Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні стало відомо про перевірки АЗС в нашій країні, ось що вдалося з'ясувати Федерації Автовласників Росії:
У зв'язку з постійними скаргами автовласників і відсутністю атестованої методики визначення фактично залитого палива в бак, Федерація автовласників Росії розробила метод визначення недоливу палива на АЗС в режимі «таємного покупця», яка дозволяє визначити фактичну кількість відпущеного палива в бак автомобіля. Розроблений ФАР метод визначення фактично залитого в бак палива, дозволяє не тільки визначати недолив, а й проводити відбір палива в режимі «таємного покупця» для перевірки якості на відповідність ТР ТС.
Моніторинг недоливу АІ-92 і АІ-95 проводився на 34 АЗС в 13 суб'єктах РФ:
В ході моніторингу було перевірено:
5 - Вертикально інтегрованих нафтових компаній (ВІНК).
21 - Федеральних і регіональних мереж.
8 - Мелкосетевих і приватних АЗС.
Згідно з нашим методом, за недолив приймалося розбіжність більше 1%, між сплаченим і фактично отриманим паливом. В результаті недолив виявлено на 76% АЗС. Недолив серед ВІНК склав 20%, один з п'яти (недолив 1,63% - на рівні похибки). Недолив серед федеральних і великих регіональних мереж склав 81% (середній недолив 4,97%, max 19.03%). Недолив серед мелкосетевих і приватних АЗС склав 100% (середній недолив 5,66%, max 8.03%). Середній недолив по вибірці склав 5,05%, а значить, його фактично можна приплюсувати до ціни за літр.
Недолив палива - це не тільки обман споживача, але і елемент недобросовісної конкуренції. Використовуючи недолив, недобросовісні учасники ринку, фактично продають паливо за вищою ринковою ціною, яка ще не відповідає вимогам Технічного Регламенту ТС.
приклад:
- АЗС в Краснодарському краї, реалізовувала АІ-95 по 44,70 руб / літр, недолив склав 19,03% і фактично споживач придбав паливо за ціною 55,21 руб / літр.
- АЗС в Московській області, реалізовувала АІ-95 по 39,90 руб / літр, недолив склав 12,8%, фактично споживач придбав паливо за ціною 44 руб / літр. Більш того, лабораторні випробування відібраного АІ-95 показали, що паливо не відповідає ТР ТС: сірка 122.9, частка бензолу 2.71, частка кисню 4.3, частка метанолу 4.95.
Ми розуміємо, що в основі недоливу лежать економічні причини і про це ми говорили і писали останнім часом не раз. Якщо оптова ціна вище роздрібної, то це не минуемо призводить до зниження якісних і кількісних показників відпускається на АЗС палива, а значить, у всіх нас є ризик не тільки заправити паливо сумнівної якості, але і заплатити «за повітря».
Багато з Вас зараз задаються питанням: де ж заправлятися, а кого об'їжджати стороною? Але поки наш метод не буде атестований ми, на жаль, не маємо можливості відповісти на це питання і озвучувати всі дані, але повірте, ми робимо все, щоб прискорити цей процес, а поки читайте уважніше наші результати і робіть правильні висновки.