Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Блог перекупки. Старий «Москвич» за 12 тисяч, чи можна на ньому заробити?

  1. Знайди мене, якщо зможеш
  2. Дірки від бубликів
  3. SуперLакшері
  4. поставити свічку
  5. бонус

Наша сеть партнеров Banwar

Раніше в серіалі:

«Ти впевнений, що зможеш його перепродати?» - запитала дружина. Друзі дивилися на зелений седан з неприхованим скепсисом - невже такі ридвани ще комусь потрібні ?! Про купівлю «Москвича» -2140 в версії «Люкс» я мріяв давно, і навіть двічі був дуже близький до цього. Однак обидва рази угода зірвалася в останній момент. Але вірно кажуть: «Мрійте обережно, іноді мрії збуваються». Збулося! Тільки не вважайте мене божевільним, адже для покупки цього ретро у мене було два виправдовують обставини. По-перше, за цей «Москвич» я заплатив лише 12 тисяч рублів. По суті, це цінник автомобіля «на запчастини». Тут же цілком «живий» «Люкс». По-друге, брати все одно було нічого: за чотири дні я не зміг знайти жодного пристойного варіанту для перепродажу.

Знайди мене, якщо зможеш

З нормальними машинами в московському регіоні повний швах! Уїжджених «японці» з дірками в крилах стоять неадекватних грошей, європейські аналоги або зовсім дохлі, або напівживі, але продаються без буфера за ціною - заробити на них не вийде. «Корейці» - теж не золота середина: гнилі і дорогі. Щоб зрозуміти причини кризи, я напросився в помічники до бувалому перекупникові. Допоміг йому перегнати куплений автомобіль. До слова, то був малайзійський Proton. Не знаєте такого? На рубежі «двотисячних» Proton продавався в Росії офіційно, але популярності не знайшов. «Брати нічого! - скаржиться "перекупка". - За п'ять днів безперервних пошуків знайшов лише цей неліквід. Буду продавати його як Mitsubishi Colt. А що робити, якщо на ринку конем грай ?! ». І це при тому, що бюджет цього перекупника в рази вище мого.

Він каже, що «нездорова фігня» з цінами почалася минулої зими: вартість машин зросла, а їх стан, навпаки, погіршився. «Всі знайомі" перекупки "скаржаться на відсутність оборотних машин і чешуть ріпи, чому таке відбувається». Ось і я почухав за вухом і від безвиході купив «Москвич» -2140 SL. До речі, той «перекупка» мій вибір схвалив: попит на «сорокові» зростає з кожним роком, і на цьому ретро можна непогано заробити. Я теж упевнений, що при правильному підході зможу виручити за «12 копійок» (таке прізвисько отримав «Москвич») навіть більше, ніж за універсал Ford Sierra. Хоча й розумію, що, швидше за все, покупця доведеться чекати довше.

Раніше в серіалі:   «Ти впевнений, що зможеш його перепродати

«Москвич» -2140 SL призначався для експортних ринків. Можна сказати, що це був рестайлінг звичайного «сорокового» «Москвича». «Люкси» випускалися з 1980-го по 1988 рік. Вироблено трохи більше 170 000 примірників

Дірки від бубликів

Але перш ніж вписати свої дані в ПТС зеленого «Люкса», я оглянув кілька варіантів. Першим був седан Volvo 940 за 65 000. Власник обіцяв нове зчеплення і несуттєву корозію правого порога. На ділі «швед» сильно прогнив «по колу», а в один з лонжеронів я б міг вільно просунути кулак. До того ж до автомобілю не додавався акумулятор. На питання «як же перевірити роботу мотора?» Мені запропонували переставити батарею зі своєї машини. Приїхали! Вірніше - поїхали. Витративши час даремно, я відбув геть.

Я як і раніше поглядаю в сторону Volvo 940, але цей «швед» хоч і здався спочатку «рівним» з фотографій, насправді сильно підгнив

Наступний об'єкт - Seat Toledo 96-го року за 48 000. Невисоку ціну продавець пояснив терміновою потребою в грошах. Дудки! Діряві днище і залитий антифризом двигун - ось справжні причини ценоупадка. До речі, мотор цього «іспанця» також був в непритомному стані - на цей раз скінчився бензин. Тут вже я не витримав: як можна показувати автомобіль, якщо його навіть завести не можна ?! Витрачені час, бензин, порожні телефонні переговори ... Зла на вас не вистачає! Втім, то були квіточки, приїхавши на огляд чергового автомобіля, я зрозумів, що зіткнувся або з викрадачами, або з самими тупими перекупниками в світі.

Щодо свіжому Сеат відверто не пощастило з власником. Молодий хлопець вичавив з «іспанця» все соки. Шанси на відновлення невеликі, швидше за все, цей Toledo піде на запчастини

То був Ford Sierra за 40 000. Після швидкого продажу «Червоного сараю» я став розглядати подібні варіанти з особливою ретельністю. Але цей вишневий універсал відразу викликав підозри: замок двері зламаний, «ветровик» задніх дверей розбитий і заклеєний скотчем, замок запалювання недавно міняли. Питаю - чому? Двоє молодих хлопців плутаються у відповідях: один говорить - двері зачинилися, інший - замки розсипалися. До того ж рукописний договір купівлі-продажу був складений 31 грудня 2017 року. Ви що, з майбутнього ?!

Цей Ford Sierra 1988 роки непогано зберігся, але з «горбатими» документами йому світить хіба що перевезення овочів на ринку

Швидше за все, ці два шибеника ніякі не викрадачі, але, б'юся об заклад, що власника цього Форда вже немає в живих. Ось так продають «мертві душі». І адже рано чи пізно і на цей автомобіль знайдеться покупець. Прийде пора «врожаю» та з'явиться підприємець, для якого обсяг салону важливіше чистих документів. Мені ж було шкода цей «Фордец»: фарба рідна, мотор шепоче ... За загальним станом він був близький до «Червоного сараю». Однак покупка такої машини обіцяла безліч «паперових» проблем.

SуперLакшері

SуперLакшері

«Москвич» простояв під відкритим небом три роки. Один з потенційних покупців пропонував забрати його на запчастини, але власник відмовився - пошкодував автомобіль. Молодець!

Як ви вже зрозуміли, тиждень видалася нервовою, і найсумніше - безрезультатною. Тому, коли на горизонті з'явився «Москвич» -2140 SL 1986-го року за ціною всього 15 тисяч рублів, я вхопився за цю пропозицію. По телефону з'ясував, що машина простояла на вулиці три роки. Задні крила проржавіли, але днище і пороги цілі. Заводиться важко, мотор троїть, глухне. Зчеплення потрібно прокачувати, зате гальма в порядку. На тлі того, що я бачив раніше - сущі дрібниці. Потрібно їхати дивитися. Однак від мого будинку до «Москвича» майже 200 кілометрів. Не люблю «дальняк», але вибору немає.

Приїхав. Облазив «Москвич» вздовж і поперек і в общем-то залишився задоволений. Кузов, незважаючи на локальні осередки корозії, міцний, і, крім перефарбованого капота, в рідній фарбі. Пробіг - 86 тисяч кілометрів. Схоже на правду. «Та хто його буде скручувати ?! - дивується продавець, - це ж "Москвич"! ». І то правда.

І то правда

Капот доведеться перефарбовувати

Поставили акумулятор, двигун ожив, але заробив хитке і незабаром заглох. Зчеплення майже немає. Все в точності, як по телефону. Я сподівався збити з первісної ціни і п'ять тисяч, але власник уперся: «За« десятку »не віддам, мінімум 13 тисяч». У підсумку після запевнень, що «Москвич» чекає воскресіння, сторгувалися на 12 тисячах. Ударили по руках, оформили документи на місці (по рукописному договором купівлі-продажу) і на буксирі потягнули «Люкс» в мій гараж.

Вигляд у «Москвича» трохи пошарпали, але все «косяки» виправити. Я запланував для цієї машини невеликий тюнинг, проте його застосування буде залежати від того, скільки грошей піде на реанімацію автомобіля

Вдала покупка? В цілому - так. Я періодично моніторю ринок «Москвичів» і бачу, що оголошення постійно оновлюються. Вже не знаю, хто їх бере і навіщо, але попит на такі раритети є. Порядок цін такий: від 15-20 тисяч за сильно пошарпані екземпляри до 70-80 тисяч за добре збереглися. Є машини по 250 і навіть по 300 тисяч. Але це, на мій погляд, крайності. Седанів в версії «Люкс» мало, на них особливий попит. При вдалому розкладі я можу розраховувати, що після відновлювальних робіт «12 копійок» можна буде перепродати по верхній ціновій планці. Загалом, перспектива є.

поставити свічку

Втім, про навар думати рано, спочатку потрібно пожвавити покупку. «Чо ж я," Москвич »не заведу ?!» - сказав я собі, засукавши рукава. Однак моя самовпевненість дуже швидко розбився об примхливий уфимський мотор. Ні нові свічки з високовольтними дротами, ні новий карбюратор, куплений за 3500 рублів, не допомогли запустити двигун. Точніше так: заводиться, працює нестійкий, відпускаєш акселератор - глухне. При цьому карбюратор заливає бензином. Пошуки кореня проблеми затяглися на чотири довгих дня.

Пошуки кореня проблеми затяглися на чотири довгих дня

Старий карбюратор ДААЗ-2140-20 протікав по всім прокладкам. Щоб не мучитися, я купив новий, тієї ж моделі

Щоб не мучитися, я купив новий, тієї ж моделі

Кажуть - одна голова добре, а дві краще, нехай навіть одна з них лиса. Однак допомога друзів ніяк не позначилася на працездатності «Москвича»

Чого я тільки не робив. Зменшив продуктивність бензонасоса установкою додаткових прокладок (таке з «Москвичами» трапляється, коли варто нерідний бензонасос). Поміняв прокладку під колектором на більш товсту, щоб виключити підсмоктування повітря. Кілька разів перевіряв і пропалював свічки. Для впевненості продув новий карбюратор і взагалі навчився розбирати, виставляти рівень в камері поплавця і збирати його з закритими очима. Вжиті заходи самі по собі були не зайвими, проте на роботу мотора ніяк не вплинули: його продовжувало «ковбасити». Зневірившись, взяв зі свого схованки справний комплект свічок б / у від якоїсь іномарки. Поставив, повернув ключ ... і двигун завівся з півоберта! Я від несподіванки аж здригнувся. Працює рівно, провалів немає. Перемога!

Ось причина поганої роботи мотора - свічки, зроблені на Саратовському заводі Bosch. Мільйон дізлайков вам, хлопці, за таку продукцію!

Але ж свічки були новими і на вигляд робочими ?! Я їх особисто купував на ринку «Південний порт». Ах, мать вашу так! Що б вам! Після чотирьох днів мук я не соромився у виразах і був упевнений, що в ці хвилини саратовське ТОВ «Роберт Бош» ікало всім трудовим колективом. Заодно пройдуся по продавцям ринку «Південний порт». Звичайно, здорово, що запчастини на «Москвич» є, як то кажуть, в асортименті, а ціни невисокі. Наприклад, комплект нових замків (двері + багажник) обійшлися мені в прийнятні 400 рублів. Але ставлення продавців з москвичевских розвалив, м'яко кажучи, засмучує. Поводяться гордовито, спілкуються через не хочу. Таке відчуття, що продаючи тобі товар, вони роблять тобі послугу. Я двічі їздив в «Южку» і обидва рази виїжджав в смурного настрої. Ніби обпльований.

Старий циліндр зчеплення втратив герметичність. Довелося ставити новий

Але час від часу навідуватися туди все ж доведеться. «Москвич» підкидає сюрпризи один за іншим. Так, прокачування зчеплення роботі системи не допомогла - передачі як і раніше не включалися. Довелося замінити робочий циліндр зчеплення (400 руб.). Але після його заміни з'ясувалося, що доведеться міняти і гумові втулки механізму вибору передач. Те, що куліса бовтається, - півбіди, гірше, що через зношування втулок замість третьої передачі часто включається перша. З таким «косяком» я буду перепродувати «12 копійок» цілий рік.

Багажник поки не закривається. Новий комплект замків вже куплений. Лючок бензобака я демонтував для підбору фарби

Втім, це дрібниці. Впораюся. А закінчивши з механікою, займуся зовнішнім виглядом «Москвича». До речі, той «перекупка» порадив закрити діри в задніх крилах епоксидною смолою, армованої смужками склотканини. Каже, що «епоксидка» не пропускає іржу навіть через 10 років. Адже це чиста органіка. Може бути, так і зроблю. Але спочатку спробую переварити нижню частину крил. Далі буде…

На завершення блогу, як завжди, круговий обхід навколо авто з коментарями:

PS Напевно багатьох цікавить, якими темпами йдуть роботи над Мерседесом. Звітую: йдуть потихеньку. Не настільки швидко, як хотілося б, але потроху «Динозавр» оживає. Встановив новий резонатор замість згнилі. Однак поки описувати особливо нічого, так як зараз я роблю чорнову роботу: вирівнюю зазори кузова, шпаклівка. Можна провозитися з машиною весь день, але особливої різниці не помітити. До того ж я не сильний в шпатлюванні і поки що набираюся досвіду. Це справа тоскне і не швидка. Намагаюся, часом псих, але терплю. Випущу пост по Мерседесу, як тільки набереться матеріалу на окрему статтю.

бонус

На цей раз в якості бонусу пропоную добірку прикольних і безграмотних оголошень. Як завжди, без редактури.

Машина з гаража Собяніна. Обмін на югославський кухонний гарнітур. Припиніть висилати мені передоплату, я її пропиваю і Вам нічого не поверну.

Машина НЕ растаможина матора і каропка зняті.

ЧИТАЕМ ВНІМАТЕЛНОЕ ПОТІМ ДЗВОНИТЬ. машина як фото работаеть як треба свіжі акумлятор. по дркументамітолкостсхозейн помер .Есть зв її дружиною можна офармілет. можна і так їздить .без особистого врпросо без торгу

Машин хароший састайня проблем двигуном Прадаю сроцну торк

Все працювало, перемикалася, нічого не гуло. Перегрів мотор через витік в радіаторі, купив новий радіатор, поставив, в ГБЦ тріщина виганяє антифриз. Двигун в сервісі зняли і втратили, СТС на руках. ПТС немає.


Раніше в серіалі:

Друзі дивилися на зелений седан з неприхованим скепсисом - невже такі ридвани ще комусь потрібні ?
Не знаєте такого?
А що робити, якщо на ринку конем грай ?
На питання «як же перевірити роботу мотора?
Тут вже я не витримав: як можна показувати автомобіль, якщо його навіть завести не можна ?
Питаю - чому?
Ви що, з майбутнього ?
«Та хто його буде скручувати ?
«Чо ж я," Москвич »не заведу ?
Але ж свічки були новими і на вигляд робочими ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов