Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Без іскри: Порівняльний тест дизельних позашляховиків Jeep Cherokee - Hyundai Santa Fe - Nissan X-Trail: Off-road drive

  1. Jeep Cherokee
  2. Nissan X-Trail
  3. Hyundai Santa Fe
Порівняльний тест дизельних позашляховиків Jeep Cherokee - Hyundai Santa Fe - Nissan X-Trail

Наша сеть партнеров Banwar

Hyundai Santa Fe   2 Hyundai Santa Fe
2.2d (150 к.с.) 5AT, Вартість 1 425 500 руб.
Nissan X-Trail
2.0d (150 к.с.) 6AT, Вартість 1 236 700 руб.
Jeep Cherokee
2.8d (177 к.с.) 5AT, Вартість 1 599 045 руб.
Всі ціни вказані на момент підготовки матеріалу з урахуванням діючих знижок
Прийнято вважати, що оптимальний силовий агрегат для справжнього позашляховика - це дизель. Але чи зможе «тракторна тяга» перетворити в гідного «пройдисвіта» паркетник? Щоб з'ясувати це, ми влаштували черговий порівняльний тест: взяли пару дизельних кросоверів, а в якості референсного позашляховика в компанію до них «запросили» справжнісінький джип - Cherokee. Зрозуміло, теж дизельний

Здавалося б, це абсолютно різні речі - кросовери і позашляховики. Але ми вже не вперше беремося порівняти «незрівняне», і, як показує практика, результат далеко не завжди стовідсотково передбачуваний. До того ж це тільки на перший погляд між паркетними Nissan X-Trail, Hyundai Santa Fe і пропаленим «пройдисвітом» Jeep Cherokee лежить величезна прірва. Однак, якщо придивитися уважніше, виявиться, що схожих рис у них більше, ніж відмінностей, - досить поглянути на основні конструктивні особливості сьогоднішніх піддослідних. Всі три автомобілі мають несучі кузова - це раз. У всіх повноприводна трансмісія з підключенням другої осі через багатодискову муфту - це два. Нарешті, всі сьогоднішні суперники мають незалежну передню підвіску - три.

А відмінності? На Cherokee ззаду стоїть нерозрізний міст, тоді як X-Trail і Santa Fe мають незалежні підвіски багатоважелів. Але найголовніше - це те, що в раздатке Cherokee є «поніжайка», а його суперники похвалитися тим же, на жаль, не можуть.

Звернемося до архівів
Вперше ім'я Cherokee в модельному ряду відділення Jeep з'явилося в 1974 році - його отримала тридверна версія Jeep Wagoneer. У 1984-му дебютувало друге покоління моделі - більш компактне і з несучим кузовом. Прийшов йому на зміну в 2001 році позашляховик отримав ім'я Liberty. Однак за межами Північної Америки він продавався як і раніше як Jeep Cherokee. Liberty / Cherokee четвертого покоління стартував в 2007-му. Саме на ньому з'явилася нова роздавальна коробка - Selec-Trac II з багатодисковою муфтою, автоматично підключає колеса передньої осі.

Hyundai Santa Fe з'явився в 2000 році. Він став першим кросовером в історії корейської фірми. Досвіду розробки повнопривідних автомобілів у Hyundai на той момент практично не було, і все ж перший млинець вийшов аж ніяк не грудкою. Після зміни поколінь, що сталася в 2006 році, первісток не відправили на спочинок, а через деякий час став випускатися в Таганрозі як Santa Fe Classic.

нинішній Nissan X-Trail - це теж друге покоління моделі. Перше дебютувало в 2001-му. У Nissan на відміну від корейців досвід створення позашляховиків був величезний, і тому X-Trail виявився вельми вдалим. Причому настільки, що, створюючи наступника, який побачив світ у 2007 році, японці постаралися зробити його максимально схожим на попередню модель.

дух предка
дух предка   Дизайн   Jeep   Cherokee виконаний в кращих традиціях фірмового стилю - його брутальна незграбна зовнішність підтримує напрямок, заданий другим поколінням машини Дизайн Jeep Cherokee виконаний в кращих традиціях фірмового стилю - його брутальна незграбна зовнішність підтримує напрямок, заданий другим поколінням машини. Хоча пропорціями кузова він більше нагадує попереднє - третє. У будь-якому випадку з ідентифікацією автомобіля не виникає ніяких проблем - він безпомилково впізнається як Jeep , Причому саме як Cherokee.

Стиль інтер'єру пішов від колишньої іграшкового, властивої салону попередника. Тепер він під стать екстер'єру - рубані форми а-ля «квадратіш-практіш-гут». Усередині все начебто сучасне, але є і ностальгічні нотки: по-старомодному плоска приладова дошка і вантажні електролюмінісцентні дисплеї смарагдового кольору - схожий колись стояв у мене в касетної деки «Яуза-220». Сьогодні все це виглядає кумедно, зате прозоро натякає на вірність старим добрим традиціям. Засмучує лише достаток жорсткого пластика в обробці.

Кермо, на жаль, регулюється тільки по куту нахилу. Передні сидіння забезпечені електрорегулюванням по довжині і висоті, а нахил спинки змінюється механічної рукояткою.

Потрапити на заднє сидіння непросто, тому що прохід обмежений вузьким зазором між його подушкою і центральною стійкою, а тутешні мешканці позбавлені навіть таких зручностей, як дефлектори вентиляції, не кажучи вже про щось більше. Єдина втіха - можливість трохи відкинути спинку, яка поділена в пропорції 3: 2.

Багажник у нового Cherokee невеликий, зате в ньому є пластиковий піддон, добре підходить для складування брудних строп та інших позашляхових причиндалов. Оскільки запаска тепер зберігається під днищем, то п'яті двері зробили підйомної, а не відкривається убік. Окремо можна відкрити заднє скло.


Jeep Cherokee

З усіх учасниць цієї тесту Cherokee володіє кращими здібностями на бездоріжжі. І справа не тільки в параметрах геометричній прохідності. За номінальним показниками (набір елементів трансмісії) Cherokee - повноцінний позашляховик.

Силовий агрегат автомобіля розміщений попереду подовжньо. Картер роздавальної коробки (в даному випадку її правильніше називати вузлом відбору потужності) пристикований до картера коробки передач. Крутний момент на приводний вал переднього моста передається через зубчасту ланцюг. Відзначимо, що роздаткового елемента в трансмісії Cherokee не передбачено. Багатодискова фрикційна муфта хоча і є в наявності, але виконує виключно функцію по підключенню передніх коліс.

Водій Cherokee має можливість примусово впливати на розподіл крутного моменту в трансмісії: на центральному тунелі встановлений селектор вибору режимів. Положення 2WD означає, що ведучими колесами є задні. 4WD Low говорить про те, що активована знижує передача (ПП). Нарешті, 4WD Auto показує, що передній міст підключається багатодисковою фрикційною муфтою «на вимогу» - в разі прослизання одного із задніх коліс. При цьому крутний момент між мостами не розподіляють, так само як і в режимі 4WD Low.


наступність
наступність   Екстер'єр теперішньому   Nissan   X-Trail дістався від попередника Екстер'єр теперішньому Nissan X-Trail дістався від попередника. Ні-ні, всі кузовні панелі абсолютно інші. Просто аж надто схожі їх незграбні форми, і, щоб визначити, хто перед тобою - «батько» або «син», доводиться уважно придивлятися до деталей.

Зате в салоні дізнатися, хто є хто, не важко - панель приладів у другого X-Trail варто по-людськи. Читай - перед водієм, а не як раніше - посередині торпедо. Передислокацію панелі інструментів команда розробників мотивувала необхідністю вище розташувати дисплей навігаційної системи, яка встановлюється на деякі версії X-Trail. Може і так. Але чим би не була обумовлена ​​ця рокіровка, я обома руками за. Центральне розташування приладів - це від лукавого. Нехай косоокість тренують манірні дівчинки, які роз'їжджають на французьких машинках. А справжнім любителям офф-роуда це не личить. Незважаючи на радикальні зміни в компонуванні передній панелі, в ній як і раніше знайшлося місце охолоджуваних «гнізд» для напоїв. Тепер вони примостилися по кутах - над дефлекторами вентиляції, а за відсутності потреби прикриваються відкидними кришками. Так що і тут наступність у наявності.

М'які передні крісла позбавлені бічної підтримки, але сидіти в них тим не менш зручно. Водієві не в останню чергу завдяки тому, що сидіння можна опустити нижче і відсунути подалі, вибравши правильну дистанцію «по педалях», а на довершення всього ще й «висмикнути» на себе регульований у двох площинах кермо. За зручну посадку можна з легкою душею пробачити навіть слизьку шкіру оббивки.

До слова, інші матеріали, використані в обробці інтер'єру, заслуговують добрих слів: пластик на торпедо м'який, окантовки центральній консолі імітують травлений «в дрібну лусочку» алюміній, а перфорована шкіра на кермі, ручнику і селекторі автомата приємна на дотик. Багато деталей в салоні X-Trail знайомі по соплатформенних Nissan Qashqai: трехспицевий кермо, великі аналогові спідометр і тахометр, палаючий в темряві пекельним полум'ям вічко цифрового дисплея, що відображає інформацію про запас палива і температурі охолоджуючої рідини (до речі, прочитувати свідчення з нього незручно). А ще тут «кашкайскіе» селектор автомата і «шайба» перемикача режимів міжосьовий муфти.

На задніх місцях удвох сидіти досить комфортно. Утрьох вже затісно. Із зручностей - регулюються по куту спинки, дефлектори кліматичної системи, підлокітник і величезний - в півдаху - люк.

багажник Nissan X-Trail - це свято для любителів розкласти все по поличках і шухлядках. Під фальшполом тут приховані об'ємні ніші і є висувається лоток. Склавши сидіння, отримуємо цілий «аеродром» - велику і рівну площадку для навантаження скарбу. Вся поверхня покрита легкомоющимся пластиком. Але є і зворотна сторона медалі - пластик слизький, і під час їзди поклажа охоче переміщається по всьому багажнику, так як ніякого кріплення для неї не передбачено. До того ж у разі необхідності дістати запаску з-під подвійного статі і потім поставити всі його частини на місце - задачка ще та.


Nissan X-Trail

Силовий агрегат у X-Trail розміщений спереду поперечно. За розподіл крутного моменту між мостами відповідає багатодискова фрикційна муфта (М). водій Nissan X-Trail може примусово впливати на цей процес. Селектором, розміщеним на центральному тунелі, вибираються такі режими: 2WD, Auto, Lock .

Програма 2WD має на увазі, що вся тяга передається на передні колеса. У режимі Auto при прямолінійній рівномірному русі по рівній сухій дорозі провідними також є тільки передні колеса. Але при прослизанні одного з них частина крутного моменту починає передаватися на задній міст. У цьому випадку через колеса задньої осі можна реалізувати до 50% тяги. В режимі Lock диски муфти весь час знаходяться у фіксованому положенні.

Між колесами крутний момент розподіляють прості симетричні диференціали (Д). Передбачена система імітації їх блокувань, яка працює у відносно широкому діапазоні. Якщо кутова швидкість одного з коліс осі на певне значення перевищує кутову швидкість іншого колеса, то забігають колесо пригальмовує. Підвищити властивості автомобіля на бездоріжжі можна відключенням системи динамічного контролю курсової стійкості. Кнопка розміщена з лівого боку від рульової колонки.


виправилися
виправилися   Зовнішність Santa Fe дизайнерам, безперечно, вдалася Зовнішність Santa Fe дизайнерам, безперечно, вдалася. Щільно збитий, з правильними пропорціями кузов хизується чистими лініями і зовсім позбавлений східної химерності. Подумати тільки - ще кілька років тому хорошим тоном було критикувати корейський дизайн. І ось на тобі! Але ж «малювали» зовнішність Santa Fe саме в Кореї на відміну від машини першого покоління, створеної в каліфорнійському дізайнцентре і вирізнялася, скажімо так, досить «багатою пластикою».

Добротний інтер'єр в чомусь перекликається з оформленням салону першого Lexus RX: схожі вертикальні дефлектори і велика псевдодеревянние «підкова», що обрамляє знизу центральну консоль. Самі вставки під дерево на передній панелі виглядають досить натурально і цілком доречно, жорсткий пластик вміло маскується під м'який, а загальне враження від салону таке: якщо недорогий, то, у всякому разі, солідний.

Ергономіці корейці теж приділили чимало уваги. Діапазони регулювань крісла і керма гарні, причому положення бублика налаштовується і по куту, і по вильоту. Всі кнопки легкодоступні. Кілька випадає з милостивої картини управління кліматконтролем: воно занадто надовго відволікає від дороги через те, що дисплей розташований низько, а зображення на ньому перевантажено деталями.

Плоскі передні сидіння обтягнуті перфорованою шкірою гарною вичинки. Після того як в них всідаєшся, вони «продавлюються» під будь-яку фігуру і непогано розподіляють навантаження. Однак встановлені крісла зависоко, і навіть в самому нижньому положенні регулювання, над головами рослих сідоків, залишається невеликий запас простору.

Пасажири заднього дивана розташовуються з комфортом - тут нетесно і втрьох, а місця для ніг цілком достатньо. До послуг тутешніх мешканців розміщені на середніх стійках кузова дефлектори кліматичної установки, регульовані по нахилу спинки, і відкидний підлокітник, забезпечений підстаканниками. Багажник корейського кроссовера виявився найбільш ємним серед трьох машин, що не дивно, адже Santa Fe розрахований на установку третього ряду сидінь. Ну а під час відсутності гальорки вантажне відділення володіє завидною місткістю. Плюс в підпільні ніші можна «прилаштувати» купу різної мелочовки.


Hyundai Santa Fe

Силовий агрегат Hyundai Santa Fe розміщений спереду поперечно. При русі по рівній сухій дорозі з постійною швидкістю весь крутний момент передається на передні колеса. При прослизанні одного з них частина тяги (до 50%) починає передаватися і на задній міст. За цей процес відповідає багатодискова фрикційна муфта, керована електронікою (М).

Водій має можливість примусового зміни розподілу тяги в трансмісії: на центральній панелі зліва від рульової колонки розміщена кнопка блокування муфти - 4WD Lock .

Ще одним способом підвищення властивостей автомобіля на бездоріжжі є можливість відключення системи динамічного контролю курсової стійкості: клавіша ESP off розміщена поруч з кнопкою 4WD Lock .

Між колесами обох осей крутний момент розподіляють прості симетричні (конічні) диференціали (Д). Присутній система імітації блокування диференціалів шляхом роботи гальмівних механізмів. При прослизанні одного з коліс осі і досягненні певної різниці між кутовими швидкостями забігати колесо пригальмовує. Як показали наші випробування, ця система працює у відносно широкому діапазоні і дозволяє водієві впевнено долати легке бездоріжжя.


дорожні повадки
Турбодизель відносно непогано прискорює двотонний Jeep Cherokee. Розгінну динаміку можна з чистою совістю вважати достатньою, але не більше того. І хоча в нашій трійці Cherokee виявився жвавим, по зручності управління набором швидкості і уповільненням він поступається суперникам через занадто вузького робочого діапазону двигуна вкупі з не дуже вдалою налаштуванням автомата. гальмує Jeep впевнено, але налаштована для офф-роуда підвіска відповідає на інтенсивні гальмування різкими глибокими клевками. А на асфальтовій хвилі у Cherokee з'являється діагональне розгойдування. Зате на грунтовці все стає на свої місця - тут Jeep явно відчуває себе в своїй тарілці і дозволяє підтримувати хороший темп, легко справляючись з нерівностями.

Nissan X-Trail на ходу відчувається, як би це сказати, більш легковим, чи що. Хоча у нього з Cherokee є і загальні риси характеру. X-Trail теж охоче віддається розгойдування на пологій хвилі і теж відчутно крениться в поворотах. Але на управління реагує чутливіший, а кермо у нього помітно інформативніше, ніж у Cherokee. На грунтовці X-Trail майже так само гарний, як і Jeep , - завдяки длинноходной і енергоємної підвісці він граючись проковтує ямки і вибоїни.

Характер Hyundai Santa Fe ще ближче до асфальтовому. Принаймні на дорозі він управляється краще конкурентів: в поворотах впевнено стоїть на траєкторії, охоче відгукується на дії кермом, а сам кермо у нього гострий і інформативний. Та й крени при маневрах невеликі. Правда, по динаміці він поступається Cherokee, а по чуйності автомата програє X-Trail. Зате Santa Fe самий зрозумілий і добре прогнозований в реакціях на подачу і скидання газу і краще за інших пригальмовує двигуном. А по комфорту підвіски на хороших дорогах і по можливості обробляти невеликі нерівності начисто обігрує обох суперників - у нього самий плавний хід і в той же час практично відсутня розгойдування.

Головне питання
Головне питання   А що ж на бездоріжжі А що ж на бездоріжжі? І чи є кроссоверам користь від дизеля? Вподобана нами для з'ясування цього питання грунтова траса з великою кількістю підйомів і спусків розкисла після осінніх дощів, що сплутало нам карти. На перший план вийшли зчіпні властивості гуми, а не тяга двигуна. Проте пролити світло на поведінку дизельних паркетників все ж вдалося.

Саме тяговітий характер «тракторних» моторів дозволив нашим підопічним досить впевнено рухатися по слизькому грунту навіть на шосейних покришках. У найбільш проблемних місцях автомобілі пробиралися «тихою сапою» - практично на оборотах холостого ходу. Бензиновому мотору тяги тут явно не вистачило б і довелося б додавати газку, що в таких умовах практично неминуче призводить до пробуксовки і ковзанню під ухил. А наші «трактористи», слава Рудольфу Дизелю, змогли прокрастися всюди потихеньку.

Не варто скидати з рахунків і перевага гідромеханічних автоматів в подібних обставинах. Вони дозволяють плавно, уникаючи пробуксовки, збільшувати тягу на колесах і тим самим набирати хід перед штурмом чергової слизькій горочки

З оговорочка
Jeep відчував себе на пересеченке поувереннее других. Позначіліся наявність поніжуючого ряду в трансмісії и більш агресівні налаштування Електрон міжколісним «блокувань». Альо тут Варто сделать застереження. По ходу випробувань нам не довелося зіткнутіся з серйозною колією. А тут у «американця» могли виникнути проблеми, адже зафіксований нашими вимірами кліренс під передньою підвіскою склав всього 165 мм. І навіть якщо демонтувати опціонну захист силового агрегату (що нема гут), дорожній просвіт навряд чи збільшився б більш, ніж на пару сантиметрів. Але це рівень навіть не самого просунутого щодо офф-роуда паркетника! Так що висновки робіть самі.

Nissan вельми гідно себе зарекомендував - знову ж таки завдяки електроніці та непоганий артикуляції. Santa Fe пасував лише в ситуаціях з діагональним вивішуванням: впоратися з пробуксовкою розвантажених коліс він виявився не в змозі. А через саму короткоходной підвіски подібні труднощі йому доводилося відчувати частіше за інших. Але в іншому він теж тримався молодцем, не відстаючи від суперників.

Підводячи підсумок, можна констатувати, що дизельні паркетники мають незаперечну перевагу перед своїми бензиновими побратимами на бездоріжжі. Втім, в дослідженні питання їх прохідності розставлені ще далеко не всі крапки над «i», і ми до нього обов'язково повернемося. Можливо, не один раз.

Результати геометричних і вагових вимірів, зроблених експертами редакції в умовах автополігона Hyundai Santa Fe Nissan X-Trail Jeep Cherokee C Просвіт під переднім мостом по центру, мм 165 *** 190 165 Просвіт під переднім мостом в плечовій зоні, мм 250 215 225 Просвіт під заднім мостом по центру, мм 220 255 205 Просвіт під заднім мостом в плечовій зоні, мм 230 240 290 D Просвіт мінімальний всередині бази, мм 215 215 235 Просвіт під рамою або лонжероном, мм 310 245 300 Просвіт під паливним баком, мм 235 230 230 B1 Ширина салону спереду, мм 1400 1430 1460 B2 Ширина салону ззаду, мм 1430 1410 1430 B3 Ширина багажника хв. / макс., мм 1150/1420 1230/1310 1200/1300 V Корисний об'єм багажника (5 чол.), л 480 428 328 Габаритні розміри - дані фірм-виробників.
* Від точки R (тазостегновий суглоб) до педалі акселератора
** Крісло водія виставлено на L1 = 950 мм від точки R до педалі акселератора, заднє крісло зрушене до кінця назад
*** Просвіт під опціонної захистом силового агрегату Технічні характеристики автомобілів Hyundai Santa Fe Nissan X-Trail Jeep Cherokee ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Довжина, мм 4650 4630 4493 Ширина, мм 1890 1785 1839 Висота, мм 1795 1685 1736 Колісна база, мм 2700 2630 2694 Колія спереду / ззаду, мм 1615/1620 1530/1535 1549/1549 Маса споряджена / повна, кг 1991 / 2520 1750/2170 2185/2520 Максимальна швидкість, км / год 179 181 179 Розгін 0-100 км / ч, з 11,6 12,5 10,5 Витрата палива, л / 100 км Міський цикл 9,6 10,5 11,7 Заміський цикл 6,0 6,7 7,5 Змішаний цикл 7,3 8,1 9,0 Діаметр розвороту, м 10,8 10,8 10,83 Паливо / об'єм паливного бака, л Д / 75 Д / 65 Д / 70 ДВИГУН Тип двигуна Турбодизель Турбодизель Турбодизель Розташування і кількість циліндрів R4 R4 R4 Робочий об'єм, см3 2188 1995 2768 Потужність, кВт / к.с. 110/150 110/150 130/177 при об / хв 4000 4000 3800 Крутний момент, Нм 335 320 460 при об / хв 1800-2500 2000 2000 Трансмісія Коробка передач А5 А6 A5 Понижаюча передача - - 1,000 / 2,720 ходова частина підвіска спереду Незалежна, пружинна незалежна, пружинна незалежна, пружинна підвіска ззаду незалежна, пружинна незалежна, пружинна залежна, пружинна Рульовий механізм Рейковий Рейковий Рейковий ГАЛЬМА Спереду Дискові вентильовані Дискові вентильовані Дискові вентильовані Ззаду Дискові Дискові вентильовані Дискові Засоби активної безпеки ABS + EBD + ESP ABS + ESP + Brake Аssist ABS + ESP + Brake Аssist + Traction Control Розмірність шин 235 / 60R18 215 / 60R17 235 / 60R18 вИТРАТИ НА УТРИМАННЯ Зразкові витрати за рік і 20 тис. км, руб. 156 055 144 823 188 682 У розрахунку враховані: Вартість поліса КАСКО (стаж від 7 років) *, руб. 99 785 89 433 111 932 Дорожній податок в Москві, руб. 4 500 4 500 7 650 Базова вартість ТО **, руб. 12 000 5 600 12 500 Стоїмо. першої заміни масла **, руб. - - - Періодичність ТО, тис. Км 15 + 10 10 Витрати, на пальне по змішаному циклі, руб. 35 770 39 690 44 100 УМОВИ ЦІЄЇ ГАРАНТІЇ Тривалість гарантії, років / тис. км 3/100 3/100 2 / - ВАРТІСТЬ АВТОМОБІЛЯ Тестова комплектація ***, руб. 1 425 500 1 236 700 1 599 045 Базова комплектація ***, руб. 999 900 873 700 1 296 480 * Осереднення за даними двох великих страхових компаній
** Включаючи витратні матеріали
*** На момент підготовки матеріалу з урахуванням діючих знижок Експертні оцінки за підсумками випробувань Показник Макс. бал Hyundai Santa Fe Nissan X-Trail Jeep Cherokee КУЗОВ 25 18,2 17,5 15,2 Місце водія 9,0 5,3 5,8 5,0 Місце за водієм 7,0 6,3 5,3 4,8 Багажник 5,0 3,6 3, 4 2,4 Безпека 4,0 3,0 3,0 3,0 ЕРГОНОМІКА І КОМФОРТ 25 19,3 19,1 17,7 Органи управління 5,0 4,3 4,4 4,2 Прилади 5,0 4, 0 3,9 3,6 Клімат-контроль 4,0 3,0 2,2 2,2 Матеріали салону 1,0 0,6 0,9 0,6 Світло і оглядовість 5,0 3,4 3,9 3, 2 Параметри 5,0 4,0 3,8 3,9 позашляховими якостями 20 11,1 11,0 16,5 Просвіти 4,0 2,9 2,9 2,7 Кути 5,0 2,9 2,9 4 , 3 артікуляція 3,0 1,8 2,0 2,4 Трансмісія 4,0 1,1 1,1 3,8 Захищеність 2,0 1,0 0,9 1,8 колеса 2,0 1,4 1,2 1,5 ЕКСПЕДИЦІЙНІ ЯКОСТІ 20 18,0 17,5 16,3 Керованість 3,0 2,5 2,5 2,1 їздовий комфорт 3,0 2,5 2,4 2, 1 Розгінна динаміка 3,0 2,6 2,5 2,8 Витрата палива (змішаний цикл) 3,0 3,0 3,0 2,4 Запас ходу по шосе 2,0 2,0 1,9 1,8 Вантажопідйомність 2,0 1,7 1,6 1,6 Довжина розкладений. багажника 2,0 1,7 1,6 1,5 Запасне колесо 2,0 2,0 2,0 2,0 ВИТРАТИ 10 8,1 8,5 7,8 Ціна в тестовій комплектації 4,0 3,1 3,4 3,0 Експлуатаційні витрати 4,0 3,6 3,6 3,3 Перспективи перепродажу 2,0 1,4 1,5 1,5 РАЗОМ 100 74,7 73,6 73,5 Результати геометричних і вагових вимірів, зроблених експертами редакції в умовах автополігона Hyundai Santa Fe   Nissan   X-Trail   Jeep   Cherokee C Просвіт під переднім мостом по центру, мм 165 *** 190 165 Просвіт під переднім мостом в плечовій зоні, мм 250 215 225 Просвіт під заднім мостом по центру, мм 220 255 205 Просвіт під заднім мостом в плечовій зоні, мм 230 240 290 D Просвіт мінімальний всередині бази, мм 215 215 235 Просвіт під рамою або лонжероном, мм 310 245 300 Просвіт під паливним баком, мм 235 230 230 B1 Ширина салону спереду, мм 1400 1430 1460 B2 Ширина салону ззаду, мм 1430 1410 1430 B3 Ширина багажника хв

текст: Олександр СТОЛЯРОВ
фото: Роман ТАРАСЕНКО

Але чи зможе «тракторна тяга» перетворити в гідного «пройдисвіта» паркетник?
А відмінності?
І чи є кроссоверам користь від дизеля?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов