Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Бестселери ринку: Lada 4x4 - старий мерин борозни не псує

  1. Трохи фактів з багатої історії
  2. У півноги згодом
  3. Поїдемо, переможемо!
  4. Безпека, комплектації, ціни

Наша сеть партнеров Banwar

Йдуть не просто роки, а десятиліття, навколо все тече і змінюється, але оригінальний компактний позашляховик ВАЗ залишається в строю. Рано, кажуть, на пенсію, попит як і раніше високий: в 2014 році в Росії офіційно реалізовано майже 43 тисячі нових автомобілів, і хоча це трохи менше, ніж роком раніше, все ж забезпечило 12 місце в абсолютному модельному заліку. Позаду майже всі популярні імпортні кросовери, а Chevrolet Niva тільки трохи попереду. А в нинішніх умовах все говорить на користь подальшого успіху. До речі, не забудемо, що «забугорного» братикові «Нива» подарувала своє історичне ім'я, а сама стала називатися безлико - Lada 4x4. Але чи варто сумувати про назви, адже сутність машини принципово не змінилася і свої переваги перед «огламуренним» сином вона зберегла. При цьому, переживши такі різні епохи, традиційна «Нива» не могла не піддатися їх впливам, увібравши чимало корисного.

Трохи фактів з багатої історії

Не будемо надто докладно заглядати всередину: з наближенням 40-річного ювілею моделі (в 2017-м) про неї вже багато складено романів, а сама вона розійшлася по світу у всіляких виконаннях. Звернемося, так би мовити, до більш свіжому періоду життя, починаючи з 2009 року. Але спочатку відзначимо основні етапи становлення, яких небагато, але вони всі значущі. І не будемо заглиблюватися в малосерійне варіанти по силовий і кузовний частини, загострити увагу саме на базовому виконанні.

І не будемо заглиблюватися в малосерійне варіанти по силовий і кузовний частини, загострити увагу саме на базовому виконанні

На базі класичної «Ниви» розвинулися різні кузовні варіанти і тюнінг, найчастіше те й інше в одній особі

Роль «Ниви» під заводським позначенням ВАЗ-2121, розробленої з використанням «жігульовськіх» вузлів, не піддається загальним оцінками. Мало того що цей проект в кінці 70-х дав радянським людям перший серійний «джип» суто цивільного призначення, він ще і прискорив розвиток цілого напряму в світовому автопромі. По суті, ставши першим містком між грубими армійськими усюдиходами і сучасними кроссоверами. Так що там, в якийсь період до 80% виробничого обсягу йшло на експорт, в тому числі в Японію. Досить згадати, що Suzuki Vitara був народжений під впливом радянського «легкового позашляховика», хоча японець був рамним і з переднім приводом.

Притому сама «Нива» відображала передову на той момент концепцію несучого кузова з незалежною передньою підвіскою і постійним повним приводом через міжосьовий диференціал (Full-Time 4WD). До індивідуальних особливостей також ставилася двоступенева роздавальна коробка з роздільним (незалежним) включенням понижувальної передачі і блокування диференціала.

Перше серйозне втручання «батько паркету» дозволив тільки в 1993 році - з'явився ВАЗ-21213, який сприймався як нове покоління. Ще б! Тут вже грунтовно модернізований двигун: об'ємом 1,7 літра, з двокамерним карбюратором типу Solex, безконтактною системою запалення, новим радіатором з електровентилятором (до цього постійний ремінний привід). Двигун дав не тільки збільшення в потужності, скільки в максимальній тязі - 126 Нм при 3000 оборотів замість 116 Нм при 3400 оборотів, які видавалися колишнім 1,6-літровим мотором.

Картинки інтер'єру хотілося б прокоментувати лаконічно: суворий побут справжнього позашляховика

Плюс допрацьована трансмісія: тепер з п'ятиступінчастою коробкою і зміненими передавальними числами (в коробці і редукторах), що все разом підвищило динаміку і знизило витрата палива. З інших важливих оновлень: нові сидіння і інша передня панель (не сказати, що краща за попередню за якістю, але інша), а також задні двері до підлоги багажника, в результаті чого і ліхтарі стали вертикальними.

Такий важливий для «Ниви» крок - зміна карбюраторного живлення на систему уприскування з електронним управлінням. Сталося це лише в 2001 році, коли російському ринку був представлений ВАЗ-21214. Потім все той же 1,7-літровий двигун тільки покращував свої екологічні нормативи, діставшись до 2009 року до рівня Євро-3. Але справа в тому, що з цього часу тепер уже Lada 4x4 конструктивно стала перетворюватися і в інших дуже важливих для неї параметрах, де давно назріла криза.

Але справа в тому, що з цього часу тепер уже Lada 4x4 конструктивно стала перетворюватися і в інших дуже важливих для неї параметрах, де давно назріла криза

Справа не в тому, що управління «грубкою» архаїчне, а в тому, що шум вентилятора надмірний

Тобто поки сторонні «спостерігачі» продовжували самі покращувати вигляд і характеристики позашляховика, завод все ж взявся за модернізацію хоча б основ - підвіски, гальм, двигуна, трансмісії. Тут як раз по-братськи допоміг Chevrolet Niva, який готувався за особливою програмою, заводський «тюнінг» шасі Lada 4x4 поетапно пішов в тому ж ключі. І про це треба сказати окремо.

Бампери традиційно міцні, можна валити дрібні деревця або безболісно «підправити» паркан, але в разі пошкодження дюралюмінієвої балки її важко або зовсім неможливо відновити

У півноги згодом

Якість збірки «Ниви» на протязі своєї історії відповідало загальному рівню ВАЗа, тобто в залежності від ситуації в країні і «як пощастить». Але оскільки конструкція шасі складніше, а вузли працюють в більш напружених умовах, покупцям з числа «кому не щастило» можна було співчувати більшою мірою. Але і на умови експлуатації часто нічого не можна було списати. Особливо гостро питання якості стояли в смутні 90-е, коли виробництво було уражено якийсь чумою.

Є показовий приклад, коли ВАЗ-21213, куплений новим в 1999 році досвідченим і бережливим автомобілістом, вже до пробігу 25 000 км відзначився цілим списком «підлих» витівок. У ускорительном насосі карбюратора не виявилося запірного кульки, через що бензин пожирає в полуторним нормі (знайшли, усунули, витрата знизився до нормальних десяти літрів). Відразу потекла прокладка заднього редуктора, але це було лише початком «мокрих делишек». Потім потік сальник хвостовика, став «потіти» бачок гальмівної рідини, вже не кажучи про течі з-під клапанної кришки, а через негерметичной кришки датчика рівня палива в салоні запахло бензином. Але добило те, що на 15 тисячах довелося міняти три некондиційних пильовика Шруса - все виявилися в «кровоточать» тріщинах. Трохи пізніше дали про себе знати дверні ущільнювачі, які чомусь «всохли» і полізли зі своїх місць. Заміна нижньої кульової вже здавалося дрібницею, особливо на тлі ремонту коробки з-за розсипався синхронізатора другої передачі, яка спочатку просто погано стала встромлятися.

І це лише один приклад ставлення заводу до своєї продукції. Але в першому десятилітті нового століття щось почало змінюватися. І «Ниву», яку збиралися списувати як архаїзм, ці зміни, на щастя, теж торкнулися. Ще в 2008 році було заявлено про модернізацію моделі з багатьох напрямків (наскільки можливо), і нехай не відразу, але рішення втілювались у життя, у всякому разі, в 2011-му автомобіль вже продавався «інший».

Ще в 2008 році було заявлено про модернізацію моделі з багатьох напрямків (наскільки можливо), і нехай не відразу, але рішення втілювались у життя, у всякому разі, в 2011-му автомобіль вже продавався «інший»

Зберігши знамениту схему з кованими важелями і пружинами, передня підвіска модернізована за типом Chevrolet Niva: для кращої керованості змінена геометрія, при цьому збільшена енергоємність, посилені нижні шарніри. Пильовики Шрусов все так же додатково закриті кожухами

На Lada 4x4 штатно з'явився гідропідсилювач керма фірми ZF, зчеплення Valeo, модернізовані гальма зі збільшеним вакуумник і більш продуктивним гальмівним циліндром, нові колодки. Фактично повністю перероблена геометрія підвіски. У передній - нові поворотні кулаки, нижні важелі c посиленими кульовими опорами і сайлентблоками, збільшений хід, змінені кути установки коліс, зменшений радіус розвороту. Ззаду змінилося кріплення подовжніх тяг і амортизаторів, самі амортизатори теж інші.

Один з важливих елементів модернізації - поява гідропідсилювача керма (фірма ZF)

Двигун 21214 (з індексом 30) доопрацьований з механічної частини, а саме гидронатяжитель ланцюга і гідроопори важелів клапанів - відомі «занози» в цьому моторі. Підведення масла до натягувачем застосований більш надійний, те ж саме стосується і нової рампи підведення масла до гідроопори, а самі ці прецизійні деталі встановили зовсім інші - німецького виробництва, зміненої конструкції. Ущільнювачі в агрегатах трансмісії теж стали застосовувати імпортні.

Два електровентилятору обіцяють «тримати» температуру і в важких умовах бездоріжжя, але сильно шумлять під час роботи

А з 2013-го Lada 4x4 запозичила у Chevrolet Niva і таку трансмісійну фішку, як ШРУСи замість хрестовин. Тобто з урахуванням вже стояв ШРУСа в приводі роздавальної коробки, тепер таких деталей п'ять. Звісна річ - для зниження шуму і вібрацій, хоча це не дуже практично. Пильовики в певних умовах можна порвати (особливо вразливий задній) з очевидними наслідками, а ремонтопридатність вже не та - ШРУСи помітно дорожче хрестовин, до того ж «шрусовие» вали офіційно у дилерів пропонуються тільки в зборі.

І ось, аналізуючи досвід останніх років експлуатації вже модернізованою Lada 4x4, можна відзначити, що зміни пішли на користь. І по ходовим параметрам, і в плані якості збірки. Автомобіль став менше турбувати по підвісці і залишається порівняно «сухим», тобто течі з трансмісії вже не характерні. Якщо не враховувати можливе «запотівання» шлангів, виправдав надії і німецький гідропідсилювач - несанкціонованих втрат рідини немає, та й в цілому до його роботі особливих претензій не буває. До того ж в Lada 4x4 він приводиться окремим ремінцем.

До того ж в Lada 4x4 він приводиться окремим ремінцем

Підтягнути або поміняти ремінець в такому просторі не дуже просто

Але клапанна кришка наполегливо продовжує старі традиції - все так же «потіє» маслом. Не варто спокушатися і з приводу інших факторів, що вискакують несподівано. Скажімо, взялися замінити прокладку кришки, зняли і виявили розвалений заспокоювач ланцюга, хоча при цьому ніяких сторонніх звуків начебто не було чутно. Або «раптом» потече радіатор системи охолодження: сполучення пластикових боковин і алюмінієвої серцевини - не найнадійніше тут місце, а ремонту не підлягає, тільки заміна. Ще в гарантійний період можна запросто «потрапити» на заміну вентилятора обігрівача, причому комусь це вдавалося двічі.

Крім ABS (не у всіх версій), Lada 4x4 дожила і до електронної педалі газу. І теж не бездоганний вузол. Якщо ще при невеликому пробігу почалися «провали газу» при натисненні педалі, то цілком ймовірно, що причина саме в роз'ємі на самій педалі. Благо, що усувається «за копійки» (як і взагалі тут багато виправляється відносно недорого). Правда, тепер сама діагностика несправності може вийти дорожче запчастини. Як і раніше можна зіткнутися з такими речами, як відмовив коректор фар або «провисаючі» опори задніх дверей, але все це звично відносять до дрібниць життя.

Як і раніше можна зіткнутися з такими речами, як відмовив коректор фар або «провисаючі» опори задніх дверей, але все це звично відносять до дрібниць життя

Після заміни хрестовин на ШРУСи найбільш уразливим виглядає пильовик шарніра заднього редуктора

Модернізація підвіски ще не гарантія довговічності. Після 50-60 тисяч км пробігу може виникнути необхідність заміни і верхніх, і нижніх кульових опор - скрегіт при повороті керма буде на то сигналом. Але тут знову-таки доречно говорити про умови експлуатації - хто, де і як їздить. Паливний фільтр залишився виносним і недорогим, але для заміни в польових умовах вже не такий зручний, оскільки перекочував з-під капота під днище. Також розташування ЕБУ вважається не найвдалішим для його надійного захисту від вологи. Втім, герметичність салону взагалі нерідко стає приводом для занепокоєння.

Рівень шумів і вібрацій, особливо що виходить від трансмісії, кожен може оцінювати індивідуально - заходи для їх зниження заводом робилися. Але багато власників відзначають підвищений гул коробки на п'ятій передачі. Інші скаржаться на раздатку, причому суть претензій зводиться не стільки до її звуковому присутності, скільки до відсутності надійної фіксації блокування диференціала - на бездоріжжі в самий невідповідний момент може «вилітати». Ну і залишається питання по стійкості кузова до зовнішніх чинників. Наприклад, досить швидко в нижній частині задніх крил може облізти фарба і піти іржа. Зазвичай в цьому звинувачують летить з-під передніх коліс гравій і рекомендують посилити бризгозахист.

Поїдемо, переможемо!

Крім усього, у Lada 4x4 змінилися світло і прилади (хоча не є принциповим), бічні дзеркала, оббивка в салоні, схема складання задніх сидінь (теж спірний момент). Звичайно, це не наблизило ветерана до внутрішніх зручностей Chevrolet Niva, зате Lada 4x4 залишила за собою головні переваги - менша вага і кращу геометрію для бездоріжжя. В тому числі, до речі, завдяки збереженню «реліктових» коліс, великих і вузьких. Рідний розмір 175/80 R16 спочатку прирік власників «Ниви» на обмежений вибір покришок. Добре що на перших порах існували грязьова модель ВЛІ-5 і «шосейна» ВЛІ-10, що конкретизував область експлуатації. На ВЛІ-5 машина творила чудеса прохідності, але на асфальті перетворювалася в пилораму, причому погано керовану. Тоді як на ВЛІ-10 «Нива» ставала хоч якимось універсальним позашляховиком. За часів тотального дефіциту хтось примудрявся добути «Победовскіе» шини, чий розмір 6.00-16 цілком годився як альтернатива «шосейку». У пострадянський період стали допускати шини ширше - 185/75 R16, з'явилися і нові моделі. Більш того, з'явилися оригінальні 16-дюймові диски з легкого сплаву, проте специфічний розмір як і раніше обмежує вибір шин. У новий час, звичайно, це питання вирішується по-іншому: в рамках «міні-тюнінгу» власники ставлять колеса більш ефектні - широкі, на 15-дюймовому лиття. Але саме рідний «вузькоколійний» варіант зберігає в «Ниві» закладені параметри прохідності, керованості, динаміки, ресурсу. Тому тест-драйв на абсолютно стандартному варіанті ВАЗ-21214 в даному випадку виглядає не просто логічним, а єдино вірним.

Тому тест-драйв на абсолютно стандартному варіанті ВАЗ-21214 в даному випадку виглядає не просто логічним, а єдино вірним

Спочатку штатний розмір вузьких великих коліс був 175/80 R16. З 90-х років з'явилися більш широкі шини 185/75 R16 (як в даному випадку всесезонка Кама-232), однак специфічний розмір як і раніше обмежує вибір в шинах

Якось не відразу і доходить, що «Нива» в довжину менше нинішніх хетчбеків В-сегмента! Тому переймаєшся повагою до її далеким творцям, яким довелося мудрувати з компонуванням тієї ж запаски. Але в салоні все одно мало місця: якщо попереду по ширині ще з запасом, то в довжину немає. Схему розміщення краще визнати як 2 + 2, оскільки за дужими передніми сідоками пасажирам просто нікуди дівати ноги, і сидіти між арками навряд чи можна втрьох. Попереду теж не мед, крісло здається пухким, діапазон його налаштувань мізерний, а рульова колонка стаціонарна. Важіль КП далеченько, підрульові важелі не надто зручні ...

Так, обстановка усередині «за прямим призначенням» - як солдатська тумбочка. Пам'ятається, «шестерочного» панель 21-ї моделі з окремими круглими приладами сприймалася куди цікавіше. А тут і двері позбулися хоч якийсь м'якої оббивки, тепер суцільний кам'яний пластик. Але назвати цей інтер'єр зовсім вже убогим не можна. Наприклад, на лівий дисплейчик приладового щитка (від Самари-2) можна вивести годинник, бортове напруга і навіть температуру зовнішнього повітря. Ну відблискує щиток, зате які тепер дзеркала - в тісному місті не треба наосліп «бикувати», а можна без нервів користуватися гарним оглядом і культурно їхати з потоком.

І їхати виходить. Хотілося б кращої віддачі хоча б з середніх оборотів і не такий гучний «пісні» двигуна, але в принципі, завдяки новому, досить інформативному зчепленню, Lada 4x4 знайшла навіть якусь солідність в переміщеннях по місту. У минулій її життя ці маніпуляції давалися більш напружено. А ще здалося, що «Нива» все ж легше на розгін, ніж її перетворена Niva. Тут ще сама коробка може грати роль - тут хоч і не дуже чітко, але оперувати важелем цілком комфортно. Сам кермо по хвату нормальний, але з вигляду міг бути і іншим, проситься щось ближче до структури салону і трохи менше по діаметру - так буде простіше лавірувати на вулицях.

Крісла виглядають зручними, але не всіх влаштують діапазон регулювань і структура «набивання»

Заміське шосе. Швидкість зростає, Lada 4x4 концентрує волю, вона вже вся гуде, як нагрівається котел, і ось-ось «попливе». Але дивно, температура кипіння не настає: машина по курсу досить стійка, не бовтається, що не вихляет, як раніше, ловити її не доводиться. Рульове, звичайно, не дуже який точне, а й судорожно чіплятися в кермо потреби немає. І гальма, якщо що, виразні. Чи не звірячі, але гальмівний шлях прорахувати дозволяють. Загалом, по заміських трасах можна їхати в міру спокійно, навіть якщо під колесами не саме рівне полотно.

Тільки ось швидше 90 км / год їхати не хочеться: рівень шуму все ж «з минулого», і те, що лютий голос вентилятора пічки розсіюється, слабка втіха. Всі спроби заводу поліпшити звуковіброізоляцію дозволяє ще «накинути» п'ять-десять кілометрів, але потім вже точно «стоп», інакше дорога стане швидко набридати. Та й за частиною екстрених швидкісних обгонів розраховувати, по суті, нема на що - запасу потужності просто немає. Скажімо, якщо їдеш в гору 80 км / год на п'ятій передачі з оборотами трохи більше 2000, і двигун не вимагає перейти вниз, це не означає, що він готовий на ривок при перемиканні навіть на третю.

Скажімо, якщо їдеш в гору 80 км / год на п'ятій передачі з оборотами трохи більше 2000, і двигун не вимагає перейти вниз, це не означає, що він готовий на ривок при перемиканні навіть на третю

Одна з претензій до крісел в ході експлуатації - ненадійний вузол регулювання нахилу спинки

На гравійної дорозі з ямами и провалами враження підтверділіся: машина идет зібраній, стрібкоподібніх ефектів явно менше, и на «гребінці» особливо підрулюваті не доводити, тобто Прагнення «дива поперек дороги" не спостерігається. При цьом, не без удовольствие, - все грубі вібоїні просто «здуваються». Відразу виникає питання, а з такими режимами їзди по розбитим дорогам чи надовго вистачить ресурсу підвіски? Не чекаючи відповіді, звернемо краще в засніжені ще поля, де вантажна техніка накатала свою колію.

За візуальною оцінкою, сунутися сюди на будь-якому з сучасних кросоверів значить лягти черевом на перших же метрах. А тут ще й затяжний под'емчік. І гума навіть не зимова, а якась всесезонна з малопереконливим протектором. Без понижувальної, зіскрібаючи підмерзлих наст частинами днища, маленький всюдихід поліз на висотку. Щоб ускладнити завдання, зупинявся на підйомі, і потім вже із заниженою знову рушав і наполегливо ліз. Чи не екстрим, звичайно, але саме подібне бездоріжжі якраз і здається для «Ниви» відповідним. Загалом, забрався на цей пагорб без якихось зусиль, а на маківці вже влаштували невелике «фігурне катання» по цілині (хоча не дуже глибокою).

Символічна така картина. Десь внизу по трасі мчали ті самі кросовери, яким «Нива» до певної міри дала путівку в життя. Вони вже давно не ті ентузіасти, зате сама «Нива» як живе нагадування, з чого все починалося. І модернізація по справі: бюджетно, зате Lada 4x4 знайшла більш універсальне поведінку, не втративши закладені в неї колись позашляхові якості.

Безпека, комплектації, ціни

Неможливо чекати від автомобіля розробки 40-річної давності відповідності нинішнім вимогам безпеки. І краш-тести це підтверджують. Наприклад, журнал «Авторевю» проводив фронтальний краш-тест ще ВАЗ-21213 з використанням методики EuroNCAP, в результаті чого автомобіль взагалі не заробив жодного балу. Так, у «Ниви» досить міцне залізо, потужні бампери, але однією жорсткості «коробки» мало, щоб убезпечити людей. Навіть сьогодні у машини немає ні задніх підголівників, ні передніх подушок, хоча самі по собі вони проблеми не знімуть (якщо та ж рульова колонка, як показали тести, при зіткненні занадто сильно «б'є» водія). На заводі намагаються локально підвищити рівень безпеки, але якісно це питання можна вирішити тільки в комплексі, розробляючи автомобіль з нуля. Так що «Нива» хоч і дає відчуття їзди «як в танку», але в разі реальних «бойових дій» несе загрозу водієві і пасажирам.

Так що «Нива» хоч і дає відчуття їзди «як в танку», але в разі реальних «бойових дій» несе загрозу водієві і пасажирам

Ремені ззаду є, є тепер і кріплення Isofix, а ось підголівників немає

Якщо ж покупка усвідомлена і є незворотною, з вибором серійної Lada 4x4 труднощів немає, оскільки немає і особливого вибору. Пропонуються дві версії - «Стандарт» і «Люкс», причому остання - в двох «взаємовиключних» виконаннях. У стандартне оснащення входить ... Та нічого не входить, хіба що підсилювач керма, кріплення дитячих сидінь Isofix і специфічний варіант денних ходових вогнів - їх функція покладена на особливий режим перемикання габаритних ліхтарів. У першому варіанті «Люкса» передбачені ABS і BAS (підсилювач екстреного гальмування), підігрів передніх крісел, другий же варіант «Люкса» нічого цього не має, зате оснащений кондиціонером. Ціни з урахуванням останніх коригувань в березні становлять відповідно 405 000, 416 700 і 426 000 рублей.

У новому році АвтоВАЗ також представив тридверну версію Lada 4x4 Urban, яка як би виступає максималістським варіантом всіх останніх модернізацій моделі і навіть претендує на звання перехідною. Зовні особливо помітно відрізняється пластиковими бамперами і 16-дюймовими легкосплавними дисками. З оснащення кондиціонер, електропакет (з регулюванням і підігрівом дзеркал), переносна попільничка, додаткова ізоляція. Ціна в березні 448 000 рублей.

Ще з середини 90-х на ОПП почали дрібносерійний випуск подовжених пятидверних версій ВАЗ-2131, з розтягнутою на 500 мм колісною базою, але з колишнім заднім свесом. Зараз така модель теж пропонується, але в єдиному виконанні - з двигуном 1,7 і в стандартному оснащенні. Ціна 441 500 рублів.

Періодичність і орієнтовна вартість планових ТО для Lada 4x4 у офіційних дилерів:

Операція Пробіг, в км Вартість, руб. ТО1 2000-3000 4800 ТО2 9500-10 500 4400 ТО3 19 500-20 500 7200 ТО4 29 500-30 500 5600

Орієнтовна вартість деяких оригінальних витратних матеріалів і запчастин на Lada 4x4 у офіційних дилерів, в руб. :

Фільтр повітряний 150 Фільтр паливний 220 Свічки запалювання (комплект 4 шт.) 213 Фара 895 Дзеркало бокове 1150 Амортизатор передній / задній 530/650 Кульова опора 400 Підшипник передньої маточини 260 Вісь нижнього важеля передньої підвіски 330 Сайлентблок нижнього важеля 56 Регулятор холостого ходу 576 Модуль запалювання 644 Датчик фаз 365 гідроопори важеля клапана 230 Натягувач ланцюга гідравлічний 660 Ланцюг приводу ГРМ 420 Ремінь приводу насоса гідропідсилювача 95 Сальник коленвала задній 320 Бампер передній в зборі 2500 Електровентилятор системи охолодження 2900 Вал карданний (ШРУС ) Задній в зборі 4200

Технічні характеристики Lada 4x4

Рекомендовані відгуки власників:

Lada 4x4 (1,7 л, 2011 р) від Joe
Lada 4x4 (1,7 л, 2012 року) від Aleos
Lada 4x4 (1,7 л, 2011 р) від трибуто з дістріка 11
Lada 4x4 (1,7 л, 2011 р) від velor
Lada 4x4 (1,7 л, 2012 року) від Кірілл3991
Lada 4x4 (1,7 л, 2010 р) від Андрій ХабОмск
Lada 4x4 (1,7 л, 2014 г.) від валвас62

Фотобонус

Відразу виникає питання, а з такими режимами їзди по розбитим дорогам чи надовго вистачить ресурсу підвіски?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов