Наша сеть партнеров Banwar
Автомобілі Tesla приводяться в дію виключно від електрики, що зберігаються в батареях.
З початку виробництва Тесла на свої електрокари модельного ряду Model S, а пізніше і на Model X встановлювала батареї ємністю від 40 до 100 кВт, кожна з яких складається з 8, 12 або 16 секцій.
Кожна секція являє собою з'єднані між собою невеликих «пальчикових» акумуляторів Panasonic, трохи перевищують в розмірах стандартні акумулятори AA. Циліндричні акумулятори Tesla мають діаметр 18 мм і висоту 65 мм. Варто так само відзначити, що їхня перевага полягає в довговічності, надійності і продуктивності в суворих автомобільних умовах.
1 - Акумуляторна батарея; 2 - Перетворювач напруги (DC / DC); 3 - Високовольтний кабель (оранжевого кольору); 4 - Головне бортове зарядний пристрій 10 кВт; 5 - Додаткове зарядний пристрій 10 кВт (опція); 6 - Зарядний роз'єм; 7 - Модуль приводу;
Батарея 40 кВт
40-кіловатна батарея буває двох типів: 40-кіловатна батарея з 8-ю секціями (сегментами / осередками) (створена на базі батарейки Toyota RAV4 EV), і 60-кіловатна батарея в якій було 12 осередків і була запрограмована на зарядку до 40 кіловат .
Tesla Model S 40 кВт популярністю не користувалися, тому їх виробництво незабаром було завершено.
Батарея 60 кВт
Батарея 60 кВт складалася з 12 або 16 секцій. 12-секційна встановлювалася на Model S40, 16-секційна батарея отримала позначення «NEW» і була кардинально модифікована.
Батарея 70/75 кВт
Крім того, що ця батарея встановлювалася на Model S60 (S60D), вона так само встановлювалася на S70 (S70D) і S75 (S75D), але з
розширеними функціями.
Батарея на 60 кВт для 60-ої моделі відрізнялася відсутністю 77 пальчикових акумуляторів, для 70-х Модель S все 16 секцій були заповнені акумуляторами повністю, за рахунок чого і підвищувалася загальна ємність батареї.
Батарея 85/90 кВт
Батарея Тесла 85, 90 і 100 кВт складається з 16 секцій. Кожна комірка складається з 444 «пальчикових» акумуляторів і має свою плата BMS, яка управляє балансуванням всіх осередків.
Найпопулярніший акумулятор поставляється Tesla (85 кВт), містить 7104 акумуляторів 18650.
У 2015 році компанія Panasonic змінила конструкцію анода, збільшивши місткість акумулятора приблизно на 6%, дозволяючи акумуляторним блокам зберігати до 90 кВт год енергії. В результаті чого між 90-кіловатна батареєю відрізняється від 85-кіловатної не по ємності:
- по-перше, ємність акумулятора Panasonic 18650 в 85-кіловатної батареї має вагу - 46 грам, в 90-кіловатної батареї цей же акумулятор важить 48.5 грам;
- по-друге, токоотдачи в 85-ій батареї - 10C, в 90-ий - 25C (з цієї причини режим Ludicrous доступний тільки на Тесла з 90 і 100-кВт батареєю, так як технічні можливості дозволяють дати машині більш жваву динаміку);
Батарея 100 кВт
Найпотужніша батарея Tesla. Внутрішні елементи акумуляторної батареї були переконфігурувати, щоб в кожен модуль вміщалося 516 акумуляторів 18650.
В цілому в 100-кіловатної батареї було поміщено 8256 акумуляторів Панасонік, здатних зберігати трохи більше 100 кВт год енергії, і дозволяючи електричним автомобілям Тесла проїжджати більше 500 кілометрів.
Дана батарея має токоотдачи 25C і являє собою «останнє слово техніки» в інженерії батарей від компанії Тесла.
І навіть на цьому розвиток і вдосконалення не зупиняється. Щоб ще більше підвищити ефективність акумуляторів і знизити витрати, компанія Tesla побудувала велику фабрику батарей в Спаркс, штат Невада, яка називається Gigafactory 1.
18650 vs 2170
Фабрика виробляє нову конструкцію акумулятора під назвою 2170. Він має діаметр 21 мм і висоту 70 мм, і спочатку використовувався в Tesla Powerwall і Powerpack, а також в новому седані Tesla Model 3, який менше і дешевше від Model S.
Акумулятор 2170 на 46% більше за обсягом, ніж 18650 і 10-15% більш енергоефективною, ніж 18650.
рекомендації
Дуже важливо правильно заряджати батарею, а саме з належним зарядним пристроєм - оригінальним або від якісного виробника, так як від саморобних зарядних пристроїв батарея перегрівається, погані контакти і погана якість струму, в результаті чого сильно впливає на ємність і довговічність батареї.
Під час експлуатації виробник настійно не рекомендує піддавати автомобіль безперервному при температурі не вище + 60C або нижче -30C більше 24 годин
Рекомендовано не допускати повного розряду акумуляторної батареї. У разі, якщо автомобіль не експлуатується, енергія поступово витрачається на харчування бортової електроніки (щодня батарея розряджається в середньому на 1%).
Щоб запобігти повний розряд, рекомендовано перевести автомобіль в режим енергозбереження, в якому відключається живлення бортової електроніки, що дозволить скоротити розряд до 4% в місяць. Так само варто відзначити, що в енергозберігаючому режимі зарядка акумулятора 12-вольта припиняється, що протягом 12 годин приведе його до повного розряду. Тому в даному випадку буде потрібно підключення до зовнішньої пусковий акумуляторної батареї або її заміна.
Але, не варто забувати, що при активації режиму енергозбереження - необхідно підключити автомобіль до джерела живлення протягом 2 місяців, щоб запобігти повній розрядці батареї Тесла.