- Бензин або дизель: подвійний тест-драйв нового Toyota RAV4 Подробиці акції на сайті >> Або...
- Бензин або дизель: подвійний тест-драйв нового Toyota RAV4
Бензин або дизель: подвійний тест-драйв нового Toyota RAV4
Наша сеть партнеров Banwar
Подробиці акції на сайті >>
Або по телефону +7 (343) 288-28-50 class = "_">
Тест-драйв видався незвичайним. В один день нам надали відразу два автомобілі: на перший погляд, абсолютно однакових, в той час як на ділі - дуже різних.
Здавалося б, кросовер Rav4 оновився зовсім недавно, і як же я здивувався, коли калькуляція в моїй голові догідливо підказала: "пройшло два роки". І ці два роки пройшли для Toyota зовсім не дарма.
Звичайно, ніхто не хоче сказати, що попередній Rav був поганий. Але говорячи про популярному кросовері, можна стверджувати - цей самурайський меч майстра з Toyota наполегливо точать, полірують і ведуть до досконалості, і, здається, меж цього процесу не бачать ніде.
Закладені в Rav4 оновлення не лежать на поверхні, і машина як би говорить: "Так, я хочу, щоб ти пошукав". В інтер'єрі шукати особливо не довелося - складно сказати, звідки тренд на звужуються радіаторні решітки, але вони звужуються. З "особи" кросовер тепер став асоціюватися з маловідомою в Росії першої в історії водневої моделлю Toyota по імені Mirai. Водневе майбутнє вже з нами, і тепер його риси можна споглядати і в раніше оснащеному ДВС паркетнике.
Раз змінюється обличчя, змінюються і "очі" - оптика стала виглядати вже навіть не сучасно, а футуристично - невеликі фар із білими діодними смужками. Коли нам так чітко натякають на майбутнє, стає навіть трохи прикро, що не кожен російський споживач зможе "викупити" то саме схожість з водневим Mirai.
Задні ліхтарі теж стали трохи вже й довше, через що кришка багажника тепер здається більшим, ніж раніше. Втім, на загальному враженні від автомобіля це ніяк не позначилося. Якщо раніше про зовнішність кросовера сперечалися і подейкували, то з новим обличчям залишається тільки подив - дизайнерський вектор повів через терни до зірок.
В інтер'єрі автомобіля мало що змінилося. Ми не знайшли колишніх вставок під карбон у рукояті АКПП, які (вставки) не надто подобалися мені в попередньої генерації. Скошена донизу панель покрита товстою і м'якою на дотик шкірою з якісної рядком, кермо пухкий і м'який, та й сидіння теж пухловатие і дуже комфортні.
Медіасистеми працює через сенсорний дисплей на центральній консолі: заколисуючі відтінки синього, білий текст і ну дуже високий дозвіл - різкість іноді сильно впадає в очі при взаємодії. Спочатку я чомусь почав шукати джойстик, але не тут-то було - все ручками. Коли в машині виявляється сенсорний дисплей, основним питанням стає те, як він буде реагувати, з якою швидкістю і наскільки адекватно, і тут він спрацював практично ідеально, без гальм і помилок.
Кнопки кліматичних параметрів і кнопки, що відповідають за включення і відключення різних численних опцій, нікуди не переїжджали - вони як і раніше знаходяться в нижній частині пухкою шкіряної панелі. З незвички довго шукається лише кнопка аварійної зупинки, яку винесли зліва нагору, неподалік від рульового колеса.
Рульове колесо зручне в хваті, але з одним спірним моментом: його не можна назвати перевантаженим функціональними важелями і кнопками, але їх розташування місцями зробило кермо надто роздутим. На ці ж місця на кермі доводиться і обігрів - в кінцевому рахунку руки звідти прибрати складно, товста і тепла бублик так і кличе тримати її на 3 і на 9 годин. Втім, це момент суб'єктивний.
А ось що об'єктивно на все сто, так це поведінка Rav4 на дорозі. Нам видали відразу дві машини, щоб ми змогли познайомитися як з бензиновою версією, так і з машиною, оснащеною дизельним агрегатом.
Насамперед ми покотили на бензиновому кросовері. Мотор об'ємом 2.0 літра і потужністю 146 кінських сил тяговіт і бадьорий, а економічна і плавна безступінчата трансмісія не дає мотору випадати з робочого діапазону - стрілка плавно переміщається між 4 тисячами і 6 тисячами обертів, і ми що є духу мчимо на зйомки в снігу.
Що є духу - на заміській дорозі не перевищуючи сотні, при цьому лише злегка пригальмовуючи в поворотах. Машина слід за кермом, як щури за флейтистом з Гамельн. Тобто неухильно. Часто при описі рульового управління мова заходить про люфт і ступеня точності, але вперше порівняти кермо зі скальпелем я готовий лише в цьому автомобілі. Куди паркетнику стільки запалу - неясно, але весело і драйвово абсолютно однозначно.
Машина бадьоро стрибає на обгони, зі шліфами зривається з місця, і при цьому при кожній зручній нагоді, ледь подотпустішь педаль, відразу повертається до більш пасивного режиму Eco. При натисканні на кнопку Sport все Eco відразу забувається, і автомобіль на першу вимогу зривається в галоп.
Приємним доповненням як при русі по пересіченій місцевості, так і при їзді заднім ходом в міських умовах стала система 360 - панорамний круговий 3D-огляд із застосуванням 4 камер. Висока роздільна здатність і зручність у використанні покажуть все, що приховано, і один раз навіть дозволили нам не викорчувати ненароком пень в лісі, який міг зачепити машину ковзаючим дотиком при русі заднім ходом.
Також додалися чотири корисні системи допомоги водієві: система розпізнавання знаків, що нагадує водієві, що йому можна і що не можна (відображає останні дорожні знаки на приладовій панелі), круїз-контроль з функцією підтримки дистанції до попереду автомобіля, що йде, система попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування, а також система контролю і інформування втоми водія, яка відображається на дисплеї симпатичною чашкою кави.
Так чи інакше, наш середня витрата при дволітровому моторі не перевищував всю дорогу 12 літрів на сотню - і це при тому, що після обкатки він знизиться до, принаймні, 8 літрів. Начебто і магія, а ніби і змішаний цикл. А ніби й педаль особливо не шкодуємо, а ніби і знову ж траса.
Заради хороших знімків ми забралися в глухомань, де лише гудуть поїзди і відколюють лід втомлені співробітники залізниці. Пробуривши снігу із заблокованим диференціалом, ми відзняли кросовер в красивому ліску, і, без проблем вибравшись заднім ходом назад, прийшли до висновку, що такі місця для нього - природне середовище проживання.
Незвичайність авто більше в тому, що в нього зуміли разом вкласти і потенціал світлофорного гонщика, і прохідність риболовецького позашляховика. Втім, за безгрішність в грязі і байраках ми сказати на 100 відсотків теж не можемо - ми лише закопувались в сніг, і не впевнені, що глибоке бездоріжжя - хороша ідея. Втім, чи йти далеко за трактором, рішення все одно залишається на вибір покупця авто.
З дизельним братом першої тестованої машини все виявилося ще цікавіше. Екстер'єр і інтер'єр не відрізняються - якщо поставити кросовери поруч, відрізнити їх можна буде тільки при заведених двигунах - по звуку. А ось на дорозі дизель відразу дає зрозуміти, що він дизель. Високий крутний момент зриває з місця і вистрілює машину вперед із завидною спритністю.
У грі "знайди відмінності" ми все ж таки добилися результату - крім мірного торохтіння дизельного мотора і відмінності в звичках на дорозі, у автомобілів різниться зображення з камери заднього виду. Чи не тому, що місця різні - мається на увазі промальовування ліній траєкторії. У бензинової версії вони різнокольорові і рухаються, у дизельної - сині і нерухомі - але ця відмінність в комплектації, і якщо брати і порівнювати авто з однаковим індексом, ви отримаєте повних братів-близнюків.
Дизельний мотор 2.2 літра видає 150 сил і 350 ньютон-метрів крутного моменту. На трасі стає навіть веселіше, ніж з бензиновим, і в снігах з блокуванням впевненості стає ще більше.
Ми об'їздили недалеко за містом вздовж і впоперек високий пагорб, який, судячи з відсутності слідів шин, зовсім для їзди не призначений, і залишилися повністю задоволені тягою. Повний привід з блокуваннями витягне дизельний Rav 4 з практично будь-якої колотнечі. Що ми говорили, паркетник? Позашляховик! Але тільки маленький і з свесами, так що акуратніше.
І без того гідна шумоізоляція часів минулої генерації була ще поліпшена, і тепер приховує від знаходяться в салоні людей все сторонні звуки. У салоні спробували навіть позначити конкретну цифру, сказавши: "шумоізоляції додалося принаймні на 50%". Ми без праці в це повіримо - так вже в машині тихо, навіть на високій швидкості.
Що до цифр - оновлений Rav4 ні віддав жодного міліметра і мілілітра, лише додавши там, де не зберіг колишній показник. Так, в довжину автомобіль виріс відразу на 35 міліметрів - 4 605 проти 4 570. У багажному просторі прибуло відразу 30 літрів обсягу - 577 проти 547 у минулому генерації. При цьому автомобіль зберіг колишню масу і важить 1 540 кілограмів. Дизельний авто при цьому важче - понад 1 700 кілограмів.
Зрушили вгору і цінники, але не суттєво. Базова модель з бензиновим мотором 2.0 обійдеться принаймні в 1 090 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дизельна версія коштує побільше - від 1 666 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Багато опції докуповувати, а такі люксові речі, як шкіряний салон, і зовсім привілей лише старших комплектацій. За найдорожчу версію (на цей раз в топі - дизель. У минулому поколінні топовим був бензин) доведеться заплатити 1 900 тисяч, але навіть в топової і все має комплектації потрібно докуповувати колір "металік" за 17 тисяч.
Поки американці тікають з ринку, європейці борються з дізельгейтом і зростаючими гривневими цінами, Японія намагається залишатися вірною собі і утримувати під контролем волатильні рублеві цифри. Чи варто автомобіль своїх нових цін? Судити вам. Ми ось залишилися задоволені.
Записатися на тест-драйв нового RAV4 >>
Подробиці акції >>
Фото: Артем Устюжаніна.
Бензин або дизель: подвійний тест-драйв нового Toyota RAV4
Подробиці акції на сайті >>
Або по телефону +7 (343) 288-28-50 class = "_">
Тест-драйв видався незвичайним. В один день нам надали відразу два автомобілі: на перший погляд, абсолютно однакових, в той час як на ділі - дуже різних.
Здавалося б, кросовер Rav4 оновився зовсім недавно, і як же я здивувався, коли калькуляція в моїй голові догідливо підказала: "пройшло два роки". І ці два роки пройшли для Toyota зовсім не дарма.
Звичайно, ніхто не хоче сказати, що попередній Rav був поганий. Але говорячи про популярному кросовері, можна стверджувати - цей самурайський меч майстра з Toyota наполегливо точать, полірують і ведуть до досконалості, і, здається, меж цього процесу не бачать ніде.
Закладені в Rav4 оновлення не лежать на поверхні, і машина як би говорить: "Так, я хочу, щоб ти пошукав". В інтер'єрі шукати особливо не довелося - складно сказати, звідки тренд на звужуються радіаторні решітки, але вони звужуються. З "особи" кросовер тепер став асоціюватися з маловідомою в Росії першої в історії водневої моделлю Toyota по імені Mirai. Водневе майбутнє вже з нами, і тепер його риси можна споглядати і в раніше оснащеному ДВС паркетнике.
Раз змінюється обличчя, змінюються і "очі" - оптика стала виглядати вже навіть не сучасно, а футуристично - невеликі фар із білими діодними смужками. Коли нам так чітко натякають на майбутнє, стає навіть трохи прикро, що не кожен російський споживач зможе "викупити" то саме схожість з водневим Mirai.
Задні ліхтарі теж стали трохи вже й довше, через що кришка багажника тепер здається більшим, ніж раніше. Втім, на загальному враженні від автомобіля це ніяк не позначилося. Якщо раніше про зовнішність кросовера сперечалися і подейкували, то з новим обличчям залишається тільки подив - дизайнерський вектор повів через терни до зірок.
В інтер'єрі автомобіля мало що змінилося. Ми не знайшли колишніх вставок під карбон у рукояті АКПП, які (вставки) не надто подобалися мені в попередньої генерації. Скошена донизу панель покрита товстою і м'якою на дотик шкірою з якісної рядком, кермо пухкий і м'який, та й сидіння теж пухловатие і дуже комфортні.
Медіасистеми працює через сенсорний дисплей на центральній консолі: заколисуючі відтінки синього, білий текст і ну дуже високий дозвіл - різкість іноді сильно впадає в очі при взаємодії. Спочатку я чомусь почав шукати джойстик, але не тут-то було - все ручками. Коли в машині виявляється сенсорний дисплей, основним питанням стає те, як він буде реагувати, з якою швидкістю і наскільки адекватно, і тут він спрацював практично ідеально, без гальм і помилок.
Кнопки кліматичних параметрів і кнопки, що відповідають за включення і відключення різних численних опцій, нікуди не переїжджали - вони як і раніше знаходяться в нижній частині пухкою шкіряної панелі. З незвички довго шукається лише кнопка аварійної зупинки, яку винесли зліва нагору, неподалік від рульового колеса.
Рульове колесо зручне в хваті, але з одним спірним моментом: його не можна назвати перевантаженим функціональними важелями і кнопками, але їх розташування місцями зробило кермо надто роздутим. На ці ж місця на кермі доводиться і обігрів - в кінцевому рахунку руки звідти прибрати складно, товста і тепла бублик так і кличе тримати її на 3 і на 9 годин. Втім, це момент суб'єктивний.
А ось що об'єктивно на все сто, так це поведінка Rav4 на дорозі. Нам видали відразу дві машини, щоб ми змогли познайомитися як з бензиновою версією, так і з машиною, оснащеною дизельним агрегатом.
Насамперед ми покотили на бензиновому кросовері. Мотор об'ємом 2.0 літра і потужністю 146 кінських сил тяговіт і бадьорий, а економічна і плавна безступінчата трансмісія не дає мотору випадати з робочого діапазону - стрілка плавно переміщається між 4 тисячами і 6 тисячами обертів, і ми що є духу мчимо на зйомки в снігу.
Що є духу - на заміській дорозі не перевищуючи сотні, при цьому лише злегка пригальмовуючи в поворотах. Машина слід за кермом, як щури за флейтистом з Гамельн. Тобто неухильно. Часто при описі рульового управління мова заходить про люфт і ступеня точності, але вперше порівняти кермо зі скальпелем я готовий лише в цьому автомобілі. Куди паркетнику стільки запалу - неясно, але весело і драйвово абсолютно однозначно.
Машина бадьоро стрибає на обгони, зі шліфами зривається з місця, і при цьому при кожній зручній нагоді, ледь подотпустішь педаль, відразу повертається до більш пасивного режиму Eco. При натисканні на кнопку Sport все Eco відразу забувається, і автомобіль на першу вимогу зривається в галоп.
Приємним доповненням як при русі по пересіченій місцевості, так і при їзді заднім ходом в міських умовах стала система 360 - панорамний круговий 3D-огляд із застосуванням 4 камер. Висока роздільна здатність і зручність у використанні покажуть все, що приховано, і один раз навіть дозволили нам не викорчувати ненароком пень в лісі, який міг зачепити машину ковзаючим дотиком при русі заднім ходом.
Також додалися чотири корисні системи допомоги водієві: система розпізнавання знаків, що нагадує водієві, що йому можна і що не можна (відображає останні дорожні знаки на приладовій панелі), круїз-контроль з функцією підтримки дистанції до попереду автомобіля, що йде, система попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування, а також система контролю і інформування втоми водія, яка відображається на дисплеї симпатичною чашкою кави.
Так чи інакше, наш середня витрата при дволітровому моторі не перевищував всю дорогу 12 літрів на сотню - і це при тому, що після обкатки він знизиться до, принаймні, 8 літрів. Начебто і магія, а ніби і змішаний цикл. А ніби й педаль особливо не шкодуємо, а ніби і знову ж траса.
Заради хороших знімків ми забралися в глухомань, де лише гудуть поїзди і відколюють лід втомлені співробітники залізниці. Пробуривши снігу із заблокованим диференціалом, ми відзняли кросовер в красивому ліску, і, без проблем вибравшись заднім ходом назад, прийшли до висновку, що такі місця для нього - природне середовище проживання.
Незвичайність авто більше в тому, що в нього зуміли разом вкласти і потенціал світлофорного гонщика, і прохідність риболовецького позашляховика. Втім, за безгрішність в грязі і байраках ми сказати на 100 відсотків теж не можемо - ми лише закопувались в сніг, і не впевнені, що глибоке бездоріжжя - хороша ідея. Втім, чи йти далеко за трактором, рішення все одно залишається на вибір покупця авто.
З дизельним братом першої тестованої машини все виявилося ще цікавіше. Екстер'єр і інтер'єр не відрізняються - якщо поставити кросовери поруч, відрізнити їх можна буде тільки при заведених двигунах - по звуку. А ось на дорозі дизель відразу дає зрозуміти, що він дизель. Високий крутний момент зриває з місця і вистрілює машину вперед із завидною спритністю.
У грі "знайди відмінності" ми все ж таки добилися результату - крім мірного торохтіння дизельного мотора і відмінності в звичках на дорозі, у автомобілів різниться зображення з камери заднього виду. Чи не тому, що місця різні - мається на увазі промальовування ліній траєкторії. У бензинової версії вони різнокольорові і рухаються, у дизельної - сині і нерухомі - але ця відмінність в комплектації, і якщо брати і порівнювати авто з однаковим індексом, ви отримаєте повних братів-близнюків.
Дизельний мотор 2.2 літра видає 150 сил і 350 ньютон-метрів крутного моменту. На трасі стає навіть веселіше, ніж з бензиновим, і в снігах з блокуванням впевненості стає ще більше.
Ми об'їздили недалеко за містом вздовж і впоперек високий пагорб, який, судячи з відсутності слідів шин, зовсім для їзди не призначений, і залишилися повністю задоволені тягою. Повний привід з блокуваннями витягне дизельний Rav 4 з практично будь-якої колотнечі. Що ми говорили, паркетник? Позашляховик! Але тільки маленький і з свесами, так що акуратніше.
І без того гідна шумоізоляція часів минулої генерації була ще поліпшена, і тепер приховує від знаходяться в салоні людей все сторонні звуки. У салоні спробували навіть позначити конкретну цифру, сказавши: "шумоізоляції додалося принаймні на 50%". Ми без праці в це повіримо - так вже в машині тихо, навіть на високій швидкості.
Що до цифр - оновлений Rav4 ні віддав жодного міліметра і мілілітра, лише додавши там, де не зберіг колишній показник. Так, в довжину автомобіль виріс відразу на 35 міліметрів - 4 605 проти 4 570. У багажному просторі прибуло відразу 30 літрів обсягу - 577 проти 547 у минулому генерації. При цьому автомобіль зберіг колишню масу і важить 1 540 кілограмів. Дизельний авто при цьому важче - понад 1 700 кілограмів.
Зрушили вгору і цінники, але не суттєво. Базова модель з бензиновим мотором 2.0 обійдеться принаймні в 1 090 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дизельна версія коштує побільше - від 1 666 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Багато опції докуповувати, а такі люксові речі, як шкіряний салон, і зовсім привілей лише старших комплектацій. За найдорожчу версію (на цей раз в топі - дизель. У минулому поколінні топовим був бензин) доведеться заплатити 1 900 тисяч, але навіть в топової і все має комплектації потрібно докуповувати колір "металік" за 17 тисяч.
Поки американці тікають з ринку, європейці борються з дізельгейтом і зростаючими гривневими цінами, Японія намагається залишатися вірною собі і утримувати під контролем волатильні рублеві цифри. Чи варто автомобіль своїх нових цін? Судити вам. Ми ось залишилися задоволені.
Записатися на тест-драйв нового RAV4 >>
Подробиці акції >>
Фото: Артем Устюжаніна.
Бензин або дизель: подвійний тест-драйв нового Toyota RAV4
Подробиці акції на сайті >>
Або по телефону +7 (343) 288-28-50 class = "_">
Тест-драйв видався незвичайним. В один день нам надали відразу два автомобілі: на перший погляд, абсолютно однакових, в той час як на ділі - дуже різних.
Здавалося б, кросовер Rav4 оновився зовсім недавно, і як же я здивувався, коли калькуляція в моїй голові догідливо підказала: "пройшло два роки". І ці два роки пройшли для Toyota зовсім не дарма.
Звичайно, ніхто не хоче сказати, що попередній Rav був поганий. Але говорячи про популярному кросовері, можна стверджувати - цей самурайський меч майстра з Toyota наполегливо точать, полірують і ведуть до досконалості, і, здається, меж цього процесу не бачать ніде.
Закладені в Rav4 оновлення не лежать на поверхні, і машина як би говорить: "Так, я хочу, щоб ти пошукав". В інтер'єрі шукати особливо не довелося - складно сказати, звідки тренд на звужуються радіаторні решітки, але вони звужуються. З "особи" кросовер тепер став асоціюватися з маловідомою в Росії першої в історії водневої моделлю Toyota по імені Mirai. Водневе майбутнє вже з нами, і тепер його риси можна споглядати і в раніше оснащеному ДВС паркетнике.
Раз змінюється обличчя, змінюються і "очі" - оптика стала виглядати вже навіть не сучасно, а футуристично - невеликі фар із білими діодними смужками. Коли нам так чітко натякають на майбутнє, стає навіть трохи прикро, що не кожен російський споживач зможе "викупити" то саме схожість з водневим Mirai.
Задні ліхтарі теж стали трохи вже й довше, через що кришка багажника тепер здається більшим, ніж раніше. Втім, на загальному враженні від автомобіля це ніяк не позначилося. Якщо раніше про зовнішність кросовера сперечалися і подейкували, то з новим обличчям залишається тільки подив - дизайнерський вектор повів через терни до зірок.
В інтер'єрі автомобіля мало що змінилося. Ми не знайшли колишніх вставок під карбон у рукояті АКПП, які (вставки) не надто подобалися мені в попередньої генерації. Скошена донизу панель покрита товстою і м'якою на дотик шкірою з якісної рядком, кермо пухкий і м'який, та й сидіння теж пухловатие і дуже комфортні.
Медіасистеми працює через сенсорний дисплей на центральній консолі: заколисуючі відтінки синього, білий текст і ну дуже високий дозвіл - різкість іноді сильно впадає в очі при взаємодії. Спочатку я чомусь почав шукати джойстик, але не тут-то було - все ручками. Коли в машині виявляється сенсорний дисплей, основним питанням стає те, як він буде реагувати, з якою швидкістю і наскільки адекватно, і тут він спрацював практично ідеально, без гальм і помилок.
Кнопки кліматичних параметрів і кнопки, що відповідають за включення і відключення різних численних опцій, нікуди не переїжджали - вони як і раніше знаходяться в нижній частині пухкою шкіряної панелі. З незвички довго шукається лише кнопка аварійної зупинки, яку винесли зліва нагору, неподалік від рульового колеса.
Рульове колесо зручне в хваті, але з одним спірним моментом: його не можна назвати перевантаженим функціональними важелями і кнопками, але їх розташування місцями зробило кермо надто роздутим. На ці ж місця на кермі доводиться і обігрів - в кінцевому рахунку руки звідти прибрати складно, товста і тепла бублик так і кличе тримати її на 3 і на 9 годин. Втім, це момент суб'єктивний.
А ось що об'єктивно на все сто, так це поведінка Rav4 на дорозі. Нам видали відразу дві машини, щоб ми змогли познайомитися як з бензиновою версією, так і з машиною, оснащеною дизельним агрегатом.
Насамперед ми покотили на бензиновому кросовері. Мотор об'ємом 2.0 літра і потужністю 146 кінських сил тяговіт і бадьорий, а економічна і плавна безступінчата трансмісія не дає мотору випадати з робочого діапазону - стрілка плавно переміщається між 4 тисячами і 6 тисячами обертів, і ми що є духу мчимо на зйомки в снігу.
Що є духу - на заміській дорозі не перевищуючи сотні, при цьому лише злегка пригальмовуючи в поворотах. Машина слід за кермом, як щури за флейтистом з Гамельн. Тобто неухильно. Часто при описі рульового управління мова заходить про люфт і ступеня точності, але вперше порівняти кермо зі скальпелем я готовий лише в цьому автомобілі. Куди паркетнику стільки запалу - неясно, але весело і драйвово абсолютно однозначно.
Машина бадьоро стрибає на обгони, зі шліфами зривається з місця, і при цьому при кожній зручній нагоді, ледь подотпустішь педаль, відразу повертається до більш пасивного режиму Eco. При натисканні на кнопку Sport все Eco відразу забувається, і автомобіль на першу вимогу зривається в галоп.
Приємним доповненням як при русі по пересіченій місцевості, так і при їзді заднім ходом в міських умовах стала система 360 - панорамний круговий 3D-огляд із застосуванням 4 камер. Висока роздільна здатність і зручність у використанні покажуть все, що приховано, і один раз навіть дозволили нам не викорчувати ненароком пень в лісі, який міг зачепити машину ковзаючим дотиком при русі заднім ходом.
Також додалися чотири корисні системи допомоги водієві: система розпізнавання знаків, що нагадує водієві, що йому можна і що не можна (відображає останні дорожні знаки на приладовій панелі), круїз-контроль з функцією підтримки дистанції до попереду автомобіля, що йде, система попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування, а також система контролю і інформування втоми водія, яка відображається на дисплеї симпатичною чашкою кави.
Так чи інакше, наш середня витрата при дволітровому моторі не перевищував всю дорогу 12 літрів на сотню - і це при тому, що після обкатки він знизиться до, принаймні, 8 літрів. Начебто і магія, а ніби і змішаний цикл. А ніби й педаль особливо не шкодуємо, а ніби і знову ж траса.
Заради хороших знімків ми забралися в глухомань, де лише гудуть поїзди і відколюють лід втомлені співробітники залізниці. Пробуривши снігу із заблокованим диференціалом, ми відзняли кросовер в красивому ліску, і, без проблем вибравшись заднім ходом назад, прийшли до висновку, що такі місця для нього - природне середовище проживання.
Незвичайність авто більше в тому, що в нього зуміли разом вкласти і потенціал світлофорного гонщика, і прохідність риболовецького позашляховика. Втім, за безгрішність в грязі і байраках ми сказати на 100 відсотків теж не можемо - ми лише закопувались в сніг, і не впевнені, що глибоке бездоріжжя - хороша ідея. Втім, чи йти далеко за трактором, рішення все одно залишається на вибір покупця авто.
З дизельним братом першої тестованої машини все виявилося ще цікавіше. Екстер'єр і інтер'єр не відрізняються - якщо поставити кросовери поруч, відрізнити їх можна буде тільки при заведених двигунах - по звуку. А ось на дорозі дизель відразу дає зрозуміти, що він дизель. Високий крутний момент зриває з місця і вистрілює машину вперед із завидною спритністю.
У грі "знайди відмінності" ми все ж таки добилися результату - крім мірного торохтіння дизельного мотора і відмінності в звичках на дорозі, у автомобілів різниться зображення з камери заднього виду. Чи не тому, що місця різні - мається на увазі промальовування ліній траєкторії. У бензинової версії вони різнокольорові і рухаються, у дизельної - сині і нерухомі - але ця відмінність в комплектації, і якщо брати і порівнювати авто з однаковим індексом, ви отримаєте повних братів-близнюків.
Дизельний мотор 2.2 літра видає 150 сил і 350 ньютон-метрів крутного моменту. На трасі стає навіть веселіше, ніж з бензиновим, і в снігах з блокуванням впевненості стає ще більше.
Ми об'їздили недалеко за містом вздовж і впоперек високий пагорб, який, судячи з відсутності слідів шин, зовсім для їзди не призначений, і залишилися повністю задоволені тягою. Повний привід з блокуваннями витягне дизельний Rav 4 з практично будь-якої колотнечі. Що ми говорили, паркетник? Позашляховик! Але тільки маленький і з свесами, так що акуратніше.
І без того гідна шумоізоляція часів минулої генерації була ще поліпшена, і тепер приховує від знаходяться в салоні людей все сторонні звуки. У салоні спробували навіть позначити конкретну цифру, сказавши: "шумоізоляції додалося принаймні на 50%". Ми без праці в це повіримо - так вже в машині тихо, навіть на високій швидкості.
Що до цифр - оновлений Rav4 ні віддав жодного міліметра і мілілітра, лише додавши там, де не зберіг колишній показник. Так, в довжину автомобіль виріс відразу на 35 міліметрів - 4 605 проти 4 570. У багажному просторі прибуло відразу 30 літрів обсягу - 577 проти 547 у минулому генерації. При цьому автомобіль зберіг колишню масу і важить 1 540 кілограмів. Дизельний авто при цьому важче - понад 1 700 кілограмів.
Зрушили вгору і цінники, але не суттєво. Базова модель з бензиновим мотором 2.0 обійдеться принаймні в 1 090 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дизельна версія коштує побільше - від 1 666 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Багато опції докуповувати, а такі люксові речі, як шкіряний салон, і зовсім привілей лише старших комплектацій. За найдорожчу версію (на цей раз в топі - дизель. У минулому поколінні топовим був бензин) доведеться заплатити 1 900 тисяч, але навіть в топової і все має комплектації потрібно докуповувати колір "металік" за 17 тисяч.
Поки американці тікають з ринку, європейці борються з дізельгейтом і зростаючими гривневими цінами, Японія намагається залишатися вірною собі і утримувати під контролем волатильні рублеві цифри. Чи варто автомобіль своїх нових цін? Судити вам. Ми ось залишилися задоволені.
Записатися на тест-драйв нового RAV4 >>
Подробиці акції >>
Фото: Артем Устюжаніна.
Що ми говорили, паркетник?Чи варто автомобіль своїх нових цін?
Що ми говорили, паркетник?
Чи варто автомобіль своїх нових цін?
Що ми говорили, паркетник?
Чи варто автомобіль своїх нових цін?