Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автоугони: історія і методи боротьби

Наша сеть партнеров Banwar

"... Ось хочу викрасти цю машину, а ви мене затримуєте ..."
(к / ф "Стережись автомобіля")

Вперше викрадення автомобіля стався всього через 2,5 року після отримання Карлом Бенцем 29 січня 1886 року патенту на Benz Patent-Motorwagen - першого в світі автомобіля. У серпні 1888 року, без дозволу чоловіка, дружина винахідника Берта Бенц взяла автомобіль, посадила своїх синів Річарда і Євгенія і вирушила з Мангейма в Пфорцгейм, до своєї матері.

Карл Бенц не ображався на дружину, тому що цей викрадення став і першим в світі автоподорож і гучної рекламою його дітищу.

Але 8 червня 1896 (через 10 років з моменту народження автомобіля) жандармами Парижа була зареєстрована крадіжка автомобіля Peugeot Type 3 з особистого гаража барона де Зуйлена де Ніевельта (Baron de Zuylen de Nyevelt) - засновника і майбутнього президента Автомобільного клубу Франції (Automobile-Club de France). Ця подія стала першим офіційним фактом викрадення в світовій автомобільній історії. За версією жандармів, викрадення скоїв механік барона по імені Мішель, який повинен був виконати роботи з ремонту та обслуговування автомобіля, але замість цього вирішив його викрасти і продати покупцеві з США.

Оскільки документальних підтверджень, ніж закінчилося це подія не збереглося, і історикам існують три гіпотези подальших подій:

За першим варіантом, незабаром викрадений автомобіль в цілості й схоронності був знайдений в передмісті Парижа - Аньєр-сюр-Сен (Asnieres-sur-Seine). Був, також, знайдений і затриманий викрадач.

Другий варіант вважає, що механіку вдалося довести свій задум до кінця, отримати за машину гроші і успішно покинути Францію. Довгий час він перебував у розшуку, але не був виявлений. Чи не був знайдений і викрадений ним автомобіль.

Третя версія стверджує, що викрадений автомобіль був виявлений в США, однак викрадача так і не вдалося знайти. Але ця версія не дає відповіді на питання: чи зміг барон повернути собі свій автомобіль.

По суті, подія, що сталося 8 червня 1888 року і можна вважати початковою точкою остчета в історії створення та розвитку автомобільних охоронних систем.

Перші протиугінні системи, що з'явилися в кінці XIX - початку ХХ століття, були звичайні механічні замки, що блокують штирі і замки, які навішували на кермо, колеса, двері і капот. Надалі, механічний захист перемістилася з зовнішніх місць установки всередину автомобіля. Механічні запори зменшилися в розмірах і стали розміщуватися в прихованих від ока місцях.

У 20-х роках минулого століття, в США з'явилися перші автомобільні сигналізації механічного типу. Принцип їх побудови був придуманий в 1913 році невідомим укладеним міської в'язниці Денвера, випадково потрапив в поле зору фахівців, і був детально описаний в журналі "Popular Mechanics" в номері від 20 червня 1920: "Тривога автосигналізація, розроблена винахідниками зі штату Небраска, використовує провідний вал, щоб запускати гудок або сирену автомобіля, коли машину незаконно викрадають. Фрикційне передача, яка включається або вимикається від зчеплення з валом за допомогою кулачкового механізму, поміщена разом з сигналізацією в заклепанни й сталевий корпус, прикріплений до картера двигуна. Кулачок також розриває електричний ланцюг системи запалювання. Поворачивание ключа в замку блокує двигун і вмикає сигналізацію. Замок розташовується в салоні в затишному місці ".

У ці ж роки, в Петрограді у фізичній лабораторії академіка А.Ф. Іоффе при Політехнічному інституті, проводилися роботи зі створення нової унікальної технології - безконтактної охоронної сигналізації. В основу сигналізації був покладений принцип дії музичного інструменту - терменвокса, названого на ім'я винахідника - співробітника лабораторії, інженера Л.С. Термена.

Працювала сигналізація наступним чином: при виникненні руху в зоні прийому терменвокса змінювалася ємність конденсатора, що призводило до різниці електромагнітних частот. Разностная частота, потрапляючи в звуковий діапазон, приводила до спрацьовування сигналізації у вигляді гучного звукового сигналу. Винахід Л.С. Термена в 1922 році було встановлено в Гохран СРСР і музеї Ермітаж.

У сучасних автомобільних охоронних системах принцип Термена використовується в датчиках контролю внутрішнього простору салону (датчиках "обсягу"). Треба сказати, що це не єдине винахід Льва Сергійовича, яке використовується в сигнализациях і понині. У період з 1940 по 1947 рік, він активно займався науковими дослідженнями в області радіокерованих охоронних сигналізацій - прообразами сучасних електронних радіокерованих автосигналізацій.

Після закінчення Другої Світової війни, розвиток конструкції автомобільних сигналізацій почалося з "Автоматичної охоронної сигналізації" (Automatic Burglar Alarm) запатентованої в 1954 році Віктором Хелманом (Victor Helman) з Клівленда, штат Огайо. Хелман розробив схему, яка включала перевстановлювати блок управління, підключений до ряду ключів, що захищають двері, капот і багажник. При несанкціонованому спрацьовуванні будь-якого з них, на двох електромагнітах виникав струм, що включав сирену.

В кінці 50-х, ще один представник Клівленда - Джон Юртц (John Yurtz), розробив конструкцію автомобільної охоронної системи засновану на датчику руху. Два вібратора, розташованих перпендикулярні один одному, сприймали рух в двох площинах і активували звуковий сигнал "при найменшому русі транспортного засобу".

У 60-х роках, коли автомобілебудування переживало бум зростання і стрімко розвивалася радіоелектроніка, став різко зростати попит і на автомобільні охоронні системи. Розробкою таких систем займалися одночасно і автовиробники і виробники електронного устаткування.

Перші серійно встановлюються сигналізації з'явилися в США, на автомобілях Chevrolet Corvette 1968 року. Сигналізація могла входити в одну із заводських комплектацій, або встановлювалася за доплату за ціною $ 26.

В кінці 60-х - початку 70-х років ХХ століття, на ринок вийшли компанії, що спеціалізуються на виробництві автосигналізацій. "Піонерами" стали італійські MED SPA (1971 рік), MetaSystem Group (1973) і американська OMEGA Research & Development Inc. (1970 рік). Ці виробники почали випуск електронних охоронних систем одностороннього типу мали в своєму складі брелок за допомогою якого по радіоканалу здійснювалося управління охоронними і сервісними функціями сигналізації, а при несанкціонованої спробі викрадення включалося звукове та світлове оповіщення.

Подібна система "Anti-theft alarm system" була також розроблена і фахівцями Ford Motor Company, для штатної установки на Ford Mustang II 1974 року.

У 1972 році була розроблена перша "бездротова автомобільна сигналізація" з функцією сповіщення на автомобільний пейджер у вигляді портативного радіо приймача. Автосигналізація мала вихід на радіопередавач, який міг змінювати радіочастоту в діапазоні частот громадянської (26,955-27,405 МГц) і службової (460-470 МГц) радіозв'язку для передачі сигналу тривоги про спрацював датчик охорони дверей або удару.

У 1975 році була винайдена автосигналізація, в якій вперше було використано замок з цифровою комбінацією для попередження незаконного проникнення грабіжників у салон автомобіля.

У 1981 році американський інженер Девід Т. Мить (David T. Mig) запропонував охоронну систему, яка потребує спеціальних ключів або прихованих перемикачів. Працювала система в такий спосіб - педаль гальма після включення запалення блокувалася, а для відключення режиму охорони потрібно було утримувати ключ запалювання у включеному положенні протягом 10 секунд.

На жаль, ці системи не відрізнялися високим ступенем захисту від злому і були невеликий перешкодою для крадіїв.

Наступним етапом розвитку електронних засобів захисту стали з'явилися в 1980 році радіокеровані безконтактні системи на основі технології RFID (Radio-Frequency Identification) - радіочастотної ідентифікації. Що знаходиться в брелоку RFID-мітка містила унікальну для кожного автомобіля кодову серію, і могла складатися з більш ніж 1 мільйона можливих комбінацій. При натисканні на кнопку зняття з охорони, брелок посилав радіоприймача 40-бітовий ідентифікаційний код разом з командою на віддалене відкриття дверей. Якщо посилається код проходив ідентифікацію, то двері автомобіля відчиняли. Ця технологія широко використовувалася в безконтактних іммобілайзера і підтримувала включення в охоронний комплекс різних функціональних датчиків.

З середини 80-х років провідні світові автовиробники стали серійно встановлювати іммобілайзери в випускаються автомобілі. Штатний іммобілайзер фізично і програмно пов'язаний з контролером уприскування двигуна, і при відсутності дозволяючого сигналу, блокує запуск і роботу двигуна. У ранніх системах, перед запуском двигуна, власник повинен був вставити кодовий ключ в спеціальний роз'єм, для зчитування коду иммобилайзером і розблокувати, або піднести електронну "мітку" до антени іммобілайзера. У той же час продовжували використовуватися системи, в яких для того, щоб вимкнути іммобілайзер, потрібно було ввести встановлений власником код вручну.

На жаль, одночасно зі збільшенням виробництва автомобілів зростала і кількість викрадень. Не дивно, що стрімко підвищувався попит і на охоронні системи. У 1990 році річний обсяг реалізації протиугінних сигналізацій тільки в Європі перевищив 10 млн. Комплектів. Але виникла інша проблема - безліч "кричущих" ночами сигналізацій стало викликати роздратування жителів. Хвиля скарг громадськості на порушення тиші зажадала втручання на законодавчому рівні. У багатьох країнах були прийняті закони, що забороняють установку і використання в містах гучних сирен на автомобілях. Такі заходи призвели до зниження популярності позаштатних сигналізацій одностороннього типу.

З'явилися в середині 90-х років, двосторонні автосигналізації дозволили значно поліпшити функціонал охоронного комплексу. Наприклад, дальність оповіщення власника про спробу викрадення зросла до 1000 м, брелок з дисплеєм істотно підвищив інформативність про режими охорони, з'явилася можливість дистанційного автозапуску. Але жорсткі законодавчі вимоги щодо обмеження потужності радіопередавача змусили скоротити дальність зв'язку до 120 м. В результаті, це призвело до відмови споживачів від подібних систем.

У ситуації, що склалася на допомогу автомобілістам прийшли сучасні двосторонні сигналізації використовують роботу системи GPS (Global Positioning System), що дозволяють визначати координати автомобіля з точністю до 5 метрів. Практично, одночасно з початком використання GPS, в сигнализациях стали використовувати модулі зв'язку стандарту GSM (Global System for Mobile Communications). На сьогодні супутникові GPS-GSM сигналізації, згідно зі статистикою, забезпечують найвищий відсоток повернення викрадених автомобілів.

Поряд з розвитком електронних систем контролю та захисту, продовжували удосконалюватися і механічні засоби захисту. Головним напрямком їх розвитку стала мінімізація розмірів, перехід від відкритих способів монтажу до вирубати і вдосконалення механізмів замків.

Механічні засоби захисту застосовуються для блокування доступу до замку капота, запобігаючи можливості відключити сирену і замінити елементи системи управління двигуном і для блокування органів управління (кермо, педалі, важіль КПП) в фіксованому положенні, запобігаючи можливості переміщення автомобіля. Разом з тим, механічні протиугінні пристрої відстає останнім рубежем захисту.

Але незважаючи на зусилля інженерів і конструкторів, до сих пір не існує охоронної системи, яка гарантує 100% захист автомобіля. Тому, розглядаючи можливі варіанти, слід зупинитися на комбінації охоронних систем різного типу. Адже головне завдання будь-якого засобу захисту затягнути час, яке у зловмисника в дефіциті. Як правило, якщо охоронна система не "здається" відразу, злочинцеві простіше і безпечніше залишити "важкий" автомобіль, ніж витрачати дорогоцінний час.

Завдання комплексної охоронної системи захисту - запобігти три варіанти спроб викрадення:

  1. Угон з гаража або з місця довготривалого зберігання.
  2. Угон з місця короткочасної стоянки (вулиця, парковка магазину).
  3. Угон з нападом на водія.

На першому рубежі "оборони" знаходяться системи "зовнішньої охорони" - датчики руху, що реагують на наближення до автомобіля сторонньої особи. При спрацьовуванні датчиків включається сирена в попереджувальному режимі і на брелок надходить інформує сигнал.

Наступною "приймає виклик" система захисту від проникнення в салон автомобіля. Це датчики (вимикачі-концевики), що працюють на розмикання контактів, які встановлюють в дверних отворах, під капотом і кришкою багажника. А якщо викрадача це не зупинило, спрацьовують ультразвукові або радіохвильові датчики зміни обсягу салону автомобіля. Сигналізація включає сигнал "тривоги" і відправляє повідомлення на брелок. Особливу роль, на цьому етапі, грає додатковий механічний або електромеханічний замок капота - захищає від проникнення в підкапотний простір для відключення сирени і заміни керівників компонентів двигуна.

Завдання наступних систем - не дати запустити двигун. Це іммобілайзери та інші пристрої, що відповідають за блокування електричних ланцюгів автомобіля. Електричним та електронним засобам захисту допомагають механічні блокіратори керма, педалей і важеля КПП.

Якщо ж, незважаючи ні на що, злочинець заволодів автомобілем (в тому числі і в результаті розбійного нападу на водія), охоронний комплекс продовжує передавати інформацію про його місцезнаходження за допомогою GPS-позиціонування по мережі зв'язку GSM.

Якщо ж, незважаючи ні на що, злочинець заволодів автомобілем (в тому числі і в результаті розбійного нападу на водія), охоронний комплекс продовжує передавати інформацію про його місцезнаходження за допомогою GPS-позиціонування по мережі зв'язку GSM

Що ж сьогодні пропонують виробники охоронних систем для захисту автомобіля? Почнемо з механічних засобів захисту. Найпростіші - це навісні блокіратори керма і педалей. Вони не дорогі, але і не забезпечують високу ступінь захисту тому знаходяться на увазі і доступні для злому.

Більш високий ступінь захисту мають закриті блокіратори важеля КПП (штирові і безштирові). Блокуючий елемент (стрижень) встановлюється вручну або спеціальним механізмом за допомогою ключа. Найбільш надійними вважаються панцирні замки, які крім блокування ходу важеля закривають доступ до механізму блокіратора.

Істотно підвищити загальну ступінь захисту і ефективність всього охоронного комплексу допоможе механічний або електромеханічний замок капота.

При виборі механічних блокіраторів слід звертати увагу на конструкцію замка пристрою. Доцільно віддавати перевагу замкам з можливістю "перепрограмування" ключів або під ключі з інтерактивними вставками.

Пропонований сьогодні вибір сигналізацій дуже широкий. Починаючи від недорогих систем з двома функціями (сирена і блокування запуску двигуна) до складних систем, що виконують крім охоронних ще і ряд сервісних функцій, таких, наприклад, як дистанційне керування замками дверей, склопідйомниками, люком і запуском двигуна.

Обов'язковий атрибут сучасної сигналізації - забезпечення зовнішньої захисту за допомогою датчиків руху, удару, об'єму, відкриття капота, багажника і дверей, а також блокування запуску двигуна за допомогою розриву (однієї або декількох одночасно) електричних ланцюгів управління стартером, запалюванням, паливним насосом. Наявність двостороннього зв'язку між сигналізацією і брелоком-пейджером, дозволить власнику віддалено контролювати стан автомобіля.

На сьогоднішній день важливо, щоб охоронний комплекс працював по захищеному каналу зв'язку. У найпростішому випадку, це системи з динамічно змінним кодом. При кожному зверненні брелока до сигналізації генерується нова кодова комбінація, що ускладнює можливість перехоплення викрадачем радіосигналу. Але більш досконалими є системи з діалоговим кодом. Суть його роботи полягає в наступному: при натисканні кнопки на брелоку, формується спеціальний керуючий радіосигнал, спрямований встановленому в автомобілі блоку сигналізації. У відповідь, блок сигналізації посилає у відповідь радіосигнал-запит "свій-чужий", на який брелок повинен відповісти "правильної" кодовою комбінацією. За відповідності отриманого коду очікуваному, сигналізація виконає подану на самому початку з брелока команду і, наприклад, відкриє автомобіль. Після цього на брелок буде поданий сигнал-підтвердження виконаної команди, і на його екрані з'явиться відповідна піктограма. Здається, що це все складно і довго? Насправді процес діалогу займає менше 1 секунди.

Ще більш високий степень захисту ма ють системи з захищений радіоканалом за принципом "здвоєній діалог" (Duplex Dialog). На Відміну Від Звичайно діалогового коду, коли для радіообміну вікорістовується один фіксований канал з 128 або, в кращий випадки, з 256 Можливий, в Duplex Dialog задіюються відразу два дінамічно оббирання з 8192 сверхузкополосніх каналів. Додатково, на самому початку, при "встановленні діалогу", задіюються ще три допоміжних радіоканалу. Крім того, в системі Duplex Dialog, при розробці алгоритму обміну інформацією був істотно змінений радіокод. Час реагування на команди з брелока скоротилося в 4 рази.

Ряд сигналізацій передбачає функцію ідентифікації власника (smart entry & start system) за допомогою як електронного чіпа, так і системи біометричної ідентифікації, де в якості ключа використовується відбиток пальця. В останньому випадку, система може бути запрограмована на кілька відбитків і для кожного доступу можуть бути встановлені спеціальні параметри.

Найсучасніші системи мають вбудовані GPS і GSM модулі, що дозволяють відстежувати місце розташування автомобіля протягом декількох діб після викрадення, навіть при повному знеструмленні автомобіля. Якщо автомобіль заведений, можливо, дистанційне глушіння двигуна, інші дії, аж до прослуховування розмов в салоні, що дозволяє отримати інформацію про викрадачів і їх планах. Близький набір можливостей, але не залежить від карти покриття провайдерів мобільного зв'язку, забезпечують охоронні системи, що працюють по супутникових каналах зв'язку. При забезпеченні високого рівня захисту і сервісних функцій, ці системи мають істотний недолік - висока початкова вартість, плюс регулярна абонплата за обслуговування.

У висновку, хочеться ще раз підкреслити - найбільш ефективний захист автомобіля від угону забезпечить тільки комплексна охоронна система в якій поєднуються електронні і механічні пристрої, а її монтаж виконаний не по "стандартним" схемами.

Схематично, ефективність компонентів охоронних систем можна проілюструвати наступним малюнком. Зверніть увагу, що додавання всіх коефіцієнтів дає рівень захищеності близько 50%.

Додаючи різні елементи захисту в охоронний комплекс автомобіля, коефіцієнт захищеності можна підняти до 65-70%. Решта 30% - це обачність власника у виборі місць стоянки і зберігання автомобіля і страховка.

03 січня 2018 року. Борис Бабогло , Спеціально для InfoCar.ua

Що ж сьогодні пропонують виробники охоронних систем для захисту автомобіля?
Здається, що це все складно і довго?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов