- У паливній системі автомобіля з'являється гель, що утворився з бензину. Слиз забиває фільтри,...
- зупинена пошта
- невловимий гель
- невинні заправки
У паливній системі автомобіля з'являється гель, що утворився з бензину. Слиз забиває фільтри, і автомобіль глухне. Датчики показують, що бак порожній, а на станціях техобслуговування рекомендують промивати бензобак, сітку топлівопріёмніка і всю паливну магістраль. Приблизно з такою проблемою зіткнулися автолюбителі Чити в березні-квітні.
Наша сеть партнеров Banwar
Перші скарги на гель в бензині стали з'являтися в лютому, а їх пік припав на березень. До початку травня кількість звернень знизилося до поодиноких випадків. Масштаб проблеми оцінити досить складно - для цього доведеться опитати всі СТО міста і додати до їх клієнтам, тих, хто промивав нутрощі своєї машини самостійно.
Коментуючи проблему, керівник однієї з читинський СТО припустив, що желеподібна речовина з'являється через присадок: «Я не експерт, але є припущення, що при перепаді температур з бензину виділяється присадка. Через фільтр вона пролітає, тому, думаю, що виділяється вона десь в районі двигуна і гелем забиває сітки на форсунках. Поки їх не промиєш, вони не пропускають бензин. Разом з промиванням форсунок ми рекомендуємо знімати бензобак, повністю промивати сітку топлівопріёмніка, фільтр і всю паливну магістраль, а потім залити чистий бензин з заправки ».
За його словами, проблема залишається дуже критична. Грубо кажучи, це витрати і час. Серйозні проблеми гель заподіяти двигуну не здатний. В окремих випадках доводиться міняти бензонасос разом з фільтром. Це відбувається, якщо людина намагається завести машину, а насос працює вхолосту через забитої сітки і згоряє.
зупинена пошта
Жертвами гелю, за непідтвердженою інформацією, стали окремі машини регіонального слідчого управління СКР, управління Россільгоспнагляду, мерії, прокуратури і поліції. В установах і відомствах дані підтвердити не вдалося.
Однак керівник забайкальського філії «Пошти Росії» Євген Рихлов розповів, що у відомстві постраждали майже всі машини ВАЗ-2114, обладнані уприскуванням палива. У березні гель зупинив у поштовиків шість машин, в квітні - 10.
«Протягом трьох тижнів ситуація була важка. Нові «УАЗи» якось пережили, а решта машин вставали майже постійно. Ми заправляємо службові автомобілі за картками, в деяких вказана тільки одна марка бензину, в деяких дві-три. Там, де був вибір, ми стали переходити з 95-го на 92-й бензин. Десь механіки отримали інформацію, що він безпечніше, і ситуація після переходу виправилася. Там, де перейти було неможливо - поломки якийсь час тривали. Зараз вже проблема знята ».
Провідний інженер з транспорту Дмитро Шалбецкій нарікає на те, що промиванням паливної системи обмежиться не вдалося, довелося міняти форсунки і фільтри.
За його словами, «Нефтемаркет» поки ніяк не відповів на претензію «Пошти Росії». Звернення в Роспотребнадзор поки залишилося без відповіді.
Масштаб проблеми в Забайкаллі, повторюся, оцінити неможливо. Однак така ситуація спостерігалася і в Іркутську. Там, користувачі форуму «Дром» звинувачували здебільшого заправки групи компаній «ОМНІ». Однак комерційний директор ГК Ігор шепотів в коментарі інформагенству «БайкалПост» пояснив, що проблема стосується всіх АЗС, які використовували бензин Аі-95 з місцевих заводів.
«Ситуація пов'язана з імпортозаміщенням. Заводи через стрибок курсу валют почали використовувати вітчизняні присадки замість імпортних. Такі присадки при коливанні температури випадають в осад і, поступово накопичуючись, забивають фільтр паливного бака », - сказав Ігор шепотів.
невловимий гель
Зрозуміло, автовласники, які зіткнулися з гелем, почали писати скарги до відділу державного нагляду по Забайкальському краю Сибірського міжрегіонального теруправління Росстандарта. За словами керівника відділу Олени Шастіна, до них надійшло всього дев'ять звернень - чотири з Чити і п'ять з районів Забайкальського краю, в тому числі переадресовані з інших відомств.
«Зверталися до нас і громадяни, і держустанови. Крім того, надходили численні дзвінки із запитаннями. Скарги надходили на факт реалізації неякісного бензину неетильованого марки Преміум Євро-95 через АЗС, що належать, в основному, ВАТ «Нефтемаркет». За результатами розгляду звернень проведено п'ять позапланових перевірок, чотири - знаходяться в роботі. Відібрані зразки нафтопродуктів прямували на аналіз в акредитований дослідний центр «Іркутський Центр стандартизації та метрології», - розповіла Шастіна.
Вона зазначила, що, за результатами досліджень, наявність гелю в бензині не встановлено. Бензин відповідав вимогам, зазначеним в додатку №2 до Технічного регламенту Митного Союзу 013/2011.
«Згідно з пунктом 4.2 техрегламенту в бензині не допускається застосування металовмісних присадок, тобто містять марганець, свинець і залізо, а зміст інших присадок строго регламентовано. Техрегламент не містить в переліку характеристик до автомобільного бензину - невідому речовину гель. За словами фахівців «Іркутського ЦСМ», ведеться листування з різними відомствами, щоб встановити найменування цієї речовини. Поки можна тільки припускати, що гель в бензині може утворюватися в результаті зберігання або взаємодії з металом або через невідомих присадок », - додала Олена Шастіна.
невинні заправки
При спілкуванні з продавцями палива прояснити ситуацію не вдалося. У філії «Востокнефтепродукта», що представляє інтереси «Роснефти», заявили, що скарг на подібні проблеми до них не надходило. У «Еталоні» послалися на відсутність керівника. У «Байкальської регіональної компанії» керівник був занадто зайнятий.
Керівництво «Нефтемаркет» і зовсім повело себе дивно. Гендиректор компанії Олексій Клубовіч спочатку порекомендував мені звернутися за коментарями до конкурентам, а потім через свого заступника передав, що проблем на «Нефтемаркет» немає. Відповідь можна назвати незрозумілим, якщо врахувати слова Шастіна і Рихлова. Крім того, «Нефтемаркет» належить левова частка контрактів з установами, відомствами і органами влади, яким, за непідтвердженою інформацією, теж дошкуляв бензиновий гель.
Втім, ставити бензинових слимаків в провину «Нефтемаркет», як і будь-який інший компанії буде неправильно. Справа, мабуть, в техрегламент, змінив вимоги держстандарту для бензину. А там вже постаралися не надто охайні виробники, яких до невідомим присадкам штовхнув не те, що подорожчав долар, чи то «низькі» доходи. Жахливо в цій ситуації те, що лабораторії визнають бензин чистим, формально розв'язуючи руки для використання гелеобразующіх присадок.
Єгор Захаров 2015-05-07 19:25 року 07 травня 2015