Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Банерна реклама в інтернеті: нове дихання

  1. Все зникло! У банера низький CTR
  2. Конверсії. Чому це має зацікавити мене?
  3. Все складно. А чи не простіше закупити контекст?
  4. замість епілогу

Наша сеть партнеров Banwar

Всупереч невтішним даними досліджень аналітичних агентств продумані банерні кампанії як і раніше ефективні

За останні кілька років ефективність баннероной реклами в цілому знизилася, про це свідчать десятки дослідницьких компаній по всьому світу. Спад пов'язаний як з пересиченням з боку користувача, так і відвертим роздратуванням від настирливої ​​реклами: в середньому 30% користувачів вважають такий вид реклами настирливим і відмовляються від відвідування сайтів, які рясніють банерами - ефективності від реклами все менше, а банерів все більше?

Так, щорічно кількість користувачів, клікати по банеру, знижується, це закономірно, всі ми звикли до яскравих картинок, і просто заради інтересу по оголошеннях вже ніхто не переходить. Але не варто розцінювати цей факт як причину для відмови від реклами в інтернеті, навпаки, залишилися тільки най-най зацікавлені в вас користувачі. Питання тільки в тому, щоб правильно налаштувати рекламну кампанію, і, що ще важливіше, правильно її проаналізувати. Ефективність банера залежить від креативу, вміння донести цінність пропозиції до аудиторії і націлювання - показ банера виключно тієї аудиторії, для якої ваше оголошення буде цікаво. Продумані таргінг кампанії як і раніше ефективні - вони на 70% клікабельно.

Все зникло! У банера низький CTR

Сказати який показник CTR вважати позитивним або негативним результатом - не можна Сказати який показник CTR вважати позитивним або негативним результатом - не можна. Для товарів і послуг різної специфіки та різного цінового сегмента - це будуть кардинально різні показники. Для продуктів преміум-класу, наприклад, дорогих авто, творів мистецтва або антикваріату, показник CTR 0,1% можна вважати прийнятним, адже продаж 2-3 одиниць товару з високою доданою вартістю з лишком покривають витрати на рекламу і приносять компанії прибуток. Продаж товарів широкого споживання з меншою доданою вартістю і високим рівнем конкуренції задовольнитися такими показниками не може.

Готуючись до рекламної кампанії в інтернеті, потрібно хоча б приблизно розуміти, яка кількість користувачів потенційно зацікавлені в вашу пропозицію, і тільки після цього розставляти крапки: яке число для вас буде показником ефективності. А тому робити висновки про віддачу банерної реклами, грунтуючись лише на кількість переходів по оголошенню, не можна. Такими ж важливими показниками варто вважати: відвідуваність сайту, залученість, збільшення пошукових запитів і конверсій.

Відвідуваність інтернет-магазину залежить від багатьох факторів. Але якщо в даний момент ви не проводите сео-оптимізацію сайту, збільшення відвідуваності - це результат баннероной реклами. Люди, які побачили вашу рекламу, але не перейшли по оголошенню, згадають про сайт або продукт тоді, коли в ньому виникне потреба. Відомо, що більше половини користувачів, з тих що ніколи не клацають на банери, просто бояться отримати вірус на свій комп'ютер. За даними досліджень ComScore банерна реклама підвищує кількість відвідувань сайту до 72%.

Відомо також, що рекламний ефект і наслідок брендингу дають переходи на сайт за закінченні якогось часу після перегляду банера, так званий post-view, а він набагато вище, ніж кількість кліків. Клік - це часто інтуїтивний порив користувача, іноді не усвідомлений, реакція на яскраву або навіть провокаційну рекламу, але не завжди зацікавленість в продукті як такому. Підсумок: клік є, залученості немає. А саме залученість - ще один критерій оцінки банера: скільки секунд витратив користувач на перегляд реклами. Якщо показник низький, варто подумати про зміну креативу.

Відстежуйте запити, за якими люди переходять до вас на сайт, особливо фрази, які були використані в рекламі. Збільшення числа таких запитів свідчить про її ефективності.

Конверсії. Чому це має зацікавити мене?

Тут потрібно розуміти, що як і у випадку з CTR, показник буде залежати від мети, яку ви вважаєте конверсією: запис на безкоштовний тематичний семінар або пропозицію отримати якусь кількість продукту на пробу покаже більшу кількість конверсій у порівнянні з традиційною метою "пользователь- покупка ". Це теж потрібно враховувати, якщо ви, звичайно, не проводите розпродаж "5 за ціною 1".

Все складно. А чи не простіше закупити контекст?

Як правило, дешевше, але не простіше. Контекстне оголошення буде показано користувачеві, який вже шукає товар або послугу за конкретним запитом. Банер націлений на потенційну аудиторію і знайомить користувача з новим товаром, послугою або брендом. Чи досяг ваш банер мети, можна дізнатися, вимірюючи залученість аудиторії - dwell-time. На думку згаданого вище ComScore, основна цінність банерної реклами у впливі, а не в акті натискання на оголошення. Дослідження компанії показали, що дві третини користувачів не клацають на оголошення ніколи!

замість епілогу

Ефективність баннероной реклами залежить від дуже багатьох чинників. Правильне донесення інформації і цінності продукту або пропозиції, таргетинг, креатив, підбір рекламного майданчика, цікавість продукту для користувача і його вартість - і це далеко не повний список. Головне, що банер досі залишається одним з найбільш ефективних каналів в інтернеті, конкурує з ним поки тільки нативна реклама. Розміщуючи рекламу на спеціалізованому ресурсі, що відповідає тематиці вашого бізнесу, ви відразу отримуєте доступ до цільової аудиторії, на відміну від агентств, які розміщують банер на ресурсах різної тематики.

ibud.ua - платформа для вибору і покупки будівельних матеріалів і товарів для облаштування будинку, що об'єднує під собою тисячі продавців і більше 1 млн. Користувачів щомісяця. Розміщення банера на ibud.ua - це доступ до групи користувачів, готових до здійснення покупки, а також підвищення впізнаваності компанії серед відвідувачів сайту.

Чому це має зацікавити мене?
А чи не простіше закупити контекст?
Чому це має зацікавити мене?
А чи не простіше закупити контекст?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов