Наша сеть партнеров Banwar
Неухильно збільшується число комерційного транспорту і спецтехніки незмінно збільшує потребу в паливозаправники, які можуть їх обслуговувати.
Особливо актуальною ця тема є для постачання паливом віддалених районів, на яких ведуться будівельні, лісозаготівельні або сільськогосподарські роботи. У цьому випадку значення бензовоза складно переоцінити.
З кожним днем більшої популярності набуває такий вид причепа , Як цистерна для нафтопродуктів, що представляє собою мобільну автозаправну станцію. Така цистерна може самостійно в якості міні АЗС працювати у віддалених від класичних заправок місцях, дозволяючи спецтехніки працювати без простоїв і перебоїв, пов'язаних з відсутністю пального. До речі, залишивши цистерну, шасі може бути задіяно в будь-яких роботах.
Сьогодні випускають цілі заправні модулі, які можуть повноцінно функціонувати без джерела енергії, - вони обладнані механічними насосами і лічильниками.
ринок виробництва мобільних АЗС дуже привабливий: при достатній простоті виробів і відсутності необхідності в базі для виробництва попит на продукцію стабільно росте, як, власне, і ціни. Навіть якщо ви придбаєте стандартне обладнання для АЗС і побудуєте заправний комплекс, купивши додатково мобільну АЗС можна істотно розширити межі свого бізнесу. Для експлуатації мобільного заправної станції не знадобляться додаткові узгодження і дозволу.
Що стосується приладів відпуску та обліку палива, то бензовоз найчастіше обладнають механічними потоковими лічильниками - вони надійні і не уявляють складності в установці, впоратися з такою роботою під силу навіть не фахівцеві. Більш складний електронний лічильник К24 має продуктивність від 5 до 120 л / хв. і коштує близько 6000 рублів. Існують лічильники з попереднім програмуванням на обсяг видається палива, але коштують вони вже від 25 000 до 30 000 рублів.
Серед компактних вітчизняних промислових автозаправників можна відзначити випускаються на шасі УАЗ 3306 і обладнані 1500-літрової цистерною, яка має пенополиуретановую міжсекційних ізоляцію і двосекційний корпус. Завод ГрАЗ виробляє паливозаправник об'ємом 17 м3 на базі Ford Cargo 2530DC.
Що стосується вартості паливозаправників, то цистерна з легкого металу, наприклад, з алюмінію, коштує відчутно дорожче важчій сталевий.
Чималу популярність в Росії отримали автомобільні заправники виробництва Кореї, завдяки їх конструктивними особливостями, зокрема, наявності пневмопідвіски і великої кількості секцій. Перевагою «корейців» є наявність пристосувань для нижньої заливки, що вкрай рідко зустрічається на моделях вітчизняного виробництва.
До честі вітчизняних виробників транспорту потрібно сказати, що всі сучасні розробки поступово знаходять своє застосування і в їх конструкції.