- ВАЗ 2110 інжектор і компоненти системи харчування
- Конструкція і принцип роботи
- Причини виходу з ладу
- Виробники і характеристики
- Перевірка
Наша сеть партнеров Banwar
Інжекторна система харчування вітчизняних автомобілів викликає священний трепет у публіки, генетично вже звикла до карбюраторних варіантів харчування. Боятися інжектора не потрібно. Вся система, разом узята, набагато простіше, ніж будь-який ВАЗОВСКИЙ карбюратор. Карбюратор - це маленький інженерний шедевр, а інжекторна система уприскування - просто набір елементів. Простих елементів.
зміст:
- ВАЗ 2110 інжектор і компоненти системи харчування
- Конструкція і принцип роботи паливного насоса ВАЗ 2110
- Причини виходу з ладу
- Виробники і характеристики
- Перевірка
ВАЗ 2110 інжектор і компоненти системи харчування
Найперші партії десяток виходили з восьмерочний карбюраторними двигунами, тепер їх змінив інжекторний. Втім, особливих відмінностей в конструкції мотора не було. Була різниця тільки в схемі живлення і обслуговуючих її пристроях. Пізніше, з приходом 16-клапанного двигуна, управління силовою установкою кілька ускладнилося, а це додало кілька додаткових елементів в систему харчування.
Впорскування десятки складається з:
- бензонасоса для подачі пального в рампу;
- паливного модуля, який включає в себе помпу;
- рампи для розподілу харчування по циліндрах;
- форсунок, які виробляють впорскування і формування правильного факела, здійснюють дозування;
- датчиків тиску і інших периферійних датчиків;
- паливних фільтрів грубої і тонкої очистки;
- редукційного клапана.
Елементів досить, але кожен є простий пристрій, а в комплексі вони забезпечують точну і безперебійну подачу палива в камеру згоряння.
Конструкція і принцип роботи
Коли заходить мова про паливному насосі (помпі) десятки, треба розуміти, що паливний модуль і помпа - окремі вузли. Тому заміна всього модуля при виході з ладу помпи або її електродвигуна недоцільна. Модуль складається з пластикового корпусу, в ньому знаходяться і сам насос, і датчик рівня палива в баку.
Виконаний він у вигляді склянки, а доступ до модуля відкривається з-під заднього сидіння, якщо демонтувати пластиковий кожух. На модулі розташовані клемні контакти, через які підключений до джерела живлення 12 В.
Це прилад погружного типу з елементарної конструкцією. Він складається з електродвигуна і насоса, ротор якого знаходиться на одному валу з ротором електромотора. Може працювати тільки в умовах постійного занурення в бензин. Інших джерел мастила у нього немає, а при роботі в сухому режимі моментально виходить з ладу. Крім функції мастила, він має також охолоджуючу дію, тому робота механізму насухую категорично заборонена.
Причини виходу з ладу
В принципі, у нього немає певного ресурсу, а про стан судять по тиску, яке він створює. Головна причина виходу з ладу - бензин незадовільної якості, основне пальне на наших заправках. Механічні домішки, які повинні ретельно фільтрувати в процесі виробництва, потрапляють в бак, а звідти, все, що не залишилося на сітці фільтра грубої очистки, йде прямо в точний механізм насоса, ніж та викликає його швидку поломку. Тому варто час від часу замінювати цю саму сітку, хоча регламентом обслуговування це не передбачено.
Виробники і характеристики
Існує не менше двох десятків виробників пристрої на ринку, але частіше за все публіка схиляється при заміні до більш відомим брендам. бензонасос Bosch для десятки, ціна якого, до речі, не менше трьох з половиною тисяч, не панацея, оскільки кожна порядна виробник зможе забезпечити необхідні характеристики пристрою, а про надійність говорити не доводиться, оскільки потрібно брати до уваги якість пального. На ринку представлена маса виробників каталожної деталі 0 580 453 453: Саратов, Скеля, GM, і сам Бош. Ціни різняться мало не вдвічі, але потрібно розуміти, що Бош - це інтернаціональна компанія, а продукція з їх логотипом може бути випущений в Німеччині, КНР, Малайзії, Індії, Чехії, Польщі. І в Саратові. Тому особливо брати близько до серця ці написи не варто. Головне - характеристики:
Якщо трапляється екземпляр, який перевищує номінал, панікувати не варто, оскільки на рампі варто регулятор тиску , Надлишок він відправляє по каналу обратки в бензобак, нікуди воно не дівається і витрата не росте.
Перевірка
Якщо виникли сумніви в працездатності пристрою, варто просто перевірити тиск на рампі. Воно повинно бути не менше 2,8 атмосфер. Тільки при цьому система харчування може забезпечити правильну подачу пального в камеру згоряння. Правильну, значить рівномірну, дозовану і з оптимальною геометрією факела. Якщо буде менше 2,8 атмосфер, витрата палива може рости. Це пов'язано з тим, що форсунка не в змозі формувати факел, а просто ллє рідина в камеру. де вона не догорає. Звідси і нестабільність роботи.
Купуйте тільки правильні бензонасос, і тоді десятка не стане розоряти власників витратою. Вдалих всім доріг!
Читайте також Ваз 21102 - технічні характеристик і, Ваз 2110 - не крутить стартер