Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Білоруський Volvo-клуб: "Цими автомобілями володіють люди, які вже самоствердитися"

Наша сеть партнеров Banwar

Abw.by продовжує цикл статей про автоклубах Білорусі. Сьогодні на черзі Volvo сlub. Про те, чим живуть любителі автомобілів шведської марки, дізнаємося, відвідавши чергові посиденьки в клубному гаражі Volvo

Про те, чим живуть любителі автомобілів шведської марки, дізнаємося, відвідавши чергові посиденьки в клубному гаражі Volvo

- Розкажіть про логотип вашого клубу. Хто займався його розробкою?

- На нашому логотипі зображено вікінг. Машина шведська, а вікінги пішли як раз зі Скандинавії. Суворі, сильні, серйозні чоловіки, в принципі і машини такими вийшли. У Росії, наприклад, символ клубу - лось, в Україні - зубр. Чому зубр і Україна, ніхто не може поєднати. Розробкою нашого логотипу займався професійний дизайнер, що складається в клубі. Результатом всі залишилися задоволені.

- Цікаво, хто може собі дозволити автомобіль Volvo? Люди яких професій представлені в клубі?

Максим: У нас дуже багато айтішників і бізнесменів. Є фотографи, лікарі, вчителі, міліціонери ...

Дмитро: Якось прив'язати професію до марки важко. Тут швидше треба говорити про спосіб мислення.

- Судячи з перерахованих професій, ви всі дуже різні. Що вас об'єднує?

Максим: Бажання їздити на безпечних автомобілях, перебувати в яких приємно і комфортно. При невеликій кількості мінусів у Volvo маса плюсів.

- Чому саме Volvo?

Максим: У мене був VW Golf II - автомобіль краще не буває і всього за 1500 доларів (сміється). А потім я додав 200 доларів і купив Volvo з шкіряним салоном, кондиціонером, турбонаддувом ... І я зрозумів, що різниця в 200 доларів зробила свою справу в придбанні комфортного авто. І так кожен раз: 200 додав - і більш зручна машина. У мене вже п'ята за рахунком Volvo.

Дмитро: Кругообіг Volvo в природі існує безумовно! Навіть після того, як поїздив на інших марках, все одно рано чи пізно повернешся до Volvo.

Андрій: В цьому автомобілі привертає все: якість, матеріали, обробка ... Поводиться зрозуміло, передбачуваний на дорозі, практично не ламається, недорогий в обслуговуванні

Поводиться зрозуміло, передбачуваний на дорозі, практично не ламається, недорогий в обслуговуванні

- Скільки в середньому коштує автомобіль? Наскільки доріг в обслуговуванні?

Олексій: Ми з Максимом обговорювали це питання і вирішили, що всі автомобілі можна розділити на якісь умовні ступені по дорослості володіння. Є авто зовсім бюджетні, і головна мета клубу, в якому збираються їх власники, - навчитися міняти насос. Є "мажори", які приїжджають на сервіс, кидають ключі і кричать: "У вас погано працює кава-машина!" Volvo - це якась золота середина. Людина собі вже може дозволити якісне авто і в той же час не переплачує за його обслуговування.

Максим: Те, що ремонт Volvo коштує шалених грошей, - міф.

Олексій: Хоча тут потрібно зробити застереження. З мотором D6 звертатися в сервіс без 3000 доларів безглуздо. Є певні марки, які нашому власнику ще рано купувати новими і категорично заборонено "беушними".

Сергій: Але риночники теж вносять свою лепту. Підходиш купувати запчастина, питаєш вартість. Відповідають, що 10-15 доларів. Кажеш, що для автомобіля Volvo, - ціна відразу піднімається до 100-150 доларів за ту ж деталь.

- Чи багато уваги ви приділяєте технічних питань?

Андрій: На форумі повно людей, які викладають фотозвіти з лагодження від А до Я. Але тих, хто сам чинить своє авто, тепер мало.

Максим: Вісім років тому ми намагалися грати в комунізм: знімемо гараж, покладемо туди ключі - і кожен там господарем. Але поступово прийшли до того, що кожен повинен займатися своєю справою, а для лагодження авто потрібен фахівець. Так прийшла ідея організації сервісу.

- Скільки часу на це пішло?

Максим: Спочатку після основної роботи набиралися досвіду в гаражах за їжу (сміється), а потім на комерційній основі стали працювати на СТО. На підготовку необхідних паперів пішло близько року.

Дмитро: Клуб давно потребував власної СТО. Максим і Андрій вчасно взялися за це. Вартість тих же робіт в офіційному сервісному центрі в рази вище, ніж тут, тому учасники клубу вважають за краще віддавати автомобілі в ремонт сюди.

Андрій: До нас приїжджають власники автомобілів Volvo з різних областей і регіонів Білорусі, а також росіяни, яким простіше приїхати сюди, ніж переплачувати на батьківщині.

Андрій: До нас приїжджають власники автомобілів Volvo з різних областей і регіонів Білорусі, а також росіяни, яким простіше приїхати сюди, ніж переплачувати на батьківщині

- Чим крім технічних питань займається клуб?

Андрій: Чим він хороший, так це тим, що на форумі на будь-яке питання можна знайти відповідь. Багато людей з різних сфер, всі вони зазвичай раді допомогти компетентним радою та рекомендацією.

Дмитро: Допомагаємо ми не тільки на словах. У зв'язку з ситуацією в Україні один з членів українського клубу Volvo звернувся до нас з проханням знайти йому роботу в Білорусі: дружину звільнили з роботи, дітей в садок не беруть, грошей практично немає. Наші хлопці його зустріли, знайшли кілька вакансій по його спеціальності. Він успішно пройшов співбесіду і вже в травні збирається переїжджати сюди з родиною.

Він успішно пройшов співбесіду і вже в травні збирається переїжджати сюди з родиною

- Чим ваш клуб відрізняється від інших клубів?

Олексій: Мені в Volvo-клубі подобається те, що люди тут відповідальні і легкі на підйом. Будь-які рішення в інших клубах можуть довго "буксувати", а в Volvo плюс в тому, що все дуже організовано і швидко. Всі активні і живі.

Єгор: Я зареєстрований на форумах багатьох клубів і частенько їх переглядаю. Можу сказати, що настільки активних учасників немає, напевно, ніде.

Дмитро: Наприклад, на Новий рік ми проводили акцію для дитячого будинку і на форумі дали повідомлення: "Хлопці, потрібні машини - 40 штук". Спочатку хвилювалися, чи збереться потрібну кількість. В результаті приїхало 65 машин, навіть довелося писати номерки від руки, так як заготовлених на всіх не вистачило. До речі, спасибі за те, що відвідали акцію ...

- Розкажіть про клубне благодійної діяльності.

Єгор: Все почалося з того, що в фірму, де я працюю, подзвонили з допоміжної школи-інтернату №7 і попросили почистити сніг. Після робіт ми виставили рахунок, на що керівництво інтернату сказало, що таку суму вони не потягнуть. Рахунок ми порізали навпіл, з нами розрахувалися. Наступного разу на форумі я написав пропозицію про те, щоб зібратися і безкоштовно почистити сніг. Людина вісім відгукнулося. Далі хтось запропонував зробити шафи ... І пішло-поїхало.

Наталя: Допомога даному дитячому будинку ми надаємо постійно. Держава мало уваги приділяє утриманню таких установ, допомагати доводиться від покупки підгузників до організації будь-яких свят і акцій.

- Як ви в клубі приймаєте остаточне рішення з того чи іншого питання?

Олексій: У нас монархічна демократія: все можуть висловитися, але зробимо так, як сказав організатор.

Єгор: Одного постійного організатора у нас немає. Кожен може запропонувати ідею і нести відповідальність за її реалізацію.

Кожен може запропонувати ідею і нести відповідальність за її реалізацію

- Розкажіть про свої розважальних заходах, проведенні дозвілля.

Єгор: Свого часу я організував багато різних турслет і вирішив сприяти їх проведенню в клубі. Вибрали турбазу "Високий берег", тому що місце перевірене. Стали щороку проводити "Револьвацію", на якій збираються любителі автомобілів Volvo не тільки з Білорусі. Залишаю багато заявок на форумах різних країн, тому що хотілося б збирати в нашій країні якомога більше любителів Volvo. Цього року чекаємо гостей з Латвії, України, Росії, Казахстану ...

Дмитро: Ще один захід проводять Андрій з Максимом.

Максим: Коли я працював в одній з інженерних компаній, щороку наш директор виїжджав з колективом на природу. Раніше я брав участь в цьому через те, що працював там. Якось мені знову захотілося пригадати минуле, на що мій колишній директор запропонував привезти свою команду. Необхідна кількість людей швидко зібралося, тепер ми з радістю туди їздимо щороку. Приємно, що за три доби турслет 14 здорових дорослих випили всього 3 пляшки коньяку. Настільки насиченою була програма!

Дмитро: Також у нас є людина, яка організовує поїздки по областям Білорусі з культурною програмою. Щороку ми виїжджаємо в який-небудь регіон і дивимося його визначні пам'ятки, знайомимося з білоруськими традиціями та звичаями.

Наталя: Крім цього, відзначаємо разом Новий рік, катаємо весілля, садимо дерева ...

Андрій: У нас є "Весняний воздухонюх", "Volvo-птіцекорм", "Водохресні Volvo-морози" ...

Максим: Створена в клубі і своя футбольна команда. У третій лізі наші хлопці посіли перше місце, швидше за все, прорвуться в другу.

У третій лізі наші хлопці посіли перше місце, швидше за все, прорвуться в другу

- Гонки проводите?

Олексій: Ми не влаштовуємо ніяких "покатушек" і гонок, тому що автомобілями Volvo володіють люди, які вже самоствердитися.

Андрій: Нам не потрібні клуби диму і вимкнені гальма!

Наталя: Ми їдемо і насолоджуємося помірним темпом.

Дмитро: До нас, до речі, дуже добре ставляться в ДАІ. Якось ми їхали на турслет. Один автомобіль зупинили, а за ним стали ще 10. Співробітник ДАІ злякався, але потім, дізнавшись, що ми з Volvo-клубу, відпустив з миром.

Андрій: У нас на форумі навіть гілка є, яку ведуть співробітники Державтоінспекції.

- Як складаються взаємини з дилерами?

Олексій: Було зроблено багато спроб, як одноосібних, по знайомствам, так і колективних. Проблема в тому, що жоден дилер в Білорусі не бачить в клубах потенційного покупця. Їм цікаві дядька з тугими гаманцями, хоча в клубах з кожним роком все більше нових дорогих машин. На щастя, позиція дилерів змінюється, але поки не глобально.

На щастя, позиція дилерів змінюється, але поки не глобально

Дмитро: Це найболючіше питання. До минулого року нас взагалі не визнавали. Тепер у нас є гілка на форумі, де кожен бажаючий безпосередньо може звернутися до дилера за номерами запчастин, вартості робіт, лізинговими програмами і отримати кваліфіковану відповідь.

Олексій: Вони готові йти на співпрацю, але не знають, як знайти з нами точки дотику. Справедливості заради потрібно відзначити, що не тільки дилери не дивляться на клуб, а й, відверто кажучи, у багатьох власників "беушних" авто ставлення до дилерів відповідне. На їхню думку, дилери - "бариги", які гребуть лопатою гроші, нічого при цьому не роблячи. Тому, коли ми спробували налагодити контакт з ними, багато одноклубники виступили проти і говорили про нас неприємні речі: "прогнулися", "продалися" ...

- Ви не думали офіційно оформити клуб?

Єгор: Проект є, з кожним днем він все ближче до реалізації. Ми плануємо зробити міжнародне громадське об'єднання любителів Volvo. Це дозволить розсилати офіційні запрошення на "Револьвацію" для іноземців через посольства, допоможе налагоджувати більш тісний контакт з офіційними особами.

Це дозволить розсилати офіційні запрошення на Револьвацію для іноземців через посольства, допоможе налагоджувати більш тісний контакт з офіційними особами

- А чим ще плануєте зайнятися найближчим часом?

Дмитро: У 2009 році був встановлений рекорд Гіннеса, коли в одному місці зібралося 450 автомобілів Volvo. Їх колона становила кілька кілометрів. Ми хочемо побити цей рекорд. За попередніми підрахунками 400 автомобілів у нас вже є. Знайти ще 100 не проблема. Єдина заковика в тому, що, коли з ідеєю я звернувся до влади, мені сказали, що обговорення варто відкласти, так як тепер багато справ з чемпіонатом.

Від автора

Після години спілкування стало зрозуміло, що учасники Volvo-клубу не з тих, хто шукає розваг або "вбиває" час за безглуздими розмовами на форумах. Помітно, що за кожним їх словом стоїть реальна дія, яка приносить користь як одноклубникам, так і зовсім сторонніми людям. І нехай любов до марки Volvo не грає ключову роль в тому, що всі ці люди перебувають поруч, важливо, що шведський автомобіль зібрав їх разом.

Volvo була заснована в 1915 році Ассаром Габріелсоном і Густафом Ларсоном як дочірня компанія відомого виробника підшипників SKF. Перший серійний автомобіль Jakob OV4 (двигун потужністю 28 к.с., максимальна швидкість 90 км / ч) виїхав з воріт заводу 14 квітня 1927 року. Уже в 1935-м автомобільне відділення Volvo знайшло повну незалежність від SKF. У 1958 році в Volvo на посаду інженера з безпеки з авіабудівної компанії Saab перейшов Нільс Болін, винахідник сучасного триточкового ременя безпеки.

У 1966-му почалося виробництво Volvo 144, оснащеного двухконтурной робочою гальмівною системою і деформуються зонами кузова. У 1976 році конструктори Volvo представили кисневий датчик (Lambda Sond) і каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів.

У 1999-му концерн Volvo продав своє легкове підрозділ Volvo Personvagnar компанії Ford за 6,45 млрд доларів. 29 березня 2010 року китайська компанія Zhejiang Geely оголосила про досягнення домовленості про придбання Volvo Cars у Ford Motor за 1,8 млрд доларів. Операція була закрита на початку серпня 2010-го.

Офіційні продажі автомобілів Volvo в СРСР стартували в 1989 році, хоча тягачі для потреб "Совтрансавто" закуповувалися з 1973-го. За деякими підрахунками в Білорусі зареєстровано близько 15 тисяч автомобілів Volvo. У базі оголошень abw.by налічується понад 1100 пропозицій про продаж машин цієї шведської марки.

Анастасія Барщевський
Фото Ольги-Анни КАНАШІЦ і з архіву клубу
ABW.BY

Матеріали по темі

Клуб любителів автомобілів Mercedes: "Нас об'єднують не тільки автомобілі"

Клуб любителів автомобілів Mercedes: Нас об'єднують не тільки автомобілі

Хто займався його розробкою?
Цікаво, хто може собі дозволити автомобіль Volvo?
Люди яких професій представлені в клубі?
Що вас об'єднує?
Чому саме Volvo?
Наскільки доріг в обслуговуванні?
Чи багато уваги ви приділяєте технічних питань?
Скільки часу на це пішло?
Чим крім технічних питань займається клуб?
Чим ваш клуб відрізняється від інших клубів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов