Наша сеть партнеров Banwar
Незважаючи на те, що інжекторна система уприскування сьогодні застосовується повсюдно, від карбюратора виробники автомобілів і мотоциклів повністю не відмовилися. Також на наших дорогах ще багато можна зустріти машин, наприклад ВАЗ-2101, в яких використовують карбюратор.
Основне завдання карбюратора - змішування палива з повітрям для отримання паливно-повітряної суміші, яка потім надходить у впускний колектор, а з нього - в двигун, в камери згоряння поршнів.
Часто водії стикаються з такою проблемою, як багата чи бідна суміш. Що це таке, ми вже розповідали на Vodi.su.
Якщо у вас стоїть карбюраторний двигун, то про те, що суміш багата, свідчать наступні проблеми:
- детонації в двигуні і в глушнику;
- пропажа тяги;
- з труби валить чорний або сірий дим;
- маслянистий осад на глушнику.
Також про багату суміші каже чорний нагар на свічках запалювання.
Якщо заходи не прийняти вчасно, то вашому автомобілю загрожують надалі серйозні поломки:
- підвищена витрата палива;
- накопичення шлаку на стінках циліндрах і поршнів, швидший їх знос;
- прогорание глушника.
Двигун з часом може просто заклинити, клапани погнуться або прогорять. Відповідно, ремонт влетить в копієчку.
Причини утворення багатої суміші на карбюраторі
В принципі, основні причини ті ж, що і на інжекторі :
- забита система подачі повітря - пора міняти повітряний фільтр;
- некоректно працює датчик повітря;
- підвищений тиск в паливній магістралі через неправильну настройки паливного насоса;
- карбюратор потрібно міняти або перебрати і поміняти прокладки, гумки і т.д.
Можливо проблема криється в дросельної заслінки, яку потрібно відрегулювати або просто почистити - як це робиться , Ми теж писали на Vodi.su.
Покрокове усунення проблем
Якщо ви добре розбираєтеся в пристрої автомобіля, то усунути проблеми багатою (в принципі, як і бідної) суміші палива можна самостійно.
Перше, що потрібно зробити - змінити повітряний фільтр. Проводять заміну один раз на 10-15 тисяч кілометрів. Якщо ж фільтр міняли недавно, значить причину потрібно шукати далі.
Досвідчені водії зі стажем відразу ж приступають до налаштування карбюратора.
Для цього потрібно:
- розігріти двигун і дати йому трохи охолонути;
- зняти тягу газу з дросельної заслінки;
- зняти трубку вентиляції картера;
- переконатися, що в трубці випередження запалювання немає вакууму.
Після цього знаходимо так звані гвинти якості на карбюраторі. Їх потрібно крутити за годинниковою стрілкою, поки двигун не почне працювати з перебоями. Потім глушимо двигун, гвинти якості прокручуємо рівно на один оборот проти годинникової стрілки і знову заводимо машину. За ідеєю, мотор повинен працювати плавно.
Перш, ніж приступите до налаштування карбюратора, уважно почитайте інструкцію до автомобіля, щоб потім не довелося викликати досвідчених автослюсарів.
Можливо, вам потрібно буде провести чистку карбюратора, оскільки через його забруднення склад суміші теж може значно змінюватися. У продажу є спеціальні засоби для виконання таких робіт.
Важливо також перевірити камеру поплавця карбюратора. Може бути таке, що рівень бензину в ній не відповідає нормі. Тому потрібно правильно виставити рівень камери поплавця. Також через накопичення в ній парів бензину може утворюватися багата паливна суміш, відповідно потрібно перевірити вентиляцію камери - балансуючу трубку.
Не забувайте також про регулювання дросельної заслінки, перевірці тиску в паливній системі за допомогою манометра. Можливо знадобиться заміна датчиків повітря, рівня палива в баку (поплавка). Кваліфіковані фахівці зможуть легко з'ясувати причину утворення багатою або бідною паливно повітряної суміші.