Наша сеть партнеров Banwar
У травні 2010 року в Іркутську на центральному стадіоні «Труд» відбудеться 5-е регіональне БайкалМоторШоу-2010 (БМШ-2010), реєстрація на яке вже відкрита на сайті події . Напередодні цього заходу журнал «Автомаркет + Спорт» публікує серію статей про автомобілі, які візьмуть участь в БМШ-2010. Вашій увазі представлена одна з них.
Accord як Accord, дарма що в пластикових обладунках Mugen і на «ізоляційної стрічки» Yokohama Advan розмірності 235 / 40R18. У сьомому поколінні, що датована 2002 роком, японська легенда зміліла. 220-сильна версія Euro-R в обмеженій пропозиції, звичайно, існувала, але звичайні 2,0- і 2,4-літрові модифікації агрегатувалися тільки «автоматами», та й самі двигуни вже не вражали активними VTEC-подхватами.
Спочатку в розумінні власника - ангарчаніна Павла Бішево - він і був не більше ніж D-класовим седаном, а потім, як то кажуть, пройняло. Точкою відліку можна вважати претензії саме до АКП з розтягнутою першою передачею. Заміна на «механіку» і поклала початок кількох етапів робіт, які поки не закінчені.
Компресор Comptech - ось той агрегат, що доповнив «механіку» від Euro-R. Сама ця «шестиступкой», до речі, отримала короткоходную кулісу важеля і зближені відносини з 1-й передачі по 4-ю.
А вся трансмісія знайшла вкорочений головну пару, «м'яку» блокування диференціала, полегшений маховик і керамічне зчеплення. Але найскладніше було пов'язати електроніку K24A, механічний нагнітач і МКП - в такій конфігурації Accord ніколи і ніде не пропонувався.
Нові патрубки, «холодний» термостат, колектор рівної довжини, більш продуктивні форсунки - список можна продовжувати. Але більше вражає компресор Comptech. Зараз він тисне 0,3-0,4, в майбутньому - повинен 0,6-0,7 атмосфери. Треба буде лише поміняти шків нагнітача. Ну, і, швидше за все, переглядати ставлення до поршневий групі - оригінал, по всій видимості, змінять ковані деталі. Зверніть увагу на демпфер, що зв'язує двигун з кузовом - при підвищилася потужності і для чотирьох циліндрів - правильне рішення.
Те, що зроблено на даний момент, можна назвати напівзаходами. Звертаючись до тугому приводу коробки і борючись з педаллю зчеплення (на кожен день кераміка не кращий варіант, проте планована під 300 сил потужність не залишає місця звичайним матеріалами), ти очікуєш побачити стрілку тахометра далеко в червоній зоні. Але вона зрадницьки не добирає до шести тисяч, після чого активується жорсткий обмежувач. Тряска, падіння швидкості - ось і весь кайф. Мозок Acura TSX ...
Так, оскільки з K24A у внутрішній версії «механік» не було, довелося звертатися до заокеанського люкс-аналогу. Процесор Hondata, налаштований на включення VTEC на 5000 об / хв і відсічення на 7600 об / хв, ще в дорозі, а «мозок» від Acura по-своєму сприймає японські настройки двигуна і компресор. З короткою першою передачею - є тільки мить! Викрутив, «зловив» обмежувач і починаєш все спочатку. Зате в інших режимах «перехідний» процесор поряд з компресором, що дме 0,3-0,4 атм., Перетворює Accord в щось більше, ніж просто седан. Ну і що, що прибраний обмежувач швидкості - головне, що передачі відмінно чіпляються один за одного, і нагнітач, виходячи на робочий режим майже з низів, забезпечує двигуну рівну характеристику. Тому Accord нагадує не засмиканий плід кустарного тюнінгу, але практично серійний продукт з піднялися на інший рівень якості.
Але більше здивувала підвіска. Зазвичай на вівтар уявної керованості без роздумів кладеться плавність ходу. Тут інший випадок. При передньому і задньому стабілізаторах більше діаметром, «однотрубніках» Bilstein і, в першу чергу, при подібному колісному розмірі Accord здатний фільтрувати дрібні і середні нерівності і не напружувати в міській експлуатації. Траса демонструє іншу якість - седан ніяк не реагує на хвилю, перетворюючись в комфортний швидкісний експрес. Зайве говорити, що і рулится він при цьому краще, ніж стоковий автомобіль. Серійний Euro R, пам'ятається, викликав по частині підвіски суперечливі почуття.
Бувають приємні винятки. Радують ще і тим, що можна не станавливаются на досягнутому і продовжувати генерувати то, чого немає в модельних рядах. Втім, вчасно зупинитися теж треба вміти.