Наша сеть партнеров Banwar
Все закінчив човен. Звичайно поспішив вже під кінець. Зробив багато досить неакуратно, але в цілому дуже добре вийшло. Єдине, важіль управління трохи сируватий. Потрібно завезти мотор і під тягою перевірити як працює хвіст, якщо задовільно, то все ок. якщо немає, то доведеться, що щось інше думати. Хотілося б наклеїти дещо які наклейки. З номером і парочкою слів і все, на воду. На початку травня буду робити тест. З травня взагалі в наших краях можна на воду виходити ну тоді і почну випробування. Є деякі питання де це робити але пару місць вже намітив. Одне недалеко, але з роззявами, що нервує інше далеко, але дорого перевозити. Може доведеться розщедритися і спокійно провести випробування. Ще хотілося б нормально все зняти, щоб змонтувати нормальне відео. Для цього потрібно GoPro, це теж потрібно буде купити. На телефон багато не назнімав. Купити рятувальний жилет, дістати камеру і знайти трохи часу. Коротше кажучи в травні будуть випробування. Нижче як зазвичай прикладаю фотографії човни.
Сьогодні вже можна сказати - попереду замаячила фінішна риса. Корпус човна обклеєний склопластиком і пофарбований. У цій справі мені дуже допоміг мій колега Том. Так як у мене алергія на епоксидні матеріали і розчинники, довелося попросити допомоги у колеги. Велике йому спасибі за те, що допоміг мені. Вийшло все непогано, для експериментальної моделі навіть добре. Після того як епоксидка висохла я прошліфувати днище і ми приступили до фарбування. Було прийнято рішення, що днище буде пофарбовано білим кольором а верх покритий прозорим лаком. Вийшло добре і акуратно. Думаю наклеїти ще кілька наклейок з адресою сайту номером і написом «Experimental» на наступному тижні. думаю вже приладнати хвіст зробити ручку управління і зробити загальну настройку всіх вузлів, щоб працювало все як годинник. І на воду. Права на водіння прогулянкових суден я отримав, потрібно лише купити жилет та стрілялки камеру. Інакше доводиться весь час жебракувати у всіх і в підсумку знімати на телефон. Але в цей раз я хочу зробити відео трохи краще. Сподіваюся також, що човен пройде всі 4 етапи випробувань. Перший з яких, герметичність усіх швів. Другий - стійкість з пілотом і мотором. Третій - вихід на глісер при двох третин газу і нарешті, четвертий - керованість, вона повинна бути задовільною. На воду можна з 1 травня, розраховую закінчити з усіма параметрами до цього часу. Фото виконаної роботи як завжди нижче.
За минулий тиждень я багато чого встиг. Дно човна приклеїлося добре, я обробив краю фрезою і пройшовся шкіркою. Покрив поліуретановим лаком всю конструкцію зсередини. Вийшло дуже добре. Незважаючи на те, що всі місця проклеївши добре я все ж промазав зсередини силіконом місця кріплення дна до бортів. Про всяк випадок, щоб потім не думати про це. Потім я поклейка верхню палубу і сьогодні коли все підсохло, прибрав зайве фрезою і вийшла дуже міцна і досить-таки легка конструкція. Удвох ми легко її переносимо і піднімаємо. Думаю після обклеювання днища склопластиком і фарбування, моє виріб не стане набагато важче. Двоє людей зможуть покласти човен на багажник автомобіля і думаю можна вважати, що ця задача виконана. Тепер потрібно як слід все прошлифовать, приклеїти невеликий бортик навколо кабіни і можна братися за обклеювання склопластиком. Зараз багато розмірковую про кермі напряму. Робити його одинарним або подвійним. І фарбування мене дуже хвилює. Хочеться зробити красивим апарат, помітним і надихаючим. Є дещо які задумки, але це наступного разу. Як завжди, фоторепортаж виконаної роботи нижче.