисного простору перед водієм. Нова концепція кабіни в найкомфортабельнішій версії дає перевізнику 211 см вертикального простору, так що в ній можна стояти не згинаючись. Додаткові 300 л речових відділень - по суті, еквівалент багажника легкового автомобіля С-класу. Укрупнені верхні передні відділення оснащені висувними полками і закриваються шторками-жалюзі. Верхні відділення в тильній частині кабіни розташовані не на одному, а на різних рівнях.

Йдучи назустріч побажанням перевізників, конструктори збільшили обсяг бортового холодильника на третину, до 33 л. У ньому з'явилася морозильна камера і секція для пластикових пляшок об'ємом 1,5 л. Можна вертикально ставити літрові пакети молока, стандартні упаковки соку і інших напоїв. До речі, про пиття. У речовому відсіку під підлогою знаходиться 7-літровий пластиковий бак з краном для питної води.

Турбота про водія видно і по складаний сушарці для мокрого одягу. По суті, це текстильний мішок з вентилятором в нижній частині. Він може позбавити вологи не тільки дрібні предмети на зразок рукавичок, шкарпеток, головного убору, а й більші - светр, толстовку, куртку. Коли потреби в сушарці немає, вона швидко і легко складається і забирається до наступного застосування. У середній частині нижньої спальної полиці додані 55 мм, загальна ширина виросла до 815 мм. На вибір пропонується кілька матраців. Не встаючи з ліжка, можна керувати освітленням, будильником, радіо і кондиціонером.

У нового Volvo FH не з'явилося кабіни з рівною підлогою, але висота моторного тунелю зменшена вдвічі. Більш плоский підлога вкрита товстим м'яким ковроліном. В інтер'єрі багато текстильної обробки, що пояснюється прагненням знизити рівень проникаючих шумів. На спальної полиці кріпиться стіл, до якого можна розгорнути пасажирське крісло. Корисну дріб'язок (наручний годинник, записну книжку, мобільний телефон та ін.) Не забороняється класти в лоток, що нагадує тацю з високими бортиками.

На борту є вбудована стояночная система кондиціонування I-Park Cool. Вона інтегрована в дах і не зменшує простір кабіни ні всередині, ні зовні. При необхідності її і автономний обігрівач можна задіяти спільно, використовуючи функцію Parking Climate без ризику розрядки акумуляторної батареї.

пріоритет безпеки

Оглядовість з місця водія поліпшена на 10%, а з місця пасажира - на 20%. Сама кабіна дуже міцна. У ударопоглинаючого елементах панелей і дверей використана двофазна сталь, в каркасі - легована, зміцнена пресом борсодержащего сталь, застосована лазерна зварка. Кабіна зберігає життєвий простір навіть при зіткненні вантажівки з об'єктом на швидкості 50 км / ч. За словами Ульфа Торгільсмана, фахівця з оцінки зіткнень в групі проектування кабін Volvo Trucks, це можна порівняти з ударом об припарковану вантажівку на швидкості 80 км / ч. Після цього водій імовірно залишиться живий!

Половина ДТП за участю комерційного транспорту на дорогах Європи закінчуються перекиданням вантажного автопоїзда, і це було враховано при проектуванні нового FH. Оскільки вітрове скло стало вклеєним і в разі аварії видавити його неможливо, як аварійного виходу був зроблений люк габаритами 50х70 см. Він також відповідає вимогам до запасного виходу для машин, що перевозять легкозаймисті рідини (спирт, бензин і т.п.).

За статистикою, при ДТП великовантажам з малолітражкою на одного загиблого водія вантажівки доводиться дев'ять загиблих водіїв легковиків. Свого часу це спонукало фахівців розробити і впровадити Втроенная передню протівоподкатное захист FUPS. Але якщо колишня версія «протівоподкаткі» при ударі зміщалася на 10 см, то нова - на 20 см. Арсенал бортових систем активної безпеки може бути сформований за рахунок установки адаптивного круїз-контролю (АСС), системи оповіщення при перестроюванні (LKS), системи підтримки при зміні смуги руху (LCS) і системи попередження водія (DAS). В наявності і захист від злому.

Інновації в цифрах

У четвертому FH з'явився 10-тонний передній міст (раніше був тільки 9-тонний). У список опцій додана незалежна передня підвіска. Перероблена конструкція передньої і задньої підвісок, плюс вдосконалені стабілізатори дозволили наполовину поліпшити поперечну стійкість. За словами Стефана Аксельссон, менеджера Volvo Trucks по керованості і ходових властивостях, рейковий рульовий механізм істотно поліпшив і курсову стійкість.

Крок вперед у порівнянні з попередником і в новому шасі для установки змінних кузовів: воно передбачає три рівня, а зараз доступний тільки один. Нова компоновка шасі дозволила використовувати паливний бак зі збільшеним на 240 л об'ємом.

Опціонна система Dynafleet Driving підказує водієві, скільки часу залишилося до наступної зупинки. Це дозволяє знизити ризики і дотримуватися режиму праці та відпочинку. Вбудована система навігації підказує обмеження по швидкості, висоті і довжині транспортного засобу. Новий додаток для мобільних пристроїв дозволяє постійно бути на зв'язку і контролювати стиль водіння. З'явилася система бездротового дистанційного керування з пультом в протиударному водонепроникному корпусі. Вона спрощує навантаження і розвантаження.

У лінійці нового флагмана залишилися мотори попередника, включаючи найпотужніші версії FH16 з віддачею в 540, 600, 700 і 750 к.с., розвиваючі максимальний крутний момент в 2650, 2800, 3150 і 3550 Н · м відповідно. Майбутній восени компанія почне виробництво силового приводу Volvo I-Torque, що відповідає вимогам «Євро-6». У порівнянні з «Євро-5» у нього на 77% зменшено викиди окису азоту і на 50% зменшено викиди твердих частинок. Двигун D13 потужністю 460 к.с. з високим крутним моментом (до 2800 Н · м) передбачається використовувати в поєднанні з новою коробкою передач. Перевага в тому, що найбільш ефективний діапазон оборотів двигуна, між 900 і 1200 об / хв, забезпечує і низький рівень шуму, і мінімальна витрата палива.

Глава відділу розвитку двигунів Volvo Trucks Матс Францен запевняє: I-Torque знижує витрату палива на 4%. У поєднанні з системою I-See для оптимізації руху по нерівній місцевості та іншими поліпшеннями вона дозволяє скоротити витрату палива до 10%. Це означає щорічну економію в середньому 4100 л палива на одній вантажівці.

Що таке I-See? Це система, яка регулює перемикання передач, прискорення і гальмування на підйомах і спусках. Вона працює в зв'язці з інтелектуальної трансмісією I-Shift і «запам'ятовує» пройдений маршрут. Коли наступного разу машина проїжджає по цьому шляху, I-See використовує записану інформацію. Скажімо, автомобіль без втручання водія набирає швидкість перед підйомом і тим самим зводить до мінімуму кількість перемикань передач. Таким чином економиться до 5% палива.

Економію в обсязі до 1% забезпечують відключається повітряний компресор, більш економічний генератор, сервонасос з функцією автоматичної зупинки. Компанія пропонує і пакет для економії палива, розроблений для магістральних перевезень. Він включає послугу Fuel Advice - консультації по економії палива, що забезпечують зниження витрат ДТ до 5%.

Розробники подбали про максимальний час безперервної роботи нового FH. Для цього в бортову електронну систему вбудований блок зв'язку Telematics Gateway. Вантажівка віддалено підключений до системи технічної підтримки через мережу GSM. Сервісний центр стежить за станом автомобіля дистанційно, контролюючи знос гальмівних механізмів і зчеплення, стан акумуляторної батареї і фільтра осушувача повітря.

Скоротити простої допоможе і нова послуга Volvo Action Service On Call. Її наявність всередині вантажівки можна визначити по кнопці VAS на приладовій панелі. Натиснув один раз - і тягач підключений до служби підтримки Volvo Action Service. Передані коди несправностей дозволяють водієві зв'язатися з координатором, що говорить на його рідній мові. При необхідності ремонту запчастини будуть підготовлені в найближчому по шляху проходження або обраному перевізником техцентрі.

Технічний прогрес невблаганний, і новий Volvo FH - яскраве тому підтвердження.



Опубліковано: 10.12.2012, Автор: Олександр ТРОХАЧЁВ
Категорія: Тест Драйв


Дивіться також: всі статті .Може, цього й намагалися домогтися?
І де тепер розміщувати логотип перевізника?
Що таке I-See?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов