Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Бізнес з переробки шин окупає себе за півроку. ідея

  1. Бізнес з переробки автошин: Процес утилізації
  2. Бізнес з переробки шин: Початковий капітал
  3. Утилізація автомобільних шин, бізнес план
  4. Переробка старих шин: Можливі негаразди

Наша сеть партнеров Banwar

Наше суспільство вже досить давно замислювалося над тим, яким чином утилізувати відслужили свій термін автопокришки, кількість яких з плином часу стає лише більше. Але і на сьогоднішній день з повного числа всіх автопокришок у всьому світі піддаються переробці лише 20%, зважаючи на те, що сьогодні існує безліч способів утилізації шин.

утилізувати відслужили свій термін автопокришки,

На деяких з цих способів можна навіть заробити , І за одне, поліпшити екологічну обстановку.

Справа полягає в тому, що вийшли з ладу автомобільні покришки є вартим полімерним сировиною: 1 тонна автошин містить приблизно 700 кілограм гуми, яка може бути використана у виробництві палива, виробів з гуми, а також будматеріалів містять гуму. Але, якщо спалити цю тонну відслужили автопокришок, то в повітря виділиться 270 кілограм їдкою сажі, крім того, 450 кілограм високотоксичних газів отруять повітря.

Здійснити переробку покришок в великих масштабах, та так, щоб це було економічно вигідно, справа досить складна. Проте, за твердженням виробників обладнання займаються утилізацією промислових відходів, відкриття власного міні-заводу з переробки автопокришок - це дуже прибуткова справа.

Виробничий утилізаційний комплекс - це збірна установка, що займає площу 17,5 кв.м., і в висоту 10 метрів. Даний комплекс в змозі утилізувати до 5 тонн автошин протягом 1 доби.

Крім цього, виробничий блок включає в себе:

  • місце для складу сировини (відслужили автопокришки і пластик),
  • зону підготовки сировини (різка покришок на оптимальні за розміром шматки),
  • місце для складу готової продукції, місце під склад рідкого палива,
  • місце для складу техвуглецю,
  • а також є ділянка для складу металобрухту (металокорду).

місце для складу сировини (відслужили автопокришки і пластик),   зону підготовки сировини (різка покришок на оптимальні за розміром шматки),   місце для складу готової продукції, місце під склад рідкого палива,   місце для складу техвуглецю,   а також є ділянка для складу металобрухту (металокорду)

Бізнес з переробки автошин: Процес утилізації

Відпрацювали свій термін автошини збираються і доставляються автотранспортом на утилізаційний комплекс. Потім авторезина проглядається на наявність металевих дисків в ній, а також кілець і тільки після цього відправляється на розбирання. Після успішної оброблення размельченное сировина надходить в приймальний сектор реактора.

Сировина в приймальному реакторі піддається процесу розкладання, який відбувається при температурі близько 450 ° С. Після переробки такого роду, з сировини виходять так звані, напівпродукти: рідко паливна частка, газ, металокорд і залишок, що містить вуглець. Певна частина газу повертається в реакторну топку для продовження процесу. Інша частина газу виводиться через трубу (за зовнішніми характеристиками газ на виході можна порівняти з вихлопами вантажної машини). Вуглецевмісний залишок вже після процедур гасіння і охолодження проходить магнітну сепарацію (або проходить процес просіювання через сито) з метою очищення від дроту металлокорда. Потім, металокорд, рідке паливо, і вуглецевмісний залишок переміщаються на склад для здійснення відвантаження замовнику.

Потім, металокорд, рідке паливо, і вуглецевмісний залишок переміщаються на склад для здійснення відвантаження замовнику

Добова продуктивність утилізаційної установки дорівнює:

  • паливо (рідке) - 2 тонни;
  • вуглецевмісний залишок (твердий) - 1.5 тонни;
  • газ - 1 тонна; металокорд - 0.5 тонни.

Добове використання сировини дорівнює 5 тоннам. З цього випливає, то, що на виході отримуємо 40% рідкого палива від всієї маси завантажених покришок.

Установка може працювати безперервно, за рахунок використання газу, що виробляється в процесі переробки автошин. Утилізаційний комплекс встановлюється на відкритому місці.
Габарити установки: ширина дорівнює 3.5 м; довжина становить 5 м .; висота - 10 м.
Енергоспоживання - 14.5 кВт / год. (При цьому сама установка - 7 кВт / год. І ножиці - 7.5 кВт / год).
Для обслуговування потрібно 2 людини.

Бізнес з переробки шин: Початковий капітал

Вартість програми утилізації установки дорівнює 1 млн. 100 тис. Руб. (Доставка у вартість не входить). Крім цього, знадобляться ємності для зберігання мазуту, виробленого в процесі утилізації. Для того щоб отримати набагато більш відчутний прибуток в період цінового спаду рекомендується прікаплівать паливо в ємностях і реалізовувати накопичену продукцію в період підвищення цінового рівня. Б / у цистерни ємністю в 60 тонн можна придбати за 20 тис. Або 25 тис. Руб. 5-6 цистерн цілком вистачить.

Плюс до всього цього ще обладнання для складу, інструменти, спец костюми - це ще 100 тис. Руб. Значить, що витрати на обладнання, плюс оренда території з приміщеннями, плюс доставка, плюс монтаж обладнання та різного роду узгодження складуть суму не менше 1 млн. 500 тис. Руб.

Також читайте: Пластикові пляшки, як заробити на цьому?

побічні витрати

Для продуктивної роботи в 2 зміни потрібні 4 працівника. Помісячна зарплата кожного з них становить близько 10 тис. Руб. Також буде потрібен офіс для бухгалтерської роботи і, ще 2 працівники, один з яких буде організатором поставки сировини, а другий буде курирувати збут готової продукції. Загалом, буде потрібно не менше 70 тис. Руб. в місяць на заробітну плату найманим робітникам, плюс податки і оплата оренди приміщення під офіс.

Споживання електроенергії одно 14.5 кВт / год., Значить 10440 кВт / міс.
Помісячні витрати на здійснення розміреним діяльності даного підприємства становитимуть близько 100 тис. Руб.

Утилізація автомобільних шин, бізнес план

Перевагою проекту є те, що сировина в ньому, фактично безкоштовне. Крім того, на його зборі вже можна заробляти.

Наприклад, промислові організації готові платити за утилізацію автомобільних покришок, тому як на міські звалища автошини не приймають. У різних містах і вартість різна. Це неодмінно обмовляється в договорі з організацією. У Челябінську, наприклад, за переробку 1 тонни автопокришок, організації платять 2 тис. Руб., В місті Краснодарі вартість цієї послуги дорівнює 3 тис. 5 сот руб.

Металобрухт здається в організації по переробці вартістю близько 4 тис. Руб. за тонну. Оцінка низькоякісного вуглецю дорівнює сумі 3 тис. Руб. за тонну. Вуглець, як відомо, використовується для виготовлення різних покриттів.

підсумок

Значить, що загальний прибуток з утилізаційної установки в місяць дорівнює 3 млн. 75 тис. Руб.

2-3 тис. (Мазут) + 1.5-3 тис. (Вуглець) + 0.5-4 тис. (Металобрухт) разом 12 тис. 5 сот руб. на добу.

Помісячні витрати: 100 тис. Руб. (Зарплата працівникам і офіс), плюс 14 тис. 616 руб. (Електрика) разом 114 тис. 616 руб.

Звідси стає ясно, що термін окупності утилізаційної установки дорівнює 6 місяців, з того моменту як вона буде запущена.

Звідси стає ясно, що термін окупності утилізаційної установки дорівнює 6 місяців, з того моменту як вона буде запущена

Переробка старих шин: Можливі негаразди

Перше, практично немає вільних земельних ділянок - всі землі вже розподілені під забудову житловими комплексами. Друге, відстань утилізаційної установки від житлових забудов має бути не менше 300 метрів - ділянка такого роду знайти нелегко. Ще більш складно отримати рецензію. Думка людей грає не маленьку роль - суспільство не хоче, щоб «під їхніми вікнами» відкрилася нова організація по утилізації сміття.

Куди простіше організувати такого роду виробництво в межах території існуючих організацій. Очевидно, що багато організаційних майданчика в наш час, не діють. А їх території мають всі потрібні екологічні узгодження та укладення. Тут всього лише потрібно домовитися з самою організацією - узгодити поточні моменти з орендодавцем набагато простіше, ніж з екологічними, пожежними та іншими службами.

Є ще один важливий нюанс. Для усунення забруднення атмосфери такою організацією, швидше за все, потрібно буде купити очисну установку, яка може обійтися підприємцю трохи дорожче, ніж сама організація по утилізації автошин.

На думку фахівців, організовувати один маленький заводик по утилізації тільки шин є недоцільним. Бажано охопити утилізацію більшого реєстру продуктів: пластика, скла, гуми, металу, паперу і т.д.

В даному проекті не передбачені непередбачені витрати, які можливо виникнуть в процесі попередньої підготовки і діяльності організації. Обов'язково будуть проблеми з екологічними і пожежними службами. Наприклад, для того, щоб тримати мазут в старих ємностях, недостатньо наявність одного пожежного щита. Тут необхідний ряд заходів з безпеки, починаючи від шлангів, по яких транспортується паливо або газ, до інструкцій, призначених для персоналу.

Лінії для переробки шин в крихту

А екологічна служба зовсім прискіпливо ставляться до заводам по утилізації. Завжди знайдуть до чого причепитися, а витрати на виконання всіх вимог вийдуть не в 1 сотню тисяч рублів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов