Наша сеть партнеров Banwar
Нещодавно наш кореспондент відвідав компанію «АТП« Атлант »- центр комерційної техніки Mercedes-Benz, де ознайомився з організацією ремонтно-відновлювальних робіт.
Компанія «АТП« Атлант »входить в структуру корпорації« УкрАвто »і є офіційним дилером концерну Daimler AG в Україні. На сьогоднішній день це найбільший у Східній Європі центр з продажу та сервісного обслуговування комерційних автомобілів Mercedes-Benz.
«Атлант» має свій сучасний центр відновного ремонту. Тут обслуговуються не тільки «Мерседеси», а й машини інших марок. Це перш за все вантажівки і автобуси, причепи і напівпричепи, а також легкові і різні спеціальні машини. Центр займає площу понад 1000 м кв. і оснащений самим досконалим в Україні обладнанням.
При знятті з вантажівки пошкодженої кабіни використовується спеціальний кран-пристосування. Він дозволяє скоротити час цієї операції з 8 до 1,5 (!) Годин. До речі, зменшення кількості нормо-годин не тільки прискорює ремонт, але і знижує його вартість для клієнта.
Завдяки сучасному обладнанню Josam фахівці центру можуть провести відновлювальні роботи будь-якої складності. Зокрема, тут виправляють такі деформації рам, як вертикальні і горизонтальні вигини, діагональні перекоси і скручування. При рихтування рам застосовується їх індукційний нагрів. При цьому зберігаються всі параметри міцності, спочатку закладені в метал підприємством-виробником.
Для ремонту кабін використовується стенд, оснащений рухомими напрямними. Він дозволяє відновлювати їх навіть після значних пошкоджень. Підстави кабін вирівнюються за допомогою гідравлічного пристрою.
Високоякісну контактне зварювання забезпечують апарати з інтелектуальним, цифровим керуванням - споттери серії Multispot. Напівавтоматичне зварювання легованих і малолегованих сталей здійснюється з використанням в якості захисту вуглекислого газу - це так званий MAG-процес. А напівавтоматичне зварювання нержавіючих сталей, алюмінію і різних кольорових металів здійснюється в середовищі інертних газів - MIG-процес. У такій же середовищі проводять і MIG-пайку, наприклад, оцинкованих виробів.
Гордість ремонтно-відновлювального центру - італійська фарбувально-сушильна камера Blowterm (на фото праворуч). Іншої такої в Києві немає! Довжина камери - 12 м. Вона може вмістити навіть великогабаритний причіп, не кажучи вже про вантажівці. Робота камери повністю автоматизована, і були вони вилучені похибки в забарвленні, пов'язані з людським фактором.
Комп'ютерний підбір фарб проводиться на базі матеріалів Glazurit, спеціально розроблених для комерційного транспорту. Перед фарбуванням автомобілі проходять через три поста підготовки - два «сухих» і один «мокрий». Потрібно сказати, що вимоги до якості фарбування і до самих фарб в центрі дуже жорсткі. Враховуються умови експлуатації в Україні - великі температурні перепади і зимова сольова посипання доріг, що роз'їдає метал.
Якість робіт на ремонтно-відновлювальному центрі «АТП« Атлант »дуже висока. Це єдиний в СНД центр, сертифікований за процедурою WS2000, який відповідає всім вимогам, що пред'являються до ремонту автомобілів Mercedes-Benz.
Леонід Гоголів
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Леонід Гоголів
Головний редактор журналу «Комерційні автомобілі» Автомобілі любив з раннього дитинства. Але не менше любив і літературу. Після університету працював у видавництві, на жаль, не пов'язаному з автомобілями. Але у вільний час писав про них статті для журналів і навіть книги. А в 1990 році став співробітником першого в незалежній Україні автомобільного журналу «Сигнал». Так два моїх хобі об'єдналися в одне і стали професією. Google+
Інші матеріали автора: