Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

АВТОСТАТ | Кейсі Хен, промисловий дизайнер, глава Global Design Index ( «РБК»)

Наша сеть партнеров Banwar

Відомий промисловий дизайнер розповів, як безпілотні автомобілі стануть безпечними, чому він не вірить в майбутнє електромобілів і чому через 20 років з усіх машин виживуть тільки розкішні і найдешевші.

Відомий промисловий дизайнер розповів, як безпілотні автомобілі стануть безпечними, чому він не вірить в майбутнє електромобілів і чому через 20 років з усіх машин виживуть тільки розкішні і найдешевші

Хто такий Кейсі Хен

Австралійський дизайнер південнокорейського походження, технологічний візіонер. Обіймав великі посади в таких компаніях, як Panasonic, Audi, Ford, GM. З 2009 по 2016 рік був головою відділу стратегічного дизайну Hyundai. З розробкою їм нової концепції дизайну моделей Hyundai пов'язують більш ніж двократне зростання вартості бренду (згідно з рейтингом Interbrands Best Global Brands) - в цей період під його керівництвом було розроблено більшість нових моделей компанії. Покинувши Hyundai, Хен створив власну компанію Global Design Index, яка консультує розробників безпілотних автомобілів, наприклад Google, і допомагає автовиробникам вирішувати бізнес-проблеми через дизайн-мислення.

«Модель повинна дозріти, як хороше вино»

- Люди не дуже-то люблять дизайнерів. Наприклад, часто можна почути: «Стів Джобс нічого не винайшов - він просто продавав гарний дизайн». Звідки таке презирство до дизайну?

- Хороше запитання, щоб почати розмову з дизайнером (сміється). Людям здається, що все, що ми створюємо, - це привабливий зовнішній вигляд. Насправді робота над тим, як виглядають речі, вирішує саме прикладні завдання - допомагає зробити життя людей кращим, дає компаніям можливість відкрити для себе новий сегмент аудиторії. Помилка в тому, що люди оцінюють тільки результат дизайну, в той час як головне в ньому - це підхід до переосмислення продуктів, то, що я називаю дизайн-мисленням. Цей підхід використовують далеко не тільки виробничі компанії - його застосовують, наприклад, навіть гіганти консалтери Deloitte і Boston Consulting Group, які вміють упаковувати свої послуги в форму, що дозволяє полегшити роботу з клієнтами.

- Наскільки дизайн продуктів впливає на фінансові показники компанії?

- Ось приклад з моєї практики. У 2000-і роки Hyundai боролася з іншими автовиробниками на висококонкурентному ринку. Віце-президент компанії по R & D запросив мене і доручив розробити новий дизайн автомобілів. Завдання було не в тому, щоб просто придумати, як повинен виглядати корпус кожної моделі. Перш за все ми хотіли, щоб всі автомобілі Hyundai виглядали як одна сім'я, несли в собі набір спільних рис. При цьому важливо було, щоб ці сімейні риси розповідали про філософію самої компанії.

У ті роки в Південній Кореї Hyundai асоціювалася насамперед з працьовитістю: люди знали, що співробітники компанії працюють з ранку до вечора і страждають на перфекціонізм. Але цього було мало, щоб стати одним з провідних виробників автомобілів в світі. Ми вирішили зосередитися на тому, щоб бренд Hyundai почав асоціюватися не тільки з працьовитістю, а й з інтелектом.

Разом з командою з чотирьох-п'яти дизайнерів ми розробили Fluidic Design - візуальну концепцію, яка надавала машинам обтічний динамічний вид - навіть якщо вони не рухаються, а стоять на дорозі. Оскільки в цьому дизайні тепер робилася кожна нова модель, все сімейство Hyundai набуло дуже впізнаваний і стильний вигляд. Продажі нових машин швидко росли, і в період з 2009 по 2014 рік вартість бренду Hyundai більш ніж подвоїлася - зросла з $ 4,6 млрд до $ 10,4 млрд.

- А чому ви вирішили, що такий дизайн виявиться затребуваним?

- Люди часто думають, що найскладніше в роботі дизайнера - креативити, придумувати нові ідеї. Насправді найскладніше - терпіння. На те, щоб розробити зовнішній вигляд кожної нової моделі, зазвичай йде близько трьох років - від першого начерку до готового автомобіля. Модель повинна дозріти, як хороше вино. На одне не один автомобіль, а відразу цілу концепцію, я довго вивчав колишні автомобілі Hyundai: що робило одні затребуваними, а інші ні? У підсумку я прийшов до висновку, що найпопулярніші моделі - ті, чий зовнішній вигляд натхненний природою. Природа досконала, вона поза часом. Вибравши витончені вигнуті лінії, я придумав дизайн, який не старіє ось вже дев'ять років.

- Затребуваність конкретного дизайну якось залежить від країни?

- Звичайно. У Hyundai деякі автомобілі придумують спеціально під локальні ринки: наприклад, HB20 був випущений в 2012 році спеціально для Латинської Америки і кілька років поспіль був найбільш продаваною моделлю в Бразилії. Я не знаю, чи в курсі ви, але багато моделей Hyundai розробляються не в Південній Кореї, а в інших країнах. Компанія спеціально відправляє туди команди дизайнерів, щоб вони пожили в країні від півроку до двох років - поспостерігали, як місцеві працюють, як вони водять машину, спробували зрозуміти, що у них в голові. Наприклад, Solaris був розроблений в Росії: з одного боку, він компактний, щоб легше переміщатися по місту в умовах пробок, з іншого - у нього високий кліренс, щоб машину можна було водити по бездоріжжю.

- Ви консультіруете великі компанії, вчіть їх вирішувати проблеми за допомогою дизайн-мислення. Які завдання ви допомагаєте їм вирішувати?

- Дуже різні. Але якщо узагальнити, мене зазвичай звуть компанії, які знаходяться на піку своїх фінансових показників. У них і так все добре, і підсвідомо вони не хочуть змінюватися. Ви напевно чули приказку: якщо не зламано - не чини. Більшість компаній живуть саме за цим принципом. Але найбільш далекоглядні розуміють, що якщо вони не будуть рости, застосовуючи вже існуючі технології в нових областях, то скоро перетворяться в відстаючих. Саме в подібних ситуаціях до мене зверталися такі лідери ринку, як Google, LG або, наприклад, Continental AG - один з найбільших виробників шин у світі.

Та ж Hyundai в 2014 році була на піку - автомобілі продавалися чудово. Саме тому ми вирішили, що пора оновити наш дизайн, і випустили Genesis в трохи інший дизайн-філософії. Всі постійно потребує поліпшення, не можна стояти на місці. Я живу за правилом: «Якщо сьогодні найкращий день мого життя, то я живу дарма».

- А можна приклад, як за допомогою дизайн-мислення вдалося вирішити якусь бізнес-проблему?

- Кілька років тому я робив проект для Jaguar Land Rover. У них була гостра проблема: їх розкішні машини, особливо Range Rover, сприймалися як автомобілі для людей похилого віку, молодь зовсім не хотіла їх купувати. Ми повинні були змінити дизайн так, щоб зацікавити молодь, але, зрозуміло, не зруйнувавши нічого в звичному вигляді моделей. Як нам це вдалося? Ми поміняли одну-єдину річ - призначений для користувача інтерфейс бортового комп'ютера. Зробили його великим, схожим на планшет, а саму програму - на сучасну комп'ютерну гру. І цієї дрібниці вистачило, щоб молодіжний сегмент аудиторії став рости.

«Важливо, щоб водіння перестало бути задоволенням»

- Як зміниться дизайн автомобілів в найближчі роки?

- Дуже сильно. Через 20 років від звичного вигляду машини не залишиться нічого. Коли я працював з інженерами Google над їх моделями безпілотних автомобілів, я попросив їх дотримуватися двох моїх припущень. Перше - у автомобілів майбутнього не буде бампера. Електродвигун не такий громіздкий, як бензиновий, а заодно його наявність позбавляє машину від багатьох звичних деталей, які зараз додають автомобілю обсяг, - таких як бензобак. Машина буде виглядати дуже простий, схожою на сплюснутий куб з округленими кутами - обтічної і без будь-яких зовнішніх прикрас. Друге - оскільки більшість машин на той час стануть самоврядними, салон зробиться схожим на звичайну кімнату або кабінет. Власник стане просто пасажиром: він буде робити в автомобілі свої звичайні справи - дивитися телевізор, працювати за комп'ютером, здійснювати покупки онлайн.

- Надійні безпілотні автомобілі вже існують?

- Поки немає. Автономність машин зазвичай оцінюється за шкалою від 0 до 5. 0 - це звичайні машини, 5 - такі, де власник навіть не торкається до бублику. Найдосконаліші з нині існуючих, Google Waymo, тягнуть за все на четвірку. Тут дещо важливо зрозуміти. Справа в тому, що такої штуки, як повністю автономна машина, немає і бути не може. Безпечними будуть тільки ті автомобілі, які будуть з'єднані в мережу і зможуть спілкуватися між собою в реальному часі, щоб не стикатися. Такі автомобілі будуть потрапляти в ДТП на порядок рідше, ніж живі водії. Крім того, «розумними» повинні бути не тільки автомобілі: щоб безпілотні машини працювали, потрібна і «розумна» дорожня система, «розумні» системи комунікації, а ще - розумний уряд, яке розуміє необхідність всього цього.

- А як бути з юридичними питаннями, пов'язаними з безпілотними автомобілями? У березні, наприклад, самокерована машина Uber збила на смерть жінку в Арізоні.

- Машини Google теж потрапляли в ДТП, хоча це і не отримало розголосу. Звичайно, без летальних випадків. Жодна машина і жоден водій на світі не досконалі. Я б звернув увагу на два моменти. Перш за все живі водії-люди теж небезпечні, і усвідомлення цього факту буде рости. Зараз водіям подобається ганяти на спортивних машинах на величезній швидкості, роблячи різкі повороти. Поки це буде так, ми не зможемо скоротити число аварій.

Важливо, щоб водіння перестало бути задоволенням. Щоб люди їздили тільки для того, щоб безпечно дістатися з пункту А в пункт Б, а не заради адреналіну. Скільки-небудь небезпечне водіння, впевнений, буде поступово заборонено за допомогою законодавчого регулювання. Другий момент - пройде не один рік, поки автономні машини стануть дійсно безпечними. Поки ми не досягнемо стовідсоткової надійності, водієві доведеться залишатися за кермом. Сліпо довіряти технологіям можна.

- В цьому році Hyundai інвестувала в російського розробника систем доповненої реальності WayRay, який за допомогою спеціальної плівки на лобовому склі може перетворити похмурий день в сонячний. Як ви думаєте, такі технології будуть затребуваними?

- Звичайно. Чим менше водієві треба буде контролювати машину, тим сильніше доведеться автовиробникам замислюватися, як розважати його і пасажирів під час поїздки. Можливості проектувати якісь зображення на вікна машини виявляться дуже до місця.

Можливості проектувати якісь зображення на вікна машини виявляться дуже до місця

«Машина перестане бути предметом престижу»

- У які технології, крім розробки безпілотних автомобілів, будуть вкладати виробники?

- Уже зараз багато великих компаній інвестують в розробку моделей, які будуть працювати на альтернативних джерелах енергії. Бензин, дизель - все це минуле. Зараз є моделі, які працюють на сонячній енергії або водні, а в перспективі, років через 25, можуть з'явитися навіть перші автомобілі, що працюють на міні-ядерних установках.

- Але ж продажу електромобілів до сих пір не наздогнали сміливі прогнози аналітиків Tesla, які вони робили п'ять років тому. Зараз лише приблизно кожен сотий з випускаються в світі автомобілів - електричний.

- Звичайно, це проблема. Але я, як і багато інших аналітики, в цілому не вірю, що електромобілі - остаточне рішення. Зараз багато урядів субсидують їх розвиток, і через 10-15 років їх використання досягне свого піку. Але в дійсності вони будуть всього лише мостом до автомобілів, які використовують більш досконалі типи двигунів. Приблизно через 20 років, коли автомобілі з бензиновим двигуном стануть в США і Європі раритетами, число машин з паливними комірками, що працюють на водні, перевищить число електромобілів.

- А хіба водень не вибухонебезпечний? Його прийнято побоюватися.

- Це велика помилка. Паливні комірки робляться з дуже міцного і стійкого до фізичних пошкоджень матеріалу - навіть якщо автомобіль потрапив в аварію, існує лише вкрай мала ймовірність, що осередок лопне. І навіть якщо це станеться, рідкий водень перетвориться в газ і випарується в атмосферу так швидко, що не встигне навіть спалахнути, не те що вибухнути. Погану славу водню створила катастрофа дирижабля «Гінденбург» (німецький Цепелліна, в 1937 році згорів при посадці в Нью-Джерсі. - РБК): обиватель дивиться на моторошний знімок, де він палає, і каже: «Боже мій, водень же вибухонебезпечний, як ж вони збираються робити автомобілі, що працюють на цьому газі ?! »Ні, це зовсім не те, чого потрібно боятися.

- На що буде схожий міський транспорт через 20 років?

- Буде невеличкий ринок для машин класу люкс - він нікуди не дінеться, оскільки багаті як і раніше будуть хотіти виділитися з натовпу, - і величезний сегмент дешевих машин. А от середня цінова категорія, яка зараз так затребувана, просто зникне. Для основної маси громадян машина перестане бути предметом престижу, а сам процес їзди - задоволенням: автомобіль буде потрібен просто для того, щоб дістатися з однієї точки в іншу. Тенденція до цього вже помітна - подивіться на затребуваність каршерінгов. З міста в місто люди будуть добиратися поїздом або літаком, а всередині міської межі стануть пересідати на компактний і економічний транспорт. Наприклад, на електричні самокати та велосипеди - або на електромобілі, які будуть за розміром приблизно в два рази менше, ніж сучасні моделі гольф-класу. Вони будуть витонченими, дуже швидкими і безпечними, при цьому їх буде легко запаркувати в перенаселеному місті.

- У майбутнє яких інших транспортних засобів ви вірите? Hyperloop від Ілона Маска? Орбітальні пасажирські перельоти?

- Hyperloop - безсумнівно, дуже цікава технологія. Такі проекти завжди надихають. Важливо зрозуміти, що за останні сто років в транспорті сталося дуже небагато по-справжньому важливих проривів. Наприклад, комерційні авіарейси були запущені ще на початку ХХ століття. Звичайно, самі літаки стали потужнішими і швидше, але це все той же самий тип повітряного судна. Якщо вакуумні поїзди стануть дійсністю, можна буде подорожувати з Парижа до Москви, скажімо, за годину - і це змінить наше життя.

Світ стане менше, люди з різних країн будуть активніше спілкуватися. Що стосується космічних польотів, наприклад туристичних, то пасажирів на МКС возять вже давно. Тут дві головні перешкоди - ціна і здоров'я. Поки в космос можуть літати лише найздоровіші і сильні. Для людей похилого віку і дітей ніякі космічні польоти неможливі через перевантаження при зльоті і радіації.

З ціною простіше - вона буде швидко знижуватися. Адже в конкуренції беруть участь не тільки США і Росія - цивільні польоти в космос збираються освоювати компанії Індії, Китаю, Японії, Південної Кореї, країн ЄС.

- А в цілому важливість автопрому не падатиме? Зараз є маса інших сфер, куди можна вкладати кошти з меншими ризиками.

- ІТ-технології, блокчейн, штучний інтелект - все це важливо і потрібно, але давайте не забувати: за мобільність, за здатність людини пересуватися по місту і раніше відповідають саме автомобілі. І автоіндустрія стане одним з найбільших споживачів ІТ-технологій - адже машинам доведеться не тільки самим їздити, а й відповідати за комунікацію пасажирів з навколишнім світом. За повноцінні хвилини і години життя всередині транспортного засобу.

Редакція дякує за допомогу в організації інтерв'ю компанію BBI.events.

Ілля Носирев, РБК

Звідки таке презирство до дизайну?
Наскільки дизайн продуктів впливає на фінансові показники компанії?
А чому ви вирішили, що такий дизайн виявиться затребуваним?
На одне не один автомобіль, а відразу цілу концепцію, я довго вивчав колишні автомобілі Hyundai: що робило одні затребуваними, а інші ні?
Затребуваність конкретного дизайну якось залежить від країни?
Які завдання ви допомагаєте їм вирішувати?
А можна приклад, як за допомогою дизайн-мислення вдалося вирішити якусь бізнес-проблему?
Як нам це вдалося?
Надійні безпілотні автомобілі вже існують?
А як бути з юридичними питаннями, пов'язаними з безпілотними автомобілями?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов