Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Автозвук установка від 500р. Автомагнітоли, акустичні системи, підсилювачі в Омську

  1. Камера заднього виду
  2. Наші роботи
  3. Рівень перший. шумоізоляція
  4. Рівень другий. Заміна штатних динаміків
  5. Рівень третій. Апгрейд без заміни штатного головного пристрою
  6. Рівень четвертий. Повна заміна штатної системи
  7. Краща сигналізація ...
  8. Автономка Німеччина, що не Вебасто.
  9. Найшвидше ГБО в світі!
  10. Тонування LLUMAR (США)
  11. Хороший автозвук- це просто і недорого!
  12. Яку автомагнітолу вибрати
  13. вибір динаміків
  14. Самі файли з музикою, теж, дуже важливі.
  15. схема 1
  16. схема 2
  17. схема 3
  18. варіанти схем

Наша сеть партнеров Banwar

Pioneer MVH -G210BT + камера заднього виду   Ціна з установкою 9900р

Pioneer MVH -G210BT + камера заднього виду
Ціна з установкою 9900р.

Дізнатися більше

Pioneer SPH - 10 BT + камера заднього виду
Ціна з установкою 10500р

Дізнатися більше

Прайс на установку автомузики.

Установка магнітоли 1 DIN (в штатне місце) 800р.
Акція установка магнітоли 500р (тільки на Новоросійській 2/1)

Демонтаж старої магнітоли 400р

Демонтаж старої магнітоли 400р

Установка магнітоли 2 DIN (в штатне місце) 1200р
Акція установка магнітоли 800 р (тільки на Новоросійській 2/1)
Демонтаж старої магнітоли 400р

Камера заднього виду

Камера заднього виду

1. установка камери = 1500р
2. установка комплект магнітола + камера = 2500р (входить демонтаж старої магнітоли)
3. наша камера з установкою = 2100р.

Установка динаміків в двері, штатні місця, за пару 800р
Акція установка динаміків за пару 600р (тільки на новоросійської 2/1)

Установка двокомпонентних динаміків в штатні місця в двері і на стійку за пару 1200р
Акція установка за пару 900р (тільки на Новоросійській 2/1)
Установка двокомпонентних динаміків в штатні місця в двері і на стійку за пару 1200р   Акція установка за пару 900р (тільки на Новоросійській 2/1)

Установка двокомпонентних динаміків в штатні місця в двері і на стійку за пару 1200р   Акція установка за пару 900р (тільки на Новоросійській 2/1)

Установка динаміків в полку за пару 1000р
Випилювання за пару 800р
Акція установка за пару 800р (тільки на Новоросійській 2/1)

Установка 2 канального підсилювача 1000р
Установка 4 канального підсилювача 1400р

Баси не буває зайвими)

Установка сабвуфера 500р
Установка сабвуфера при підключенні підсилювача безкоштовно.
Установка активного сабвуфера 1000р

Наші роботи

Наші роботи

Коли володар пристойно звучить домашньої аудіосистеми проводить багато часу за кермом, то рано чи пізно звертає увагу і на штатний аудіо в своїй машині. І приходить до висновку, що автовиробник злукавив, пообіцявши йому хороший звук, так іноді ще й приправивши обіцянку якимось відомим шильдиком. Стандартне запитання, який при цьому виникає, - «А що можна зробити, щоб штатка нормально зазвучала?»

Під поняттям «нормально звучить» кожен зазвичай розуміє щось своє. Для кого-то досить просто збільшити запас неспотвореної гучності, а хтось намагається наблизитися до домашнього High End (варіанти «dolbit normalno», вже вибачте, розглядати не хочеться). Втім, домашні принципи в автомобілі все одно не працюють. Як мінімум тому, що акустичні властивості у автомобільного салону зовсім інші, ніж у кімнати. І колонок як таких тут немає, а динаміки розкидані по принципу «де місце є, там і поставили». Про акустичне оформлення для них і зовсім говорити нема чого - його роль відіграють елементи конструкції автомобіля. Загалом, з «домашку» нічого спільного.

Загалом, з «домашку» нічого спільного

Часто маркетологи чомусь асоціюють якість аудіосистеми з кількістю динаміків в ній

Звідси, до речі, і існує серед злих язиків твердження, що автомобільний High End - це абсурд, і побудувати в автомобілі аудіосистему високого класу неможливо в принципі. Особисто мені такий підхід не дуже подобається, ну не люблю я проводити в машині два-три години на день, стоячи в міських пробках, слухаючи одне лише тільки радіо. І, думаю, я не один такий. А значить, будемо шукати інші рішення, які не домашні. І, як показує практика, такі рішення існують.

Напевно, було б неправильно звалювати все в одну статтю. Пояснити за один раз всі нюанси побудови звуку в автомобілі - це щось з області «Квантова фізика в двох словах». Але вибрати правильний напрямок, щоб зробити правильний перший крок до хорошого звуку - це, мабуть, вже половина успіху. З цього і почнемо.

З цього і почнемо

Я б не став стверджувати, що всі штатні системи звучать кепсько. Є багато цікавих і дійсно чудово звучать. Але, на жаль, з одним великим недоліком - жахливої ​​вартістю

Насамперед потрібно визначитися, а що, власне, нам потрібно. Якщо є бажання зробити систему дійсно високого класу, то в будь-якому випадку простими засобами не обійтися, доведеться підходити до питання комплексно і готуватися до пристойним фінансовим вливанням. Якщо ж завдання зрівнятися за звучанням з многокілобаксовимі домашніми системами не варто, то можна підходити поетапно. А ось на якому етапі зупинитися - це вже справа кожного. Почнемо з простого.

Рівень перший. шумоізоляція

Так-так, це найперший пункт при будь-якому апгрейде штатної аудіосистеми. Хочеш слухати музику - в першу чергу позбудься зайвих звуків. До речі, мова не стільки про стороннє шумі, скільки про кузовному. Подивіться на домашню колонку. Міцний корпус, позбавлений призвуків. Звук випромінює лише те, що має випромінювати звук, а що не повинно - тримається монолітно. А тепер погляньте де і як встановлено будь-який автомобільний динамік і що є для нього корпусом. Найчастіше він закріплений на який-небудь металевої панелі, а в гіршому випадку і зовсім на пластиковій оббивці. А корпус такої «колонки» - це двері або якась кузовна ніша. Жесть, та й годі. До речі, в прямому сенсі цього слова.

Найпростіший спосіб поліпшити акустичні умови роботи динаміків і позбутися від непотрібних резонансів і інших призвуків металу - використовувати вібродемпфірующім матеріали. Вони зазвичай робляться на основі бітуму або каучуку, часто з якимись добавками. Їх головна особливість - висока внутрішня в'язкість. В основному це просто листові матеріали, які раскраиваются прямо за місцем і ретельно накочуються до металу. Але іноді такі матеріали бувають і у вигляді мастик.

Але іноді такі матеріали бувають і у вигляді мастик

Обробка вібродемпфірующім матеріалами усуває призвуки металу і покращує умови роботи встановлених динаміків

Вібродемпфірующім матеріали важче і жорсткіше ефективніше, але з ними і працювати важче, так що не всі майстри їх люблять. З тими, що тонший і легший, працювати простіше, але від них і ефект не настільки високий. Оптимум, як правило, десь посередині.

Різного роду легкі спінені і волокнисті матеріали можна розглядати лише факультативно, вони працюють трохи інакше, і на поглинання вібрацій металу особливого впливу не роблять.

Рівень другий. Заміна штатних динаміків

Ось тут потрібно бути дуже обережним. Це ще поле з граблями, з закритими очима не побігаєш. Такий варіант апгрейда застосуємо далеко не завжди. Якщо замінити одні лише динаміки і залишити все інше, то далеко не факт, що система "заспіває". Більше того, в якихось випадках результат може бути й зовсім негативним. Штатна аудіосистема хоч сама по собі і невисокого класу, але в ній все підібрано один до одного і збалансовано.

Зрозуміло, що аудіосистема - далеко не пріоритетний елемент при проектуванні автомобіля, але іноді способи установки штатних динаміків просто дивують. На фото - штатний динамік BMW, який був закріплений просто з внутрішньої сторони оббивки і прикритий легким кожухом

Одна з хитрощів, до якої вдаються автовиробники - зменшений імпеданс акустики. Взагалі, в автомобільному аудіо найпоширеніша акустика - 4-омная, а ось в «штатка» нерідко використовують 2-омную. Все для того, щоб форсувати дохлий штатний підсилювач і трохи підняти запас по гучності. Замініть такі динаміки більш звичними 4-омнимі, і отримаєте тиху систему, і всі спроби збільшити гучність будуть супроводжуватися зростанням спотворень.

Але це ще добре, серед aftermarket акустики повно 2-омной. Чи не наступити б на інші граблі - скоригований сигнал. Це, до речі, одна з «фішок» багатьох брендових штатних систем - там не компоненти краще, а саме корекцією компенсують особливості дешевих динаміків і недоліків їх акустичного оформлення. Замініть в такій системі динаміки, і така корекція буде вже недоречна.

Але не потрібно лякатися і зовсім відкидати цей варіант. Сьогодні можна знайти безліч комплектів акустики, які орієнтовані спеціально під певні марки і моделі автомобілів. В основному, на європейські, в цій частині світу такий апгрейд найбільш затребуваний.

Відеоролик демонструє легкість апгрейда штатної аудіосистеми простою заміною ОЕМ-динаміків на комплект, спеціально розроблений для конкретної марки автомобіля:

Рівень третій. Апгрейд без заміни штатного головного пристрою

Якщо всі ці «квіточки» з динаміками здаються вам несерйозними, пора переходити до «ягідка» - зачіпати підсилювальну частина системи. Головне завдання, яке доводиться вирішувати в цьому випадку - де взяти вихідний нескоригований лінійний сигнал, від якого почати будувати нову аудіосистему.

Насправді, просто так ви його ніде не знайдете. І єдиного рецепта для всіх автомобілів тут просто немає, в будь-якому випадку доведеться звертатися до професіоналів, які спеціалізуються на «постановки голосу» автомобілів. За великим рахунком, все зводиться до чотирьох варіантів.

Перший варіант - це «витягнути» лінійний сигнал з електронних надр головного пристрою. Для багатьох моделей цей процес, до речі, добре відпрацьований, і за відносно невелику суму ваше штатний головний пристрій обзаводиться хвостом з RCA-роз'ємами з тильного боку.

У багатьох головних пристроях дістати лінійний сигнал нескладно. Іноді, правда, його рівень невисокий, і щоб не нахапати перешкод на шляху до підсилювача, доводиться додавати невеликий вихідний буфер. Але для досвідченого майстра це не викликає особливих складнощів

Другий варіант доводиться використовувати, коли немає можливості вивести «лінейнікі». В цьому випадку ми залишаємо в системі штатний підсилювач, рішуче відключаємо від нього штатні динаміки і заводимо його виходи на входи нового підсилювача. Єдина вимога до останнього - це наявність в ньому так званих високорівневих входів.

Високорівневі входи - це фішка виключно автомобільної аудіотехніки, будинки підключати один підсилювач слідом за іншим навряд чи комусь прийде в голову. У машині це вимушений захід, і нехай технічно вона не дуже витончена, але сенс в ній все ж є. Адже до штатного підсилювача будуть підключені вже не низькоомні динаміки. Його вихідні каскади працюватимуть в зовсім іншому режимі, з меншими струмами, так що і якість сигналу буде вже трохи іншим. У будь-якому випадку ви отримаєте звук краще, ніж було в штаті.

Але цей варіант теж можна застосувати не завжди. Трохи вище я вже говорив про те, що в багатьох системах вводиться навмисна корекція сигналу. У цьому випадку просто пускати «кривий» сигнал зі штатного підсилювача на новий сенсу немає. А якщо штатна система і зовсім з поканальним посиленням, то тут навіть і кривого сигналу годі й шукати - одні лише частотні «обрізки».

Для таких випадків - третій варіант, із застосуванням цифрового процесора на зразок Audison bit One, Audison bit Ten, Helix DSP і т. П. Фішка цих девайсів в тому, що вони можуть скласти з цих окремих частотних шматків вихідний аудіосигнал, прибрати корекцію (а вірніше , скорегувати сигнал «у зворотний бік») і ось такий відновлений сигнал вже відправити на новий підсилювач. В умілих руках, до речі, досить дієва штука.

Як правило, автомобільні процесори налаштовуються з ноутбука або планшета

Ну і четвертий варіант застосуємо в машинах, в яких штатна система побудована із застосуванням MOST-шини (Media Oriented Systems Transport). Таких, до речі, нині чимало. Особливість структури MOST в тому, що всі пристрої (джерело, підсилювачі, монітори, чейнджери і т.д.) об'єднані єдиною цифровою шиною, по якій дані циркулюють по кільцю. Взяти і що-небудь прибрати з такої системи не можна, передача даних переривається і все просто перестає працювати.

При уявній на перший погляд складності насправді цей варіант один з найбільш зручних для інсталяції нової системи. Все, що знадобиться - це MOST-адаптер. Він включається в MOST-кільце як ще один пристрій, витягує з шини цифровий аудіосигнал і видає його нам «на блюдечку з блакитною облямівкою» - у вигляді звичного SPDIF.

Якщо штатна аудіосистема використовує MOST-шину, то використання адаптера дозволяє отримати SPDIF без хірургічного втручання в головний пристрій або проводку

А далі ми можемо робити з ним все, що душа забажає - від економного рішення «процесор + підсилювач в одному корпусі» (MD.Lab AM-60.6DSP, Audison Prima AP8.9 bit, Helix P SIX DSP і т.п.) і до екстравагантних систем із зовнішнім ЦАП і іншими аудіофільских заморочками.

Рівень четвертий. Повна заміна штатної системи

Бувають ситуації, коли не влаштовує не тільки звучання штатної системи, але і функціональність самого головного пристрою. В цьому випадку думки про його заміну стають особливо настирливими. Але це не завжди можна зробити малими силами.

Спочатку в цій Honda було встановлено штатний головний пристрій, інтегроване в торпедо. За допомогою нештатної панелі вдалося встановити нове головний пристрій стандартних DIN-розмірів

Насамперед уважно подивіться, що представляє собою штатний головний пристрій. Якщо воно має власний дисплей, а всі органи управління аудіосистемою не пов'язані з іншими системами автомобіля (клімат-контроль, бортовий комп'ютер і т.п.), то його, швидше за все, можна спокійно зняти, при цьому всі інші системи залишаться непорушними.

Нехай оригінальні форма і розміри штатного ГУ вас не бентежать. По-перше, зараз чимало альтернативних головних пристроїв, які випускаються під конкретні марки автомобілів і встають в панель за принципом pin-to-pin - посадочні місця і роз'єми повністю збігаються. Або можна використовувати перехідну рамку для установки стандартного апарату розміру 1DIN або 2DIN і адаптер зі штатного роз'єму на стандартний ISO. Їх випускають багато виробників, так що підібрати відповідний комплект зазвичай неважко. В крайньому випадку, в custom-рішення теж ніхто не відміняв.

Якщо на штатний головний пристрій покладено багато штатних функцій, то його заміна - дуже непросте завдання, прості рішення є далеко не на кожен автомобіль. На фото -комплект Alpine, розроблений спеціально під Mercedes

А ось якщо штатна «голова» об'єднана з іншими системами автомобіля, тут вже складніше. Далеко не факт, що на ваш автомобіль існує альтернативне головний пристрій. В такому випадку підхід буде індивідуальним, і з великою ймовірністю витратним.

В такому випадку підхід буде індивідуальним, і з великою ймовірністю витратним

Цей McIntosh став на чолі нової аудіосистеми, спеціально для нього виготовлена ​​установча рамка. Від штатний системи залишилося тільки головний пристрій, воно тепер виконує роль другого по значущості джерела

Але є і ще один варіант. Він виглядає досить екстравагантно, але іноді це єдиний спосіб організувати в автомобілі дійсно високоякісний аудіоджерело - це залишити штатний головний пристрій без змін і встановити друге. Воно в такому випадку стає в системі головним, і аудіосистема будується саме від нього. Штатний зміщується з ролі головного в системі і стає додатковим - його виходи підключаються до AUX-входів нового головного пристрою.

Краща сигналізація ...

Автосигналізації з автозапуском і установкою Starline, Pandora, Alligator від 7500р

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Автономка Німеччина, що не Вебасто.

Прогрівання двигуна - 0,2 л палива за перші 20 хвилин прогріву! Автономний передпусковий підігрівач двигуна Еберсшпехер (Німеччина) з установкою від 34000р.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Найшвидше ГБО в світі!

Авто на газ BRC (Італія) з установкою 26000р

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Тонування LLUMAR (США)

Тонування плівкою Llumar (довічна гарантія на плівку) від 3100р. седан по ГОСТу.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Пам'ятаю, коли Apple представили свою розробку CarPlay, що вперше з'явилася на Volvo XC90, я був дуже радий і з нетерпінням чекав, коли ця система з'явиться на інших машинах.
Ідея була чудовою: показання вашого смартфона дублюються на екран мультимедійної системи автомобіля - що може бути крутіше? Адже розробники мобільних додатків далеко пішли від штатних навігаційних систем: для мене давно залишається загадкою, що заважає автовиробникам робити нормальну мультимедійну систему.

Але все виявилося не так круто, як хотілося б - Apple всіляко намагалися не пускати в свою нову розробку сторонніх розробників, і довгий час можна було користуватися тільки штатним навігатором, який поступався за всіма параметрами і Яндексу, і Google. Переконати користувачів перейти на карти Apple не вийшло, більшість, включаючи мене, продовжували користуватися картами на смартфоні.

Деякий час по тому яблучний виробник здався, в CarPlay стали з'являтися сторонні додатки, і недавно їх список поповнив Google навігатор.

Зазвичай в Росії я користуюся Яндексом, закордоном - Google, і ось вирішив інтересу заради спробувати використовувати обидва одночасно, щоб порівняти, який працює краще.

Але не зміг: стоїть на телефоні включити навігатор, як він тут же вирубується на екрані мультимедіа, так що провести порівняння одночасно не вийшло, але все ж.
По-перше, у моєї машини екран розташований високо і це дуже зручно, у власників моделей, у яких екрани низько, радість від новини буде менше.

За моїми відчуттями, G і Я працюють приблизно однаково, розрахунковий час прибуття і маршрут відрізнялися незначно. Єдина серйозна відмінність, яке я помітив - Яндекс іноді просить виконати досить сміливі маневри, що вимагають швидкого перестроювання через 5-6 смуг, Google не так сильно вірить в навички водіїв. І, звичайно, Google не так обізнаний про камерах, як Яндекс, але для мене це не має значення, я пропагую їзду по правилам.

Що в підсумку? Я вважаю, що це відмінний привід прибрати дурну держалку для смартфона з панелі і почати звикати до Google-навігатора, що ж стосується Яндекса, то їх навігатор все одно чекаємо, сподіваюся, що це не затягнеться надовго, щоб не довелося до нього назад звикати.

Хороший автозвук- це просто і недорого!

Хороший автозвук- це просто і недорого

Чому «хриплять» колонки? Купив дорогу магнітолу, а звук поганий ... Ці та інші питання розібрані в статті.

Вибираючи акустику, доведеться враховувати масу нюансів, таких як: вихідна потужність, розташування динаміків, ціна і виробник пристрою і враховувати «думка» власних вух.

Яку автомагнітолу вибрати

Багато, вибираючи звукову апаратуру для свого автомобіля, взагалі не цікавляться якістю звучання, наївно припускають, що досить купити акустику будь-якого відомого бренду, не беручи до уваги технічно параметри. Такий підхід годиться тільки для тих, кому все одно, що звучить в машині. Але для тих, хто дійсно хоче отримувати від прослуховування музики насолоди, варто задуматися про придбання якісної магнітоли.

Як правило, всі пристрої можна розділити за ціновими категоріями на три групи

Як правило, всі пристрої можна розділити за ціновими категоріями на три групи

До дешевим моделям відносяться магнітоли «пищалки». Вони максимально спрощені, часто немає дисковода CD дисків, а тільки роз'єм для флешки. Вихідна потужність їх підсилювачів мала, але цілком достатня для того, щоб «бити по вухах» при роботі з маленькими дешевими динаміками. Зазвичай, в них вбудовують FM приймач.

Магнітоли вартістю від 5-6 тисяч рублів входять в середню цінову категорію. Це вже сучасні системи, оснащені додатковим обладнанням регулювання звукових частот, USB портом і пристроєм зчитування CD дисків. Вихідна потужність, на яку можна розраховувати 30 Вт. Звук в комплекті з хорошими колонками, цілком якісний.

Ну а тим, хто звик слухати музику високої якості, доведеться викласти за магнітолу від 12 тисяч рублів. Більшість моделей підтримують MP3 формат і зчитують DVD диски. Ці пристрої здатні видавати до 40 Вт потужності.

вибір динаміків

Купуючи акустику в автомобіль, багато хто дивиться на потужність динаміків, але такий підхід вибору не завжди виправдовує вкладення. Спиратися лише на цей показник не варто, існує багато інших параметрів, на які варто звернути увагу.

«Хриплять» динаміки, потужність яких менше, ніж вихідна магнітоли помножена на два. Потужні, справжні динаміки можна відрізнити від дешевої підробки за розміром і вагою магніту ззаду. Чим він більший, тим потужніше динамік і навпаки.

Частотний діапазон колонок повинен бути не менше ніж від 15 до 25000 Герц. Це повністю перекриває діапазон людського слуху.
Всі колонки поділяються за кількістю смуг, цей показник вказує кількість динаміків встановлених на одній колонці. Кожен з них відповідає за певний діапазон звучання. Бувають одно-, дво-, і трьохсмугові колонки Найбільш популярними колонками вважаються коаксіальні, їх встановлюють на задню панель салону, щоб економити місце і не витрачати додаткові кошти.
Колонки, що складаються з декількох компонентів, відносяться до професійного обладнання, їх встановлюють в передній частині салону. У цьому випадку звук розділяється на окремі динаміки і рівномірно розподіляється по всьому салону.

Самі файли з музикою, теж, дуже важливі.

Це, як раз, той випадок, коли купивши гарну дорогу магнітолу і потужні колонки, ви можете отримати мерзенне звучання. Звукові файли повинні бути з максимально великим бітрейтом. Різниця між 128 кбіт / сек і 312 кбіт / сек помітна відразу!

І ще один спосіб оцінки: якщо магнітола, колонки і носій обрані правильно, музика не здається гучною. Її, як би, ставати «багато». А якщо ви десь помилилися, музика буде здаватися гучною і різкою.

І ще один «рада» - іноді зменшуйте гучність і слухайте машину, а то був випадок, глушник люди втратили і не помітили.

Доброю всім музики і удачі на дорогах!

Акустичні системи DVD і CD ресивери цифрові медіацентри

схема 1

схема 1

Дана система являє собою гарне поєднання головного пристрою від відомого японського виробника, італійського підсилювача і французької акустики, що забезпечує якісне, точне відтворення звуку з високою деталізацією, властивої даному головного пристрою. Запропонований варіант непогано підійде під такі напрямки музики, як джаз, блюз, рок, класична музика. Разом з тим, при певній настройці, можливості обладнання дозволять використовувати її і для популярної музики.

Як головного пристрою в схемі обраний апарат змагального рівня CDA-117Ri легендарної компанії Alpine. Його відрізняє досить строгий і серйозний дизайн, цілком відповідає внутрішнім наповненням пристрою. Ця модель має вбудований інтерфейс для підключення штатних рульових кнопок і дозволяє без додаткових перехідників підключати i-Pod.

У схемі застосовані підсилювачі фірми Audison, всесвітньо відомої якістю своєї продукції. Підсилювачі відрізняється достовірним і «красивим» звучанням, мають низький коефіцієнт спотворень і високу потужність, розвинену кроссоверним частина. Конструкція і невеликі розміри дозволяють використовувати їх в різних варіантах установки.

Як відомо, акустика виконають важливу роль перетворення електричного сигналу в акустичні хвилі. Від того, як вона впорається з цим завданням, багато в чому залежить якість звуку і кількість спотворень. Французька акустика Focal лінійки K2 Power виконана із застосуванням найдосконаліших технологій і матеріалів, що дає їй можливість забезпечити вкрай високу якість звуку, порівнянне тільки з кращими зразками акустичних систем. Ці АС демонструють видатну якість звучання і вражаючий запас потужності, а за своїми характеристиками і комплектації можуть служити еталоном сучасної гнучкої та зручної у налаштуванні 3-компонентної системи.

Для відтворення низьких частот використаний сабвуфер Focal, також лінійки K2 Power - KX27. Такий сабвуфер дозволить зберегти корисний об'єм багажника автомобіля і разом з тим забезпечить потужний бас приголомшливої ​​чистоти, атаки, структури і щільності аж до самого нижнього краю відтворюваних частот. Якість звучання баса сабвуферів K2 Power настільки вражаюче, що їх можна зустріти в кращих інсталяціях в абсолютному класі, а також в ролі еталонного басового ланки в експертних тестових лабораторіях світу.

схема 2

схема 2

Дана схема відноситься до системи середнього рівня складності і непогано підійде, як для електронної музики, так і для більш складних музичних жанрів. Добре підібрані компоненти дозволяють отримати цілком достовірне, природне звучання.

Головним пристроєм в цій схемі є цифровий USB медіаресівер. Цей сучасний апарат не має приводу для дисків, він створений для роботи з такими носіями інформації, як i-Pod і USB пристрої. При цьому він вміє відтворювати не тільки аудіо, але і відеофайли, навіть в форматі МPEG4. Якість звуку у цього апарату, також на високому рівні. У складі присутній звуковий процесор, три лінійних виходу і безліч різних налаштувань. Аудіообладнання Kenwood створюється справжніми майстрами - експертами в області якості звуку, які надають величезного значення чистоті і природності відтворення.

4-канальний підсилювач m-Dimension PRO Z4-80 (Японія) має високі показники якості звуку і надійності. Позиціонується як змагальний, має високу потужність, низьким рівнем спотворень, високою вірогідністю звучання.

У схемі використовується 2-х компонентна акустика Hertz HSK165. Дана акустична система витримує великі потужності навантаження, має досить яскравим і в той же час ненав'язливим звучанням, з щільним і потужним мидбасом.

Для відтворення інфранизьких частот використовується готовий сабвуфер Hertz EBX250 закритого типу. Сабвуфер створює приємний, м'який бас і хороший рівень звукового тиску.

схема 3

схема 3

Для тих, хто бажає провести бюджетне удосконалення аудіосистеми, не хоче використовувати дорогі компоненти, зовнішні підсилювачі та інші додаткові пристрої, дана схема є найбільш підходящою. При цьому поєднання представлених компонентів дозволяє створити гарну аудіосистему, що має непогане звучання, значно перевершує штатну.

Сучасне головний пристрій дає можливість безпосередньо підключати i-Pod і керувати ним, USB на передній панелі, а також має вбудований модуль Bluetooth Parrot. CD-програвач працює з записами в форматах CD / MP3 / WMA / AAC. Дисплей апарату відображає російські шрифти не тільки при відтворенні аудіофайлів з диска / USB / iPod, але відображаються також і російські імена абонентів з телефонної книги мобільного телефону.

Як фронтальної акустики використовується 2-х компонентна акустика Hertz ESK165L, найбільш підходяща для даної схеми. При своїй невеликій ціні вона в змозі створити хорошу звукову сцену і впевнено відтворює низькочастотну складову. Мідбасові динаміки встановлюються в штатні місця, твітери виносяться на стійки. Тилова акустика забезпечить хорошу подзвучку і та звукове наповнення без використання підсилювача.

варіанти схем

Планування установки звуку в автомобіль починається з продумування схеми автомобільної аудіосистеми. Кожен компонент, будь то головний пристрій, підсилювач, акустика або сабвуфер має свій характер звучання, що необхідно враховувати при побудові звуку. Правильне поєднання компонентів дозволяє створити закінчений, гармонійний рішення, що відтворює звук відповідно до Ваших музичними вподобаннями.

Ще на початковому етапі потрібно визначитися зі схемою аудіосистеми. Чи буде вся увага приділена водієві і пасажиру і звукова сцена створюється тільки для них, або для ззаду сидячих пасажирів потрібно тилова звукова підтримка. У разі, якщо в автомобілі планується встановити відео, DVD, то необхідна схема 5.1 -фронт, тил, центральний канал, сабвуфер, а також процесори звуку і багато іншого.

У схему, також потрібно включити додаткове обладнання, яке дозволяє поєднати штатну електроніку із знов встановленою і забезпечити їх працездатність. Так, наприклад, магнітола автомобіля Ауді CHORUS доповнюється адаптером і вона починає працювати з CD-чейнджером Alpine, які спочатку їй навіть не визначався. До речі, різниця в ціні між Alpine і "рідним" CD-чейнджером, навіть з урахуванням вартості доопрацювання, буде досить відчутна.

Або ще один приклад: поєднання штатних рульових кнопок автомобіля з позаштатними головними пристроями. Установка необхідного контролера дозволяє з успіхом вирішити цю задачу.

У деяких в автомобілях встановлені досить великі і якісні монітори виконують ряд важливих функцій. На сьогоднішній день їх можна задіяти під установку нештатної навігаційної системи.

Власникам автомобілів, що бажають використовувати штатні головні пристрої для побудови аудіосистеми, ми пропонуємо виготовити лінійні RCA входи і виходи, що дозволяє використовувати лінійний сигнал в схемах з підсилювачем.

Для побудови якісних систем звуку ми рекомендуємо кілька основних схем:

Для побудови якісних систем звуку ми рекомендуємо кілька основних схем:

Фронт + сабвуфер в мостовому включенні

Фронт + сабвуфер в мостовому включенні

Фронт + тил + сабвуфер

Фронт + тил + сабвуфер

3-х компонентний фронт + сабвуфер в мостовому включенні

3-х компонентний фронт + сабвуфер в мостовому включенні

Фронт + тил + сабвуфер в мостовому включенні

Варто зазначити, що створити аудіосистему, однаково добре відтворює музику всіх напрямків, як правило, недосяжний ідеал. Наприклад для відтворення класики необхідна хороша детальність, прозорість і натуральність звучання живого голосу та інструментів. Для електронної музики вимоги зовсім інші, тут вже необхідні компоненти з хорошою віддачею і великим звуковим тиском. Тому дуже важливо при виборі компонентів визначитися з найкращим напрямом музики, які можна поділити на такі:

класика

Jazz, Blues

Диско і поп-музика

Транс, техно, електронна музика

Рок музика

Залежно від музичних уподобань і бюджету існують готові рішення. Якщо ви тільки плануєте встановити звук в Ваш автомобіль, запропоновані тут варіанти допоможуть Вам легше зорієнтуватися у величезному безлічі компонентів.

Спорт це дуже корисно для здоров'я. І для фігури ну дуже корисно.

Яка потужна нога.

Який ракурс !!!

Вона робить акцент на своїх двох красунь.

Це що за "горіх"? Звідки?

Краса і спорт ходять поруч. Які округлі принади. Вах.

Шпагат це напевно боляче.

Я точно запишуся в команду з пляжного волейболу.

Це краб?

... немає він мій, чи не віддам нікому, пішли геть ...

Щось якісь старі черлідерша.

Ось це вона гребе.

Це що в правилах записано, що б в таких трусиках виступати?

Сонце, море, пляж ... ой, а що це там таке червоненьку?

У суворому спорті і білизна суворе.

Фото взяті з відкритих джерел.

Стандартне запитання, який при цьому виникає, - «А що можна зробити, щоб штатка нормально зазвучала?
Ідея була чудовою: показання вашого смартфона дублюються на екран мультимедійної системи автомобіля - що може бути крутіше?
Що в підсумку?
Чому «хриплять» колонки?
Це що за "горіх"?
Звідки?
Це краб?
Це що в правилах записано, що б в таких трусиках виступати?
Ой, а що це там таке червоненьку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов