Наша сеть партнеров Banwar
DN: Юрій, розкажіть, будь ласка, про Вашу компанію.
- Ми знаходимося на ринку вже 18 років і з 2006 року займаємося продажем автомобілів. Сьогодні в групі компаній займаються продажем продукції шести брендів.
З 2010 року ми займаємося продажем автомобілів Volvo в місті Воронеж і за результатами 2012 і 2013 років ставали кращими дилерами в Росії за рівнем задоволеності клієнтів сервісом, і по роботі відділу продажів. Сьогодні ми продаємо дуже багато автомобілів Volvo.
DN: У чому на Ваш погляд, переваги Volvo?
- Автомобілі Volvo створюються і випускаються в Швеції, де кліматичні умови схожі з російськими. Тому ці автомобілі чудово підходять для нашої зими і крім того є чудовим преміальним автомобілем. Найкращі оздоблювальні матеріали салону і підвищена увага в дизайні для комфорту водія і пасажирів. Мотор автомобіля володіє високими технічними характеристиками і при цьому дуже економічний. На окрему увагу заслуговує інноваційна система активної безпеки, яку пропонує Volvo. Перераховувати гідності можна дуже довго. Щоб не бути голослівним, наведу приклад: у тому ж місті Воронежі, де ми займаємося бізнесом, в 2010 році було близько 200 автомобілів Volvo, сьогодні їх більше 2 тис.
DN: Які переваги Volvo для Ваших покупців, зайнятих в сфері сільського господарства?
- Як Ви знаєте, Воронезький регіон досить розвинений в сфері сільського господарства, коли ми вийшли на ринок, то виділили фермерські господарства в список корпоративних клієнтів Volvo.
Деякі думають, що Volvo випускає кросовери для досить тепличних умов. Однак, працюючи з нашими клієнтами, зайнятими в сфері АПК, ми підтвердили, що автомобілі цієї марки мають чудову прохідністю і ніколи не підводять.
Можу сказати, що клієнти в нашому регіоні здійснюють досить великі пробіги, і отримують досить дослідне обслуговування. У Volvo міжсервісний пробіг 20 тис. Км. і гарантія, не обмежена пробігом, плюсуем до цього паливну економічність і отримуємо цікавий продукт для будь-якого клієнта.
DN: Яку технічну підтримку Ви здійснюєте для Ваших клієнтів?
- На час гарантійного ремонту автомобіля ми надаємо підмінні автомобілі, якщо, не дай Бог, трапиться ДТП, надається безкоштовна евакуація до технічного центру. Транзитні клієнти так само мають право отримати підмінний автомобіль або ж компенсацію проживання в місті на час ремонту і вартість квитків на альтернативний транспорт, якщо це виявляється необхідно.
DN: Раніше Ваша компанія працювала з учасниками ринку АПК?
- Ми продаємо автомобілі давно; коли ми тільки приходили на ринок, клієнтів з сільгоспгалузі було не дуже багато. Коли був розширений асортимент автомобільних брендів і розпочато продаж Volvo, з'явилися клієнти - топ-менеджери сільгоспкомпаній, глави фермерських господарств. Думаю, якщо клієнти купують досить дорогі автомобілі, це означає в першу чергу те, що у них все добре.
DN: Які Ваші очікування від участі в автопробігу «Дорогу молоку!»?
- У рамках автопробігу ми в першу чергу хочемо показати наші автомобілі і можливості, якими вони володіють. Ми знаємо, що люди, які проїдуть на цих автомобілях, безумовно, в них закохаються, таке було вже не раз. Саме цього ми очікуємо від участі в заході.
До того ж, на сьогоднішній день ми одні є офіційними дилерами Volvo в Воронежі і в Бєлгороді. Тому ми хотіли б показати можливості техобслуговування в нашому сервісному центрі.
DN: З якими попередніми результатами компанія закінчила перше півріччя 2014 роки?
- Що стосується продажів Volvo, вони виросли на 15%. Це позитивний результат, тому що в цілому авторинок по країні знаходиться в досить скрутному становищі. Незважаючи на це ми продовжуємо рости.
Незважаючи на складну обстановку, ми прогнозуємо, що ринок залишиться на рівні результатів минулого року. Це наш песимістичний прогноз, незважаючи на падіння ринку, ми розраховуємо вирости в результатах. Багато в чому тому, що ринок Чорнозем'я не насичений автомобільної продукцією і для нас є напрямки роботи.
DN: Скільки автомобілів від Вас візьме участь в автопробігу?
- Volvo - це бренд кросоверів в першу чергу. В автопробігу візьмуть участь всі наші кросовери - це XC70, XC60 і маленькі кросовери V40 cross country. В основному будуть представлені автомобілі, які викликають найбільший інтерес покупців з сільгоспгалузі.
DN: Як Ви оцінюєте роль сільського господарства сьогодні для рядових споживачів?
- Люди, зайняті в сфері АПК - наші годувальники. Хотілося б побажати їм більшої ефективності і підтримки. Сам воліють купувати вітчизняну продукцію, тому що знаю, де вона виробляється.
Спонсори заходу Автопробіг "Дорогу молоку!":
Мотор Ленд-офіційний дилер Вольво в Воронежі - генеральний автомобільний партнер
Volvo - Генеральний автомобільний партнерЗолотий спонсор:
ГК Кізельманн
Срібний спонсор:
Спонсор ділової програми:
Регіональний спонсор:
Ліпецька область
Delaval
спонсор:
Колнаг
Партнери заходу:
ВАТ ВТБ лізинг
InterChemmet
Читати інші інтерв'ю DN: У чому на Ваш погляд, переваги Volvo?DN: Які переваги Volvo для Ваших покупців, зайнятих в сфері сільського господарства?
DN: Яку технічну підтримку Ви здійснюєте для Ваших клієнтів?
DN: Раніше Ваша компанія працювала з учасниками ринку АПК?
»?
DN: З якими попередніми результатами компанія закінчила перше півріччя 2014 роки?
DN: Скільки автомобілів від Вас візьме участь в автопробігу?
DN: Як Ви оцінюєте роль сільського господарства сьогодні для рядових споживачів?