Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Багажник на дах автомобіля Лада Калина універсал

  1. « Лада Калина являє собою сімейне автомобіль, а це значить, що додаткове місце для перевезення багажу...
  2. Монтаж додаткового багажника
  3. Алгоритм дій при установці
  4. Рейлінгові багажник своїми руками
  5. Установка додаткового багажника
  6. Витрати і переваги
  7. Надіслати відповідь
  8. 2 »
  9. 3 »
  10. Популярні новини

«

Наша сеть партнеров Banwar

«

Лада Калина являє собою сімейне автомобіль, а це значить, що додаткове місце для перевезення багажу йому зовсім не зашкодить. Для подібних цілей використовують дах, на яку і встановлюють додатковий багажник. Існує два види таких конструкцій - готові, які продаються в автомагазинах і зроблені власноруч. У цій статті ми поговоримо про те, як правильно виготовити і встановити багажник на дах вашого автомобіля.

Готові багажники відмінно підійдуть для автолюбителів, які хочуть заощадити сили і час на виготовленні багажника на дах або ж для тих, хто не дуже впевнений у своїх силах і навряд чи впорається з поставленим завданням. Одним з найважливіших питань є вибір даної конструкції.

Як правильно підібрати багажник

Багажник на дах машини Лада Калина - це досить проста конструкція. Вона складається з поперечної перекладини і опорної стійки. У комплекті поставляється набір фіксаторів, кріплень, а також ємностей для транспортування вантажів. При виборі подібної деталі слід розуміти, що після установки:

  • габарити автомобіля збільшаться в висоту;
  • можлива поява сторонніх шумів під час швидкої їзди;
  • багажником можна зачепитися за низкорастущие гілки.

Однак з його допомогою ви значно збільшите площу для транспортування вантажів. Деякі автомобілісти воліють задні багажники, оскільки вони більш компактні і не такі гучні. Але є і значні мінуси:

  • перевантаження задньої частини машини;
  • перекриття фар;
  • подовження схилу.

Монтаж додаткового багажника

Установку багажника на дах Лада Калина можна проводити двома методами. Перший має на увазі використання рейлінгов, які в першу чергу закріплюються на кузові, після чого на них монтуються перекладини. Другий метод - це установка багажника «під двері», в цьому випадку опори чіпляються за дверний отвір.

Багажник на рейлінги Багажник на рейлінги

Більшість автовласників вважають за краще рейлінгові систему, оскільки вона дає можливість регулювання відстані між перекладинами. Також в цьому випадку можна монтувати стільки поперечних елементів, скільки необхідно для перевезення малогабаритних вантажів без додаткових ємностей.

Важливо знати! Щоб убезпечити подібні конструкції від крадіжки, краще вибирати моделі, в яких кріплення опори можна закрити ключем.

Ще одним питанням, яке треба вирішити до установки багажника на дах Лада Калина є використання навісних конструкцій. Від цього залежить вибір кріплень для багажника. Наприклад, якщо установка була проведена «під двері», то на поперечини слід монтувати настил, оскільки без нього неможливо буде транспортувати габаритні вантажі.

Алгоритм дій при установці

Опишемо процес установки багажника на Ваш автомобіль:

  1. Спочатку потрібно відкрити двері вашого автомобіля;
  2. Після цього буде потрібно витягти гумовий ущільнювач. Робити це слід від задніх дверей до передньої;
  3. Потім слід відкрити кріпильні отвори, які заклеєні ізолентою;
  4. Після цього можна приступити до примірочних монтажу рейлінгов на даху Лада Калина. Після установки конструкції слід намітити маркером місця для установки кронштейнів і обтекателей з пластмаси;
  5. Коли розмітка закінчена, потрібно зняти рейлінги;
  6. За готовою розміткою слід знежирити площа контакту даху з багажником спиртом, після чого її потрібно обробити активатором адгезії. Зробити це можна за допомогою простої серветки;
  7. Якщо під час пробного монтажу ви помітили, що кронштейни нещільно прилягають до площі для кріплень на кузові, то її потрібно проклеїти двостороннім скотчем. Всі кріпильні отвори, які не стали в нагоді, необхідно заклеїти ізоляційною стрічкою;
  8. Тепер потрібно зняти невеликі фрагменти захисного покриття з двостороннього скотча, який наклеєний на пластикові обтічники, і загнути їх назовні;
  9. Після цього можна встановити рейлінги на дах Лада Калина, але болти слід затягувати не впритул;
  10. Потім слід встановити обтічники;
  11. Тепер потрібно акуратно взятися за відігнуті краї двостороннього скотча і дістати захисний шар. Робити це потрібно по контуру обтекателей;
  12. Після цього необхідно щільно затягнути передній кріпильний болт, за ним задній;
  13. Сильним натисканням зверху слід остаточно зафіксувати обтічники, після чого притиснути краю;
  14. В кінці потрібно поставити на місце ущільнювач, оглянути результати виконаної роботи і стерти розмітку.

Рейлінгові багажник своїми руками

Перед тим, як приступити до робіт слід чітко визначити розміри багажника на дах автомобіля Лада Калина. Розміри рейлінгов повинні відповідати довжині і ширині даху. Що стосується висоти, то тут все залежить від вас, оскільки даний параметр не є таким вже важливим. Після того, як ви визначилися з габаритами, потрібно нарізати труби необхідної довжини. Кількість перекладин варіюється від 2 до 4. Опора повинна припадати як мінімум на 8 точок, щоб рівномірно розподілити навантаження на дах і не дати їй прогнутися. Виробництво такої деталі, як рейлінгові багажник на Лада Калина краще починати з нижньої основи.

Дана операція вимагає деяких навичок в звареному справі, тому якщо досвід зварювання відсутня краще для початку трохи потренуватися на непотрібному матеріалі. Шви, які використовуються для зварювання нижньої основи багажника на дах Лада Калина, досить прості, тому техніку їх обробки можна освоїти за кілька годин.

  1. Для початку необхідно підготувати рівну поверхню. Ідеальним варіантом буде металевий стіл, за відсутності такого можна скористатися кількома металевими підставками. Дерев'яні поверхні тут не допоможуть, оскільки іскри, утворені під час зварювання, можуть запалити поверхню;
  2. Тепер необхідно зварити багажник. У разі виникнення прогарів всю роботу доведеться почати спочатку, оскільки такі пошкодження значно знижують міцність багажника;
  3. Після зварювання шви необхідно ретельно відшліфувати.

Цей елемент багажника на дах Лада Калина потрібно виготовляти в суворій відповідності габаритам нижній частині.

Важливо знати! Навіть невеликі відхилення і невідповідності приведуть до помітного спотворення всієї конструкції.

За допомогою перемичок необхідно з'єднати обидва елементи багажника. Тут можна піти двома способами: намертво скріпити їх за допомогою зварювання або залишити верхню частину знімною, щоб можна було використовувати нижню як майданчик. Після цього потрібно відшліфувати отримані шви і приступити до фарбування додаткового багажника. Його колірну гамму визначати вам, проте рекомендується чорний матовий колір або сріблястий металік. Поперечини необхідно ретельно очистити від іржі і знежирити. Грунтовку на багажник потрібно наносити в кілька шарів, оскільки дані елементи постійно труться.

Формування зовнішнього вигляду багажника Формування зовнішнього вигляду багажника

Важливо знати! Якщо ви плануєте постійно використовувати багажник, варто вмонтувати в нього ліхтарі заднього ходу, стоп-сигнал і габаритні вогні. Все це обладнання зажадає додаткових отворів, а також проводки для підключення до електроніки автомобіля.

Установка додаткового багажника

Останнім етапом є монтаж багажника на Ладу універсал. Найбільшою складністю, з якою ви зіткнетеся під час цієї процедури, є виготовлення кріпильних елементів, оскільки відповідних може просто не бути в продажу. Необхідно використовувати по два болта з гайками для кожного з кріплень і така ж кількість трубок з діаметром як у болтів. Установка проводиться так само, як і в випадку з готовим багажником для Калини універсал. Головне пам'ятати, що багажник не повинна завдавати шкоди авто, тому краще перестрахуватися і встановити в місцях кріплення гумові прокладки.

Установка багажника на дах Установка багажника на дах

Витрати і переваги

Серед більшої частини автовласників побутує думка, що виготовлення і монтаж такого елемента, як багажник на дах Лада Калина універсал - клопітка і тривалий заняття. Однак, по суті вистачить двох-трьох днів для твори всіх необхідних операцій. Всі дії досить прості і не вимагають професійного обладнання та наявності високої кваліфікації.

Крім того, що багажник на дах Лада Калина універсал дозволяє перевозити набагато більше вантажів, він ще здатний значно змінити зовнішній вигляд вашого автомобіля. Присутність сталевих перекладин додаткового багажника може стати завершальним акордом в композиції Лада Калина універсал.

Присутність сталевих перекладин додаткового багажника може стати завершальним акордом в композиції Лада Калина універсал

Надіслати відповідь

4 Коментар на "Багажник на дах Лада Калина"

Хочу поставити багажник на дах автомобіля Лада Гранта - рейлінги з поперечиною. У мене два питання з цього приводу - по-перше, чи не затікає вода і чи не потрапляє пил в місця установки, по-друге - не гуде він на швидкості?

Звичайний багажник буде гудіти і свистіти, коли розженешся - тому краще купуй аеродинамічні дуги. Вони на швидкості поводяться цілком нормально - аеродинаміка в порядку і ніяких зайвих звуків.

А що з зазорами? Боюся, в місцях кріплення буде грязюка неймовірна і іржавіти ж обов'язково стане - в будь-який дощ намокне і чекай біди.

Боюся, в місцях кріплення буде грязюка неймовірна і іржавіти ж обов'язково стане - в будь-який дощ намокне і чекай біди

Для того щоб на високій швидкості не було сторонніх шумів, придбайте аеродинамічну конструкцію - вона саме на це розрахована. А щоб не боятися корозії, проклейте зазори бронеплёнкой.

матеріали: http://okuzove.ru/modifikacii/bagazhnik-na-kryshu-lada-kalina.html

2 »

Дуже часто автолюбителі перед покупкою автомобіля приділяють пильну увагу місткості багажного відділення. Багажник автомобіля, що купується дуже часто залишається порожнім, але іноді трапляється, що потрібно перевезти великогабаритний вантаж. Навіть склавши спинку заднього сидіння, може виявитися, що місця не вистачає. Що робити, якщо знадобиться перевезти, наприклад, човен або велосипед? Звичайно, можна скористатися автомобільним причепом, але найкращим варіантом буде установка додаткового багажника.

Для причепа на автомобілі необхідно встановити фаркоп. Тим більше, що потрібно придбати сам причіп - а це також чималі гроші. Не обійтися також від оформлення відповідних документів. В цьому випадку є тільки один позитивний момент - причіп не потрібно страхувати. Крім усього іншого, причіп необхідно десь зберігати - в гараж він не завжди поміститься.

  • Багажник, що розміщується ззаду не можна назвати дуже популярним варіантом, хоча з його допомогою можна без проблем перевезти, наприклад, велосипед або лижі. Вантаж легко кріпиться, так в цьому випадку у нього низький центр тяжіння. Недоліками такого багажника є те, що збільшується навантаження на задню вісь автомобіля, габарити кузова збільшуються.
  • Наступним варіантом є додатковий багажник, що встановлюється на даху автомобіля.

Існує три види подібних багажників:

Дачні призначені для перевезення вантажів на невеликі відстані з невеликою швидкістю. На такий багажник можна без праці завантажити зібраний урожай або дачні інструменти. Але не можна забувати, що центр ваги в цьому випадку знаходиться нагорі.

Спортсменам рекомендуємо встановити спортивний багажник, який спеціально призначений для перевезення спортивного інвентарю, наприклад, лиж або велосипедів.

Автобокс є закритий тип багажника, він призначений для перевезення вантажів на значні відстані. Такий багажник виконаний у вигляді закритої порожнини, яка встановлюється на даху автомобіля. Залежно від типу Автобокс, місткість автомобіля можна збільшити до 450 л. Також в подібних багажниках можливе перевезення вантажів, які потребують делікатного поводження. В середину такого багажника не потрапляє волога, не проникає дорожній пил і бруд. Ще однією позитивною рисою подібних багажників, на відміну від всіх інших, є те, що вони не псують зовнішній вигляд автомобіля.

При обмежених фінансових можливостях Автобокс може бути виготовлений своїми руками - головне, щоб було бажання. Як матеріал рекомендується використання пластика ABS. У разі, якщо автомобіль обладнаний рейлингами (поздовжніми дугами), то установка багажника значно спрощується. В цьому випадку не потрібно думати про те, як його закріпити. У разі відсутності поздовжніх дуг їх можна придбати і встановити самостійно. Для кріплення використовуються також спеціальні скоби, зовні схожі на гаки.

А ще в автомагазинах можна знайти сучасні багажники, для кріплення яких застосовуються спеціальні магніти або вакуумний спосіб. У відповідному розділі нашого сайту ви зможете знайти і викачати керівництва по ремонту та експлуатації автомобілів.

Кожен варіант багажника має свої як позитивні, так і негативні властивості. При установці багажника потрібно пам'ятати, що маса вантажу, що перевозиться не повинна бути більше 100 кг. При збільшенні навантаження з'являється ймовірність деформації кузова, що тягне за собою не тільки незручності для пасажирів, але і виникнення ДТП. Додаткові багажники зручні тим, що в разі потреби він легко і просто знімаються - автомобіль набуває свого звичного вигляду.

матеріали: http://mashintop.ru/articles.php?id=853

3 »

3 »

Увага! Органи ДАІ розробили новий адміністративний регламент про оформлення переобладнання автомобіля. Документ викладений для громадського обговорення на Єдиному порталі правових актів.

Пропонуємо детальний огляд цього документа:

Державтоінспекція РФ посилила боротьбу з виявленням на автодорогах автомобілів з незаконним тюнінгом.

Що ж таке незаконний тюнінг і що робити власникам автомобілів, які мають у своїй конструкції не заводські доопрацювання? Пропонуємо вам відповіді на ці та інші хвилюючі автомобілістів питання, пов'язані з установкою на машину різних додаткових компонентів, починаючи від газового обладнання і закінчуючи багажником на даху.

Згідно з чинним законодавством, автомобільне устаткування яке несертефіціровано і не оформлено належному чином (про це нижче) вважається нестандартним. Відповідно автомобіль, який був переобладнаний (навіть незначно) не може пересуватися по дорогах загального користування, так як це прямо заборонено діючими законами і підзаконними актами. У підсумку співробітники ГИБДД мають права заборонити експлуатацію тюнінгового автомобіля і зобов'язати власника оформити внесення зміни в конструкцію транспортного засобу, відповідно до діючих норм закону, або демонтувати НЕ заводські компоненти і елементи з машини. В іншому випадку власнику тюнінг автомобіля загрожує анулювання реєстрації транспортного засобу в конструкцію якого було внесено зміни не передбачені заводів виробником.

Ось приблизний супереч компонентів автомобіля за тюнінг яких можуть заборонити експлуатацію автомобіля по дорогах загального користування:

- Підвіска і її компоненти

- Рульове управління і рульове колесо

- Сидіння водія і пасажирів

- Зовнішня світлова оптика

- Вихлопна система і її компоненти

- Галогенні лампи розжарювання не стандартного світла

- Різні аеродинамічні спойлера на кузові автомобіля

- Чи не стандартні пороги

- Чи не стандартні колісні арки

- Додаткове зовнішнє освітлення

- Монітори для трансляції реклами

Це лише частина переліку нестандартного обладнання, за незаконну установку якого будь-який власник автомобіля може бути притягнутий до відповідальності, а також позбутися реєстрації транспортного засобу в органах ДАІ.

В цілому в поняття незаконного тюнінга входити будь-яке обладнання, не передбачене конструкцією автомобіля.

Як бачите фактично під діючий закон про заборону тюнінгу підходить мало не кожен другий автомобіль на дорозі. Наприклад, за встановлення не заводських лампочок ближнього або дальнього світла, також, як і за установку більш яскравого габаритного освітлення або підсвічування номерного знака.

Крім того, звичайно це стосується всіх водіїв які використовують газове обладнання, яке не оформлене в органах ГИБДД відповідним чином.

Крім того, звичайно це стосується всіх водіїв які використовують газове обладнання, яке не оформлене в органах ГИБДД відповідним чином

На жаль ця заборона на внесення змін в конструкцію транспортного засобу, фактично ставить 70 відсотків водіїв на дорозі поза законом. Тобто більшість водіїв, які встановили на автомобіль будь-який не заводський компонент ризикує опинитися без машини, яка згідно із законодавством може відправитися на штрафмайданчик, для обмеження експлуатації на дорогах загального користування. Закон є закон.

Наприклад, власники позашляховиків люблять встановлювати на дах не заводський багажник у вигляді зварних труб на дах. Згідно з чинним законодавством подібна зміна в конструкцію ТЗ повинно бути сертифіковане відповідними організаціями та оформлено належним чином в органах Державтоінспекції. Адже для того щоб зрозуміти чи безпечний цей "колгоспний" багажник, потрібно провести заміри максимально можливого навантаження. Як правило про заводських багажниках на даху або рейлінга відома вся необхідна інформацію про навантаження, яка виходить в процесі сертифікації нового автомобіля.

Також в нашій країні поширений тюнінг коліс Також в нашій країні поширений тюнінг коліс. Багато власників автомобілів замість штатних заводських дисків люблять встановлювати широкі диски і гуму. Як правило для цього на маточини коліс встановлюють спеціальні проставки. Крім того, не рідкість, коли любителі тюнінгу встановлюють проставки під пружини підвіски, для того щоб збільшити дорожній просвіт автомобіля. Але подібні зміни в конструкцію відповідно до законодавства не безпечні. Наприклад, проставки маточини збільшують радіус розвороту автомобіля, коли як проставки під пружини стійок збільшують ризик перекидання транспортного засобу.

Найбільше звичайно від нового закону постраждали власники позашляховиків (особливо на Далекому Сході і Центральній Сибіру). Не секрет що саме там більшість автопарку країни складається з позашляховиків, які піддаються власниками глибокому тюнингу, починаючи від установки "кенгурятников" і закінчуючи ліфтованную підвіскою і лебідкою.

І на відміну від Московського регіону, де подібний тюнінг як правило робиться для краси, власники позашляховиків в цих регіонах роблять модернізацію з метою не опинитися в біді на розбитих дорогах і бездоріжжі далеко від будинку.

На жаль, у більшості власників позашляховиків в Росії немає фінансових можливостей здобувати стандартне додаткове заводське обладнання для тюнінгу позашляховиків. Саме тому зміни в конструкцію відбувається за приводу не сертифікованого нестандартного обладнання.

На жаль закон в нашій країні єдиний для всіх регіонів. Відповідно чинного законодавства необхідно дотримуватися по всій країні. Це означає що неминуче всі власники автомобілів, в які були внесені навіть найменші зміни (наприклад, встановлені нові лампочки в передню оптику) зобов'язані оформити всі зміни відповідно до чинного нормами законодавства.

Це означає що неминуче всі власники автомобілів, в які були внесені навіть найменші зміни (наприклад, встановлені нові лампочки в передню оптику) зобов'язані оформити всі зміни відповідно до чинного нормами законодавства

Відповідно до Технічного регламенту Митного союзу (розділ 4 глава V) "Про безпеку колісних транспортних засобів" в разі зміни в конструкцію автомобіля його власник зобов'язаний провести попередню технічну експертизу і перевірку безпеки конструкції транспортного засобу після внесення в нього модернізацій (тюнінгу). Подібні перевірки і експертизи можливі тільки акредитованим випробувальними лабораторіями, які внесені до Єдиного реєстру організацій які здійснюють сертифікацію і проведення випробувань на базі лабораторій на території Митного союзу.

Єдиний реєстр органів з сертифікації та випробувальних лабораторій Митного союзу можна подивитися на офіційному сайті Євразійської Економічної комісії. Ось адреса офіційного сайту: http://www.eurasiancommission.org/

Це розділ Департамент технічного регулювання та акредитації Євразійської Економічної комісії. На їх розділі сайту ви можете також ознайомитися з іншими важливими документами з питання безпеки дорожнього руху та експлуатації транспортних засобів на території Митного союзу.

На їх розділі сайту ви можете також ознайомитися з іншими важливими документами з питання безпеки дорожнього руху та експлуатації транспортних засобів на території Митного союзу

Згідно з чинним законодавством будь-які зміни в конструкцію ТЗ необхідно сертифікувати і оформити в органах ДАІ. Для цього вам необхідно пройти процедуру відповідно до Технічного регламенту Митного союзу про безпеку транспортних засобів №877 від 9.12.2011 року.

Тобто власник автомобіля, який вніс зміни в його конструкцію повинен пройти 2 перевірки в спеціалізованих організаціях і потім в разі позитивного рішення експертизи на безпеку транспортного засобу, оформити відповідні зміни в органах ГИБДД, які внесуть в особливі відмітки паспорта транспортного засобу сертифіковані конструктивні зміни в автомобіль .

Увага! Звертаємо вашу увагу що органи Державтоінспекції не займаються сертифікацій тюнінгу і будь-яких інших внесених змін в конструкцію кузова. Згідно з чинним законодавством органи ГИБДД займаються тільки видачею дозволу на встановлення додаткового обладнання в автомобіль.

Для початку ви повинні звернутися до випробувальної лабораторії, яка має акредитацію Митного союзу. Для цього необхідно власнику транспортного засобу подати заяву (також можлива подача заяви представником за нотаріально посвідченою довіреністю. Детальніше про те як це зробити описано в нашій статті про оформлення установки газового обладнання на автомобіль. Можна подивитися тут.

Потім акредитована організація проведе попередню технічну експертизу автомобіля. У разі безпеки внесених змін в конструкцію транспортного засобу уповноважена організація видасть позитивний висновок про можливість установки додаткового обладнання на автотранспортний засіб.

Потім отримавши позитивний висновок акредитованої організації про можливість установки доп. обладнання необхідно звернутися в органи ГИБДД з відповідною заявою для отримання попереднього дозволу на зміни в конструкцію транспортного засобу.

Далі органи Державтоінспекції розглянувши надійшли заява від власника автомобіля або від його представника (за нотаріально посвідченою довіреністю) видадуть свою резолюцію про можливість змін в пристрій і конструкцію ТЗ.

Отримавши дозвіл ГИБДД про внесення змін до конструкції автомашини, ви повинні встановити обладнання самостійно (в разі якщо позитивний висновок про можливість внесення в конструкцію ТЗ передбачає самостійне проведення робіт по модернізації автомобіля) або звернутися в спеціалізовану організацію, яка має відповідний сертифікат на проведення робіт по внесенню в конструкцію автомобіля будь-яких змін.

Крім того ви також повинні мати на руках завірені оригінальною печаткою сертифікати відповідності на встановлене або на яке встановлюється на ньому обладнання.

Крім того ви також повинні мати на руках завірені оригінальною печаткою сертифікати відповідності на встановлене або на яке встановлюється на ньому обладнання

Після установки додаткового обладнання та компонентів на автомобіль ви повинні пройти техогляд на станціях техобслуговування на предмет відповідності транспортного засобу вимогам чинного законодавства в галузі забезпечення безпеки дорожнього руху.

Пройшовши техогляд і в разі відповідності вимогам забезпечення безпеки дорожнього руху ви отримаєте діагностичну карту техогляду.

І це ще не все. Далі після отримання діагностичної карти ви повинні пройти технічну експертизу, в рамках якої фахівці акредитованої Митним союзом організації перевірять автомобіль на безпеку конструкції після установки на ТЗ доп. обладнання.

У разі позитивного висновку після змін в конструкцію автомобіля власник автотранспортного засобу або його законний представник отримає на руки висновок експертизи про безпеку встановленого на автомобіль не заводського обладнання.

У висновку ви повинні звернутися до органів ГИБДД надавши всі документи отримані раніше для внесення змін в дані про транспортний засіб. Органи Державтоінспекції внесуть відповідні відомості про внесені зміни в конструкцію ТЗ в базу даних, внесуть зміни в паспорт транспортного засобу (ПТС) і вийдуть нове реєстраційне свідоцтво в якому в графі "Особливі відмітки" буде внесено запис про встановленим в автомобілем додатковому устаткуванні.

Ще раз повторимо, що більш докладніше про процедуру законного оформлення встановленого на ньому обладнання, компонентів, освітлювальних приладів і елементів тюнінгу ви можете дізнатися в нашій статті "Штраф за газове обладнання в автомобілі".

Ще раз повторимо, що більш докладніше про процедуру законного оформлення встановленого на ньому обладнання, компонентів, освітлювальних приладів і елементів тюнінгу ви можете дізнатися в нашій статті Штраф за газове обладнання в автомобілі

Відповідно до статті 12.5 КоАП РФ Керування транспортним засоби при наявності несправностей або умов, при якіх відповідно до Основних положень по допуску транспортних ЗАСОБІВ до ЕКСПЛУАТАЦІЇ й обов'язками посадових осіб по Забезпечення безпеки дорожнього руху експлуатація транспортного засоби Заборонена. За Порушення цієї норми законодавства передбачення штраф в размере 500 рублей, а такоже Заборона ЕКСПЛУАТАЦІЇ транспортного средства на дорогах загально Користування. Відповідно для забезпечення заходів безпеки співробітники ГИБДД ДПС мають права евакуювати переобладнане транспортний засіб на штрафмайданчик.

Але найчастіше органи Державтоінспекції складають протокол про порушення Адміністративного Кодексу РФ і видають припис на демонтаж встановленого нестандартного обладнання на автомобіль, або дають час на оформлення внесення змін до конструкції транспортного засобу відповідно до норм Російського законодавства і регламенту Митного союзу в області автотранспорту.

Ви запитаєте чому органи ГИБДД залучають водіїв тюнінгових автомобілів за статтею 12.5 КоАП РФ? Адже в цій статті нічого не сказано про тюнінг і інших змін в конструкції автомобіля?

Все дуже просто. Згідно зі списком несправностей автомобіля за якими рух транспортного засобу заборонено по дорогах загального користування, якщо в конструкцію автомобіля внесені зміни без дозволу органів безпеки дорожнього руху ГИБДД, то транспортний засіб не може пересуватися по дорогах загального користування.

Це означає що будь-які внесені змін в конструкцію транспортного засобу повинні бути оформлені відповідно до законодавства. В іншому випадку власник транспортного засобу може бути притягнутий до відповідальності із забороною експлуатації автомобіля на дорогах загального користування.

Популярні новини

Популярні новини

© 2008-2015 Агентство «1ГАІ».

Права на зображення і матеріали належать їх авторам

матеріали: http://www.1gai.ru/publ/517075-zakon-o-tyuninge-avtomobiley-vse-podrobnosti.html

У мене два питання з цього приводу - по-перше, чи не затікає вода і чи не потрапляє пил в місця установки, по-друге - не гуде він на швидкості?
А що з зазорами?
Що робити, якщо знадобиться перевезти, наприклад, човен або велосипед?
Php?
Що ж таке незаконний тюнінг і що робити власникам автомобілів, які мають у своїй конструкції не заводські доопрацювання?
КоАП РФ?
Адже в цій статті нічого не сказано про тюнінг і інших змін в конструкції автомобіля?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов