Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Білоруська армія все гостріше потребує сучасної бойової техніки

  1. Захистити і підтримати
  2. Міцніше броня, могутніше зброя
  3. «Умка», яка не ведмідь

Наша сеть партнеров Banwar

При переоснащенні своїх Збройних Сил Білорусь віддає пріоритет підвищенню їх мобільності. Про це президент РБ Олександр Лукашенко заявив 17 лютого 2016 року, виступаючи перед учасниками збору з територіальної оборони . «Ми переоснащувати наші Збройні Сили, віддаючи пріоритет мобільного компоненті. Армія повинна бути мобільною, вона повинна бути посаджена на мобільну техніку ».

Два зразка такої техніки за дорученням глави держави вже створено на МЗКТ. Як вважає Олександр Лукашенко, ці автомобілі повинні бути затребувані в армії, в силових структурах. «Ми робимо наші Збройні Сили більш мобільними, щоб ми могли перекинути достатню кількість мобільних підготовлених людей в будь-яку точку Білорусі».

На його думку, протягом найближчого часу в білоруській армії і силових структурах країни можна було б взагалі відмовитися від БТР (бронетранспортерів) завдяки створенню автомобіля, в якому можна перевозити таку ж кількість людей.

Однак якщо теза про необхідність підвищення мобільності Збройних Сил РБ абсолютно беззаперечний, то заяву про заміну «важких і громіздких» бронетранспортерів захищеними автомобілями слід оскаржити, так як воно йде врозріз з основними тенденціями, що набирають силу на ринку колісних броньованих машин легкого класу або «колісних легких броньованих машин »(КЛБМ), куди входять і колісні БТР. Останні в даний час переважають у парках бойових машин багатьох армій світу.

Захистити і підтримати

Термін «легкий» в даному випадку досить умовний, так як маса деяких машин цього класу досягає 20 тонн і більше в зв'язку з потребою в посиленою броні і озброєнні. Адже солдата слід не тільки швидко доставити до місця бою, але також захистити і підтримати вогнем під час нього. Як заявив керівник проектів бойових машин в компанії BAE System Рой Перкінс, «нинішня технологія захисту машин диктує більше броні, оскільки легкого рішення на сьогоднішній день немає».

Тому КЛБМ, що надійшли на озброєння в середині 80-х і в 90-і роки минулого століття, в даний час не тільки не списуються, а й проходять глибоку модернізацію. Більш того, провідні виробники цієї техніки реалізують ряд нових програм зі створення сучасних зразків таких машин, яким відводиться все більша роль при вирішенні бойових та миротворчих завдань.

У процесі модернізації застарілі і зношені компоненти КЛБМ замінюють новішими, більш надійними і сучасними, що не тільки значно подовжує термін служби бойової техніки, а й покращує її бойові властивості. Перш за все це стосується броньовий захисту і озброєння, що, в свою чергу, через збільшення загальної маси породжує потребу в удосконаленні підвіски і силової установки.

Також одним з основних напрямків модернізації є впровадження до складу комплексу бортової апаратури КЛБМ цифрової електроніки, що дозволяє інтегрувати в єдину систему управління все підсистеми машини, надійно зв'язати її з вищим командуванням та іншими учасниками бою, розширивши таким чином діапазон розв'язуваних тактичних завдань.

Як приклад глибокої модернізації колісних легких броньованих машин хотілося б привести реновацію сімейства КЛБМ M1126 Stryker 8х8 (один з варіантів бойової машини Piranha компанії General Dynamics Land Systems - GDLS) американської армії, проведену з урахуванням досвіду, отриманого в ході бойових дій в Іраку.

Перш за все, хотілося б звернути увагу на посилення захисту машини і, зокрема, на подвійне V-подібне днище DVH (Double Vee Hull), розроблене компанією GDLS. Додаткове бронювання зажадало посилення підвіски і установки нового двигуна Caterpillar C9. На деякі машини M1126 був встановлений дистанційно керований бойовий модуль (ДУБМ) MCRWS з 30-міліметровою гарматою. MCRWS встановлюється на дах машини без використання заброневого простору M1126 і, відповідно, не зменшує її внутрішнього обсягу.

Заслуговує на увагу і програма оновлення бронетранспортера VAB (Véhicule de l'Avant Blindé) компанії Renault Trucks Defence (RTD). Виходячи з досвіду проведення бойових операцій в Афганістані, на черговому етапі модернізації VAB (на озброєнні французької армії складається з 1976 рік) отримав підвищений рівень бронювання, V-подібне днище для захисту від фугасів направленої дії, підвішені противибухові сидіння і гратчасті екрани для захисту від РПГ , а також ДУБМ Kongsberg M151 Protector. Допрацьована машина масою 15,8 тонни і вантажопідйомністю 1,8 тонни отримала позначення Ultima.

Бронетранспортер VAB Mark II

Але є і більш близький нам приклад. Згідно з даними українських ЗМІ, в середині 2016 збройні сили України отримають першу партію модернізованих на потужностях державного підприємства «Київський бронетанковий завод» бронетранспортерів БТР-3ДА. За рік експлуатації в українській армії в базовій версії бойової машини БТР-3 було зроблено близько 740 змін з метою поліпшення її бойових, ходових і захисних якостей.

Доопрацьований бронетранспортер БТР-3ДА передбачається оснащувати чотиритактним 6-циліндровим, дизельним двигуном з рідинним охолодженням Deutz BF6M1015CP і автоматичною трансмісією Allison типу 3200SP. На ньому буде встановлено одномісний баштовий модуль БМ-3М "Штурм» зі стабілізацією блоку озброєння в двох площинах.

До складу озброєння бойового модуля входять: 30-міліметрова автоматична гармата з боєкомплектом 350 снарядів, 7,62-міліметровий кулемет з боєкомплектом 2000 патронів і протитанковий ракетний комплекс «Бар'єр» з чотирма ракетами, з лівого боку модуля встановлено 30-міліметровий автоматичний гранатомет.

До складу озброєння бойового модуля входять: 30-міліметрова автоматична гармата з боєкомплектом 350 снарядів, 7,62-міліметровий кулемет з боєкомплектом 2000 патронів і протитанковий ракетний комплекс «Бар'єр» з чотирма ракетами, з лівого боку модуля встановлено 30-міліметровий автоматичний гранатомет

Бронетранспортер БТР-3ДА

Міцніше броня, могутніше зброя

Що стосується випускаються в даний час (і тим більше перспективних) КЛБМ, то більшість з них має більшу корисну вантажопідйомність, ніж у попередників. Це дозволяє підсилити бронювання і прийняти озброєння більшого калібру (аж до гармат 120 мм), а отже, виконувати завдання, які колись вважалися для них нездійсненними. При цьому машини цього класу зберігають свої традиційні переваги в порівнянні з їх гусеничними аналогами по частині мобільності, збільшеного запасу ходу, тривалості терміну служби, меншого обсягу обслуговування і меншої вартості експлуатації на кілометр.

В цьому плані варто було б відзначити КЛБМ Patria AMV компанії Patria. AMV поставляється в конфігураціях 6х6 і 8х8 і має масу від 16 до 27 тонн в залежності від варіанту. У лобовій проекції забезпечується захист від 30-міліметрових бронебійних снарядів, а протимінна захист забезпечує «виживання» машини навіть при підриві хв і бомб масою в тротиловому еквіваленті до 10 кг. Новий двигун Scania Diesel 450 кВт забезпечує підвищення потужності на 10% в порівнянні з попередньою моделлю. Це дозволяє зберегти не тільки маневреність і рухливість, а й вантажопідйомність, а більш ефективна система підвіски забезпечує більш високу прохідність.

Ліцензія на виробництво цієї машини придбана Польщею, де вона випускається під позначенням KTO Rosomak. У січні 2015 року польська армія замовила додатково 200 машин до 570 вже поставленим. Було виготовлено 640 машин KTO Rosomak, на яких була встановлена ​​двомісна вежа OTO Melara 30 мм Hitfist-30P. У числі замовників КЛБМ AMV у компанії Patria - Фінляндія (88 машин) Словенія (126), Південна Африка (238), Об'єднані Арабські Емірати (перша партія - 13 шт.), Хорватія (126) і Швеція (113 і, можливо, ще 113 машин).

Броньована машина KTO Rosomak

Переозброєнням на нові КЛБМ перейнялися і наші союзники по ОДКБ. Так, збройні сили Казахстану незабаром можуть отримати новий зразок броньованої техніки казахстанського виробництва. За інформацією оборонного відомства республіки, броньовані колісна машина «Барис» розроблена місцевим заводом «Казахстан Парамаунт Інжиніринг».

Бронекорпус машини забезпечує захист від наземних мін, саморобних вибухових пристроїв, бічних вибухів і атак РПГ. «Барис» вагою 22,5 тонни мобільний і в залежності від шин може розвивати швидкість до 110 км / ч. Машина може використовуватися як бронетранспортер або ж як високоефективна БМП при установці бойового модуля з автоматичною гарматою, спареної з кулеметом.

У російських і світових ЗМІ широко висвітлюється тема створення в РФ перспективної уніфікованої колісної бойової платформи середнього класу «Бумеранг», що розробляється ТОВ «Військово-промислова компанія». На її основі планується створити бронетранспортер, колісну бойову машину піхоти, бойову машину вогневої підтримки з важким озброєнням і ін.

Плаваючий бронетранспортер на основі платформи «Бумеранг» призначений для транспортування і підтримки вогнем мотострілецького відділення. Він може бути оснащений різними дистанційно керованими бойовими модулями в залежності від типу машини. В якості силового агрегату повинен був бути застосований чотиритактний дизельний двигун УТД-32ТР з турбонаддувом потужністю 510 л. с. в комплекті з гідромеханічної трансмісією і гідрооб'ємної передачею.

Бойові машини піхоти цього сімейства передбачається оснащувати дистанційно керованим універсальним бойовим модулем «Бумеранг-БМ», озброєним 30-міліметрової автоматичної гарматою 2А42 з селективним Боєпостачання (боєзапас - 500 снарядів), 7,62-міліметровим кулеметом ПКТМ (боєзапас 2000 патронів) і двома здвоєними пусковими установками ПТРК «Корнет». Боєкомплект і озброєння будуть ізольовані від десанту та екіпажу.

Зважаючи на вищенаведене хотілося б думати, що заява президента Олександра Лукашенка про те, що колісну бронетехніку слід замінити на захищені автомобілі місцевого виробництва, є простий застереженням. Та й факти говорять про те, що в доступному для огляду майбутньому БТРи з білоруської армії ніхто списувати не збирається.

Більш того, у вересні 2015 року на виставці Russia Arms Expo-2015 року, яка пройшла в Нижньому Тагілі, між Білоруссю і Росією було підписано угоду про постачання Збройним Силам нашої країни 32 бронетранспортерів БТР-82А, які є просунутою версією широко відомих БТР-80. (До речі, їх капітальний ремонт і модернізацію здійснює 140-й ремонтний завод Госвоенпрома в Борисові.)

БТР-82А відрізняється від попередників підвищеною захищеністю і вогневої потужністю. Машина оснащена 30-міліметрової автоматичної гарматою 2А72 і кулеметом ПКТ калібру 7,62 мм. Максимальна швидкість бронетранспортера по шосе досягає 80 км / год, на плаву - 10 км / ч. Розробкою і виробництвом БТР-82А займається ТОВ «Військово-промислова компанія», яка, як уже зазначалося, працює над сімейством колісних броньованих машин нового покоління «Бумеранг».

Але потреба білоруської армії в сучасній колісної бронетехніки така, що (з урахуванням економічної ситуації в країні) заміна старих зразків на нові за рахунок зарубіжних поставок видається неможливою. Виходом могла б стати розробка і організація випуску перспективних КЛБМ на підприємствах вітчизняного ВПК, причому не тільки для покриття власних потреб, а й на експорт. Це, як видається, цілком під силу нашим оборонникам. А це і нові робочі місця, і валютна виручка.

«Умка», яка не ведмідь

В даному контексті слід згадати проект перспективної броньованої колісної платформи МЗКТ-590100 «Умка », Який ще в 2008 році в ініціативному порядку представив Мінський завод колісних тягачів. На базі єдиного чотиривісного шасі з урахуванням останніх тенденцій в області бронетехніки пропонувалося створити сімейство сучасних колісних бойових і допоміжних машин. До його складу передбачалося включити: бронетранспортер, бойову машину піхоти, санітарну, ремонтно-евакуаційну і командно-штабну машини, машину вогневої підтримки або «колісний танк».

У конструкції броньованого корпусу планувалося використати найновіші матеріали, в тому числі композити. Замість механічної трансмісії пропонувалося використовувати електричну. У передній частині бронекорпуса 14-тонної машини пропонувалося розмістити дизельний двигун потужністю 490 л. с. і електрогенератор, а кожне з восьми коліс приводити в рух окремим асинхронним електродвигуном або електромотором на постійних магнітах.

За розрахунками конструкторів, бойова машина «Умка» могла мати досить високі характеристики рухливості. Максимальна швидкість на шосе оцінювалася в 130 км / ч, на ґрунтовій дорозі задовільного стану - 55 км / ч. У кормовій частині корпусу перспективна бронемашина повинна була мати два водометних рушія з електричним приводом. Максимальна швидкість на воді оцінювалася в 12 км / ч. Запас ходу оцінювався на рівні 1000 км.

Для спостереження за обстановкою екіпаж перспективної бронемашини мав мати комплекс різних оптико-електронних та радіолокаційних станцій, а також захищені комунікаційні засоби.

Як уже зазначалося, на базі шасі «Умка» пропонувалося розробити кілька машин різного призначення. Для мотострілкових підрозділів пропонувалося створити колісні бронетранспортер і бойову машину піхоти. З опублікованих матеріалів випливає, що бронетранспортер на базі МЗКТ-590100 повинен був нести дві дистанційно керовані вежі з кулеметним озброєнням, що дозволило б збільшити розміри десантного відділення.

БМП «Умка» повинна була мати в рази більшу вогневу міць. На ній пропонувалося встановлювати бойовий модуль з автоматичною гарматою і кулеметом, а також протитанковими керованими ракетами. Крім того, нове шасі могло стати основою для перспективної самохідної артилерійської установки. Для цього його пропонувалося оснащувати вежею з гарматою калібру до 120 мм і спареним кулеметом.

Поряд з цим пропонувалися і допоміжні машини. Броньовані медична машина повинна була являти собою доопрацьований варіант бронетранспортера з відповідним обладнанням. Перспективна броньовані ремонтно-евакуаційна машина, за задумом творців, замість вежі повинна була нести підйомний кран. Усередині корпусу пропонувалося розміщувати обладнання, необхідне для ремонту бойової техніки в польових умовах.

За задумом ініціаторів передбачалося, що проект «Умка» дозволить не тільки оновити парк бронетехніки збройних сил, а й залучити до виробничої кооперації цілий ряд білоруських заводів, причому не тільки оборонної галузі. Сформувавши загальний вигляд перспективної колісної платформи, МЗКТ провів успішні переговори з деякими з них.

На жаль, пропозиція про створення сімейства колісної бронетехніки на базі єдиної платформи (можливо, через його надмірну сміливості) свого часу не зацікавило Міністерство оборони і Державний військово-промисловий комітет. Через відсутність інтересу (і, відповідно, фінансування) з боку потенційного замовника Мінський завод колісних тягачів був змушений згорнути всі роботи по проекту МЗКТ-590100 «Умка».

Тим часом з кожним роком потреба білоруської армії в сучасній бронетехніці (особливо якщо врахувати потреби сил спеціальних операцій) відчувається все гостріше, а відсутність будь-яких істотних зрушень у цій сфері тільки погіршує ситуацію. І створення сімейства власних КЛБМ могло б стати виходом не тільки для військових, але і для високотехнологічних галузей всієї білоруської промисловості, своєрідним локомотивом для вітчизняного машинобудування, багато підприємств якої перебувають зараз в кризі.

З огляду на зростаючу потребу армій багатьох країн, що розвиваються в легкій колісної бронетехніки, просунутий, але раціональний проект в даній сфері цілком міг би розраховувати на їх інвестиційне сприяння.

З огляду на зростаючу потребу армій багатьох країн, що розвиваються в легкій колісної бронетехніки, просунутий, але раціональний проект в даній сфері цілком міг би розраховувати на їх інвестиційне сприяння

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов