Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

АВТОСТАТ | Комтранспорт: особливості вибору ( «Автомобілі»)

Наша сеть партнеров Banwar

Ринок легкої комерційної техніки постійно мутує: йдуть старі моделі, з'являються нові. Змінюється законодавство - і у відповідь на це продавці модернізують вже відомі автомобілі, придумуючи нові способи завоювати увагу покупців. Який вибір зараз у підприємця, що намірився обзавестися вантажівки що розвозять фургоном?

АБО ПРАВО МАЮ?

Розмова про «легковому» КомТранс слід почати з правових питань. Перевага невеликих фургонів полягає в тому, що значна їх частина відноситься до категорії В - повна маса таких машин не перевищує 3,5 тонни. При цьому автомобілі можуть бути досить великими: так, наприклад, FIAT Ducato з екстрадлінной базою і високим дахом, з об'ємом кузова 17 «кубів» цілком вписується в легкову категорію.

Далі слід вникати в регіональні реалії. Самий показовий приклад рухомого законодавства - дорога наша столиця. Все почалося з того, що в Москві в 2011 році заборонили в'їзд за межі Третього транспортного кільця автомобілів вантажопідйомністю більше тонни. А це, в загальному, будь-яка «Газель» - що «Бізнес», що «Некст» - і аналогічні іноземні моделі. Можна, звичайно, оформити перепустку - або безкоштовно за наявності вагомих підстав, або за гроші через різні організації. І все ж слід мати на увазі, що фургон, що опинився всередині ТТК, ризикує отримати штраф в 5000 рублів. За руку ловити ніхто не буде: при проїзді камери відеофіксації система автоматично звірить номер машини з базою даних і негайно визначить, потрапляє водій під статтю чи ні. Штраф прийде поштою, можете не сумніватися.

Більш свіже винахід московської влади - так званий «вантажний каркас», який в якості експерименту почав діяти в 2014 році в Східному окрузі столиці. Суть нововведення наступна: визначаються основні магістралі округу, за якими дозволено рух вантажівок, - це і є каркас. З'їжджати з нього на інші вулиці заборонено всім моделям, повна маса яких перевищує 2,5 тонни. Таким чином, під заборону потрапляють практично всі фургони - за винятком хіба що зовсім вже невеликих «каблучків». В'їзд в заборонену зону охороняють знаки 3.2 «Рух заборонено» укупі з табличкою 8.11 «Обмеження дозволеної максимальної маси», на якій значиться «2,5 т». Зрозуміло, що всюди камери не повісиш, так що контроль за виконанням цих правил покладено на екіпажі ДПС.

Безумовно, у водія фургона завжди є шанс проскочити без штрафу, однак якщо зловлять, то покарають рублем. Причому не одним, а цілою п'ятитисячний купюрою. Можна, правда, і відмахатися від інспектора дорожнім листом, в якому вказано пункт призначення, розташований в забороненій зоні, але ... Правила вимагають, щоб шлях до нього був прокладений за найкоротшим маршрутом. І тут, зрозуміло, завжди знайдеться привід для запеклих суперечок з представником влади.

До слова сказати, експеримент з вантажним каркасом був визнаний успішним, і з 1 грудня 2016 року столичний Департамент транспорту розлініяний подібним чином ще два округи - Північний і Північно-Східний.

А по асфальту «каблучка»

Не так давно голова ради директорів і співвласник холдингу «Російські машини» Зігфрід Вольф обмовився в інтерв'ю, що Група ГАЗ, мовляв, в невизначеній перспективі може відродити виробництво автомобілів під маркою «Волга». Правда, це будуть не легкові машини, а комерційна техніка: виявляється, нижегородцам не вистачає автомобіля більш компактного і дешевого, ніж «Соболь», який міг би стати більш доступною альтернативою, скажімо, «Фольксвагену Кедді». Треба сказати, ці слова досить добре характеризують картину ринку найменших «комерсантів».

Дійсно, найбільш доступний развозной автомобіль - «Лада Ларгус» вартістю в півмільйона рублів. Зарубіжних аналогів немає - принаймні в Росії вони не продаються. А найближчими суперниками виступають французькі «каблучки» Citroen Berlingo і Peugeot Partner, а також «німець» Volkswagen Caddy - всі ці фургончики в базових версіях з бензиновими моторами стоять більше мільйона, а з дизелями ще дорожче. Самий розумний варіант - дизельна версія, доповнена кондиціонером і підігрівом сидінь. При такому розкладі Berlingo обійдеться в 1 103 000, Partner - в 1 155 000, а Caddy - в 1 271 700 рублів.

Раніше в цьому класі був ще один гравець - Renault Kangoo. Однак він з продажів зник, зате залишився його дорожчий аналог - Mercedes-Benz Citan. З перерахованих вище набором устаткування він непомірно дорога: 1 634 105руб.

МНОГОТОНКОСТІ

Серед більших моделей вибір куди більше. Раніше все фургони умовно ділилися на дві категорії: прохідний в центр Москви (вантажопідйомність до 1 тонни) або непрохідний (більше тонни). Зараз же з подачі Фіата додалася ще одна: може машина з'їжджати за межі вантажного каркаса або ж немає.

Тільки російський підрозділ FIAT Professional змогло сертифікувати Ducato в базовій версії L1H1 (низький, короткий) таким чином, що його повна маса виявилася менш 2,5 тонни. Так, заявлена ​​вантажопідйомність такої машини всього 560 кг - ну і що з того? Зате обсяг кузова пристойний - 8 «кубів». І коштує ця модифікація розумних грошей 1 559 000 рублів - всі інші версії дорожче мінімум на 100 000.

Французи Peugeot Boxer і Citroen Jumper - це не просто аналоги, а по суті копії «Дукато». Всю трійцю навіть збирають на одному заводі. Ключова відмінність - двигун: якщо у Фіата під капотом 2,3-літровий дизель F1AE3481D від Iveco, то у «Сітроена» і «Пежо» - дизель Ford обсягом 2,2 л. Потужність у них однакова - 130 сил. В іншому відмінностей мінімум: всі ці фургони дозволяють вибирати довжину бази і висоту даху, підбираючи обсяг кузова під конкретні потреби. При цьому навіть автомобілі з довгою базою і середньої дахом можуть бути прохідними в центр: при повній масі 2,8 тонни їх вантажопідйомність близько 800 кг.

Ще один гравець на ринку - Renault Master. У модельній лінійці тільки одна машина, здатна в'їжджати в «троячку» (L1H1), - всі інші версії важче. Ціни теж легкими не назвеш: від 1,78 млн до 2,2 млн без урахування опцій.

Найдоступніша техніка в цьому сегменті - поза всяким сумнівом, продукція ГАЗу. Суцільнометалевий «Соболь Бізнес» з Ульяновським мотором УМЗ-4216 (107 л.с.) коштує 750 000. Всередині ТТК кататися можна (вантажопідйомність 950 кг), але з каркаса не виїхав (повна маса - 2,8 т). «Газель Бізнес» з таким же мотором коштує 855 000 руб., Однак на ній навіть крізь Третє транспортне не подолав, бо полуторка. Зате і «Соболь», і «Газель» можна замовити з повним приводом.

СРЕДНЕКЛАССНІКІ

Між дрібноту на кшталт «каблучків» і вже досить великими фургонами на кшталт італо-французької трійці знайшлося місце для окремого сегменту автомобілів, найяскравішим представником якого можна вважати Volkswagen Transporter. У плані кузовів вибір не настільки великий, як у більших машин: стандартна або довга база і три варіанти даху. Зате по частині силових агрегатів - справжнє роздолля: широка гама дизельних і бензинових моторів потужністю від 102 до 204 сил, передній або повний привід, «механіка» або «автомат» (вірніше, робот DSG) - на будь-який смак. Всім хороша машина, але аж надто дорога - від 1 850 200 руб. за фургон Kasten. Конфігурувати глухий фургон ціною понад три мільйони - справа нехитра!

Головний конкурент «Транспортер» - Mercedes-Benz Vito. Цей автомобіль також має означати вибір як кузова за розмірами, так і силових агрегатів по потужності (є і бензинова модифікація). Правда, і головний недолік - ціна: від 1 833 246 руб. і до безкінечності. Зате у «Віто» є «закаркасная» версія з повною масою 2,5 тонни.

Трохи дешевше «Мерседеса» і «Фольксвагена» фургон Ford Transit Custom. У нас продаються лише дві модифікації, які відрізняються тільки повною масою і потужністю турбодизеля. Ціни - 1,75 і 1,95 млн відповідно.

Не можна не відзначити, що в кінці травня французи вивели на наш ринок нові Citroen Jumpy і Peugeot Expert , Які коштують дешевше «німців» - від 1,3 млн рублів.

ТУТ ВАМ НЕ ТУТ

Комерційну техніку можна зробити доступнішими, якщо її локалізувати, налагодивши виробництво в Росії. Цим шляхом пішов Ford, розгорнувши в Татарстані виробництво фургонів Transit - цей автомобіль випускають в Єлабузі в трьох версіях: середня база / середня дах (від 1 73 млн), довга база / високий дах (від 1,78 млн) і Наддовгих база / високий дах (від 1,97 млн ​​руб.). Двигун - дизель 2,2 потужністю 125 або 136 сил.

Русифікацію практикує і Mercedes-Benz: деякий час назад в Нижньому Новгороді була налагоджена збірка фургона Sprinter першого покоління, який отримав приставку Classic. Ці автомобілі продаються з двома варіантами по довжині колісної бази, можуть відрізнятися потужністю дизелів і оснащуються фіксованим набором устаткування. Вантажопідйомність в залежності від модифікації - від 1315 до 1435 кг. Зате ціни осудні: від 1 605 000 до 1 796 000 руб. плюс опції, яких небагато.

До речі, Mercedes-Benz продає на нашому ринку не тільки «Спринтер» місцевого складання, а й машину актуального покоління в європейській специфікації. Правда, і коштує такий Sprinter куди дорожче - від 2 534 500 руб. і вище.

Надія і опора

Попит на LCV почав рости ще в минулому році, а на початку 2017 року тенденція тільки зміцніла. Кількість моделей в сегменті поменшало, втім, з'явилися і новачки.

Традиційно сегмент LCV ділять на чотири групи: легкі, середні, важкі і пікапи. Перші три групи в 2016 році та січні-лютому 2017 го зросли, пікапи, навпаки, впали, хоча однозначно депресивним цей колектив вантажівок назвати не можна. По-перше, тому, що на місце трьох минулих моделей прийшли три нові: у нас вже не можна придбати Ford Ranger, який припинили завозити ще в 2015-му, хоча останній складської екземпляр реалізували в травні 2016 року, SsangYong Actyion Sports і Lada VIS. Зате тепер у дилерів з'явилися Isuzu D-Max, Fiat Fullback і Foton Tunland. Цей «китаєць» вельми примітний, оскільки стане першим «іноземцем», який будуть збирати в Росії по повному циклу.

По-друге, падіння попиту на пікапи пояснюється перерозподілом пропорцій між приватними покупцями і юрособами. Ті, хто бачив в грузовичків для активного відпочинку заміну дорогим джипів, з падінням рубля і зльотом цін стали рідше міняти моделі. Тим часом фірми і організації, перш дозволяли собі позашляховики, навпаки, перейшли на більш дешеві пікапи, тим більше що представництва не скупляться на знижки. У минулому році юрособам пішло 60% Mitsubishi L200, 44% Toyota Hilux і 43% VW Amarok.

Що стосується інших трьох груп, то кожна з них за останні кілька місяців втратила, як мінімум, по одному учаснику. Сегмент легких LCV де-факто скоротився взагалі до однієї моделі - на Lada Largus припадає 95% продажів, інші продаються поштучно. Але в найближчому майбутньому саме тут можуть статися важливі події, якщо на ГАЗі налагодять випуск локалізованого Caddy.

У «середнячків» на підйомі Mercedes-Benz V-Class - поки що працює фактор новизни, добре продаються і Multivan / California, версії підвищеної комфортності Т6, в той час як вантажний Transporter і бюджетний Caravelle на початку року купують менше. Звідси випливає, що з'явився запит на транспорт для групових перевезень віп-пасажирів, співробітників багатих компаній, цінних клієнтів. Однак головна подія у «середняків» попереду. На Калузькому заводі PSA-Mitsubishi готується запуск збірки зі зварюванням кузовів моделей-близнюків: під пасажирські версії зарезервовані нові імена Peugeot Traveller і Citroen Spacetourer, під вантажні - знайомі нам Expert і Jumpy. Для французів це ключовий проект найближчої п'ятирічки, бо запуск комерційних версій дасть можливість з меншими витратами підготувати випуск в Калузі і легкових французьких моделей на платформі EMP2, таких як Peugeot 3008.

У найбільш містких - тих, хто може прийняти на борт і 1,5 тонни вантажу, - положення найтривкіше: хороший приклад переходу фізики в економіку. У цій групі найбільша кількість «паровозиків», зростаючих вже другий рік. На чолі - дует «Газелей»: нова називається «Некст», стара, виробництво якої поступово згортають, - «Бізнес». Однак по динаміці набору продажів лідирує Елабужскій Ford Transit. Менеджери рапортують, що більше половини нових покупців - це колишні клієнти зарубіжних брендів, що не локалізували збірку в нашій країні. Загалом, вивчайте статистику і робіть висновки.

«Автомобілі»

Який вибір зараз у підприємця, що намірився обзавестися вантажівки що розвозять фургоном?
АБО ПРАВО МАЮ?
Так, заявлена ​​вантажопідйомність такої машини всього 560 кг - ну і що з того?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов