Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Безпека на борту літака: 5 головних порад

  1. Рада 0. Ніякої паніки!
  2. Рада 1. Пристібайтеся туго
  3. Порада 2. Пристібайтеся і в польоті
  4. Порада 3. Не користуйтесь усі електронні пристрої
  5. Рада 4. Кладіть сумки під сидіння
  6. Рада 5. Не пийте алкоголь

Наша сеть партнеров Banwar

Летить літак - одне з найбезпечніших місць на планеті, в яких ви могли б виявитися. Однак певні правила все-таки слід дотримуватися: тоді політ виявиться ще більш приємним і комфортним. Летить літак - одне з найбезпечніших місць на планеті, в яких ви могли б виявитися

Рада 0. Ніякої паніки!

Якщо ви боїтеся літати, то панікувати, сидячи в кріслі, вже пізно. Побережіть свої нерви, від вас мало що залежить. Ми розуміємо, що деяких саме це лякає ще сильніше, але ... ви ж не боялися їхати на таксі в аеропорт, абсолютно не контролюючи водіїв зустрічних бетономішалок, які іноді раптово опиняються на «зустрічній».

Замість того щоб переживати, краще сконцентруйтеся на тому, що ви дійсно можете зробити для власної безпеки

Спойлер: кваліфікація водіїв таксі в середньому на порядок нижче кваліфікації пілотів. Те саме можна сказати і до різниці в ретельності контролю технічної справності і регулярності техобслуговування.

Тому не прислухайтеся до звуку двигунів, що не вдивляється тривожно в обличчя стюардес. Як ми вже писали, ніхто не випустить в рейс свідомо несправний літак, а при виникненні будь-яких проблем в процесі польоту пілоти дізнаються про це набагато швидше, ніж ви. Всі ці лампочки і екранчики в кабіні здебільшого потрібні якраз для цього.

Замість того щоб переживати про те, з чим ви нічого вдіяти не можете, краще сконцентруйтеся на тому, що вам цілком під силу. Адже дещо для власної безпеки ви дійсно можете зробити.

Рада 1. Пристібайтеся туго

Звучить банально, але туго затягнутий ремінь - головна запорука вашої безпеки на борту. А застебнутий ремінь, просто лежить на колінах, рівносильний тому, що ви взагалі не пристебнуті. Чому? При посадці начебто зрозуміло: будемо гальмувати, можливо, різко. А при зльоті?

Справа в тому, що при зльоті літак розганяється щодо землі до швидкостей порядку 300 км / год - як суперкар. Однак зліт з цілого ряду причин може бути перерваний. Виявлена ​​несправність, несподівано виїхала на смугу машина або вирулив інший літак - потрібно терміново гальмувати.

Гальмування відбувається автоматично: автомат гальм встановлюється в спеціальне положення RTO (Rejected Takeoff), при якому головне завдання - це максимальне скорочення гальмівного шляху.

Фактично при перерваному зльоті літак повністю зупиняється за кілька секунд з прискоренням, приблизно в півтора рази перевищує прискорення вільного падіння. Якщо ви не пристебнуті чи пристебнуті нещільно, то вільно полетите вперед і в кращому випадку ударитеся об спинку крісла, що стоїть. Головою.

Відстань до спинки - близько півметра, і з туго затягнутим ременем ви її навряд чи торкнетеся, а ось слабини навіть в 10 сантиметрів вистачить, щоб як слід прикластися. Для оцінки наслідків спробуйте впасти зі столу або комода (оскільки прискорення в півтора рази більше, тому ліземо вище) головою вниз. Тобто, звичайно, не пробуйте, а просто уявіть - і завжди пристібатися як слід.

До речі, з цієї ж причини просять скласти столики - налетіти животом на цю штуку все з тим же прискоренням 1,5g вам теж навряд чи сподобається.

Порада 2. Пристібайтеся і в польоті

Навіть коли знак «Пристебніть ремені» вимкнений. Чому, літак же не може різко загальмувати в повітрі? Не може. Вся справа в турбулентності, зсуві вітру та інших «повітряних ямах». Суть в тому, що літак може абсолютно раптово «провалитися» на кілька метрів вниз.

Непристебнуті пасажири в цьому випадку можуть по інерції «підстрибнути», та так, що міцно ударятся головою об стелю.

У це важко повірити, поки не вдаришся сам, але закони фізики невблаганні. Особливо небезпечно під час турбулентності перебувати в туалеті, де, по-перше, тісно, ​​по-друге, багато виступаючих частин - удар про деякі з них може бути смертельним, і такі випадки, на жаль, були.

Тому, як тільки загорілася лампочка «Return to your seat», слід припиняти водні процедури і поспішати назад на місце. Звичайно, така сильна турбулентність буває рідко, але, на жаль, потрапити в неї лише один раз може бути більш ніж достатньо.

Порада 3. Не користуйтесь усі електронні пристрої

Бортпровідники, звичайно, перевірять і наполегливо попросять вас це зробити, але потім все ж підуть і сядуть на свої місця. Чим же небезпечні гаджети? Спочатку ними заборонили користуватися через потенційну інтерференції з бортовими електронними системами літака.

Звичайно, все системи зараз надійно екрановані. І, звичайно, літак не впаде через включеного планшета: в найгіршому випадку якщо перешкода торкнеться роботу курсо-гліссадною системи при посадці (а в приймачах рівні напруг складають кілька мілівольт, тобто техніка дуже точна і примхлива), то доведеться піти на друге коло.

Але насправді головна проблема не в перешкодах, а в тому, що ноутбук, планшет або смартфон - це відносно важкі для своїх розмірів пристрою з відносно твердими краями. І при різкому гальмуванні (см. Рада 1) вони можуть легко вислизнути з рук і полетіти вперед, покалічивши інших пасажирів. Модифікуючи досвід з пункту 1, пропонуємо вам впустити собі на голову Айпад сантиметрів так з 50-70.

Чому не забороняють читати книжку або журнал? Дуже просто: вони відносно м'які. Деякі авіатори говорять ще про одну причину: під час зльоту і посадки пасажир не повинен відволікатися на Angry Birds, а повинен дивитися у вікно, щоб в разі чого помітити небезпеку і доповісти екіпажу. Тому, мовляв, і шторки на ілюмінаторі потрібно піднімати.

Але нам ця версія здається надуманою, адже читати не заборонено, та й у вікна сидить далеко не кожен пасажир. Насправді шторку потрібно тримати відкритою, щоб очі звикли до рівня освітленості за бортом. Світло в салоні під час зльоту і посадки вимикають з цією ж метою: в разі аварії необхідно буде терміново покинути літак, і кілька секунд, які займає адаптація зору, - це неприпустимо багато.

Чи потрібно пояснювати, що навушники просять витягнути з вух тільки для того, щоб ви вчасно відреагували на команди екіпажу, якщо вони підуть?

Рада 4. Кладіть сумки під сидіння

Багато хто чомусь не здогадуються про те, що ручну поклажу дуже зручно тримати під сидінням замість того, щоб намагатися запхати її на полицю над головою. Чим щільніше забита багажна полку - тим більше шансів, що вона випадково відкриється при сильної турбулентності і важкий баул впаде на голову того, хто сидить біля проходу.

Полки спочатку призначені для верхнього одягу, головних уборів, ковдр, подушок і, можливо, маленьких жіночих сумочок. Якщо ваш багаж не поміщається на полицю саме над вашим кріслом, можна покласти над будь-яким іншим. Але краще під крісло - в польоті буде зручно дістати з сумки потрібні речі, не встаючи.

Рада 5. Не пийте алкоголь

Розслабитися, звичайно, ніхто не забороняє, але є один аргумент на користь того, що краще утриматися. Вживання спиртного зневоднює організм, який і без того переживає стрес в атмосфері зі зниженою вологістю. А знижений атмосферний тиск підсилює ефект від випитого.

Тому в підсумку навіть після відносно невеликої дози результат буде як після бурхливої ​​вечірки: передозування (хтось засинає, а хтось, навпаки, рветься викрадати літак), а через пару годин - сильне похмілля з головним болем і ломота у всіх кінцівках. Так що, якщо вже п'єте, чи не закусуйте, а запивайте. Тільки не газованою водою, інакше накриє ще швидше.

Головне, що слід розуміти про авіацію: це чітко налагоджена індустрія, основна мета якої - заробити грошей. Падіння літаків, травми пасажирів на борту і все таке інше - це зовсім не те, що покращує бізнес.

Тому, а не тільки з абстрактного людинолюбства авіакомпанії, авіабудівники і авіарегулятори роблять все можливе для того, щоб здійснюються щороку по всьому світу мільйони польотів проходили без інцидентів.

І все правила безпеки на борту мають під собою жорстку логічну основу, навіть якщо здаються на перший погляд не такими вже серйозними. Дотримуйтесь їх - і все у вас буде добре.

Чому?
А при зльоті?
Чому, літак же не може різко загальмувати в повітрі?
Чим же небезпечні гаджети?
Чи потрібно пояснювати, що навушники просять витягнути з вух тільки для того, щоб ви вчасно відреагували на команди екіпажу, якщо вони підуть?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов