Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

безшатунного двигун

Наша сеть партнеров Banwar

«Мене зацікавила стаття в журналі« Винахідник і раціоналізатор »про двигун С. Баландіна, - пише ленінградець К. Фролкин. - Прошу пояснити його принцип роботи і пристрій »Відповісти на прохання читачів, які цікавляться цією темою, ми попросили інженера В. Тішакова, який працює над проектом безшатунного двигуна на одному з наших автомобільних заводів.

Як відомо, традиційний кривошипно-шатунний механізм поршневих двигунів внутрішнього згоряння при роботі створює бічне зусилля на стінку циліндра. Щоб попередити пов'язаний з цим підвищений знос поршнів, доводиться надавати їм конусну форму, а їх спідницям елліпсность. Крім того, бічна навантаження на стінку циліндра збільшує втрати на тертя, тобто призводить до зменшення механічного ККД двигуна. Виключити її можна, застосувавши такий механізм, в якому шатун рухався б тільки поступально, не здійснюючи кутових хитань щодо поршневого пальця.

Виключити її можна, застосувавши такий механізм, в якому шатун рухався б тільки поступально, не здійснюючи кутових хитань щодо поршневого пальця

Мал. 1. Окремий випадок гіпоціклоіди: при обкатці одному колі всередині інформаційних ресурсів, що вдвічі більший радіус, точки А і В малої окружності переміщаються по взаємно перпендикулярним прямим.

До реалізації цієї ідеї приступив С. Баландін. Він запропонував застосувати спочатку для парової машини, а потім поршневого авіаційного двигуна «точне прямо» - механізм, давно відомий в теорії механізмів і машин. Який же його принцип дії?

Якщо котити без ковзання всередині великого кола малу, то будь-яка точка останньої опише за один цикл взаємних переміщень звездообразную криволинейную фігуру - гіпоциклоїда. При співвідношенні діаметрів кіл 1 до 2 фігура перетворюється в дві взаємно перпендикулярні прямі лінії (рис. 1). Це явище було відомо ще Копернику. Докласти створений на його основі механізм до двигуна внутрішнього згоряння намагалися в 1908 році Бюрле у Франції і Бухерер в Німеччині, але невдало.

Докласти створений на його основі механізм до двигуна внутрішнього згоряння намагалися в 1908 році Бюрле у Франції і Бухерер в Німеччині, але невдало

Мал. 2. Принцип гіпоцікліческого переміщення точок кола в додатку до механізму, перетворюючого зворотно - поступальний рух поршнів в обертальний (позначення точок ті ж, що на рис. 1).

Баландін ж, всебічно дослідивши проблему, знайшов своє рішення (рис. 2). Воно базувалося на приватному принципі гіпоцікліческого руху. Схема взаємного переміщення елементів запропонованого ним механізму (кінематична схема) була застосована в безшатунного двигуні внутрішнього згоряння (рис. 3).

Інженерне втілення ці винаходи отримали в дослідному двигуні ОМБ, де були використані циліндри, їх головки і поршні від пятицилиндрового авіаційного мотора М-11А. У порівнянні з ним зіркоподібний чотирициліндровий безшатунного двигун могутніше на 33% і на 84% менше в площі поперечного перерізу. Але найголовніший результат - завдяки скороченню втрат на тертя між поршнем і циліндром механічний ККД підвищився з 0,86 до 0,95, виріс моторесурс. Із застосуванням безшатунного механізму циліндро-поршнева група перестала лімітувати надійність і довговічність мотора.

Із застосуванням безшатунного механізму циліндро-поршнева група перестала лімітувати надійність і довговічність мотора

Мал. 3. Кінематична схема безшатунного двигуна.

Після завершення експериментів з ОМБ був побудований і випробуваний ряд інших досвідчених двигунів, які працювали по принципово тією ж схемою (рис. 4 на вкладці). У них функції шатунів виконують поршневі штоки 1, жорстко (а не через поршневі пальці) пов'язані з поршнями 6 і, подібно шатунам, що охоплюють шийки колінчастого вала 2. На кожному штоку по обидва боки підшипника виконані повзуни (на рис. 4 для спрощення не показані), які ковзають по напрямних в картері, повністю розвантажуючи поршень і циліндр від бічних зусиль. В результаті поршень перетворюється просто в обойму для поршневих кілець, які герметизують стик «поршень - циліндр». Тому допуски на розміри поршня можуть бути менш жорсткими.

На малюнку показана чотирициліндрова секція безшатунного двигуна, але можливі конструкції з вісьмома циліндрами, дванадцятьма, шістнадцятьма і т. Д. Кут між циліндрами 8 через особливості кінематичної схеми допустимо будь-який, крім 0 і 180 °, так-як неможливо отримати конструкції, де циліндри розташовані в один ряд або опозитно. У всякому разі, немає перешкод для створення низького компактного мотора з хрестоподібним. Х-образним або V-подібним розташуванням циліндрів.

Х-образним або V-подібним розташуванням циліндрів

Мал. 4. Принципова пристрій безшатунного двигуна: 1 - поршневий шток; 2 - колінчастий вал; 3 - підшипник кривошипа; 4 - кривошип; 5 - вал відбору потужності; 6 - поршень; 7 - повзун штока: 8 - циліндр.

Колінчастий вал 2 безшатунного двигуна обертається на підшипниках 3. змонтованих в кривошипа 4. Вони через зубчасті вінці на їхніх щоках передають крутний момент на шестірні так званого синхронізуючого вала 5, який може служити і для знімання потужності.

Типова компоновка чотирициліндрового безшатунного двигуна одинарної дії приведена на рис. 5. Тут можна бачити повзуни 7 штока, виконані заодно зі штоком 1 поршні 6.

Відсутність кутових коливань штока щодо поршня відкриває можливість створення двигуна подвійної дії (рис. 6). В цьому випадку робочий процес йде по обидві сторони поршня, що дозволяє зняти майже вдвічі більшу потужність.

Мал. 5. Компонування безшатунного двигуна одинарної дії. Позиції ті ж, що на рис. 4.

До речі, для того щоб створити можливість для двостороннього робочого процесу, в поршневих парових машинах і суднових двигунах внутрішнього згоряння застосовують так званий крейцкопфний кривошипно-шатунний механізм. Однак при такій конструкції різко збільшуються габарит і маса двигуна. Зіставлення поперечного габариту V-образних поршневих двигунів внутрішнього згоряння подвійної дії (рис. 7) крейцкопфний і безшатунного типу показує значні переваги останнього.

Мал. 6. Компонування циліндра у безшатунного двигуна подвійної дії.

Експериментальний безшатунного авіаційний двигун МБ-4 одинарної дії при розмірі, приблизно такому ж, як у двигуна ГАЗ-24 «Волга» , Мав близьку до нього масу і розвивав в півтора рази вищу потужність (140 л. С. / 103 кВт при 2200 об / хв). Питома потужність двигуна МБ-4 складала 20,4 л. с. / л; питома маса - 1,14 кг / л. с .; питома витрата палива в експлуатаційному режимі - 220 г / л. с. на годину.

Останній з досвідчених безшатунного двигунів С. Баландіна, восьмициліндровий ОМ-127РН подвійної дії розвивав потужність 3500 л. с. (2576 кВт). Він мав систему уприскування палива і турбонаддув.

Питомі параметри ОМ-127РН: потужність - 146 л. с. / л, витрата палива при максимальній потужності - 200 г / л. с. в годину, маса - 0,6 кг / л. с.

Підсумовуючи гідності безшатунного двигуна, можна відзначити, що в порівнянні з рядом поршневих двигунів внутрішнього згоряння та газовими турбінами він компактніше, менше металлоемок. Для виготовлення багатьох його деталей придатні діючі технологія і устаткування моторобудівних виробництв в автомобільній промисловості.

Для виготовлення багатьох його деталей придатні діючі технологія і устаткування моторобудівних виробництв в автомобільній промисловості

Мал. 7. Порівняння поперечного габариту двигунів подвійної дії - звичайного і безшатунного (виділено червоним кольором): зліва - при однакових діаметрі циліндра і хід поршня, праворуч - при однаковій потужності.

Всі експерименти і дослідження по безшатунного двигунів велися свого часу фахівцями авіамоторобудування. Серійно для потреб авіації він, однак, не випускався, оскільки придатний тільки для гвинтових машин, час яких минув. Розвиток же ідей С. Баландіна стосовно до автомобільних двигунів становить інтерес. Так, деякий час назад на одному з наших автомобільних заводів групою конструкторів під керівництвом Р. Розова був розроблений проект безшатунного двигуна з Х-подібним розташуванням циліндрів. Найближче майбутнє, мабуть, покаже, наскільки реальними є перспективи застосування безшатунного двигуна на автомобілі в умовах масового виробництва.

література

С. С. Баландін. Безшатунного поршневі двигуни внутрішнього згоряння. М., Машинобудування, 1968 (1972 г. - друге видання).

В. ТІШАКОВ, інженер ( «За кермом», №4, 1982)

Який же його принцип дії?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов