Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Біодизельне пальне: Паливо розквітло!

  1. Технологія виробництва
  2. Вплив на двигун
  3. Екологія коштує недешево
  4. Хто оплатить пільги?
  5. Ріпак на експорт
  6. Законодавство

Наша сеть партнеров Banwar

Як і солярка, біодизельне пальне призначене для застосування в автомобілях з дизельними двигунами

Як і солярка, біодизельне пальне призначене для застосування в автомобілях з дизельними двигунами Як і солярка, біодизельне пальне призначене для застосування в автомобілях з дизельними двигунами. Для переходу на його використання мотор або інші системи машини модернізувати не потрібно.

Основною відмінністю біодизеля від звичайного дизпалива є його екологічна чистота. Відпрацьовані гази у автомобілів, «харчуються» таким пальним, за деякими показниками на порядок чистіше, ніж у працюючих на солярці. Крім того, біодизельне паливо (наприклад, розлите) повністю розпадається на неагресивні по відношенню до навколишнього середовища компоненти. Це пов'язано з тим, що його виробляють не з нафтопродуктів, а з рослинної олії.

Біодизельне паливо вже набуло поширення в багатьох країнах Європи. Наприклад, в рік в Німеччині випускається близько 1 млн. 300 тис. Т, у Франції - 780 тис. Т, в Польщі - 230 тис. Т. За бажанням автовласника на заправних станціях біодизель можуть заливати в бак автомобіля як в чистому вигляді, так і в якості добавки (зазвичай 5% - 35%) до дизпалива.

Технологія виробництва

Для отримання біодизельного палива зазвичай використовується ріпакова олія - ​​воно найдешевше з рослинних. Але це пальне також можна робити з соняшникової, кукурудзяної і будь-якого іншого масла-сирцю. Процес виробництва виглядає приблизно так: спочатку масло очищають, а потім в нього додають метиловий спирт і каталізатор (луг). В результаті реакції переетерифікації виходить суміш, якій дають відстоятися. Легкі верхні фракції продукту і є рапсовим метил-ефіром, або біодизельним паливом. З кожної тонни рапсу можна одержати близько 300 кг (30%) рапсового масла, а з нього - близько 270 кг біодизельного пального.

Вплив на двигун

Як показують численні дослідження, використання біодизеля ресурс двигуна не знижує. У той же час рапсове пальне більш агресивно по відношенню до гумових деталей автомобіля, ніж звичайна солярка. Тому, починаючи з 1993 року, багато автовиробників адаптують відповідні частини автомобілів до біодизельного палива. Крім того, рапсове пальне агресивно по відношенню до лакофарбового покриття кузова, так що якщо при заправці таке паливо потрапило на борт машини, його краще відразу ж видалити.

Екологія коштує недешево

Сьогодні далеко не всі у нас готові платити за екологію. Тому біодизель потрібно продавати на АЗС не дорожче, ніж звичайне дизпаливо, а то і дешевше. Як повідомили нам потенційні виробники цього пального в Україні, за їхніми розрахунками, 1 літр біодизелю повинен коштувати приблизно 1,5 грн. Тепер повернемося до нашої тонні рапсового насіння. З неї виходить 270 літрів біодизельного палива, продавши яке по 1,5 грн. за літр, виробник отримає 405 грн. Крім того, відходами виробництва ріпакової пального є гліцерин (його можна використовувати в фармакології) і ріпаковий макуха (корм для худоби). З урахуванням цих складових, виручка при переробці 1 тонни ріпакового насіння на біодизельне паливо становить близько 750 грн.

Ринкова вартість тонни ріпаку в Україні становить 270 доларів США (близько 1500 грн.). Тобто, щоб підтримувати випуск біодизельного палива, держава повинна надавати виробнику дотацію з розрахунку 750 гривень на кожну тонну ріпаку. Швидше за все, в українському бюджеті такі гроші знайдуться не скоро.

Втім, можна порахувати і по-іншому. Собівартість рапсового насіння становить близько 550 - 700 грн. Так що якщо виробники самі будуть вирощувати сировину (а саме так вони і планують робити), дотації з бюджету можна зменшити. Як повідомили нам в Мінагрополітики, при такому розкладі буде досить компенсацій на рівні 10 - 15% вартості пального. Це означає, що при продажу кожних 50 тис. Тонн біодизеля за ціною 1,5 грн. за літр і дотаціях на рівні 15% наш бюджет втрачатиме 11,25 мільйона гривень.

Хто оплатить пільги?

Якщо перевести розрахунки Мінагрополітики на «мову» автомобіліста, то при витраті біодизеля 7,5 л на 100 км і ціною 1,5 грн. за літр вартість одного кілометра пробігу складе 11 копійок. А з них 1,7 копійки на кілометр потрібно буде дотувати з бюджету. Втім, ніхто і не сумнівався, що екологія коштує недешево. В Європі таке виробництво теж збитково, і уряди багатьох країн дають всілякі податкові пільги і дотації виробнику.

Крім того, в деяких країнах автомобілістам, машини яких працюють на біодизелі, дозволений безкоштовний в'їзд в ті місця, куди на інших машинах пускають тільки за плату. Сільськогосподарські підприємства, які вирощують ріпак, також мають податкові пільги і бонуси. Зокрема, в Німеччині фермер за кожен засіяний ріпаком гектар землі отримує 350 євро.

Ріпак на експорт

Втім, вирощування ріпаку в нашій країні має дуже серйозні економічні перспективи. Представник України при Європейському союзі Роман Шпек в газеті «Урядовий Кур'єр» пише, що якщо випуск біодизельного палива розгорнеться на повну силу, Україна зможе на третину зменшити імпорт енергоресурсів. Це, в свою чергу, означає зниження економічної і політичної залежності від постачальників нафти. Крім того, ринок біопалива в Європі сьогодні розвивається надзвичайно активно. А сільськогосподарський потенціал України дозволить країні заявити про себе як про один з найбільших гравців на цьому ринку. Тобто ми зможемо експортувати і сам ріпак, і біодизельне паливо.

Законодавство

Три роки тому Європейська комісія в своєму комюніке запропонувала країнам - членам ЄС до 2020 року замінити п'яту частину нафти, яку споживає транспортний сектор, альтернативними видами палива. З 2009 року всі країни об'єднаної Європи будуть зобов'язані випускати і споживати біодизельне паливо.

У 2003 році вийшов Указ Президента України «Про заходи щодо розвитку виробництва палива з біологічної сировини». У ньому йдеться про необхідність розробити програму виробництва біологічного дизельного палива для «зниження залежності національної економіки від імпорту нафтопродуктів, забезпечення розвитку агропромислового комплексу та поліпшення екологічної ситуації». Указ пропонує розробляти програму з урахуванням діючих директив ЄС, що стосуються використання біодизельного палива. Отже, у нас є шанс, що вже в найближчі кілька років на вітчизняних автозаправках з'являться колонки з написом «біодизель».

ДУМКА

Володимир Семенов
К. т. Н., Доцент кафедри двигунів внутрішнього згоряння Національного технічного університету «ХПІ» м.Харкова

Теплота згоряння біодизельного палива поступається цим показником у дизельного - 37,2 МДж / кг проти 42,5 МДж / кг (-10%). Тому потужність двигуна, що працює на біодизелі, знижується в середньому на 7%, а витрата палива підвищується приблизно на 5 - 8%.

Що ж стосується викиду в атмосферу шкідливих речовин, то біодизель значно чистіше, ніж солярка. Так, він «чадить» сажею на 50%, СО - на 10 - 12%, СН - на 20% менше, ніж звичайне дизпаливо. Сірки в вихлопі мізерно мало - 0,005 - 0,05% проти 0,2 - 0,5% у солярки. Цей показник дає можливість встановлювати нейтралізатори відпрацьованих газів, що дозволить ще більше знизити кількість викидів токсичних компонентів.

Через високий вміст кисню в біодизельному паливі (10%) у відпрацьованих газах автомобіля більше окислів азоту. Але цей показник знижується до норми після відповідних налаштувань паливної системи (за рахунок зменшення кута випередження впорскування палива). До речі, за допомогою регулювання паливної системи можна практично повністю відновити і потужність мотора.

ДУМКА

Анатолій Данчук   Заступник начальника департаменту технічної політики Міністерства аграрної політики України Анатолій Данчук
Заступник начальника департаменту технічної політики Міністерства аграрної політики України

Міністерство займається розробкою програми виробництва біодизельного палива. Вона буде підготовлена ​​до кінця 2004 року. Один з головних пунктів програми стосується державної підтримки виробників біодизеля. Знизити ціну і зробити його випуск рентабельним можна тільки за рахунок дотацій держави і податкових пільг виробнику. Механізм залучення цих грошей ми поки не визначили.

ДУМКА

Борис Кравець   Директор київського комунального науково-виробничого підприємства «Кавітрон» Борис Кравець
Директор київського комунального науково-виробничого підприємства «Кавітрон»

Для запуску нашого проекту, що дозволяє виробляти рапсове паливо, необхідні інвестиції в розмірі 5 млн. Гривень. Ця сума набагато менше витрат, пов'язаних з будівництвом нового підприємства. Зараз вже розпочато монтаж обладнання для випуску першої партії палива на площах київського заводу «Радикал». Його початкова потужність складе 10 тис. Тонн в рік з можливістю нарощування надалі. Якщо завод буде випускати близько 50 тис. Тонн біодизеля на рік, він стане рентабельним. Зараз ми шукаємо інвесторів, здатних вкласти в даний проект гроші.

На біодизельне паливо в першу чергу є сенс перевести громадський транспорт. Це відразу поліпшить екологічну ситуацію в столиці та інших великих містах України. Зокрема, ми збираємося провести переговори про переведення на таке пальне автомобілів столичного комунального підприємства «Київпастранс».

ДУМКАДУМКА

Володимир Павлюченко   Директор ТОВ НВО «Біонафта» Володимир Павлюченко
Директор ТОВ НВО «Біонафта»

Засновником нашої компанії є підприємство «Укрріпак», створене при Мінагрополітики для розвитку ріпаківництва в Україні. Ми займаємося підготовкою виробництва біодизельного палива. Зараз ведуться переговори з чеською компанією «Сетуза», яка пропонує каскадне будівництво. Її проект передбачає спочатку звести завод виробничою потужністю в 50 - 60 тис. Тонн пального на рік, а пізніше довести випуск до 100 тис. Тонн в рік. Вартість робіт з будівництва та запуску першої черги підприємства складе близько $ 33 млн.

Також ми ведемо переговори з австрійською компанією, яка, крім будівництва заводу, запропонувала нам для дослідницьких цілей дослідну установку з виробництва біодизельного палива. За нашими планами, всі перераховані вище проекти будуть реалізовуватися за рахунок іноземних інвесторів.

1 га зростаючого ріпаку може поглинати до 20 тонн вуглекислого газу за сезон.

Відходами виробництва ріпакової олії можна годувати тварин. Неочищена біодизельне паливо також можна використовувати в якості пічного палива, а гліцерин, який виходить в результаті очищення, - в фармакології. Крім того, при виробництві біодизеля можна отримувати фосфорні добрива.

ПоказникиДизельне паливоБіодизельне паливо

Щільність, кг / м куб. при t-20 ° C 826 877 Цетанове число, не менше 45 48 Температура займання (не менше), З 60 110 Вміст сірки,% 0,2 0,02

Світлана Скрипка
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Хто оплатить пільги?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов