Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«АвтоВАЗ»: офіційні підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Ми вже писали про плани виробництва автомобілів на ВАЗі в 2018 році , Де коротко спробували оцінити підсумки діяльності заводу за 2017 рік. Днями ПАТ «АвтоВАЗ» випустило офіційний звіт про фінансові результати минулого року, короткі висновки з якого ми пропонуємо вашій увазі.

Почнемо зі спойлера: нічого скандального, на жаль. ВАЗ на цей раз не став проводити знецінення активів (яке в 2016 році було неминуче і обійшлося йому в 18 млрд руб), тому і загальний фінансовий результат благополучніше - аж на 35,1%. В абсолютних цифрах це виглядає так: збиток знизився до 9,7 млрд руб. (Роком раніше, нагадаємо, збиток склав 44,8 млрд руб.), А операційна маржа (це прибуток до сплати всіх податків і відсотків) взагалі стала позитивною - 1,6 млрд. Податкова заборгованість теж зменшилася дуже зримо: з 3,3 до 0,4 млрд руб.

Виручка - плюс 22% до 2016 року, а це 40,7 млрд руб. Із загального обсягу виручки (225,6 млрд) левову частку дали продажу автомобілів. І якщо по Ладі для внутрішнього ринку збільшення склало 19,1%, то за моделями контрактної збірки для Альянсу - всього 3,4%.

Це говорить не стільки про низьку маржинальність виробництва Renault, Datsun і Nissan, скільки про стабілізацію ринкового попиту на франко-японські моделі і, навпаки, активізації інтересу до Ладам.

Фінансові показники «АвтоВАЗу», інфографіка газети Ведомости

Однак в звіті за МСФЗ видно, що активи ВАЗа зменшилися за рік на 10 млрд руб. і настільки ж зросли накопичені збитки.

Не можна не згадати і розмір державних субсидій, яких ВАЗ в 2017 році отримав 19,023 млрд. Вони пішли на компенсацію виробничих витрат і ставок по кредитах. Але не забуваємо, що ВАЗ платив і утилізаційний збір (14,7 млрд), компенсація за яким в звіті не відображена. Так що на пряму підтримку залишається не так багато. У всякому разі, можна порівняти з держпідтримкою інших вітчизняних автозаводів.

Балансова вартість «АвтоВАЗу» зараз (якщо вважати сукупну ціну акцій) - всього 53,7 млрд руб. (Ринкова капіталізація за внутрішнім звітом - 52 млрд). Хороша була б купівля, еге ж? Тільки от не продається, ні з дисконтом до ринку, ні з премією.

А знаєте, скільки заробив Рада директорів ВАЗа ? 69,1 млн руб. на 15 осіб. За 4,6 млн руб. на людину, деякі з яких на ВАЗі з'являлися добре якщо два-три рази на рік. Ще цікавіше з «колегіальним виконавчим органом» (це все правління, крім президента) у складі 12 осіб: на них витрачено 518,6 млн руб. з урахуванням компенсацій. Так що середня зарплата віце-президента ВАЗа - 3,6 млн руб. у місяць. Зарплата Ніколя Мора делікатно не афішується.

Цікаво, що повних офіційних даних по виробництву за 2017 рік досі немає. В попередній замітці ми орієнтувалися на плановий показник в 420 708 машин. По всій видимості, реальний підсумок трохи більше. Але число вироблених автомобілів дає тільки статистика АСМ-Холдингу - 431 991. Розподіл, згідно АСМ-Холдингу, таке: з тольяттинских конвеєрів зійшло 311 562 машин всіх марок (включаючи Lada, Renault, Datsun і Nissan), з іжевського - 117 584, а Лада Спорт випустила 2 845 шт.

Як бачимо, це дуже близько до того, що ми припускали, але залишається неясним, чи включені в статистику АСМ-Холдингу машинокомплекти для Казахстану, Чечні, «Бронто», «ВІС-Авто» і «Супер Авто». І, звичайно, входять сюди складальні комплекти Chevrolet Niva, що відправляються на «GM-АвтоВАЗ».

Чи не все остаточно ясно і з об'ємом продажів. У недавній презентації ВАЗ оперує числом 485 461 по всіх марках в сукупності, з машинокомплектами і на всіх ринках. З них Лад - 320 222.

Слайд з презентації «АвтоВАЗу»

Нагадаємо, що статистика АЄБ, яка де-факто теж йде від ВАЗа, говорить про 311 588 Лад, проданих в Росії.

Дані з продажу Лади в Росії за 2017 від АЄБ

Тепер беремо ВАЗовский дані з експорту (24 955), складаємо з показниками внутрішнього ринку і ... щось не сходиться. Виходить 336 543 автомобілів. І ще залишаються 32 909 машин, що проходять по розряду «інші партнери».

Ми спробували провести розрахунки окремо по машинокомплектів, готовим автомобілям, кузовам Logan для Алжиру, комплектів для «GM-АвтоВАЗ» і Єгипту ... Але як не комбінували дані, все одно не виходило нічого, що збігається з офіційною статистикою. Причина почасти в тому, що невідомі дані по стоків за 2016 і 2017 роки, а це - мінімум місячні обсяги продажів. ВАЗ міг би розвіяти підозри в маніпуляції статистичними даними, просто опублікувавши докладну виробничу статистику (за марками та моделями), але він цього не робить.

У 2017 році ВАЗ серйозно активізував експорт. Основними ринками для Лади традиційно вважаються Казахстан, Білорусь, Німеччина, Угорщина і Словаччина. Але в минулому році Лада вийшла на Кубу, в Китай, Литву, Йорданію. Загальне зростання роздрібних продажів на зовнішніх ринках - 28%.

Але, знову ж таки, немає чітких даних по готовим машин і комплектів для збірки. Лада 4х4, зібрана в Казахстані і продана потім у Китай - як її рахувати? А Lada Egypt по якому рядку експорту проходить?

Ось ще що цікаво: «поставки готових автомобілів LADA і машинокомплектів до країн СНД в 2017 році збільшилися на 91,4% в порівнянні з 2016 роком». Однак «реєстрації автомобілів LADA в країнах СНД за підсумками 2017 року склали близько 15,3 тис. Шт, що на 8% більше ніж у 2016 році». Це дві сусідніх цитати зі звіту)))

Особливі економічні відносини у ВАЗа з спільним підприємством «GM-АвтоВАЗ», в якому у ВАЗа рівно 50%. Це саме той відсоток, при якому ти і не повноцінний власник, і не міноритарій. Роздирається різницею інтересів власників «GM-АвтоВАЗ» сильно «просів» у 2017 році, показавши збиток в 3,1 млрд (2016 рік ще був прибутковим). Очевидно, що друге покоління Chevrolet Niva СП запустити у виробництво не зможе, та й перше перестало приносити прибуток. Збиток ВАЗа від співпраці з GM склав 1,562 млрд руб. Такий результат може поставити хрест на «GM-АвтоВАЗ» вже в найближчі місяці. І справа не в горезвісному продовження ОТТС для першої ШНіви. Просто ВАЗ спробує, найімовірніше, відіграти цей локальний збиток підвищенням цін на складальні комплекти, що «уб'є» ринкові перспективи для моделі. Для Renault-Nissan це ще і розчищення галявини для класичної Лади 4х4, яка залишиться у виробництві мінімум до 2021 року.

Наскільки велика ймовірність викупу американцями частки ВАЗа в СП? Майже ні наскільки. Хоча для GM це гроші невеликі - чисті активи ВАЗа в СП оцінюються всього в 851 млн руб. Але, повторимося, перспектив у «GM-АвтоВАЗ» без нової моделі не проглядається, так само як не проглядається бажаючих інвестувати в її випуск.

2017 рік - перший повноцінний рік «президентства» Ніколя Мора. Рік, в якому він не стільки розгрібав спадщина попередника, скільки просто працював, витягаючи ВАЗ з фінансової прірви. Нових моделей за цей період на конвеєри не поставили, тільки модифікації, єдиною «гучного» новинкою минулого року була Lada Vesta SW / SW Cross. Але дрібних змін сталося безліч, починаючи з організації виробництва за повним циклом «ниссановских» моторів HR16, через випуск Vesta CNG і до появи Вести Спорт, поки, щоправда, тільки в гоночних модифікаціях. А заділ на майбутнє створений взагалі дуже великий: остаточно визначилися зі зміною модельного ряду аж до 2023 року і заклали проектування двох принципових новинок - Granta New на платформі Renault і Лада 4х4 ... на тій же платформі. Визначилися і з проектом X-Code: він не стане окремим напрямком в модельному ряду ВАЗа, а дизайн використовується (з відповідними поправками, зрозуміло) в Granta New. Остаточне вирішення питання по будівництву заводу автоматичних трансмісій очікується в березні.

Проте, для ВАЗа період ризикованого ведення бізнесу зберігається. Аудитор Ernst & Young прямо пише в звіті: є істотна невизначеність, яка може викликати значні сумніви в здатності «АвтоВАЗу» продовжувати свою діяльність.

Формулювання обережна, але з підкресленою надлишком тривожних епітетів: істотна, значні ... Втім, такі ж слова передували і попередній аудиторський звіт, повністю для ВАЗа провальний.

У звіті за IV квартал говориться, що ВАЗ веде переговори про рефінансування кредитного портфеля, шукає нові можливості з кредитування та, найголовніше, сподівається отримати додаткові позики від акціонерів. Мається на увазі, що згодом ці позики можуть бути конвертовані в акції, як уже відбувалося з боргом від Ростех при останньої додемісії. Судячи з усього, цей етап докапіталізації останнім не був, для виходу в «стійкий плюс» ВАЗу потрібно або вибухове зростання ринку, або фінансова допомога в 20-30 млрд руб. як мінімум. Очевидно, що розрахунок робиться на французьких акціонерів, Ростех вже надмірно вклався в завод. Плюс ніхто не знімав з ВАЗа залишок боргу по ростеховскім кредитами, які на сьогодні складають 51,2 млрд руб. Правда, це безвідсоткова допомога, розтягнута до 2032 року. За цей час вартість кредитів з урахуванням дисконтування якщо і не обнулится, то перетвориться на несуттєву величину. Але сам факт того, що держава в особі РОСТЕХ і Зовнішекономбанку (йому ВАЗ повинен 33,1 млрд) є найбільшими кредиторами підприємства «злегка» нівелює різницю в вагомості акціонерного капіталу.

Настільки «злегка», що Ростех як і раніше відчуває себе на ВАЗі господарем, який тільки що - і включить адміністративний ресурс. І французи змушені миритися з таким станом справ.

Хороша була б купівля, еге ж?
Лада 4х4, зібрана в Казахстані і продана потім у Китай - як її рахувати?
А Lada Egypt по якому рядку експорту проходить?
Наскільки велика ймовірність викупу американцями частки ВАЗа в СП?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов