Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

БайкалМоторШоу-2011: офіційні підсумки, кращі автомобілі і дівчата (БАГАТО ФОТО)

Наша сеть партнеров Banwar

28-29 травня в Іркутську на Стадіоні «Труд» проходив 7-й Фестиваль автотюнінгу БайкалМоторШоу , На якому собераюсь автомобілісти величезного регіону - від Новосибірська до Владивостока.

БайкалМоторШоу - наймасовіше спортивно-видовищний захід в Іркутській області, яке відвідує до 40 тисяч чоловік, там можна побачити найяскравіші і нестандартні автомобілі зі всього Сибіру і Далекого Сходу.

Пропонуємо вам фінальний матеріал з цієї яскравої події!

У центрі знімка - Сергій Кузнецов (команда Nittwerwerk) та Ірина Циганкова (Байкальський банк Ощадбанку Росії) з Гран-прі в номінації «Ретро»
У центрі знімка - Сергій Кузнецов (команда Nittwerwerk) та Ірина Циганкова (Байкальський банк Ощадбанку Росії) з Гран-прі в номінації «Ретро»

КРАЩА ІНЖЕНЕРІЯ
100 000 руб.Засновник - ТД «СІБТРЕЙДСЕРВІC»
(SHELL - офіційне масло Фестивалю)
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬСУДДІ / бали

1 2 3 4 5 6 7 РАЗОМ I А. Гудков (Іркутськ) Mazda RX-8 4 3 1 10 5 - 5 28 II К. Окулов (Красноярськ) Mitsubisi Lancer Evo 5 купе 3 4 5 3 4 5 3 27 III А. Соколенко (Красноярськ) Toyota Mark II 3 4 4 - 4 5 4 24 IV А. Пермяков (Красноярськ) Honda Civic EF2 3 2 4 3 3 3 2 20 V А. Тугарин (Улан-Уде) Subaru Impreza посилання - 1 5 6 - 5 2 19 Судді: 1 - М. Маркін, 2 - В. Ларін, 3 - С. Підрядників, 4 - Д. ДіДен, 5 - М. Кудрявцев, 6 - В. Чирков, 7 - А. Пауль.


Артем Пауль, незалежний експерт:
- Порадував сильний склад учасників. Якщо в минулому році був практично єдиний претендент на перемогу, то зараз серйозний інженерний підхід у кількох людей. Приємно, що багато хто не обмежуються лише встановленням тюнінг-компонентів, а розробляють цікаві технічні рішення. Мова насправді йде про конструювання. Причому воно підпорядковане конкретним цілям, будь то створення спортивного боліда або автомобіля на кожен день. Шкода, що є люди, які не розуміють завдань свого проекту: на машині вже незручно пересуватися постійно, але до спорту їй далеко.

КРАЩИЙ позашляховик
100 000 руб.Засновник - ТК «БАЙКАЛ-ШИНА»
(NOKIAN TYRES - офіційний шини Фестивалю)
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬСУДДІ / БАЛИ

1 2 3 4 5 6 7 РАЗОМ I А. Кастріцкій (Чита) Позашляховий прототип 5 7 7 3 4 8 5 30 II О. Кузнецов (Ангарськ) Nissan Safari Y60 Vatokat 5 5 8 2 4 5 5 34 III В. Корчевський (Шелехов ),
С. Хитров (Іркутськ) ВАЗ-2121 Нива 3 7 6 2 1 2 4 25 IV В. Золотухін (Краснокаменск) Mega Cruiser Russia 5 - - 4 6 Перша 3 4 22 V Д. Мункоев (Іркутськ) УАЗ-31512 Китой - 6 - 3 2 3 3 17 Судді: 1 - М. Маркін, 2 - А. Заволженскій, 3 - Р. Гярві, 4 - С. Оношко, 5 - А. Циганков, 6 - В. Боклащук, 7 - Д. Бодякін.

Олексій Кастріцкій
Олексій Кастріцкій

Олександр Заволженскій, представник ARB в Іркутську:
- Оцінюю, перш за все, обґрунтованість рішень і грамотний підхід. А також наполегливість у досягненні мети. Сподобалися прототипи, причому кожен по-своєму. УАЗ- «Китой», який поступово виростає в хороший спортивний автомобіль. І хлопці з «Ниви», які доводять, що вона здатна перемагати.

І хлопці з «Ниви», які доводять, що вона здатна перемагати

КРАЩИЙ СТАЙЛИНГ
100 000 руб.Засновник - ТД «СІБТРЕЙДСЕРВІС»
(SHELL - офіційне масло Фестивалю)
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬПАРАМЕТРИ / БАЛИ

1 2 3 4 5 6 7 РАЗОМ I Е. Рибін (Іркутськ) Toyota Trueno 32 28 28 28 28 31 15 190 II П. Окулов (Красноярськ) Toyota MR2 31 30 30 31 25 22 18 187 III І. Сурков (Красноярськ) Toyota Chaser JZX100 32 29 32 30 29 20 12 184 IV С. Алемасов (Красноярськ) Nissan 180SX 30 33 29 28 25 20 18 183 V В. Філіппов (Іркутськ) Subaru SVX 27 31 24 23 29 28 20 182 Параметри: 1 - завершеність, 2 - оригінальність, 3 - якість, 4 - підгонка, 5 - аксесуари, 6 - додатково, 7 - самостійні роботи.

Євген Рибін
Євген Рибін

Олексій СТЕПАНОВ, журналіст автомаркетів:
- Як оцінювати зовнішність автомобіля? За кількістю змін? Або за обсягом зробленого ручної праці? Зовнішній тюнінг - він адже різний: десь сприйняття машини змінюється лише кількома малопомітними деталями, а десь машина видозмінюється до невпізнання. Причому видозміна теж може бути здійснено різними способами: покупкою і установкою готових боді-китів, виготовленням нових кузовних елементів, перефарбою машини або нанесенням на неї аерографії ... І це - не рахуючи різних способів (що залежать і від фінансових, і від технологічних можливостей власника) зробити ту чи іншу зміну. І при цьому кожен творець тюнінгового автомобіля бачить його найкращим на світі!

Можете не вірити, але судді теж люди. Їм теж деякі машини подобаються більше, деякі менше, а деякі не подобаються зовсім. Але як пояснити власнику тюнінгового авто, закоханого в свою машину, то, що в його творінні немає смаку або стилю, або що робота, виконана його руками, недостатньо хороша? Але ж буває ще, що творець тюнінгового автомобіля просто не знає, як називається та чи інша операція зі зміни зовнішності. І тому питання суддів про те, як робився шейвинг дверей, ними сприймається як демонстрація переваги суддів над учасниками, які не знають деяких термінів, хоча насправді це була всього лише спроба поговорити на більш професійною мовою ...

Ну і наостанок хочу всім учасникам номінації «Стайлінг» сказати спасибі за участь: яким би не був ваш автомобіль, яке б місце він не зайняв в підсумковому протоколі, на БМШ були ті, кому він сподобався, і хто віддав свій купон для голосування саме за нього - порожніх каністр не було ні у кого. А це, погодьтеся, теж, нехай і маленька, але перемога!

А це, погодьтеся, теж, нехай і маленька, але перемога

КРАЩИЙ ретрокар
100 000 руб.Засновник - Байкальська БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬСУДДІ / БАЛИ

1 2 3 4 5 РАЗОМ I Команда Nittwerwerk (Владивосток) Nissan Fairlady SP310 8 7 8 5 8 36 II Д. Лебедєв (Іркутськ) ГАЗ-21 Волга 5 9 6 5 - 25 III Н. Шматковскій (Іркутськ) Москвич-423Н 3 - 1 10 4 18 IV В. Троценко (Іркутськ) Hanomag 13 3 - 1 5 8 17 V Е. Аксаментов (Іркутськ) Москвич-412 3 6 5 - - 14 Судді: 1 - М. Маркін, 2 - К. Мухамадеев, 3 - А. Анціпіровіч, 4 - М. Сергєєв, 5 - Д. ДіДен.

Олександр Анціпіровіч, ретро-клуб «Мрія»:
- Тон задають владівостокцев. Їх підхід до реставрації, мабуть, ідеальний. Все відновлено до гвинтика. Серйозний рівень, до якого місцевим ретро ще рости. Не можна не відзначити ГАЗ-21 і ентузіазм Коли Шматковского. Для нинішнього покоління - унікальний випадок. Цікава і робота клубу RCC, зокрема, Євгена Аксаментова. Не чекав ретро-тематики від тих, хто до цього займався силовим тюнінгом.

Не чекав ретро-тематики від тих, хто до цього займався силовим тюнінгом

ПРИЗ ГЛЯДАЦЬКИХ СИМПАТІЙ
100 000 РУБЛІВ.Кращий автомобіль за підсумками глядацького голосування
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬГОЛОСИ

I Д. Кувалдін (Іркутськ) Toyota Supra 982 II А. Калашников (Іркутськ) GAZ-24 Volga 78 880 III В. Золотухін (Краснокаменск) Mega Cruiser Russia 829 IV А. Соколенко (Красноярськ) Toyota Mark II 736 V С. Слепнев ( Іркутськ) УАЗ-452 583 VI Д. Кирилов (Іркутськ) Subaru Impreza WRX STi Black Angel 544 VII Е. Хасаева (Бузулук) ГАЗ-69 Крокодил 346 VIII Команда Nittwerwerk (Владивосток) "Kenmeri" Nissan Skyline 270 IX А. Федосєєв (Іркутськ ) Nissan Skyline HR33 Купе 221 X Команда Nittwerwerk (Владивосток) Nissan Fairlady SP310 214 XI П. Машніч (Іркутськ) Yamaha XV1100 192

Дмитро Кувалдін та його моделі
Дмитро Кувалдін та його моделі

Ігор ВЕРХОЗІН, головний редактор ВД «Автомаркет»:
- І раніше в «Приз глядацьких симпатій» велике значення мала активність Групи підтримки, але в цей раз це стало вирішальним фактором. Вперше за весь час проведення БМШ перемогу в цій номінації здобув автомобіль, що не увійшов до «призи» в інших номінаціях. Більш того, Toyota Supra і Дмитро Кувалдін зірвали Джек-пот - адже ця Команда перемогла і в «Кращою групі підтримки» - єдиній номінації, перемога в якій може бути присуджена власникові іншого Гран-прі. Звичайно, група музикантів-ударників - це дуже привабливий, але все ж головна роль у перемозі належить двом сліпуче ефектним моделям (які, як з'ясувалося, і не моделі зовсім - а комерційний директор будівельної фірми і стоматолог).

Звичайно, група музикантів-ударників - це дуже привабливий, але все ж головна роль у перемозі належить двом сліпуче ефектним моделям (які, як з'ясувалося, і не моделі зовсім - а комерційний директор будівельної фірми і стоматолог)

ВИБІР автомаркетів
100 000 РУБЛІВ. Кращий автомобіль за підсумками голосування редколегії
і організаторів БайкалМоторШоу

Костянтин Окулов Петро Окулов
Костянтин Окулов Петро Окулов

Ігор ВЕРХОЗІН, головний редактор ВД «Автомаркет»:
- У редколегії сумнівів не було - Гран-прі треба віддавати братам Окуловим. По-перше, обидва посіли другі місця в найскладніших номінаціях - Інженерія і Стайлінг. По-друге, обидва далеко не в перший раз беруть участь в БайкалМоторШоу. По-третє, було б несправедливо, якби вперше хоча б одне Гран-прі не виїхало до Красноярська.

Mitsubishi Lancer Evo 5 КупеToyota MR2
Mitsubishi Lancer Evo 5 КупеToyota MR2

КРАЩИЙ МОТОЦИКЛ
50 000 РУБЛІВ
МІСЦЕУЧАСНИКМОТОЦИКЛСУДДІ / БАЛИ

1 2 3 4 5 РАЗОМ I П. Машніч (Іркутськ) Yamaha XV1100 10 10 10 10 10 50 II І. Непомнящий (Іркутськ) Honda Lead v101 black shark 2 4 2 + 2 5 10 III А. Созінов (Іркутськ) Yamaha Super Jog ZR 2 5 2 2 3 14 IV А. Катаєв (Іркутськ) Honda Dio AF-18 1 3 1 1 - 6 А. Стаселько (Іркутськ) Yamaha Super Jog ZR 2 - 1 + 1 2 6 В. Смирнов (Іркутськ) Honda Metis "BLACK LIGHTNING "2 - 2 2 - 6 Судді: 1 - В. Ларін, 2 - А. Суродін, 3 - Н. Коваль, 4 - А. Алехнович, 5 - А. Плеханов.

Павло Машніч
Павло Машніч

Василь Ларін, журналіст «Автомаркет»:
- Цього року, на превеликий жаль, не вийшло жодної конкуренції в номінації «Кращий мотоцикл». Однак це абсолютно не означає, що єдиний представник «дорослого» мотоотряда, іркутянін Павло Машніч отримав максимальні бали за свій Yamaha XV 1100 як би «автоматично». Ні в якому разі! Рідним в мотоциклі, по суті, залишився тільки двигун і дещо по дрібниці. Все інше протягом трьох років повністю зроблено своїми руками відповідно до власних уявлень про дизайн, ергономіку і керованості. І зроблено чудово! Це дійсно гідний своєї нагороди мотоцикл, який і в разі гострої конкурентної боротьби претендував би на перемогу.

Це дійсно гідний своєї нагороди мотоцикл, який і в разі гострої конкурентної боротьби претендував би на перемогу

КРАЩИЙ ПРОЕКТ
50 000 РУБЛІВ.Засновник - ТК «БАЙКАЛ-ШИНА»
(NOKIAN TYRES - офіційні шини Фестивал)
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬСУДДІ / БАЛИ

1 2 3 4 5 РАЗОМ I В. Золотухін (Краснокаменск) Mega Cruiser Russia 4 4 5 7 5 25 II В. Яковенко (Іркутськ) Nissan Shishiga 3 3 2 5 3 16 III А. Гудков (Іркутськ) Mazda RX-8 3 3 4 - 4 14 IV Е. Хасаева (Бузулук) ГАЗ-69 Крокодил 3 2 2 2 2 11 О. Кузнецов Nissan Safari Y60 Vatokat 2 3 2 2 + 2 11 В. Вологдин (Іркутськ) Pinzgauer 712 2 3 2 3 1 11 Судді: 1 - В. Ларін, 2 - А. Кітченко, 3 - Ю. Бабак, 4 - А. Суродін, 5 - А. Степанов.

В'ячеслав Золотухін
В'ячеслав Золотухін

Василь Ларін, журналіст «Автомаркет»:
- Цього року в номінації Проект зібрався різноманітний і дуже сильний склад, де визначити явних фаворитів було не так вже й просто. Причому якщо спочатку номінація орієнтувалася на оригінальні і по суті саморобні, але ще не доведені до кінця машини, то тепер тут все більше закінчених проектів, які демонструють оригінальні інженерні, функціональні та дизайнерські задумки і рішення. У зв'язку з цим змінилося і саме трактування «Проекту», змінився його статус - сюди стали заявлятися машини, які до сих пір було звичніше бачити тільки в таких номінаціях як інженерія (Mazda RX-8) і стайлінг (Toyota Trueno). І не випадково саме в цьому році виникли розмови про зміну назви та визначенні нових правил для учасників.

Разом з тим в цій номінації вже з'явилися свої «класики»: наприклад, саморобний всюдихід-амфібія Анатолія Гусєва стає справжньою лабораторією на колесах - ця машина не перестає дивувати все новими і більш цікавими доробками, які виникають в процесі її експлуатації. «Нива» Віктора Кавка і Івана Металеві теж стає свого роду випробувальною платформою для абсолютно нетипових для цієї моделі технічних рішень. Дуже сподобався ГАЗ-69 «Крокодил» Олени Хасаевой з міста Бузулук Оренбурзької області, як приклад по-справжньому душевного і творчого ставлення до образу легендарного джипа. І дуже добре, що тепер ця машина буде «жити» в Іркутську. І все ж за співвідношенням таких ключових для номінації «Проект» параметрів, як задумане і виконане, підкорив супер-позашляховик В'ячеслава Золотухіна з Краснокаменська. І в такій оцінці виявилися солідарні всі судді.

КРАЩА ГРУПА ПІДТРИМКИ
50 000 РУБЛІВ
МІСЦЕУЧАСНИКМОТОЦИКЛСУДДІ / БАЛИ

1 2 3 4 5 РАЗОМ I Д. Кувалдін (Іркутськ) Toyota Supra 10 8 9 9 10 46 II Д. Кирилов (Іркутськ) Subaru Impreza WRX STi 6 4 6 6 2 24 III К. Пірожников,
Е. Світоч (Іркутськ) Toyota Altezza Gita,
Toyota Celica GT-four WRC - 4 7 5 - 16 Судді: 1 - Ю. Дорохін, 2 - І. Верхозін, 3 - Н. Новикова, 4 - А. Артюшин, 5 - А. Юдін.

Наталія Новікова, куратор номінації «Краща група підтримки»:
- Складно судити настільки суб'єктивну номінацію, в якій, за великим рахунком, навіть чіткі критерії оцінки сформулювати дуже складно - надто різний підхід у учасників до груп підтримки, надто особисте розуміння того, як можна «підтримати» автомобіль. І, тим не менш, фаворит серед учасників визначився відразу і однозначно. Мій вищий бал - групі підтримки автомобіля Toyota Supra Дмитра Кувалдіна за креатив, за оригінальність, за повну відповідність групи стилістиці автомобіля, ну і, звичайно, за драйв. Також справив враження підхід до організації групи підтримки у команди Євгена Світоча і Костянтина Пирожникова - від попереднього кастингу дівчат до постановки хореографії. Варто віддати належне - автомобілі практично не перебували без групи підтримки весь день, дівчата великі молодці. Ну і ідея чорних ангелів теж заслуговує на увагу, тому що учасникам вдалося домогтися повної гармонії між автомобілем і його представницями.

Ігор Верхозін, головний редактор ВД «Автомаркет»:
- Вищий бал - групі підтримки з музикантами - за креативність, запальність, гарне, якісне виступ і чудових моделей. Враження справила і «жива» гра на інструментах, і дівчата, які представляли машину. Учасницям номінації на автомобілі Nissan Primera оцінка за сміливість. Групу підтримки Galant VR4 варто відзначити за оригінальність, а дівчат, які представляли автомобілі Toyota Chaser GX-180 і Subaru Impreza Дениса Кирилова - за повну відповідність костюмів і образів оформлення і стилю автомобілів.

юне дарування
30 000 РУБЛІВ.Приз заснований вперше
МІСЦЕУЧАСНИКАВТОМОБІЛЬ / МОТОЦИКЛСУДДІ / БАЛИ

1 2 3 РАЗОМ I Н. Шматковскій (Іркутськ) Москвич-423Н 5 9 6 20 II Г. Кучеренко (Іркутськ) Toyota Starlet 5 8 5 18 III І. Непомнящий (Іркутськ) Honda Lead v101 black shark 2 1 2 5 А. Катаєв (Іркутськ) Honda Dio AF-18 1 1 3 5 А. Стаселько (Іркутськ) Yamaha Super Jog ZR 2 1 2 5 В. Смирнов (Іркутськ) Honda Metis "BLACK LIGHTENING" 2. 1 2 5 А. Созінов (Іркутськ) Yamaha Super Jog ZR 3 1 1 5 Р. Шашков (Іркутськ) Honda Dio AF28 ZX 2 1 2 5 Судді: 1 - В. Ларін, 2 - І. Верхозін, 3 - А. Степанов.

Василь Ларін, журналіст «Автомаркет»:
- Спеціальна номінація «Юне обдарування» давно заслуговувала свого впровадження, але коли в минулому році Максим Баландін представив саморобний міні-чоппер з двигуном від бензопили, а наш постійний учасник Георгій Кучеренко після мопедів вже взявся за автомобілі, ми вирішили точно - пора! І одним з критеріїв оцінки зробили якраз саме оригінальне технічне рішення. В цьому році якимись ексклюзивними технічними рішеннями підростаюче покоління нас не здивувало, але в цілому порадувало своїми захопленнями, і досить серйозними - по всьому це майбутні особистості в автомире. Що стосується підсумків голосування, в якому переміг 16-річний Микола Шматковскій, хотілося б привести коментарі Олексія Степанова: «Будь-яке технічне творчість, безумовно, заслуговує заохочення. Але коли підліток щиро захоплений нетиповим для свого віку ретро, ​​причому намагається зберегти потрапив до нього в руки автомобіль в оригінальному вигляді - це викликає особливу повагу ».

ВИБІР ІНТЕРНЕТ-СПІЛЬНОТИ
50 000 РУБЛІВ.Засновник - КОМПАНІЯ «БайкалВестКом»
УЧАСНИКАВТОМОБІЛЬГОЛОСИ

I А. Палхаев (Улан-Уде) Toyota Land Cruiser 80 тисячі сто сорок вісім II С. Слепнев (Іркутськ) УАЗ-452 1036 III К. Пірожников (Іркутськ) Toyota Altezza Gita 882 IV С. Трубников (Іркутськ) Mitsubishi L200 526 V Д. Кирилов (Іркутськ) Subaru Impreza WRX STi Black Angel 502 VI Д. Мункоев (Іркутськ) УАЗ-31512 Китой 423 VII А. Калашников (Іркутськ) GAZ-24 Volga 78 316 VIII В. Корчевський (Шелехов),
С. Хитров (Іркутськ) ВАЗ-2121 Нива 306 IX С. Гранін (Іркутськ) Honda Integra 4WD 248 X А. Романов (Іркутськ) УАЗ-311514 228

Романов (Іркутськ) УАЗ-311514 228

Ігор ВЕРХОЗІН, головний редактор ВД «Автомаркет»:
- Голосування в цій номінації проводилося за новими, більш жорсткими правилами. Голосувати за учасника на сайті automarket.su можна було або через свій аккаунт у соціальній мережі «В контакті» (але тільки один раз), або відправивши платне СМС (1 раз в 24 години за один автомобіль). У будь-якому випадку, найважливішим фактором, як і при будь-яких виборах, ставало робота зі своїм «електоратом». Найкраще це вдалося Олексію Палхаеву (Toyota Land Cruiser 80), підключив до голосування своїх колег з Бурятії. У підсумку - вперше Гран-прі їде в Улан-Уде.

ПІСЛЯ БАЛУ...

Про черговий БМШ писати завжди важко. Це як якщо б тест автомобіля проводили не журналісти, а головний конструктор, інженер, дизайнер - хто над ним працювали. Зсередини захід бачиш набагато глибше, недоліки сприймаєш гостріше. В силу особистісних якостей мене завжди найбільше цікавлять не очевидні досягнення, а те, над чим можна подумати, щоб в майбутньому зробити краще.

Напевно, головне Досягнення БМШ - це ті, что ВІН є самє в Іркутську. На які тільки міста Уралу, Сибіру і Далекого Сходу і на які команди (виставкові центри, редакції журналів та Інтернет-порталів, автомобільні клуби) ми не виходили з пропозицією допомогти з проведенням Фестивалю автотюнінгу в регіоні. Інтерес є скрізь, але рівно до того моменту, поки не озвучується кошторис. Проведення БайкалМоторШоу захід дуже ризикована (де гарантія, що прийде досить глядачів - в нашому випадку, не менше 20.000) і витратна. В організації БМШ задіяні тисячі людей (міліція, охорона, працівники стадіону, артисти, самі учасники і багато хто ще), а число статей витрат (найзначніші - рекламна кампанія, Гран-прі, шоу-програма, доставка автомобілів і т.д. ) - під сотню. Плюс - весь цей складний механізм повинен чітко працювати. Звичайно, за 7 років проведення БМШ накопичений колосальний організаційний потенціал, і всі ці питання ми навчилися вирішувати на раз-два. БайкалМоторШоу захід дуже резонансне - досить почитати різні автомобільні форуми, щоб зрозуміти, скільки до нього небайдужих людей - але в цьому році на промахи по організації нам не вказували. Будемо і далі намагатися, щоб БМШ проходило якомога чіткіше.

Щоразу ми дуже переживаємо за експозицію - вдруге автомобіль ми на БМШ не ставимо принципово (дивно при цьому читати на тих же Форумах - «кожен рік на БайкалМоторШоу одні і ті ж автомобілі»). Але де ж в умовах Сибіру, ​​а за великим рахунком - в Іркутській області, знайти 100 унікальних авто, та ще таких, щоб на них валом йшов глядач. В середині заявочної кампанії ми впадаємо в ступор - до БМШ півтора місяця, а виставляти нічого! І кожен раз ситуація дивним чином дозволяється. З приводу експозиції цього року навіть в редакції було багато суперечок, але я стою на своєму - вона найкраща за всі сім років проведення БайкалМоторШоу. Адже на арені була ціла розсип по-справжньому унікальних експонатів, не випадково в інженерії і стайлінг була така гостра конкуренція, що учасників розділили бали (за мірками спорту - частки секунди), та й у всіх інших номінаціях були свої зірки, такі як Mega Cruiser Russia В'ячеслава Золотухіна, Позашляховий прототип Кастріцкого, команда ретроводов Nittzerwerk з Владивостока, спецавтомобіль «Тигр» ...

І все ж ми завжди розуміємо - просто виставити на стадіоні автомобілі - це зібрати в кращому випадку 3-5 тисяч фанатів автотюнінгу. Якщо ж говорити про більшої аудиторії, то потрібен Свято, якого так не вистачає в нашому житті. І ми щороку йдемо на зростання витрат, щоб Шоу і Драйву на стадіоні було якомога більше. Шоу-програма від Радіо МСМ в цьому році йшла два дні, додався рейтинговий етап чемпіонату Росії по автозвуку, два дня на площі Палацу спорту проходило БайкалАвтоШоу, на головній сцені пройшов старт експедиції Байкал-Трофі, конкурс Міс Shell і презентація революційного кросовера Honda Crosstour, на самій арені змагалися автомоделісти, експозицію присвячену 10-річчю виставив клуб любителів позашляховиків «Протектор». А ще відпалювали Групи підтримки - нехай все з десяток (добрий початок - ця номінація у нас нова), але зате як резонансно ... Але, мабуть, вперше за весь час БайкалМоторШоу ми зрозуміли, який величезний фактор має погода - точніше, наявність сонця над стадіоном. Вперше за 7 років проведення БМШ в другій половині неділі над стадіоном набігли хмари і пролився короткочасний дощ. Як шкода - судячи з того трафіку (підтвердженому кількістю проданих квитків), що був в суботу і на початку другого дня, ми цілком могли наблизитися до результату 2008 року, коли на стадіоні побувало 43000 глядачів (причому за один день!). Результат цього року - 31000 глядачів за два дні. У будь-якому випадку - результат дуже гідний і недосяжний ні для одного спортивно-видовищного заходу в регіоні.

Традиційно хвора тема - суддівство. Щоразу після БайкалМоторШоу на організаторів виливається відро помиїв (що поробиш - з внутрішньою культурою у багатьох великі проблеми), і які тільки звинувачення не доводиться вислуховувати (в продажності, непрофесіоналізмі, необ'єктивності і т.д). У багатьох з глядачів є свої фаворити, а вже учасники сприймають підсумки голосування більш ніж гостро. І це легко зрозуміти - адже кожен вважає свій автомобіль істинним шедевром. На жаль, при цьому якось забувається стара добра чеснота - головне, не перемога а участь. І ми щиро віримо, що тюнінг - це перш за все реалізація власних ідей і визнання глядачами. Але, схоже, ми знайшли рішення, як уникнути подібних нападок надалі. Чому б не попросити судити самих учасників (так, до речі, проводяться, багато конкурси - так кращого гравці часто визначають тренери і спортсмени, які грають у лізі) судити своїх конкурентів (виключивши можливість нарахування балів за себе). Звичайно, є шанс, що буде застосована «командна тактика». Але чому б не спробувати, хоча б в кількох категоріях.

У будь-якому випадку - БайкалМоторШоу буде рости і розвиватися. Є дуже багато задумок, як рухатися далі. Саме? Потрібна якась головна точка тяжіння - як для виставки (цікава команда ретроводов з Москви в останній момент передумала їхати в Іркутськ), так і для шоу-програми (хотіли привезти «Реальних пацанів» - трохи не зрослося). Більше треба залучати автомобільної громадськості (знову ж таки - не довели до розуму Конкурс автоклубів). Ні в якому разі не можна проводити два заходи в один день (була задумка реалізувати концепцію глобального автомобільного події, а в підсумку глядачі розривалися між БМШ і дрифтом). Загалом, будемо працювати, щоб на БайкалМоторШоу стало ще більше цікавих засобів пересування і Свята.

Ігор ВЕРХОЗІН, головний редактор ВД «Автомаркет», організатор БайкалМоторШоу

Бонус-трек фотографій кращих автомобілів і дівчат БМШ2011

Звіти з попередніх фестивалів автотюнінгу

За кількістю змін?
Або за обсягом зробленого ручної праці?
Але як пояснити власнику тюнінгового авто, закоханого в свою машину, то, що в його творінні немає смаку або стилю, або що робота, виконана його руками, недостатньо хороша?
Саме?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов